en del av Fastighetsbyrån Nacka

4.6 / 5 i betyg — 47 rekommendationer

Läs vad 47 användare tycker om Lina Nordström

• Frida E
    Frida E skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lina Nordström är den mest professionella mäklare vi någonsin anlitat. Hon är alltid tillgänglig, mycket engagerad och trevlig. Vi uppskattade särskilt hennes goda råd och vi fick verkligen förtroende för henne. Att lägga försäljningen av sin bostad i någons händer är ett stort förtroende och det axlade Lina utmärkt! Vi kan verkligen rekommendera Lina till andra, hon är en stjärna! Med vänlig hälsning, Frida
  • Anna A
    Anna A skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lina är bra att ha med att göra. Ambitiös och snabb på att svara/återkomma.
  • Catarina W
    Catarina W skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi kan ge Lina de allra högsta rekommendationer. Proffsig och trevlig utan att vara "mäklar-smilande". Lovade inte för mycket utan höll allt hon utlovat. Hjälpte till med råd på allra bästa sätt.
  • Eva E
    Eva E skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket kunnig, lyhörd och trevlig. Lämnade hela tiden uppdateringar och informerade om vad som hände under annonsering och visning. Det gör att man som kund känner sig väldigt trygg med den stora affär som en försäljning eller ett köp av en fastighet är. Jag rekommenderar henne varmt!
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    En genomproffsig och alert mäklare, kan knappast vara bättre i sitt agerande.
  • Tommy K
    Tommy K skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lina var mycket snabbt med på våra förslag och genomförde affären väldigt smidigt (under sin semester). Hon svarade omedelbart på frågor och var alltid tillgänglig.
  • Joachim L
    Joachim L skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Proffsig och alltid tillgänglig.
  • Annika S
    Annika S skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Alltid hjälpsam och trevligt bemötande. Vi blev hela tiden uppdaterade vad som hände och fick snabbt svar om vi hade några frågor.
  • Yngve C
    Yngve C skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Kompetent och effektiv service.
  • Staffan N
    Staffan N skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har rekommenderat Lina till andra i samma situation, hon är lugn, metodisk, ger kunden tid att förstå, lyssnar och utstrålar gedigen kunnighet inom sitt område, följer upp på det hon lovat.
    Mycket bra!
  • Gitte Ingela A
    Gitte Ingela A skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lina arbetar snabbt .vänligt bemötande .Vår uppfattning är att hon har bra kunskapen i det hon arbetar för .
  • Richard K
    Richard K skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevlig och professionell mäklare.
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    bra och professionellt bemötande, bra förslag till en bättre och snabb försäljning.
  • Sabina N
    Sabina N skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hon har skött det hela bra. Dock kunde hon nog ha försökt att pressa priset uppåt lite mer.
  • Per Axel L
    Per Axel L skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hela processen gick väldigt smidigt.
    Lina var mycket professionell och återkopplade snabbt på frågor och funderingar.
  • Carin C
    Carin C skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hon drog igång försäljningen relativt snabbt men missade några ganska grova saker vid första förslaget till annonsen så jag skrev vad JAG tyckte att annonsen skulle innehålla vilket blev ganska mycket mera än vad hon hade skrivit först. Lina accepterade detta och tog med i princip allt och ändrade även på första fotot som även detta blev helt fel.
    Sedan så skötte hon kontakterna mellan säljare o köpare bra och vi som säljare blev nöjda.
  • Jan B
    Jan B skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hon kan helt klart rekommenderas. Bra personlighet, erfaren och kom med många värdefulla tips. Det kändes verkligen att hon jobbade för mitt bästa. Tryggt helt enkelt!
  • Jussi M
    Jussi M skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket behjälplig samt trevligt bemötande!
  • Jan H
    Jan H skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra bemötande och intresserad av oss som familj och inte enbart objektet som skulle säljas.
    Lätt att få kontakt med och själv intresserad och informerande under hela resan från start till mål.

Mycket nöjd med hennes agerande och arbete.
