Tobias Widén är mäklare på Fastighetsbyrån Nacka

Tobias Widén har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Tobias Widén har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 146 omdömen med ett betyg på 4.8. Tobias Widén har haft 39 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 146 Läs vad Tobias Widén

2022-11-21 Verifierad kund
    Vi fick direkt ett stort förtroende för Tobias, han var inläst på objektet och området och kunde svara på de flesta av våra frågor.
    När vi kom in på väldigt detaljerade frågor ordnade han en extravisning där vi kunde prata direkt med säljaren.

Trots den skakiga bostadsmarknaden nov.-22 fick han oss att känna oss trygga att slå till.

Rekommenderar Tobias till 100%.
    Hej Mikael,
    Stort tack för rekommendationen. Jag hoppas ni ska trivas i huset och området.
    Vi hörs framöver.
    2022-11-17 Verifierad kund
    Tobias var mycket kunnig, trevlig och hade stort tålamod med alla våra frågor som han väldigt professionellt löste. Vi kände båda att han ingav en trygg känsla och en bra brygga mellan säljare och köpare.
    Hej Heidi,
    Stort tack för din rekommendation. Jag hoppas ni ska trivas bra i huset!
    /Tobias Widén
  • sålde sitt hus med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2022-11-14 Verifierad kund
    Tobias har bemött mig på ett mycket bra och trevligt sätt under hela försäljningen av min bostad. Han har svarat på mina frågor, förklarat processen, helt enkelt stått vid min sida hela vägen. Jag kan varmt rekommendera Tobias Widen.
    Hej Lena,
    Tack så mycket för din rekommendation. Det var en ära att få hjälpa dig med försäljningen av din fastighet. Nu ska vi bara hitta något för dig att köpa också :) Ha det fint
  • Andreas Z
    sålde sitt hus med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Gustavsvik
    2022-11-13 Verifierad kund
    Vi är oerhört nöjda med Tobias insats. Han är lyhörd och går verkligen den extra milen för att du som kund ska bli nöjd.
    Väldigt kunnig. Det märks att han har koll på marknaden.
    Vi kan varmt rekommendera Tobias för era framtida uppdrag
    Hej Andreas och Britta,
    Stort tack för era fina ord. Det var väldigt kul att få hjälpa er att sälja ert härliga hus. Jag önskar er all lycka med det nya hemmet. Vi hörs framöver!
    • Gustavsvik
    2022-11-07 Verifierad kund
    Tobias har varit en bra stöttepelare under hela köpprocessen; tillgänglig, professionell och serviceinriktad. Kan varmt rekommendera Tobias!
    Hej Peter,
    Tack för din rekommendation. Det ska bli riktigt kul att se hur ni förvaltar huset framåt. Vi hörs och ses!
    • Nacka Strand
    2022-11-02 Verifierad kund
    Riktigt trevlig och bra bemötande hela tiden!!
    Hej Kalle.
    Stort tack för din rekommendation. Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs och ses.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Nacka Strand
    2022-10-24 Verifierad kund
    Snabb, kompetent, serviceinriktad och dessutom mycket trevlig. En mäklare vi verkligen kan rekommendera!
    Hej Birgitta,
    Tack för dina fina ord. Jag hoppas verkligen du ska trivas i Nacka strand. Vi hörs framöver.
    • Järla Sjö
    2022-10-17 Verifierad kund
    Vi har både köpt och sålt via Tobias.
    Tobias är en trevlig, kunnig, driven och öppen mäklare. Vi är väldigt nöjda att vi fick sålt vår lägenhet i dessa svåra tider.
    Vi kommer säkerligen anlita Tobias igen, även om vi hoppas bo i vårt nya hus länge.
    Hej Glenn,
    Stort tack för er rekommendation. Det var en ära att få hjälpa er med både köp och sälj. Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus. Vi hörs framöver!
    • Älta Stensö
    2022-09-19 Verifierad kund
    Tobias är en mycket trevlig, proffsig, lyhörd och bra mäklare!
    Hej Sofie,
    Tack så mycket för din rekommendation. Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen av er bostad. Vi hörs och ses framöver.
  • Maria S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Västra Orminge
    2022-09-16 Verifierad kund
    Sakkunnig och proffsig…kan sitt yrke.
    Tjänstvillig och godhjärtad.
    Genuin, Sann och autentisk
    Medmänsklig
    Hej Maria,
    Tack för dina fina ord. Det var en ära att få hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet. Vi hörs och ses framöver.