Fastighetsbyrån Nacka

Fastighetsbyrån Nacka

• BadgeElevenYears
1 158

Vi vet att den erfarenhet och kunskap vi har kring bostadsmarknaden i Nacka kommun kan vara ett bra stöd i din stundande bostadsaffär. Vi har full koll på Saltsjöbaden, Sicklaön, Boo och Älta och här har vi hjälpt många hitta sitt nya hem genom åren. Eftersom vi jobbar nära med Swedbank och Juristbyrån får du enkel och snabb...

1158 omdömen om Fastighetsbyrån Nacka

Sedan starten hos Reco 2013

Stina Ä
Sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Lindblom en del av Fastighetsbyrån Nacka
Nacka Forum

Tillgänglig och arbetade snabbt och effektivt

Ulf S
Saltsjöqvarn

Mycket trevlig, och kunnig mäklare. Han har alltid varit snabb att svara på frågor och hållit oss uppdaterade,. Vi kan verkligen rekommendera Tobias.

Carin W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Viman en del av Fastighetsbyrån Nacka
Finnberget

Hon var inledningsvis lite väl optimistisk om att det inte skulle vara lätt att sälja min bostad och det blev lite strul med inaktuell text om området i annonsen, så jag bidrog med uppdaterad text. Men samarbetet med Louise var utmärkt genom hela processen och jag fick intrycket att hon är en kompetent mäklare, som inger förtroende, är lyhörd för vad kunden tycker och bidrar med förslag till möjliga alternativ när det behövs.

Svar från Louise Viman

Stort tack Carin för ditt fina omdöme och för värdefull feedback! Varmaste lycka till med din flytt! Hälsningar, Louise

Linus R
Sålde sitt hus med hjälp av Amir Najafi en del av Fastighetsbyrån Nacka
Gustavsvik

Mycket professionell Trevlig! Svarar snabbt. Rekommenderas varmt

Ann-Sofi S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Ehrenpil en del av Fastighetsbyrån Nacka
Finnboda Hamn

Mycket trevlig, proffsig och kunnig. Kan varmt rekommenderas.

Robert P
Eriksvik

Tobias bemötte oss på ett professionellt och trevligt sätt, han hade svar på våra frågor och det han inte visste kollade han upp och återkopplade. Våra förväntningar var väll att bli väl bemött, få ärliga svar och samarbetsvillig, det tycker jag att Tobias levde upp till. Toppen mäklare!

Victor H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Ehrenpil en del av Fastighetsbyrån Nacka
Nacka Forum

Mycket trevlig, lugn, sansad . Erik är ödmjuk och förstående och tålmodig med oss som säljare. Vi uppskattar verkligen hur Erik jobbar.

Emelie B
Nacka Forum

Snabb, professionell och smidig hjälp

Carina O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Nacka
Västra Orminge

Mycket påläst och saklig mäklare. Allt finns nedskrivet. Inga konstigheter. Känns jätte bra.

Tomas H
Kummelnäs

Lugn och strategisk säljare. Tydligt i kommunikation och bra kunskaper inom fastighetsbranchen.

Karolina S
Norra Lännersta

Mycket hjälpsam genom hela processen och alltid trevlig i bemötandet.

Jens Erik A
Duvnäs Utskog

Mycket trevlig och professionell. Rekommenderas!

Donald Wilhelm Doyle C
Henriksborg

Mycket erfaren , professionell och uppriktig. Vi fick en bra och sanningsenlig bild av där vi stod från första början sedan förde han oss hela vägen i hamn. En stor trygghet för oss som som hussäljare

Ekhlas R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Viman en del av Fastighetsbyrån Nacka
Henriksdalsberget

Louise är mycket trevlig och hjälpsam person!

Svar från Louise Viman

Stort tack Ekhlas för din rekommendation! Hoppas du ska trivas i din fina lägenhet! Ha det gott så hörs vi framöver! /Louise

Barbara D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Viman en del av Fastighetsbyrån Nacka
Henriksdalsberget

Louise är otrolig engagerad och kunnig. Hon var empatisk och tillmötesgående. Rekommenderar henne stark!

Svar från Louise Viman

Tack Barbara för en väldigt bra och lärorikt samarbete, det var en ära att få bistå vid försäljningen av din lägenhet! Lycka till med flytten nu så hörs vi framöver. /Louise

Kristoffer O
Mensättra

Tydlig, kompetent och ständigt tillgänglig!

Anders B
Saltsjöqvarn

Mycket trevlig och kunnig. Tobias återkom med information snabbt och höll oss uppdaterade. Han vet mycket om vårt område Saltsjöqvar Rekommenderar han gärna till grannar som eventuellt ska sälja.

