Mäklare Stockholms län Nacka Fastighetsbyrån Nacka Thérèse Lennefalk
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04

Läs vad 117 Läs vad Thérèse Lennefalk

• Robin C sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-04-10

Älta Hedvigslund
    Thérèse gjorde ett superjobb med att sälja min lägenhet. Bra feedback under hela vägen och höll mig uppdaterad hela tiden. Försäljningen gick över förväntan. Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • Åsa H sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-02-19

Skuru
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Therese bemötte oss på ett professionellt sätt! Tydlig, vänlig och effektiv!
    Hade inga förväntningar, då vår mäklare slutade och Therese tog över hennes arbete.
    Min upplevelse var mycket bra och hon lyckades få vår lägenhet såld i den ovissa marknad som råder. Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • Daniel W sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-02-15

Skuru
    Genomförde en snabb och smidig försäljning Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • Jenny Terese W sålde sitt hus med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-02-14

Östra Orminge
    Thérèse sålde nyligen mitt radhus.Jag vill varmt rekommendera Thérèse Lennefalk som mäklare. Thérèse är väldigt trevlig och lättsam att ha att göra med. Jag upplever Thérèse som proffsig, kunnig, påläst och förtroendeingivande. Jag skulle gärna använda Thérèse igen! Läs mer
  • Marie V
    Marie V sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-02-14

Nacka Strand
    Therese har hjälpt mig att sälja min bostad i Nacka strand på ett alldeles utomordentligt vis. Hon är kunnig, trevlig, hjälpsam, glad, ställde upp hela tiden . Bättre mäklare går inte att hitta, jag är så nöjd. Läs mer
  • Martin E
    Martin E köpte sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-01-31

Skogalund
    Jag köpte en lägenhet i Nacka och allt fungerade jätte smidigt med Therese! Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Jamil H
    Jamil H sålde sin lägenhet med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-01-30

Saltsjöbaden Neglinge
    Hon hjälpte oss med att sälja våran lägenhet i en trög marknad.
    Hon var lätttillgänglig.
    Alla parter blev glada och nöjda. Läs mer
  • Hans N skrev om Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-01-22

Therese, är ärlig och noggrann och ger en realistisk bild av marknadsläget och vilka förväntningar som är rimliga att ha på försäljningen.
    Hon är serviceinriktad och vi kan tänka oss att använda henne igen. Läs mer
    Thérèse L gillar detta
  • Felix S köpte sin bostad med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka

2019-01-16

Köpte bostadrätt genom Thérèse. Upplevde att vi fick ett mycket professionellt och kunnigt bemötande.
    Hon var alltid snabb med att svara alternativt återkoppla på frågor både via mail och i telefon. Sammanfattningsvis fick vi ett mycket bra intryck av henne. Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B sålde sin bostad med hjälp av Thérèse Lennefalk en del av Fastighetsbyrån Nacka

2018-12-17

Jag har sålt en liten tvåa på Ljuskärrsberget i Saltsjöbaden. Blev rekommenderad Thérèse och hon har överträffat mina redan högt ställda förväntningar. Bra bemötande, tydlig kommunikation och goda råd. Stort stöd i styling. Lyckades sälja lägenheten till värderingspris innan fotografering!

Varmaste rekommendation!!! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nacka