en del av Fastighetsbyrån Nacka

4.5 / 5 i betyg — 44 rekommendationer

Läs vad 44 användare tycker om Magnus Wangerheim

• Eva S
    Eva S skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Kan intyga att jag fick ett mycket bra och professionellt bemötande. Mitt köp gick jättesmidigt och jag fick hela tiden bra info om allt som rörde affären. Översiktligt och snabbt är intrycket jag sitter kvar med, och trevlig mäklare som kändes bekväm att ha att göra med.
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Extremt duktig mäklare som var mycket tillmötesgående, och som gjorde sitt yttersta för att få både säljare och köpare nöjd, jag är en mycket nöjd säljare, högsta tänkbara betyg till denna mäklare och mäklarbyrå, om du letar efter en mäklare och mäklarbyrå som man kan prata med som folk och som man känna trygghet för vid ditt livs största köp eller försäljning, så kan du sluta leta nu!
  • Markus G
    Markus G skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Magnus är en driven och skicklig mäklare! Vi är jätteglada att vi valde just honom. Toppen!
  • Cissi J
    Cissi J skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Ett mycket bra bemötande.

Sålt en lägenhet
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Lägenhetsköp.
    Bemötandet var inte det bästa, kändes som man ville få det snabbt avklarat.
    Om jag jämför med hur vår egna lägenhets försäljning gick till väga och hur de som köpte vår lägenhet togs emot av vår mäklare så går detta inte att jämföra. Här kändes det som man var en av många. Kommunikationen efter påskrift sker via sms, tidigare van vid email och telefonsamtal. Skulle inte använda mig av fastighetsbyrån vid en kommande försäljning.
  • Christer E
    Christer E skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    I samband med att vi sökte lägenhet i Nacka kom vi vid minst tre tillfällen i kontakt med Magnus. Vi gav våra kontaktuppgifter till honom när vi tittade på den första lägenheten och sa vilken storlek vi var ute efter. Vi blev senare kontaktade av Magnus när objekt som svarade mot våra krav kom ut. Vi kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån. Mycket kunnig och serviceinriktad personal. Vid budgivningen hölls vi löpande informerade via sms och fick även veta när andra spekulanter hoppade av. Vi är mycket glada för den hjälp vi fick av Fastighetsbyrån och då framförallt den service vi fick av Magnus. Vi ser nu mycket fram emot infyttningen och är övertygade om att vi kommer att trivas där.
  • Catarina G
    Catarina G skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har använt Magnus vid två försäljningar. Jag har varit mycket nöjd då han är en seriös och kunnig mäklare. Han har kunskaper som jag kan lita på, han återkommer när han säger att han ska. Han håller överenskommelser. Jag kan varmt rekommendera Magnus!
  • Magdalena V
    Magdalena V skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Kan rekomendera Magnus Wangerheim på Fastighetsbyrån.
  • Ebba H
    Ebba H skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag är supernöjd och tycker att jag fick deb hjälp jag ville ha och behövde genom hela processen.
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Professionellt bemötande och klar kommunikation.
    Han sålde min lägenhet 2 rok.

Jag har anlitat 2 olika mäklarfirmor genom åren och tycker båda varit precis som man kan förvänta sig. Fastighetsbyrån käns aningen mer flexibla vad gäller mötestider.
    Jag är klart nöjd.
  • Christer B
    Christer B skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Proffsigt och bra bemötande!
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hej! Ja men Magnus Wangerheim på Fastighetsbyrån gjorde ett bra jobb och var hjälpsam! :)
  • Maurizio M
    Maurizio M skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Fastighetsbyrån har hjälpt till med hela processen med försäljningen utmärkt. Genom varje steg i försäljningen har vi fått den hjälp vi har behövt.
    Återstår bara att se om "vinstskatten, uträkningen" stämmer med verkligheten.
    2014-05-22 Magnus W svarar Maurizio M
    Hej Maurizio, Vad roligt att du känner att vi stöttat er genom hela processen. Har då några frågor eller funderingar gällande skatten så tveka inte att kontakta mig.
  • Harriet N
    Harriet N skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra.MVH Harriet Niemi
    2014-05-22 Magnus W svarar Harriet N
    Hej Harriet, roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete!
  • Eva B
    Eva B skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra företag gör alltid ett bra jobb vänliga och proffsiga
    ska jag sälja i framtiden kommer jag tillbaka.
    2014-05-22 Magnus W svarar Eva B
    Hej Eva, vad roligt att du uppfattar oss som vänliga och proffsiga, det är ord som värmer och gör oss glada.
  • Tony I
    Tony I skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Magnus var ansvarig mäklare när jag köpte min lägenhet. Ett bra och proffsigt bemötande, kändes kunnig och seriös hela vägen, även när köpet var genomfört.

