Jannike Nordström

Jannike Nordström

Jannike Nordström är mäklare på Fastighetsbyrån Nacka

Jannike Nordström har varit registrerad mäklare sedan 2011-05. Jannike Nordström har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.7. Jannike Nordström har haft 9 försäljningar sen 2020-12 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-12 - 2021-08

Läs vad 9 Läs vad Jannike Nordström

• köpte sitt hus med hjälp av Jannike Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Boo Gård
    2021-06-12
    Jannike och övriga på Fastighetsbyrån har mycket hjälpsamma. Rekommenderas starkt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jannike Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Älgö
    2021-06-10
    Toppen mäklare, skulle varmt rekommendera Jannike.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jannike Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Saltsjöqvarn
    2021-04-16
    Världens bästa Jannike sålde vår lägenhet till ett rekordpris - och vi skulle inte kunna vara nöjdare!

Hennes energi och nivå på mäkleri är helt beyond och oslagbar! Vi har aldrig träffat en mäklare som engagerat sig i oss och vårt objekt så som hon gjorde. Det var en riktig wow-upplevelse och hon uppfyllde precis alla våra förväntningar 💖 hennes kunskap, erfarenhet, självsäkerhet och lugn gjorde att försäljningsprocessen kändes 100-procentig och vi kände att vi var i så trygga händer under hela tiden. Hon fanns tillgänglig för alla våra frågor och funderingar, hon hjälpte oss med så mycket mer (som hon egentligen inte behövde - men hon gjorde det ändå)! Vi är så tacksamma för hennes otroliga insats för oss 💖

Jannike är världens ljuvligaste och trevligaste människan och vi är så glada för att just hon tog på sig uppdraget att sälja vår lägenhet! Hon bidrog så mycket med att bara vara sig själv - en helt fantastisk härlig person som gjorde ett enormt intryck och avtryck för oss!

Tusen miljoner tack Jannike för en så magisk upplevelse i samband med försäljningen!💫
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Järla Sjö
    2021-04-12
    Jag var inte nöjd. Dålig äterkopplning.
    • Saltsjöqvarn
    2021-03-31
    Jannike sålde precis vår bostadsrätt till rekordpris, från första dagen man träffar Jannike blir man tagen av hennes energi och positivitet!
    Mäklarmässigt har allt varit otroligt professionellt och man har känt sig omhändertagen!
    • Sickla
    2021-03-30
    Jag har sålt en etta på sickla allé
    Väldigt bra på och informera före och efter visningarna. Jag kan rekommendera Jannike. Mäklaren gjorde så gott hon kunde, vi fick ju bara bud från en person.
    Jag är väldigt nöjd med Jannike.
  • Eva B
    sålde sitt hus med hjälp av Jannike Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Boo Gård
    2021-03-02
    Sålde ett hus i Boo Gård.
    Jannike är alltid positiv och glad. Full av energi och det smittar av sig.
    Bra koll på marknaden och var priserna ligger. Realist men ändå optimist. Får saker att hända och ser till att det blir avslut.
    Överlag mycket positiv till hur hon hanterade vår försäljning.
  • Chante H
    sålde sitt hus med hjälp av Jannike Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Älgö
    2021-02-07
    Fantastisk mäklare med ett enormt stort hjärta och personlighet. Vi hade höga mål för våran villa, och hon såg till från dag ett att den skulle presenteras på ett unikt sett vilket gjorde att den blev såld innan en officiell försäljning. Sex av fem stjärnor 👏
  • skrev om Jannike Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2020-12-21
    Lägenhet BR. Bra bemötande, hjälpsamma och professionella!