en del av Fastighetsbyrån Nacka

4.7 / 5 i betyg — 37 rekommendationer

Läs vad 37 användare tycker om Jonas Backända

• Anders Ö
    Anders Ö skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jonas visar upp stort kunnande och tålamod under hela affären. Han lyckas kombinera både säljarens önskemål med våra frågor som köpare. Jonas är proffsig helt enkelt!
  • Mårten T
    Mårten T skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jonas ger ett bra och seriöst intryck och har en realistisk syn på marknaden och kan därmed skapa rätta förväntningar. Vi är helt klart nöjda!
  • Gunilla F
    Gunilla F skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jonas inger förtroende. Han är lugn och saklig och har god erfarenhet.
    Jag är mycket nöjd med ha anlitat honom som mäklare.
  • Linda Ö
    Linda Ö skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jonas är en toppenmäklare - han ringde t.o.m upp oss och frågade om vi var intresserade av ett radhus i området som vi letade i. Självklart var vi det och slog till! Flytten går nu i oktober. :-)

Bara +++++
  • Hanna O
    Hanna O skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jonas var professionell, kunnig och otroligt bra i kontakten genom hela försäljningsprocessen. Vi är väldigt nöjda!
  • Viveca B
    Viveca B skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hej!
    Jag har bara gott att säga om Jonas. Han skötte sitt uppdrag utmärkt. Tar hand om allt som behövs.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jonas har skött sitt uppdrag på ett utmärkt sätt. Jag har inget att anmärka.
  • Helen F
    Helen F skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevlig och hjälpsam! Han ger ett proffsigt och förtroendeingivande intryck.
  • Johan H
    Johan H skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag är mycket nöjd med bemötandet från Jonas.
  • Henrik O
    Henrik O skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket professionell och trevlig
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Han var trevlig och hjälpsam, har inget att invända mot honom. Kompetent !
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jonas är en grym, skulle jag sälja idag hade jag anlitat Jonas som mäklare.
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jonas är mycket proffesionell i sitt bemötande. Jag kan varmt rekommendera honom och skulle jag sälja bostaden skulle jag gärna anlita honom.
  • Petra H
    Petra H skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Skulle varit mer benägen att svara på frågor vid visning av objektet! Tydlig vid kontraktsskrivning!
  • Peter W
    Peter W skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Kanon. Allt gick smidigt och Jonas fixade uppdraget väldigt bra och snabbt. Trevliga samtal innan överlåtelsen samt bra möte när själva överlåtelsen skede på Swedbanks kontor i Nacka.
  • H?kan L
    H?kan L skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vänlig, bra bemötande, bra återkoppling vid budgivning. God representant. Bra tillgänglighet under hela försäljningen.
  • Frida W
    Frida W skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi köpte hus med Backända i Saltsjö-boo.
    Trevlig, lugn, kunnig och professionell.
    Rekommenderar starkt!
  • Birgitta G
    Birgitta G skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bemötandet från Jonas Backända har varit till full belåtenhet.
    Jag upplever Jonas som en mycket kompetent och vänlig person.
    Är hitils helt nöjd.
  • Ann-charlotte E
    Ann-charlotte E skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jonas ger ett professionellt och kunnigt intryck. I kontakten är han vänlig och personlig.
    Han är pådrivande på ett positivt sätt så att affären kan få ett avslut.
    I en tidigare kontakt, som gällde försäljning av en fastighet, kunde Jonas uppfattas som lite väl försiktig i värdering och tempo i affären.
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Fastighetsbyrån har hjälpt oss fler gånger vid köp eller försäljning. Vi har dessutom erfarenhet av flertalet andra mäklarfirmor. Men resultatet hänger oftast på kontakten med mäklaren och hur pass engagerad han/hon är. Så det viktiga är att hitta rätt person och inte firma.
  • Martin L
    Martin L skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag tycker Jonas gjorde ett fantastiskt arbete!!
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Fick bra vibbar från start. Känns mycket trevlig och sympatisk som person. Lugn och trygg. Tillgodosåg våra behov och önskemål!
  • Tove L
    Tove L skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jonas var en mycket bra mäklare, kunnig och proffsig.
  • Stellan E
    Stellan E skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    En trevlig, tillmötesgående, kunnig och informationsmässigt tydlig mäklare som jag varmt vill rekommendera. Köpare av radhus i Orminge.
  • Monica C
    Monica C skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket tillmötesgående och bra info och dokumentation
  • Maria H
    Maria H skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    jag o min man är mycket nöjda med Jonas!!Han inger ett intruck av kunskap och lugn som är mycket viktigt för oss kunder när vi ska till med en sådan affär. Vi har haft andra kontakter i mäklarväg och aldrig mött en så duktig mäklare.
