Thérèse Lennefalk
en del av Fastighetsbyrån Nacka

Forumvägen 12
131 53 Nacka — Visa karta

Vad tror Thérèse att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 104 kunder tycker om Thérèse Lennefalk

• Giacomo S skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi sålde en 3:a på 81 kvm. Thérèse var målmedveten från första början och förklarade sin taktik. Vi kände oss skeptiska men litade på henne. Nu med facit i hand är vi mycket nöjda. Hennes taktik fungerade och vi fick en lyckad och smidig försäljning i en tid då bostadsmarknaden svajar. Thérèse är tydlig, lätt att nå, strukturerad, engagerad och pigg. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Daniele A skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Very professional! We appreciated how she presented with patience and no pressing at all. Läs mer
  • Leonardo O skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Thérèse was very attentive and always willing to help. Thanks to the last minute visit I was able to purchase the flat that I was looking for. Thank you! Läs mer
  • Bengt Erik B skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi sålde vår villa genom Fastighetsbyrån.
    Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt och mycket återkopplingar.
    Stort engagemang för arbetet.

Köpeskillingen blev lägre än var mäklaren gick ut med och
    försäljningen tog betydligt längre tid än vad vi trodde från början.

Detta berodde säkerligen att på att marknaden förändrades snabbt vid denna tidpunkt. Läs mer
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Sålde vår lgh via Thérèse och hon skötte allt galant. Snabb på svar både via telefon och mail, fanns alltid till hands om det dök upp några frågor och allt kändes väldigt bra och professionellt. Läs mer
  • Karin L skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpte en 2a i Nacka av Therese. Trevligt bemötande, snabb att svara på mail. Återkommer med svar på frågor och funderingar. Proffsig. Känner mig väldigt trygg med Therese som mäklare. Läs mer
  • Johan B skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Köpt villa. Trevligt bemötande. Tillgänglig och hjälpsam. Tycker att det ibland kan finnas en tendens hos mäklare att vara allt för generella och undanglidande. Upplevde inte Therese på detta sätt utan mer konkret. Det känns viktigt för mig som köpare. Läs mer
  • Hans skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevlig och väldigt snabbt med att svara på frågor och lösa problem. Läs mer
  • Roger H skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Therése överträffade mina förväntningar, såväl bemötande som tydlighet och ett professionellt agerande genom hela processen. Har genom åren använt mig av många olika mäklare på flera platser i Sverige men Therése är den mäklare som jag personligen är mest nöjd med. Läs mer
  • Martin S skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Fint prospekt. Trevligt och professionellt bemötande. Ärlig. Lätt att få tag på. Rakt igenom mycket nöjd! Läs mer
  • göran a skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag tycker Therese har agerat proffsigt i hela försäljningsprocessen och ger det där lilla extra. Har även en trevlig och avspänd attityd. Läs mer
  • Elin Ö skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag fick ett väldigt gott första intryck och Therese var mycket vänlig och ville hjälpa oss på ett bra sätt. Hon var snabb på att svara och hörde av sig så fort det dök upp något nytt. Vi är supernöjda med Therese och rekomenderar henne starkt! Läs mer
  • Therese A
    Therese A skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi kände oss trygga med Thérèse. Hon är väldigt professionell och seriös. Hon har väldigt bra erfarenhet i Hammarby sjöstads området och hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet på bästa sätt. Läs mer
  • Krister N skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Therese har gjort ett mycket bra jobb. Hon är trevlig, seriös, och proffessionell. Läs mer
  • Louise E skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Therese är trevlig, snabb, lösningsinriktad och lätt att få kontakt med. Hon ordnade snabbt en privat visning då jag missat den ordinarie visningen. Efter att vi skrivit kontrakt fick Therese i uppdrag att sälja min lägenhet. Hon kan området mycket väl! Läs mer
  • Christoffer P skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi är väldigt nöjda med Theresé som mäklare! Trots en tuff marknad under hösten har hon lyckats leverera att jättebra slutpris. Vi kan absolut rekommendera Therese till alla Sjöstadsbor! Läs mer
  • Linda A skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Thèrèse har skött vår affär mycket smidigt och bra, från första mötet till kontraktsskrivandet. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Rikard A skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Therese var tydlig, kunnig och framförallt trevlig. Tack vare hennes driv fick vi även en snabb affär vilket var viktigt för oss 5/5 :) Läs mer
  • Johanna E skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Therese är fantastisk! Kunnig, ärlig, professionell och bra på att återkoppla. Vi är supernöjda. Läs mer
  • Claes K skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Det är min fru som ensam genomfört köpet av vår nya bostadsrätt, då jag fortsatt är i vårt sommarhus på Västkusten.

