en del av Fastighetsbyrån Nacka

Forumvägen 12, 131 53 Nacka — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 5 rekommendationer
Niklas Norlin har alltid haft ett intresse för affärer. Det han gillar med mäklaryrket är att det har mycket av allt: ekonomi, byggteknik, juridik och försäljning. Niklas tycker att det är en lyx att han efter många år i branschen fortfarande får lära sig något nytt nästan varje dag. Det viktigaste med att vara mäklare är enligt Niklas att lyssna på vad kunderna vill ha och att sedan leverera på ett sätt som gör dem nöjda. Alla personer har olika krav och förväntningar, vilket gör att det viktigt att ständigt vara lyhörd och förstå vad som är viktigt i varje situation. Niklas har varit mäklare sedan 2005 och fokuserar främst på villor och nyproduktion – hela vägen från markförvärv till att hitta kunder på privatmarknaden. Niklas ser till att alltid vara påläst och att alltid driva affären i mål. Niklas både bor och arbetar i Nacka. Ett av hans stora intressen är att åka Vasaloppet (och även här jagar han ständigt nya rekord).

Läs vad 5 användare tycker om Niklas Norlin

• Gerd L
    Gerd L skrev om Niklas Norlin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Niklas är en mycket driven och framåt säljare/mäklare. Mot mig som kund har han varit trevlig, lugn och icke hetsande till beslut, "ta den tid du behöver". När jag funnit min nya bostad med vidhängande familj som ville köpa mitt hus gick det undan och nu är försäljningen klar. Det var inga problem med att få svar på de frågor som uppkommit under tiden och vårt samarbete har fungerat utmärkt. Niklas är en mäklare.
  • Johan D
    Johan D skrev om Niklas Norlin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Professionellt bemötande, engagerad, ärlig och hjälpsam. Engagerade sig i detaljer, fotografering, m.m. och var tillgänglig per telefon för det mesta.
  • Helena W
    Helena W skrev om Niklas Norlin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mötet med fastighetsmäklaren Niklas Norlin var mycket positivt.
    Han var lyhörd och hjälpsam. Effektivt hjälpte han att sälja mitt hus.
    Företaget har ett bra koncept som gör att både köpare och säljare trygga vid en sådan stor affär.
    Kan rekommenderas!
    2014-10-20 Niklas N svarar Helena W
    Hej Helena.
    Glädjande att höra att du är nöjd med hur jag genomförde din försäljning. Att du dessutom är så nöjd att du kan rekommendera mig vidare värmer extra. Tack.
  • Anne G
    Anne G skrev om Niklas Norlin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi var mycket nöjda med Niklas. Trevlig, tillförlitlig, kompetent, engagerad och tillgänglig! Tack!
    2014-10-20 Niklas N svarar Anne G
    Så kul att få höra era positiva lovord. Hoppas det gått bra med renovering och att ni trivs i ert nya hus.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Niklas Norlin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag köpte mitt hus via Niklas och fick väldigt bra förtroende för honom.
    2014-10-20 Niklas N svarar Henrik L
    Hej Henrik. Vad kul att höra. Hoppas du kommit till rätta i huset och trivs bra.
Stefan Dockberg
Johan Sörman