  • Biniam T
    Biniam T skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lina är en god människa med öppen hjärta som är artigt och kan sitt jobb!!!!
  • Charlotte G
    Charlotte G skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Snabb, tjänstvillig och lösningsinriktad
  • Ludvig W
    Ludvig W skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Efter lång tid av springande på visningar och budgivningar är vi glada över att Lina Nordström var mäklare till det hus vi köpte. Vi upplevde henne som stabil, trovärdig och höll vad hon lovade genom hela processen från visning till tillträde. Vi är mycket nöjda med hela processen.
  • Carl Jonas E
    Carl Jonas E skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lina inger bra förtroende, är intresserad och engagerad i sina objekt. Hon tar hand om affären på bästa sätt med proffsiga och innovativa förslag för att koma vidare.
  • Anneli E
    Anneli E skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lina kändes trygg, tog reda mycket om huset för att kunna förmedla till köpare..kändes tryggt.
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mäklaren uppträdde kunnigt och trevligt. Vi är helt nöjda.
  • Liselott B
    Liselott B skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hjälpsam, trevlig, glad och kunnig.
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevlig och bra att ha att göra med. Snabb återkoppling på frågor.
  • Stefan j
    Stefan j skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra bemötande
    Med på alla möten med besiktning etc, duktig och lyssnar på kunden
    Genomfört vår stora affär här i livet med känsla och kunskap
    Tack det har fungerat utmärkt
    2014-10-16 Lina N svarar Stefan j
    Hej Stefan. vad kul att höra! Hoppas ni trivs i grannkommunen och nya boendet!
  • Annelie B
    Annelie B skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Kan varmt rekommendera Lina! Proffsig, återkopplar snabbt.
    2014-10-16 Lina N svarar Annelie B
    Hej Annelie, roligt att få positiva ord från er. Hoppas nya huset känns bra och att ni trivs!
  • Ola M
    Ola M skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mötte upp mot förväntningarna jag har på en mäklare.
    2014-10-16 Lina N svarar Ola M
    Tack Ola för de orden. Hoppas att du trivs i nya radhuset!
  • Bengt Lennart Harald G
    Bengt Lennart Harald G skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi uppfattade Lina som en mycket kunnig, seriös och pålitlig partner, då vi sålde vårt hus.
    Hon var alltid tillgänglig och var ert bra stöd då problematiska situationer uppstod. Hennes sätt att balanser köpares och säljares önskemål och krav fungerade utmärkt.
    2014-05-23 Lina N svarar Bengt Lennart Harald G
    Hej Lennart och tack för de fina orden! Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten och vi stöter säkert på varandra här framöver.
  • Urban L
    Urban L skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har köpt en fastighet där Lina Nordström var mäklare och är mycket nöjd med bemötandet och servicen.
    2014-05-23 Lina N svarar Urban L
    Hej Urban, vad kul att höra dina positiva ord om mig. Vi ses när det är dags för tillträde!
  • Marianne Gunhild Kristina A
    Marianne Gunhild Kristina A skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hej! Jag tyckte hon var trevig och hjälpsam önskar henne allt gott.
    2014-05-22 Lina N svarar Marianne Gunhild Kristina A
    Hej Marianne. Tack för dina ord. Hoppas att du trivs i ditt nya boende och vi ses säkert i centrum snart.
  • David F
    David F skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Professionella och seriösa, ger bra info och hjälpsamma.
    2014-05-23 Lina N svarar David F
    Hej David, kul att höra att höra dina positiva ord och hoppas ni kommit till rätta i huset och med ombyggnaden av uteplatsen!
  • Rasmus Nilsson E
    Rasmus Nilsson E skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lina Nordström är en mycket kunnig och duktig mäklare som verkligen är mån om både säljare och köpare. Jag skulle definitivt ta hjälp av henne och rekommendera henne vid en bostadsaffär.
    2014-05-23 Lina N svarar Rasmus Nilsson E
    Hej Rasmus och tack för dina fina ord! Hoppas ni bott in er ordentligt i er bostad och trivs!
