Mäklare Stockholms län Nacka Fastighetsbyrån Nacka Thérèse Lennefalk
2018-07 - 2018-12

Läs vad 110 kunder tycker om Thérèse Lennefalk

• Hans N skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-01-22

Therese, är ärlig och noggrann och ger en realistisk bild av marknadsläget och vilka förväntningar som är rimliga att ha på försäljningen.
    Hon är serviceinriktad och vi kan tänka oss att använda henne igen. Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • Felix S köpte sin bostad med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-01-16

Köpte bostadrätt genom Thérèse. Upplevde att vi fick ett mycket professionellt och kunnigt bemötande.
    Hon var alltid snabb med att svara alternativt återkoppla på frågor både via mail och i telefon. Sammanfattningsvis fick vi ett mycket bra intryck av henne. Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B sålde sin bostad med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-12-17

Jag har sålt en liten tvåa på Ljuskärrsberget i Saltsjöbaden. Blev rekommenderad Thérèse och hon har överträffat mina redan högt ställda förväntningar. Bra bemötande, tydlig kommunikation och goda råd. Stort stöd i styling. Lyckades sälja lägenheten till värderingspris innan fotografering!

Varmaste rekommendation!!! Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • Robert C sålde sin bostad med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-12-15

Enplansvilla
    Bra effektiv o ärlig.
    Therese uppfyllde de förväntningar vi hade på mäklaren Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • Emelie E sålde sin bostad med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-11-28

Kan verkligen rekommendera Thérèse!
    Hon hjälpte oss sälja vår lägenhet och var under hela processen lyhörd, driven och engagerad. Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • Niklas Z sålde sin bostad med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-11-19

Therese är väldigt trevlig och tillmötesgående med stort engagemang och hög kunskap om Nacka. Hon skötte processen snyggt och höll mig kontinuerligt uppdaterad under tiden. Mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • Giacomo S sålde sin bostad med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-11-04

Vi sålde en 3:a på 81 kvm. Thérèse var målmedveten från första början och förklarade sin taktik. Vi kände oss skeptiska men litade på henne. Nu med facit i hand är vi mycket nöjda. Hennes taktik fungerade och vi fick en lyckad och smidig försäljning i en tid då bostadsmarknaden svajar. Thérèse är tydlig, lätt att nå, strukturerad, engagerad och pigg. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Daniele A skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-10-30

Very professional! We appreciated how she presented with patience and no pressing at all. Läs mer
  • Leonardo O skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-09-26

Thérèse was very attentive and always willing to help. Thanks to the last minute visit I was able to purchase the flat that I was looking for. Thank you! Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • Bengt Erik B sålde sin bostad med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-09-17

Vi sålde vår villa genom Fastighetsbyrån.
    Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt och mycket återkopplingar.
    Stort engagemang för arbetet.

Köpeskillingen blev lägre än var mäklaren gick ut med och
    försäljningen tog betydligt längre tid än vad vi trodde från början.

Detta berodde säkerligen att på att marknaden förändrades snabbt vid denna tidpunkt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nacka

Thérèse Lennefalk