    Rekomenderar varmt!!!
  • David H
    David H skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi anlitade Jonas när vi sålde vår villa och vi är väldigt nöjda med både slutpriset och vägen dit. En mycket trygg och kunnig mäklare som vi varmt rekommenderar!
    2014-12-19 Jonas B svarar David H
    Tack för de varma orden, de värmer. Jag vill också passa på och tacka er för ett mycket gott samarbete!
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Med erfarenhet från 30 år i ett bygg/bostadsbolag, så bedömer jag Jonas som kunnig och kompetent som mäklare.
    Han skötte uppdraget när vi i våras köpte ett radhus.
    Skulle mycket väl anlita Jonas vid en husförsäljning.
    Skulle tro att han har en mer ledande position om några år.
    2014-10-16 Jonas B svarar Gunnar H
    Hej Gunnar, tack så mycket för dina positiva kommentarer. Det värmer att höra från någon med din erfarenhet att ni är nöjda med hur affären genomfördes. Att ni dessutom rekommenderar mig som mäklare gör mig än gladare.
  • Bo Martin S
    Bo Martin S skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jonas har genom hela affären gett ett trevligt proffsigt intryck.
    Framför allt hans snabba återkopplingar via telefon eller mail.
    Han var även behjälplig med att titta igenom några årsredovisningar på nya objekt vi tittat på.
    /Bosse S
    2014-10-16 Jonas B svarar Bo Martin S
    Hej Bosse, det känns kul att höra att ni är nöjda med hur jag genomförde er försäljning. Att ni dessutom ansåg att ni fick snabb återkoppling och att ni uppskattade hjälpen med årsredovisningarna glädjer mig.
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Ett bra sammarbete från början till slut. Jonas är en mycket trovärdig och pålitlig mäklare.
    2014-10-16 Jonas B svarar Amanda S
    Hej Amanda, Tack dina fina ord och tack själv för ett gott samarbete, det värmer att höra att du beskriver mig som trovärdig och pålitlig!
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har fått ett trevligt och bra bemötande. Under hela fastighetsaffären har vi fått kontinuerlig återkoppling/information. Företaget har varit lätt att nå per telefon/mail med snabba svar.
    2014-05-22 Jonas B svarar Thomas K
    Hej Thomas. Tack så mycket för dina positiva kommentarer. Det värmer att höra att ni är nöjda med återkopplingen under hela affären.
  • Ulf V
    Ulf V skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har köpt ett radhus, alltså inte köpt tjänsten av företaget, men är ju berörd av tjänsten. Och jag tycker det har funkat mycket bra, mäklaren har ingivit stort förtroende och agerat såvitt jag kan bedöma helt korrekt och utan anmärkningar.
    Företaget har helt levt upp till mina förväntningar.
    2014-05-22 Jonas B svarar Ulf V
    Hej Ulf, det känns roligt att höra att din upplevelse av att köpa hus via oss är positiv och att vi också levt upp till dina förväntningar. För mig är det också väldigt viktigt att mina kunder känner ett stort förtroende för mig och det känns extra kul att du känt detta. Lycka till i nya huset!
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Ett välrenommerat stort företag vars mäklare var kunnig, öppen, målinriktad och trevlig vid mitt köp av fastighet i våras. Jag har ingen annan erfarenhet av företaget men min upplevelse av mäklaren Jonas Backända är den utmärkt bästa.
    2014-05-22 Jonas B svarar Mikael B
    Hej Mikael. Tack för dina tydliga och trevliga kommentarer om hur du uppfattat ditt köpupplevelse med mig och Fastighetsbyrån Nacka. Det är ord som värmer och gör mig glad.
  • Dan S
    Dan S skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Har blivit professionellt och resultat inriktat bemött av kunnig medarbetare på fastighetsbyrån.
    Inledande kontakt var via en av denna mäklares kollegor två år tidigare, hon hade varit så tillmötesgående så vi vände oss sedan till fastighetsbyrån när det blev dags för försäljning.
    2014-05-22 Jonas B svarar Dan S
    Hej Dan, positiva kommentarer från mina kunder är alltid upplyftande att höra. Att ni väljer att beskriva mig som professionell och resultatinriktad är extra kul.
  • Åsa T
    Åsa T skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jonas var en alldeles utmärkt mäklare och skötte sitt uppdrag på bästa sätt.Trevligt bemötande och bra information, vid köp av ett radhus.
    2014-05-22 Jonas B svarar Åsa T
    Hej Åsa. Vad roligt att höra att du är nöjd med hur affären genomförts. Med de ord som du väljer så känner jag att jag lyckats. Det värmer och gör mig glad.
  • Jan N
    Jan N skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån som mer än väl uppfyllt mina förväntningar, och det på ett proffsigt och mycket trevligt sätt i samband med försäljningen av min bostad.
    2014-05-22 Jonas B svarar Jan N
    Hej Jan. Tack så mycket för dina positiva kommentarer. Det värmer att höra att ni är nöjda med hur affären genomfördes. Att ni dessutom rekommenderar mig som mäklare gör mig än gladare.
  • Peter N
    Peter N skrev om Jonas Backända en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hej!

Jonas har gjort ett mycket bra arbete I den försäljning som skett av vår fastighet!
    2014-05-22 Jonas B svarar Peter N
    Hej Peter. Glädjande att höra att ni är nöjd med hur jag genomförde er försäljning.
Johan Sörman
Angelica Gedlund