Mäklare Stockholms län Nacka Fastighetsbyrån Nacka Linnéa Ralmé
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2018-12

Läs vad 24 kunder tycker om Linnéa Ralmé

• Simon W sålde sin bostad med hjälp av Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-12-24

Mycket närvarande under hela processen Läs mer
  • Anna W sålde sin bostad med hjälp av Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-12-21

Min man och jag valde Linnéa som vår mäklare när vi nyligen sålde vårt parhus. Magkänslan var helt rätt från start och Linnéa har från dag ett varit otroligt närvarande och proffsig i sitt bemötande.
    Kan inget annat än varmt rekommendera henne om du önskar en mäklare med det lilla extra. Läs mer
  • Jessica D sålde sin bostad med hjälp av Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-12-08

Sålt lägenhet redan innan visning, fick ett bra pris . Läs mer
  • Thananya C skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-10-09

Linnea är en fantastisk mäklare! Super trevligt och hjälpsam. Hela processen kändes trygg och bra med henne. Hon kom med idéer och förslag om hur vi skulle göra för att piffa till innan foto och visning för att öka intresset. Kommer att rekommendera alla att kontakta Linnea vid försäljning. Stort tack! Läs mer
  • Fredrik S skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-09-20

Mycket trevlig, professionell, snabb och tillgänglig! Hanterade vår affär på ett suveränt sätt och kändes mycket engagerad. Kan starkt rekommendera Linnea på alla sätt och vis! Läs mer
  • Per S skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-09-18

Köpt lägenhet. Bra bemötande i en vad jag kan tro inte alltför stressbefriad tillvaro. Läs mer
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-09-17

Jag sålde min 2 a i nacka.
    Hon var proffsig från första samtalet och hela arbetet till lägenheten blev såld.
    Jag förväntade mig att mäklaren skulle kunna området och svara på frågor. Med Linnea fick vi mycket mer än bara svar, hon förklarade, var alltid tillgänglig. Vi fick så mycket hjälp med allt.
    Hon är verkligen proffsig i alla lägen, supertrevlig, kunnig och någon man litar på. Rekomenderar henne till alla! Läs mer
  • Christina S skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-09-12

Linnéa kontaktade mig då hennes tidigare kollega hade slutat och varit den som förmedlade min BR, Barnhemsvägen i Skuru. Då var försäljning inte aktuell, men jag fick ett gott intryck och kontaktade därför Linnéa när det blev aktuellt med försäljning. Linnéa är mycket behaglig, ambitiös och kunnig. Det är lätt att komma i kontakt med henne och även om min BR var mycket lättsåld, vet jag att både jag och köparen har varit mycket nöjda med Linnéa. Hon får 5/5. Läs mer
  • Lena M skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-09-12

Köpt bostadsrätt.
    Linnea är mycket professionell, serviceminded och har ett väldigt trevligt bemötande. Läs mer
  • Carl-Fredrik S skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-06-29

Sålde vår 3:a i svajig marknad. Arbetar engagerat och med positiv attityd. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nacka

Thérèse Lennefalk