Min fru kommer säkert att svara på denna enkät också. Vad jag har hört så är hon mycket nöjd med det bemötande hon fått av Therese Lennefalk. Läs mer
  • Petra L skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Therese levererade tyvärr inte vad hon utlovat initialt och vi upplevde en brist på engagemang. Vår försäljning blev en stor besvikelse. Läs mer
  • Ann-mari K skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag ger gärna Therese alla rekommendationer som finns. För henne är inget omöjligt hon fixar allt är alltid tillgänglig kunnig och har förmåga känna in dina önskningar. Vilken tur att just hon mäklade min drömvåning! Jag är supernöjd!
    AnnMari K.
    PS. Hon har tips på bra bankkontakt också!! Läs mer
  • Marcus W skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Alltid bra att ha att göra med. Har både köpt av och sålt med Therese. Proffsig och snabb på att återkoppla gör processen smidig. Läs mer
  • Fanny P skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Therese var en bra och kunnig mäklare som gjorde sitt jobb bra! Vi var mycket nöjda kunder.

Fanny och Narcis Läs mer
  • Charlotte H skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Thérèse är mycket kunnig, professionell, engagerad och hjälpsam genom hela säljprocessen, hon kommer i tid, återkopplar snabbt, smidighet på alla sätt, vilket uppskattades av mig då det var lite ont om tid. Stort tack! Läs mer
  • Eva Ö skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vår kontakt med mäklare Terese Lennefalk då vi köpte lägenhet var positiv. Hon gav ett pålitligt och lugnt intryck. Lätt och snabb kommunikation. Läs mer
  • Helena U skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Therese tycker jag är trevlig kunnig omtänksam och proffsig Läs mer
  • Jennie L skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jag är supernöjd med Thérèse försäljning av min lägenhet. Hon är professionell, har utstrålning och är genuint intresserad av både människor och försäljning. Thérèse är duktig på att kommunicera, ärlig och driven. Hon har ett kunnigt team med sig med en fantastisk fotograf och stylist. Tillsammans med ett starkt varumärke är det framgångsfaktorer som gör att hon sålde min lägenhet till det högsta kvadratmeterpriset i Hammarby Sjöstad.