Vid försäljning kan jag tänka mig att vända mig till honom eller företaget han reprenenterar.
    2014-05-22 Magnus W svarar Tony I
    Hej Tony, tack så mycket för dina positiva kommentarer, ord som proffsig, kunnig och seriös är alltid roligt att höra. Hoppas att du trivs i din nya bostad och att du känner förtroende för mig den dagen det blir aktuellt att sälja bostaden.
  • Anna D
    Anna D skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Har blivit väldigt bra bemött. Fått tydlig och viktig information om vad jag som köpare bör tänka på och ska tänka på i god tid. Detta har gjort att jag som förstagångsköpare känt mig trygg och säker. Även uppföljning och vidare kontakt och information efter köpet har jag som kund uppskattat. Jag har i jämförelse med vänners erfarenhet av mäklare förstått att detta goda bemötande inte alls är fallet för alla.
    2014-05-22 Magnus W svarar Anna D
    Hej Anna och tack för dina positiva kommentarer. Det värmer att höra att du tycker att jag hjälp dig till en trygg och säker affär.
  • Annmarie L
    Annmarie L skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag var jättenöjd med den hjälp och service jag fick från Magnus i samband med mitt radsköp.
    2014-05-22 Magnus W svarar Annmarie L
    Hej Annmarie! Tack för ett bra omdöme, kul att du känner dig nöjd med hjälpen du fått och att du uppskattar servicen.
  • Arne L
    Arne L skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    toppen..........................................................
  • Jennie S
    Jennie S skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Magnus är trevlig och gjorde sitt jobb. Det gick snabbt och jag fick ut det jag ville av tjänsten.
    Struligt vid överlåtelsedagen pga missar i dokumentationen men annars gick det smidigt.
  • Mats S
    Mats S skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Fastighetsbyrån och Magnus har skött försäljning av min brf-lägenhet under senaste året och till min fulla belåtenhet. Rak och snabb och kunnig. Utan tvekan vad som förväntas om inte t.o.m. mer därtill.
  • Peter K
    Peter K skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hej.
    Tycker ni gör ett proffsigt intryck och att ni inte ligger på kunden för mycket som en del kan göra.
  • Rose-Marie J
    Rose-Marie J skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har sålt en lägenhet med Fastighetsbyrån. Det fungerade mkt bra!
  • Anna T
    Anna T skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån.
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    I efterhand har jag förstått att jag blev kontaktad för jag hade lånat i Swedbank. Det tycker jag inte är snyggt.
    Vad är det som säger att jag vill skänka till Barncancerfonden och är det inte småsnålt med med 5 SEK?!!!!!
  • Emil W
    Emil W skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Snabb kontakt och behjälplig vid frågetecken.
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Han var grymt bra på att sälja min lägenhet. Inget strul bara tydligt och enkelt.
  • Anna K
    Anna K skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Försäljning av 2st.borätter. Köp av 1st.borätt.
    Fungerade perfekt från början till slut.
  • Jeanette F
    Jeanette F skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi letade och hade många nonchalanta mäklare hemma då vi skulle sälja vår lägenhet men ingen kändes riktigt bra. Vi fundrade och fick sedan tips om Magnus Wangerheim på fastighetsbyrån i Nacka. Vi blev mycket nöjda och allt funka galant med visningar, budgivning och efterarbetet till deklarationen. Ska jag rekommendera en bra mäklare så ring Magnus. /Jeanette F
  • Johan C
    Johan C skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mäklare som sålde vår lägenhet. Gick snabbt och smidigt och gav ett bra försäljningspris.
  • Kerem Ö
    Kerem Ö skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har tagit hjälp av honom vid våra samtliga bostadsaffärer. Trots detta så blir vi varje gång positivt överraskade över hans proffsighet. Magnus är mäklarnas MÄKLARE!
    Bröderna Öz
  • Daiva V
    Daiva V skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Fick en bra och smidig service.
  • Carro H
    Carro H skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Magnus är väldigt kunnig, trevlig och proffsig!
  • Nina S
    Nina S skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Affären kändes så där då dök upp en ny budgivare efter att de godtagit vårt bud och så började budgivningen igen. Kändes ju märkligt. Vad jag vet ska mäklaren ta till vara både säljarens och köparens intressen men denna mäklare tog mest tillvara säljarens intressen.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra bemötande och service vid köp av BR. Valde dock att sälja via en annan mäklarfirma då jag fick ett bättre prisförslag där, annars väldigt nöjd.
  • Marianne Gunhild Kristina A
    Marianne Gunhild Kristina A skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Alla på byrån har varit bra. Är mycket nöjd med att dom ringt och frågat om allt är ok efter köpet.
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag tycker att Magnus var riktigt trevlig i sitt bemötande och väldigt duktig på det han gör
  • Fanny S
    Fanny S skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevligt bemötande, snabb och smidig affär utan konstigheter. Vi fick hjälp med alla frågor vi hade. Uppföljning av hur vi trivs i nya bostaden är definitivt plus i kanten.
  • Marianne E
    Marianne E skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Min affär sköttes hur proffsigt som helst när den genomfördes för 2 år sedan. (Arbetar själv med mycket mäklarkontakter i mitt arbete som privatrådgivare på bank)
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Har haft kontakt med Fastighetsbyrån 3 ggr. Både via försäljning och köp av bostadsrätt.

Har varje gång fungerat väldigt bra. Bra service och god kundskap.
  • Elvi P
    Elvi P skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra service och kunniga medarbetare
  • Max K
    Max K skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    En bra och seriös mäklare som håller vad dom lovar!
  • Pär J
    Pär J skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket trevligt bemötande och bra kontakter med potensiella köpare. Magnus är en mycket kompetent mäklare.
    2014-02-21 Per O svarar Pär J
    Hej Pär, Tack för dessa lovord och att du är nöjd med vår mäklare Magnus. Dessutom är vi glada att höra att du även har en positiv upplevelse av hur Magnus tagit hand om dina spekulanter och potentiella köpare.
    Per Olofson, Kontorschef Fastighetsbyrån Nacka
  • Jonathan J
    Jonathan J skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Magnus var en klippa! Svara på alla frågor rörande försäljningen snabbare än väntat. Jag är jättenöjd och kommer använda Fastighetsbyrån inom framtida bostadsaffärer.
    2014-02-21 Per O svarar Jonathan J
    Hej Jonathan. Något som vi erfarit är mycket viktigt för trovärdigheten i en bostadsaffär och i kontakten med såväl köpare som säljare, är att mäklaren är aktiv och fortlöpande återkopplar. Därför är det extra värmande att du upplevt att Magnus har varit snabb i återkopplingen och svarat på frågor.
Johan Sörman
Angelica Gedlund