Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nacka Sandra Enåsen Due-Pedersen

en del av Fastighetsbyrån Nacka

Forumvägen 12, 131 53 Nacka — Visa karta

4.4 / 5 i betyg — 42 rekommendationer
Redan i nionde klass visste Sandra Enåsen Due-Pedersen att det var mäklare hon ville bli. Förutom frihet under ansvar var det den stora variationen av ämnen som lockade: här mötte inredning och fastigheter juridik och ekonomi i en spännande mix. Sandra tycker att det allra roligaste med att vara mäklare är kundkontakten. Dessutom gillar hon förhandlingar. Sandra har arbetat med försäljning i hela sitt liv och är en extremt flexibel person som enkelt kan anpassa sig efter olika kunder. Hon gillar variationen som Nacka bjuder på med både nyproduktioner och äldre områden. Själv säljer hon enbart bostadsrätter och drivs av en vilja att hjälpa folk. Hon tycker att fastighetsbranschen är spännande och ser till att alltid hänga med i vad som händer gällande lagar och regler. Därtill har hon ett stort intresse för arkitektur och inredning. Enligt Hemnet hade Sandra flest publicerade lägenheter i Nacka under 2016.

Läs vad 42 användare tycker om Sandra Enåsen Due-Pedersen

• Ababa A
    Ababa A skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    jag var med när Sandra visade 2 olika objekt med en månadsmellanrum. Trotts att hon antecknade mitt tel. nr vid båda visningar har hon aldrig ringt tillbaka för att kolla i fall jag är intresserad att lägga bud eller ej.
    Märkligt sätt att arbeta. Detta är något som säljarna aldrig får veta...
  • Ann M
    Ann M skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Fick ett bra bemötande. Inga problem!
  • Stig Jörgen B
    Stig Jörgen B skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sandra har varit mycket bra att göra med.
    Enda minuset har varit en del kommunikationstrassel men det verkar att ha att göra med assistent som varit dålig på information att saker händer,´,
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jättebra mäklare, tydlig och duktig
  • Kadi U
    Kadi U skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket lyhörd och professionell. Tydlig och ödmjuk.
  • Pär C
    Pär C skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket nöjd, Sandra är trevlig och professionell. En snabb och smidig försäljning där resultatet blev över förväntan.
  • Elin A
    Elin A skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra bemötande men något dålig information under försäljningens gång.
  • Love S
    Love S skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har fått ett utomordentligt och professionellt samt vänligt bemötande av Sandra. Hon har så långt utfört sitt uppdrag så väl som jag kunde förvänta mig. Jag är mycket nöjd och kommer förmodligen att anlita henne igen. Mer representativ mäklare får man leta efter.
  • Pontus S
    Pontus S skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Information och uppdateringar hade kunnat vara tydligare. "jag hör av mig under morgondagen" och sedan fick man själv skicka sms 21.30 på kvällen eftersom man inte hört något..detta hände flera gånger..
    Annars glad , trevlig och proffsig.
  • Bo G
    Bo G skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag uppfattar Sandra som lyssnande och lyhörd för våra önskemål.
  • Hans H
    Hans H skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Tack Sandra, proffsigt jobbat / hälsn Hasse Harnesk
  • Stefan O
    Stefan O skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Är kanon nöjd med min mäklare och hur hon skött sitt uppdrag!
  • Ture S
    Ture S skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sandra Enåsen har jobbat alldeles utmärkt med försäljningen/Fotografering/viasning och allt runtomring som händer vid försäljningen av pappa Thure Streng's lägenhet på Diligensvägen 39, NACKA.

Mycket duktig tjej och trevlig. Ett stort tack för fint samarbete/från Thure's dotter Maritha Karlsson

Sorry försöker fylla i betyg = Utmärkt, men alla alternativ ifylls automatiskt
  • Elin G
    Elin G skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra service vid frågor, snabba svar, flexibel med tider vid kontraktskrivning m.m.
    Rekommenderar verkligen Sandra till andra och hoppas vi får träffa henne igen den dagen vi ska sälja
  • Linda L
    Linda L skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Hej!

Både Linda och jag ( Lars-Åke pappa ) är mycket nöjda med Sandras arbete.
    Hon var klar, tydlig och noga med att vi förstod alla turer. Vet inte vad hon kan förbättra.