Stort tack Thérèse för ett strålande arbete! Läs mer
  • Isabel E
    Isabel E skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Levererade över förväntan!
    Thérèse är väldigt trevlig, kunnig och engagerad. Hon sålde min pärla till ett riktigt bra pris. Stort tack!
    Rekommenderar henne starkt om ni ska sälja/köpa i Sjöstaden. Läs mer
  • Fredrik Svensson F skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Thérèse Lennefalk var mycket professionell och levde upp till alla mina förväntningar. Läs mer
  • Monika R
    Monika R skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Trevlig, professionell och effektiv. Kan varmt rekommendera Therese! Läs mer
  • Jonas W skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Kan inte annat än ge högsta betyg då Therese varit väldigt engagerad och alltid anträffbar i försäljningen av vår bostadsrätt. Att hon dessutom lyckades sälja till ett pris som låg högt över både våra och hennes förväntningar är även det ett tecken på hennes driv. Läs mer
  • Johann S
    Johann S skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vilken mäklare! Mycket bra och proffsigt bemötande, hon kan sin stadsdel!
    Jobbar tillsammans med sin assistent Anna Skärfstad på ett trevligt sätt med sina objekt. Jag fick ett mycket gott intryck av Therese när jag köpte min bostad. Läs mer
  • Charlott E
    Charlott E skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Professionell, prestigelös och noggrann. Har koll på marknaden och kommer med seriösa tips. Therese sätter alltid kunden i fokus. Supertrevlig dessutom. Läs mer
  • Kerstin S skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Min upplevelse av att köpa bostad via Thérèse är att hon är en lyhörd och tillgänglig mäklare. Inget krångel utan allt gick snabbt och smidigt. En bonus är att hon även är mycket trevlig och man blir bemött av ett stort leende. Läs mer
  • Nadja R skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi är mycket nöjda med Thérèse som sålde vår lägenhet. Affären gick snabbt och väldigt smidigt. Hon fanns alltid tillgänglig på både telefon och mail. Några av hennes styrkor är att hon kan området runt Hammarby Sjöstad och har ett stort kontaktnät. Läs mer
  • Viktor L skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Detta var vår andra försäljning med Thérèse Lennefalk och precis som förra gången levererade hon över förväntan. Hög service, professionell, tydlig och rak. Ett självklart val av mäklare om du ska sälja/köpa i Hammarby Sjöstad! /Viktor och Maja Ljung Läs mer
  • Styrbjörn J skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Proffsig, kunnig och trevlig. Rekommenderar Thérése!!! Läs mer
  • Maria J skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Proffsigt bemötande och mycket trevlig. Kan verkligen rekommendera Therese. Läs mer
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Professionell, trevlig och flexibel. Snabb att återkoppla och Både köpt och sålt via Thérèse och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Martin H
    Martin H skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi köpte vår bostad via Thérèse, hon gav ett kunnigt och förtroendeingivande intryck. Vi kände oss både trygga och nöjda som köpare. Läs mer
  • Anna J skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    En kunnig mäklare som på ett seriöst sätt arbetar för såväl köpare som säljare. Vi fick ett mkt gott intryck av Therese när vi köpte bostad. Läs mer
  • Paul S
    Paul S skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    I am delighted to recommend Thérèse. Her professional and friendly service made the whole process of buy a flat a joy (in the end!).
    Her advise and guidance were invaluable. Thanks again! Läs mer
  • Andreas N skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Thérèse skötte vår försäljning på ett mycket professionellt sätt. Hon är kunnig, handlingskraftig och vänlig. Hon fanns tillgänglig för frågor och stöd i den stora affär som en lägenhetsförsäljning är.

Vi kan varmt rekommendera henne till alla som har en tanke att sälja sin lägenhet. Läs mer
  • Louise W skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Vi är jättenöjda med Thérèse som mäklare. Noggrann och proffsig! Läs mer
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Jätte trevlig och bra mäklare skulle definitivt tänka oss att ha Therese som mäklare när vi säljer. Läs mer
  • Camilla C skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Thérèse Lennefalk har hjälpt till med försäljningen av vår lägenhet. Hon hade ett proffesionellt bemötande och svarade snabbt på eventuella frågor, vi fick dessutom inredningsråd inför försäljning. Vi var super nöjda med Thérèse och kan starkt rekommendera henne. Läs mer
  • Adelina C skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Fantastisk bra mäklare som lyssnar på kunden. Rekommenderar Therese till familj och bekanta Läs mer
  • Ivan C skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Thérèse Lennefalk är otroligt profisionel och driven mäklare. Alltid tillgänglig och trevligt bemötande. Vi är super nöjda med Thérèses arbete. Toppmäklare. Läs mer
  • Fabiola B skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka
    Thérèse has a great personality and you will feel great doing business with her. Läs mer
Thérèse Lennefalk
Daniel Eriksson