Mirja C
Saltsjöqvarn

Tobias hade ett mycket trevligt, lättsamt och professionellt bemötande genomgående från första visning till kontraktsskrivningen.

Svar från Tobias Widén

Hej Mirja, Tack för rekommendationen. Jag hoppar ni ska trivas i den fina lägenheten framöver! /Tobias

Mikael A
Lännersta

Mycket bra och proffsigt Glad och hjälpsam

Svar från Tobias Widén

Hej Micke, Tack så mycket för din rekommendation. Det var en ära att få hjälpa dig med försäljningen. Ha det fint så hörs vi framöver! /Tobias

Gun C
Ekudden

Tobias möter upp oss glad och positiv, väl förberedd med kunder som var intresserade. Vår förväntning höjdes, men varför så bråttom, allt gick så fort. Vi blev väl informerade, det var lätt att nå dig, du ställde upp, hjälpt till, flyttar runt möbler vid fototagning, engagemang känns från dig, det går fort. Slutresultatet blev bra.

Svar från Tobias Widén

Hej Gun, Tack så mycket för din rekommendation. Det var roliga att få hjälpa er med försäljningen. Ha det fint så hörs vi framöver! /Tobias

Tommy J
Ekudden

Ambitiös och nogrann,ett väldigt trevligt bemötande.

Svar från Tobias Widén

Hej Tommy, Tack så mycket för din rekommendation. Det var roliga att få hjälpa er med försäljningen. Ha det fint så hörs vi framöver! /Tobias

Torborg W
Nacka Forum

Olivia är mycket ambitiös och har utomordentligt koll på marknaden

Jenny H
Sålde sitt hus med hjälp av Amir Najafi en del av Fastighetsbyrån Nacka
Norra Lännersta

Proffsigt bemötande, kunnig i området. Kändes tryggt, Amir har arbetat som mäklare i Nacka länge och har bra koll på marknaden och gav fina tips. Försäljningen gick snabbt och smidigt, trotts läget på marknaden. 100% rekommenderad.

Svar från Amir Najafi

Tack, nu är vi ju grannar oxå, ett tag i alla fall. Ses i kvarteret 😄👍🏼

Ann-christine H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Nacka
Västra Orminge

Hej. Den kontakten jag har haft med Lasse har varit positiv. Väldigt snabb att svara på mina frågor under dessa månader innan vår mammas lägenhet äntligen blev såld. Mvh Anki

Charlotte B
Björknäs

Betr. förmedlingen av Kocktorpsvägen 53a i Saltsjö-Boo: Betyg 5 av 5. :-)

Svar från Tobias Widén

Hej Charlotte, Stort tack för att jag fick hjälpa er med förmedlingen och stort tack för rekommendation! /Tobias

Maud R
Lännersta

Seriös och noggrann samt lyhörd för våra behov.

Svar från Tobias Widén

Hej, Stort tack för er rekommendation. Var en ära att få hjälpa er med försäljningen. /Tobias

Lars L
Norra Lännersta

Tydlig,ärlig,öppen person snabb ock rak bra att återkoppla,

Svar från Tobias Widén

Hej Lars, Stort tack för rekommendationen. Var super roligt att få hjälpa er med försäljningen! /Tobias

Pierre D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Lindblom en del av Fastighetsbyrån Nacka
Nacka Forum

Världsklass rakt igenom! Fick superbra hjälp från början till slut. Rekommenderar starkt!

Svar från Olivia Lindblom

Tusen tack för ett fint samarbete!

Albin Martin Anders W
Nacka Forum

Mycket trevlig och hjälpsam på alla sätt. Hade blivit en miss när vi skulle ladda upp kontrakt till vår bank som Olivia hanterade snabbt och smidigt. Skulle verkligen rekommendera !

Svar från Olivia Lindblom

Tack så mycket för det fina omdömet. Hoppas verkligen ni kommer trivas i nya lägenheten!

Per M
Duvnäs Utskog

Fantastisk! Har det där lilla extra man söker. Inbringar lugn och trygghet.

Svar från Tobias Widén

Hej Matthias, Stort tack för din rekommendation. Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen av huset. /Tobias

Carina O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Nacka
Västra Orminge

Trevlig, kunnig och hjälpsam mäklare. Toppen bra !

