Mäklare Stockholms län Nacka Fastighetsbyrån Nacka Moa Kronståhl Pil
Moa Kronståhl Pil
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2018-12
Moa Kronståhl Pil var bara 15 år när hon började sommarjobba på Fastighetsbyrån. När hon hennes mäklarutbildning var klar var därför valet ganska självklart – här ville hon jobba. Moa tycker att mäklaryrket ger henne otroligt mycket och hon älskar att arbetsuppgifterna är så varierande. Det allra roligaste tycker hon är intaget: här ges en unik chans att gå in och leverera till max. Moa är en väldigt driven, ambitiös och envis person. Dessutom förstår hon vikten av att alltid kunna anpassa sig till kundernas önskemål. Moa säljer främst bostadsrätter och hon tycker att Nacka har allt som en kommun kan önska – närhet till vattnet och närhet till city. Hon har ett stort intresse för arkitektur och planlösningar och kommer gärna med tips till sina säljare. Inredning ser Moa gillar att få fram charmen genom att anpassa inredning till ett specifikt boende och på så sätt framhäva det allra bästa med objektet. Läs mer

Läs vad 37 kunder tycker om Moa Kronståhl Pil

• Petter E sålde sin bostad med hjälp av Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-01-18

Mycket duktig mäklare som
    tar bra hand om både köpar
    och säljare Läs mer
  • Fabian N
    Fabian N köpte sin bostad med hjälp av Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-11-26

Moa är mycket kunnig och driven mäklare med ett lugn som inger förtroende och trygghet. Snabb återkoppling och trevligt bemötande. Absolut en mäklare jag kan rekommendera! Läs mer
  • Christer B köpte sin bostad med hjälp av Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-11-10

Jag köpte en bostad med hjälp av Fastighetsbyrån i Nacka och det bemötande jag fick av Moa var alltigenom
    korrekt, vänligt och professionellt. Läs mer
  • Josephine N
    Josephine N skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-11-08

Snabb i återkoppling, driven och positiv! Mycket nöjd med Moa och kommer rekommendera henne vidare! Läs mer
  • Volga A skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-11-05

............................... Läs mer
  • Rickard J skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-10-08

Mycket serviceinriktad och flexibel när vi ville komma på visning med kort varsel. Påläst och proffsig Läs mer
  • Linda F
    Linda F skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-09-20

Så här långt i köpprocessen är jag mycket nöjd med Moa. Proffsig, tydlig och inlyssnande som kom med tips och ideer hur jag enkelt skulle kunna fixa till mitt nya hem. Inga konstigheter i köpprocessen. Kan varmt rekommendera Moa och troligen mäklaren som får sälja mitt hem då det är dags! Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S sålde sin bostad med hjälp av Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-09-14

Professionell, lysande på våra behov och tog affären framåt. Duktig, ambitiös och trovärdig. Läs mer
  • Katrin H skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-09-07

Vi är mycket nöjda med vårt samarbete med Moa. Hon har varit inlyssnande och proffsig i sitt bemötande. Hon har även tagit sig tid att svara på frågor, vilket har gjort att vi har känt oss trygga under hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Anna-Karin R
    Anna-Karin R skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-08-25

jätte bra.vi hade ett svar på mina fråger om lägen hetten Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nacka

Thérèse Lennefalk