Mäklare Stockholms län Nacka Fastighetsbyrån Nacka Niklas Norlin
Niklas Norlin
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11
Niklas Norlin har alltid haft ett intresse för affärer. Det han gillar med mäklaryrket är att det har mycket av allt: ekonomi, byggteknik, juridik och försäljning. Niklas tycker att det är en lyx att han efter många år i branschen fortfarande får lära sig något nytt nästan varje dag. Det viktigaste med att vara mäklare är enligt Niklas att lyssna på vad kunderna vill ha och att sedan leverera på ett sätt som gör dem nöjda. Alla personer har olika krav och förväntningar, vilket gör att det viktigt att ständigt vara lyhörd och förstå vad som är viktigt i varje situation. Niklas har varit mäklare sedan 2005 och fokuserar främst på villor och nyproduktion – hela vägen från markförvärv till att hitta kunder på privatmarknaden. Niklas ser till att alltid vara påläst och att alltid driva affären i mål. Niklas både bor och arbetar i Nacka. Ett av hans stora intressen är att åka Vasaloppet (och även här jagar han ständigt nya rekord). Läs mer

Läs vad 8 kunder tycker om Niklas Norlin

• Ellen-Elena R köpte sin bostad med hjälp av Niklas Norlin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt en villa på skurusundsvägen 99.
    Mäklaren var väldigt kunnig och trevlig.
    mäklaren var flexibel och hjälpte oss i kluriga situationer.
    En mycket bra mäklare Läs mer
  • Hanna J sålde sin bostad med hjälp av Niklas Norlin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har sålt villa i Skuru. Vi förväntade oss mer i pris . Amorteringskraven är det sämsta bankerna infört. Ta bort . Mäklaren var bra . Och ville även försöka sälja på semestern det var bra. Läs mer
  • Martina F skrev om Niklas Norlin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi har sålt vårt parhus i Nacka med hjälp av Niklas på Fastighetsbyrån. Kombinationen av stor mäklarbyrå, nätverk och marknadsföringsplattform, med både professionellt och personligt engagemang gjorde att vi är mycket nöjda med affären. Läs mer
  • Gerd L skrev om Niklas Norlin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Niklas är en mycket driven och framåt säljare/mäklare. Mot mig som kund har han varit trevlig, lugn och icke hetsande till beslut, "ta den tid du behöver". När jag funnit min nya bostad med vidhängande familj som ville köpa mitt hus gick det undan och nu är försäljningen klar. Det var inga problem med att få svar på de frågor som uppkommit under tiden och vårt samarbete har fungerat utmärkt. Niklas är en mäklare. Läs mer
  • Johan D skrev om Niklas Norlin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Professionellt bemötande, engagerad, ärlig och hjälpsam. Engagerade sig i detaljer, fotografering, m.m. och var tillgänglig per telefon för det mesta. Läs mer
  • Helena W skrev om Niklas Norlin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mötet med fastighetsmäklaren Niklas Norlin var mycket positivt.
    Han var lyhörd och hjälpsam. Effektivt hjälpte han att sälja mitt hus.
    Företaget har ett bra koncept som gör att både köpare och säljare trygga vid en sådan stor affär.
    Kan rekommenderas! Läs mer
  • Anne G skrev om Niklas Norlin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi var mycket nöjda med Niklas. Trevlig, tillförlitlig, kompetent, engagerad och tillgänglig! Tack! Läs mer
  • Henrik L skrev om Niklas Norlin en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag köpte mitt hus via Niklas och fick väldigt bra förtroende för honom. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nacka

Thérèse Lennefalk