Linnéa Ralmé
en del av Fastighetsbyrån Nacka

Forumvägen 12
131 53 Nacka — Visa karta

Vad tror Linnéa att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 21 kunder tycker om Linnéa Ralmé

• Thananya C skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Linnea är en fantastisk mäklare! Super trevligt och hjälpsam. Hela processen kändes trygg och bra med henne. Hon kom med idéer och förslag om hur vi skulle göra för att piffa till innan foto och visning för att öka intresset. Kommer att rekommendera alla att kontakta Linnea vid försäljning. Stort tack! Läs mer
  • Fredrik S skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket trevlig, professionell, snabb och tillgänglig! Hanterade vår affär på ett suveränt sätt och kändes mycket engagerad. Kan starkt rekommendera Linnea på alla sätt och vis! Läs mer
  • Per S skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt lägenhet. Bra bemötande i en vad jag kan tro inte alltför stressbefriad tillvaro. Läs mer
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag sålde min 2 a i nacka.
    Hon var proffsig från första samtalet och hela arbetet till lägenheten blev såld.
    Jag förväntade mig att mäklaren skulle kunna området och svara på frågor. Med Linnea fick vi mycket mer än bara svar, hon förklarade, var alltid tillgänglig. Vi fick så mycket hjälp med allt.
    Hon är verkligen proffsig i alla lägen, supertrevlig, kunnig och någon man litar på. Rekomenderar henne till alla! Läs mer
  • Christina S skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Linnéa kontaktade mig då hennes tidigare kollega hade slutat och varit den som förmedlade min BR, Barnhemsvägen i Skuru. Då var försäljning inte aktuell, men jag fick ett gott intryck och kontaktade därför Linnéa när det blev aktuellt med försäljning. Linnéa är mycket behaglig, ambitiös och kunnig. Det är lätt att komma i kontakt med henne och även om min BR var mycket lättsåld, vet jag att både jag och köparen har varit mycket nöjda med Linnéa. Hon får 5/5. Läs mer
  • Lena M skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt bostadsrätt.
    Linnea är mycket professionell, serviceminded och har ett väldigt trevligt bemötande. Läs mer
  • Carl-Fredrik S skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålde vår 3:a i svajig marknad. Arbetar engagerat och med positiv attityd. Läs mer
  • Ann E skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt lägenhet o blev oerhört trevligt bemött av mäklaren. Hon hanterade affären mycket professionellt och levererade det hon lovat. Enkelt o väldigt smidigt. Läs mer
  • Simon H skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt lägenhet i Jarlaberg.
    Proffsigt och på samma gång vänligt och inlyssnande bemötande! Mycket engagerad och följer upp mig som kund tills jag är nöjd. Oustanding Bäst av alla de mäklare jag träffade under ca 3-4 månader när jag sökte lägenhet i nacka. Läs mer
  • Veronica L skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Försäljning av bostadsrättslägenhet. Gott bemötande med tydlig kommunikation och frekvent återkoppling. Stora förväntningar, som Linnéa levde upp till. Sammanfattningsvis kändes mötet väldigt professionellt och med stort förtroende. Läs mer
  • Sandra B skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag sålde min lägenhet på en marknad som blivit väldigt annorlunda på kort tid. Linnéa tog mig genom försäljningen på ett informativt och tryggt sätt och hade en realistisk nulägesanalys genom hela processen. Jag är väldigt nöjd med vårt samarbete. Läs mer
  • Linnéa A
    Linnéa A skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag köpte min första bostad på Finnberget (Nacka)! Letade runt ett bra tag innan men blev oerhört dåligt bemött från andra mäklare men Linnéa informerade väldigt tydligt om plikterna som mäklare och höll mig hela tiden uppdaterad vilket kändes skönt. Har fått mycket hjälp under tiden, då det är mitt första köp av bostad så är allt väldigt nytt speciellt då jag är rätt ung också, Men hon har tålmodigt stått ut med mig!

Jag hade inte så mycket förväntningar då det som sagt dels var min första bostad och jag hade blivit dåligt bemött innan av andra mäklarbyråe.

Jag är väldigt nöjd med fastighetsbyrån och känner mig trygg att köpa/sälja med dem och kommer därför fortsätta vända mig dit i framtiden med största sannolikhet! Läs mer
  • Hannes T skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Linnéa var snabb att hantera ärendet, lyhörd för våra önskemål och trevlig i kontakten med oss. Läs mer
  • Fredrik A skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Glad och trevlig. Informativ, svarar snabbt på frågor och verkar väldigt mån om att inget ska vara otydligt. Läs mer
  • Iga S
    Iga S skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Linnéa har ett professionellt bemötande, sympatisk och ödmjuk. Hon återkopplar snabbt och tar sig alltid tiden för frågor osv. Läs mer
  • Erik C skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tillmötesgående och informerande Läs mer
  • Lisette C skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tillgänglig. Personlig och lätt att resonera med.
    Ibland nästan överdrivet informativ och upprepade tfn-samtal för att stämma av om jag haft frågor eller funderingar. Läs mer
  • Anna L skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har träffat Linnea två gånger, mest pratat i telefon och mejlat med henne. Linnea är väldigt kommunikativ och hjälpsam, hon hade alltid tid att svara på varje fråga. Mycket positiv och engagerad person. Läs mer
  • Kristoffer B skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Proffsigt bemötande. Stor framåtanda och mycket energi. Hon är mycket mån om att hålla kunden uppdaterad och stämmer av med täta mellanrum. Läs mer
  • Anna I skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Väldigt trevlig och tillmötesgående! Lever verkligen upp till förväntningarna! Läs mer
  • Slawomir R skrev om Linnéa Ralmé en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jätte duktig mäklare.