  • Lena E
    Lena E skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag köpte ett hus via Lina. Hon var trevlig att ha att göra med men jag saknar att det inte fanns något prospekt tryckt då huset såldes innan visning.
    Jag tycker att det ändå borde ha funnits möjlighet att få ta del av den info som finns i ett prospekt.
    Men Lina som person var trevlig och informativ.
    2014-05-22 Lina N svarar Lena E
    Hej Lena, hoppas allt är bra med dig och att du trivs i ditt nya hus. Tack för att du hör av dig och ger oss synpunkter. På alla våra visningar skall det givetvis finnas prospekt, besiktningsprotokoll och annat tillgängliga till alla våra besökare som kommer på visning. Även om all information finns tillgänglig på husets till-saluannons och oavsett om det gäller beskrivning, besiktningsprotokoll eller andra dokument som är till hjälp och stöd på visningen så skall de finnas tillgängliga.
  • Jimmy S
    Jimmy S skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket proffsigt bemötande och fantastisk service!
    2014-05-23 Lina N svarar Jimmy S
    Hej Jimmy och vad kul att höra era positiva åsikter om mig. Vi ses när det är dags för inflyttning!
  • Sofie I
    Sofie I skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Allt förflöt bra vid vårt husköp och vi kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån Nacka.
    2014-05-23 Lina N svarar Sofie I
    Hej Sofie, alltid kul att få feedback och extra kul när ni är nöjda som köpare! Hoppas allt gått bra med flytten och att ni kan påbörja de renoveringar som vi pratat om.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har sålt vår villa i Saltsjö-Boo genom mäklartjänst via Fastighetbyrån. Välstrukturerad process som är tydligt beskriven och mycket väl kommunicerad. Mäklaren dvs Lina Nordström har varit väldigt aktiv. Hon är kunnig och seriös och tvekar inte att inhämta intern hjälp när det behövs. Den omfattning, de förslag och löften som erbjöds har leverats. Tjänsten motsvarar våra förväntningar.
    2014-05-23 Lina N svarar Magnus B
    Hej Magnus och tack för dina ord! Hoppas allt packande inför flytt gått bra och vi ses i nästa vecka!
  • Stig-Åke Ingemar H
    Stig-Åke Ingemar H skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Helt fel bedömning av marknadsvärdet på det hus jag skulle sälja gjorde att det blev sönderannoserat på hemnet.Huset såldes inte 9 månader utan jag fick till slut sälja själv för betydligt mindre än vad som mäklaren förespeglat.
    Företaget lever inte upp till vad man kan förvänta av ett seriöst mäklarföretag!
    2014-05-22 Lina N svarar Stig-Åke Ingemar H
    Hej Åke. Tacksam för att du tar dig tiden att återkomma. Ett marknadspris sätts med utgångspunkt i såväl vad det sålts för tidigare i området som vad det är rimligt att köpare av ett hus är villiga att betala. Det är givetvis olyckligt att marknaden inte ville ha samma känsla som du och jag hade för huset när vi inledde vårt samarbete. Att vi inte lyckats i detta fallet är något vi tar lärdom av och förstår din besvikelse.

En av våra uppgifter som mäklarföretag i en försäljning är att hjälpa såväl köpare som säljare att förstå och känna sig bekväma med vad marknadsvärdet på en fastighet är och att detta skall leda till att försäljningspriset blir på en nivå där såväl köpare som säljare är nöjda.
  • Marie P
    Marie P skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Fastighetsbyrån är ett bra och pålitlig företag. Mycket bra personal, hjälpsamma och vänliga. Vi har fått den hjälp vi behöver vid vårt köp av hus, känner att vi kan vända oss till dom om det skulle uppstå några oklarheter eller frågetecken.
    2014-10-16 Lina N svarar Marie P
    Hej Marie. Kul att höra era positiva ord och att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas ni trivs i nya huset och har ni några funderingar så är det bara att ni hör av er!
  • Marie-Louise Maud G
    Marie-Louise Maud G skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lina hjälpte mig att sälja mitt radhus i Saltsjö-Boo.Hon var snabb på återkoppling när jag hade några funderingar. Hon var alltid glad och trevlig.