//Lars-Åke o Linda
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Bra säljare! Vi både köpte och sålde med Sandra.
  • Maud H
    Maud H skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sandra har sålt min lgh.Jag upplever henne trevlig,men hade nog för många bollar i luften samtidigt.Jag upplever henne lite okoncentrerad.
  • Adam B
    Adam B skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sandra är mäklare på Fastighetsbyrån och sålde min fastighet.
    Hon är ihärdig och kämpade länge för att få rätt bud.
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag har varit mycket nöjd med mitt samarbete med Sandra.
  • Eleni K
    Eleni K skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sandra var mycket hjälpsam och hon förståd exact vad vi behövde och ville.
  • Nicklas N
    Nicklas N skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket professionell och trevlig. Skulle vända mig till Sandra igen om jag ska sälja igen.
  • Maria Ö
    Maria Ö skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Ingen särskild kommentar. Hon har kunnat svara på de frågor vi ställt.
  • Erik L
    Erik L skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket bra kontakt och alltid positiv
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket bra mäklare. Kunning, professionell, rak men samtidigt ödmjuk. Bra guidning från det att idén om försäljning började gro till visning och försäljning. Snabba svar och alltid tillgänglig!
  • Tore S
    Tore S skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Företaget agerade rätt professionellt. Bemötandet positivt. Dokumentation utmärkt och informativ.
    Produkten var en försäljning av en bostadsrätt.
    Mäklaren var korrekt och vi har efter avslut erhållit begärd information.
    MVH
    Tore Svensson
    2014-05-22 Sandra E svarar Tore S
    Hej Tore, Tack för era tydliga och trevliga kommentarer om hur ni uppfattat ert samarbete med mig och Fastighetsbyrån. Det värmer och gör mig glad!
  • Ola O
    Ola O skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Det var jättebra. Sandra var väldigt tillmötesgående och kunnig.
    2014-05-22 Sandra E svarar Ola O
    Hej Ola, Tack för fina ord och ett bra samarbete!
  • Erik W
    Erik W skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Seriöst intryck och hon gjorde ett bra jobb.
    Alltid tillgänglig och har hjälpt mig på ett bra sätt att göra en bra bostadsaffär.
    Bara positivt!!
    2014-05-22 Sandra E svarar Erik W
    Hej Erik, Tack för mycket positiva kommentarer. Det värmer att höra att du är nöjd med hur affären genomfördes. Hälsningar Sandra
  • Marita W
    Marita W skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sandra har fungerat utmärkt. Rätt information, snabbt och korrekt.
    2014-05-22 Sandra E svarar Marita W
    Tack för förtroendet! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet :) Hälsningar Sandra
  • Lauris S
    Lauris S skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Reco.se fungerar, för mig, som ett utmärkt sätt att rekommendera och uppmärksamma min idol, min underbart säkra och osannolikt coola mäklare Sandra Enåsen Due-Pedersen på Fastighetsbyrån i Nacka. Jag vill här varmt rekommendera alla i Nacka, som funderar på att flytta, att sälja sin bostad/lägenhet via henne. /Lauris S
    2014-05-22 Sandra E svarar Lauris S
    Hej Lauris, Tack för dina kommentarer och lovord. Det värmer mig och gör mig glad! :) Hälsningar Sandra
  • Fredrick W
    Fredrick W skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sandra är en väldigt trevlig, kunnig och engagerad mäklare. Vi är väldigt nöjda med hela upplägget kring våran försäljning. //Fredrick Jarlaberg
    2014-05-22 Sandra E svarar Fredrick W
    Hej Fredrick, Tack för fina ord och ett bra samarbete. Det var jättekul att få hjälpa er med försäljningen av er bostad :)
  • Jan A
    Jan A skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sandra gav ett proffsigt bemötande utan efterkommande överraskningar samt ett lättsamt trevligt sätt.
    2014-05-22 Sandra E svarar Jan A
    Hej Jan, Tack så mycket för dina positiva kommentarer. Önskar dig en trevlig sommar! Hälsningar Sandra
  • Hans H
    Hans H skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Proffsiga, strukturerade, kunniga, fungerande försäljningsstrategi, ingav förtroende därför fick Sandra uppdraget
    2014-05-22 Sandra E svarar Hans H
    Hej Hans, Tack så mycket för dina positiva kommentarer, ord som proffsig och kunnig är alltid roligt att höra. Hoppas att ni trivs i din nya bostad och att ni känner förtroende för mig den dagen det blir aktuellt att sälja bostaden. Hälsningar Sandra
  • Pehr Ulf H
    Pehr Ulf H skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Professionell, engagerad, trovärdig och flexibel.
    2014-05-22 Sandra E svarar Pehr Ulf H
    Hej Pehr, Tack så mycket för dina positiva kommentarer, ord som professionell, engagerad, trovärdig och flexibel är alltid roligt att höra. Lycka till med badrumsrenoveringen, hör av dig om du har några frågor eller funderingar! :) Hälsningar Sandra
  • Silvi R
    Silvi R skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sandra trollade fram min drömlgh här på jarlaberg. Tack!!
    2014-05-22 Sandra E svarar Silvi R
    Hej Silvi, vad roligt att du trivs så bra i nya lägenheten, det glädjer mig! :)
  • Elsa H
    Elsa H skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Proffsigt och snabbt agerande, lyhörd för våra önskemål. Positiv!
    2014-05-22 Sandra E svarar Elsa H
    Tack för fina ord. Kul att ni upplevde mig som snabb och positiv!
  • Victoria B
    Victoria B skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jättebra mäklare, kunning inom sitt område.
    Rekomenderas varmt
    2014-05-22 Sandra E svarar Victoria B
    Hej Victoria, Tack för dina positiva kommentarer. Roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete. Vi ses på tillträdet. Hälsningar Sandra
  • Hans L
    Hans L skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Att sälja våran bostadsrätt på Ugglevägen, gick alldeles över förväntan bra. Sandra Enåsen Due-Petersen var vår mäklare.
    2014-05-22 Sandra E svarar Hans L
    Hej Hans, Vad kul att höra att ni är nöjda med försäljningen, tack för ett bra samarbete! Hälsningar Sandra
  • David J
    David J skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Mycket nöjd! Proffesionellt bemötande, god kontakt och en snabb genomförd affär. Kan inget annat än att rekommendera!
    2014-05-22 Sandra E svarar David J
    Hej David, Det är glädjande att höra att du är nöjd med vårt samarbete. Att du dessutom rekommenderar mig som mäklare känns riktigt bra. Hälsningar Sandra
  • Helena V
    Helena V skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Snabbt smidigt och enkelt med Sandra.
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Engagerad och aktiv med positiv inställning
  • Roger R
    Roger R skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag vill lyfta fram Sandra Enåsen Due-Pedersen som gett ett väldigt professionellt men samtidigt personligt bemötande. Hela försäljningsprocessen har gått väldigt smidigt och vi är väldigt nöjda med hennes insats.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Sandra Enåsen Due-Pedersen en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag rekommenderar Fastighetsbyrån och i synnerhet Sandra Enåsen Due-Pedersen. Jag fick ett professionellt och vänligt bemötande under hela försäljningsprocessen.
Stefan Dockberg
Johan Sörman