    Skötte sitt jobb med en stor proffesionalism och ödmjukhet. Kunnig och hjälpsam. Det var en "seg" process att få det sålt som maknade såg ut då. Hon var uthållig:-)

Bra bemötande och service vid försäljning och även hjälp efteråt med deklaration.
    Kan varmt rekommendera.
    2014-10-16 Lina N svarar Marie-Louise Maud G
    Hej Marie-Louise. Tack för dina positiva ord! Hoppas att nya boendet är bra och att allt är fint med er. Allt gott!
  • Sanna A
    Sanna A skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lina är toppen! Hon är lätt att ha att göra med och kunnig. Är mycket scervice inriktad och Svarar alltid när man kontaktar henne oavsett tid och svarar glatt på ens frågor både små och stora.
    2014-10-16 Lina N svarar Sanna A
    Hej Sanna. Vad kul att höra att ni är nöjda. Hoppas nya huset känns bra och att ni stormtrivs. Sköt om er!
  • Anders Å
    Anders Å skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Noggrann och väldigt trevlig att ha att göra med.
    2014-10-16 Lina N svarar Anders Å
    Hej Anders. Kul att höra. Hoppas projekten med nya huset gått bra och jag ser fram emot att se hur det fortlöper.
  • Ulf
    Ulf skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vill lämna mina alltigenom POSITIVA omdömen om LINA NORDSTRÖMS arbete med en komplicerad dödsboförsäljning.
    De grundförutsättningar som gällde måste ha varit knepiga och rent av avskräckande.
    Trots det tog sig Lina an uppdraget och har i mina ögon agerat rakt igenom professionellt!
    Trots alla turer med inblandade spekulanter, dödsbodelägare, boutredare, assistenter till boutredare har Lina hela tiden agerat med stort engagemang.
    Jag har också uppfattat att Lina varit lika proffsigt bemötande mot säljare och köpare, vilket avspeglat sig i de positiva kontakter jag haft med köparna.
    Alltid tillgänglig, korrekt, återkopplande, informerande, driven, men även uppstyrande i en positiv bemärkelse.
    Vid budgivningen var Lina alert och när högsta budgivaren hoppade av var näst högste budgivare snabbt kontaktad och affären kunde slutföras.
    Skulle jag vara i behov av en fastighetsmäklare för egen del skulle jag gladeligen anlita Lina.
    Kontoret i Nacka ska vara glada att ha en medarbetare som Lina Nordström, GRATTIS!
    Som ni förstår kan jag utifrån mina erfarenheter med glädje rekommendera Lina Nordström till er nästa affär!
    2014-10-16 Lina N svarar Ulf
    Hej Ulf. Tack för dina värmande ord. Det var en annorlunda men givande affär och hoppas allt är bra med dig och familjen.
  • Maria
    Maria skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi köpte vår bostad genom Fastighetsbyrån och när det var dags att sälja valde vi dem igen. Vi är jättenöjda! Lina är engagerad, proffsig och driven och byrån är seriös och välkänd.
    2013-10-31 Per O svarar Maria
    Tack Maria för dessa lovord. Vi är mycket stolta över att Lina är en av våra duktiga medarbetare. Det är mycket glädjande och fantastiskt roligt för oss att du är jättenöjd med hur Lina tog hand om er vid försäljningen av er bostad. Stort tack hälsar Per Olofson, Kontorschef
  • Annette Marie C
    Annette Marie C skrev om Lina Nordström en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Engagerad, smidig och förstående mäklare.
    2013-10-31 Per O svarar Annette Marie C
    Hej, härliga ord som du använder när du väljer att beskriva hur vår mäklare Lina tog hand om er vid försäljningen av ert hus. Vi är givetvis stolta över Linas arbete och att hon gör allt för att våra kunder skall känna sig trygga och nöjda när en av livets största affärer skall genomföras. Stort tack hälsar Per Olofson, Kontorschef
Johan Sörman
Angelica Gedlund