Adam K
Ektorp

Proffsig och engagerad! Mäklaren fanns med och stöttade genom hela processen samt var bra på att svara på frågor som dök upp. Trevligt och bra bemötande från visning till slutfört köp

Svar från Tobias Widén

Hej Adam, Stort tack för din rekommendation. Det var en ära att få hjälpa dig med köpet. Hoppas verkligen du ska trivas i den nya lägenheten :) /Tobias

Liselotte G
Älta Lovisedal/sigfridsborg

Tobias är en kunnig och ambitiös mäklare som vi genast kände förtroende för. Han är också en positiv och glad person, det var både tryggt och kul att sälja hus med Tobias.

Svar från Tobias Widén

Hej Lissi, Stort tack för din fina rekommendation. Det var fantastiskt kul att få hjälpa er med försäljningen. :) /Tobias

Ayaan M
Ektorp

Rekommenderar varmt Tobias från Fastighetsbyrån, han har hjälpt mig med både försäljning och köp av lägenhet. Det har verkligen varit tryggt att ha honom som stöd och som mäklare för en förstagångsköpare. Verkligen lyhörd och otroligt kunnig.!

Svar från Tobias Widén

Hej Ayaan, Tack så mycket för dina fina ord. Det var en ära att få hjälpa dig med både köp och sälj. Hoppas allt ska gå bra med nya jobbet i framtiden. Vi hörs! :) /Tobias

Ronny S
Köpte sitt hus med hjälp av
Norra Lännersta

Han var inte anlitad av mig utan av säljaren till fastigheten vi köpte

Svar från Maximillian Broman

Hej Ronny, Hoppas ni kommer att trivas i det fina hus ni köpt bredvid er syster! Mvh Maximillian

Gustav K

Hon misslyckades helt med att agera som en oberoende mellandhand mellan köpare och säljare. Stressade igenom en besiktning och såg inte heller till att besiktningen kunde utföras på ett korrekt sätt. Undvik till varje pris!!

Amanda B
Älta Lovisedal/sigfridsborg

Tobias är tillgänglig, tillmötesgående, trevlig och enkelt att kommunicera med!

Svar från Tobias Widén

Hej Amanda, Stort tack för din rekommendation. Jag hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus och i det fantastiska området :) / Tobias

Mattias C
Lännersta

Tobias Widén är proffsig i sin yrkesroll. Jag köpte via honom och hela processen var väldigt smidig. Jag kan verkligen rekommenderar Tobias

Svar från Tobias Widén

Hej Mattias, Stort tack för din rekommendation. Jag hoppas du ska trivas i ditt nya hus! :) /Tobias

Nils Göran N
Nacka Forum

Bra o trevligt bemötande, snabb i återkoppling o kontakter hittills. Återstår slutbetalning o praktikaliteter runt tillträde, därav inte "full pott" eftersom det är först då som helheten kan värderas

Viktor N
Nacka Forum

Tydlig, vänlig, professionell, hjälpsam, koncis.

Karin S
Jarlaberg

Elisabeth är engagerad, tydlig och ärlig. Hon har ett fint bemötande och hon är mycket hjälpsam. Det känns tryggt att ha henne som mäklare.

Douglas R
Ekudden

Tobias har varit till stor hjälp i min bostadsförsäljning! Han levde upp till alla förväntningar, gav bra med tips och var alltid snabb med respons. Vi hade många givande samtal och diskussioner. Jag rekommenderar Tobias varmt!

Svar från Tobias Widén

Hej Douglas, Stort tack för din rekommendation! Det var trevliga och givande diskussioner vi hade. Nu ska vi bara hitta något att köpa också! /Tobias

Peder B
Ekudden

Tobias Widén är :Trevlig ,saklig, förtroendeingivande, flexibel mäklare.

Svar från Tobias Widén

Hej Peder, Stort tack för dina fina ord. Nu hoppas jag du ska trivas. Ha det fint! /Tobias

Maria S
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Henriksdalsberget

Elisabet är engagerad och supertrevlig och en mycket professionell mäklare som är ett tryggt stöd genom hela processen. Det märks att Elisabet har gedigen erfarenhet och en blick för att vilja göra både köpare och säljare nöjda. Jag skulle utan tvekan välja Elisabet som mäklare igen och jag rekommenderar henne starkt.

Mats Björn-Olof T
Kvarnholmen

David R
Lännersta

Bra och driven mäklare. Mycket nöjd!

Svar från Tobias Widén

Hej David, Stort tack för din fina rekommendation! Nu ska vi bara hitta en ny lägenhet till dig också! /Tobias

Eva B
Henriksdalsberget

Elisabet är en mycket professionell mäklare som verkligen går in för sina uppdrag och får ett fint resultat.

Magnus B
Västra Orminge

Bra och tydlig kommunikation. Är nöjd

Svar från Maximillian Broman

Hej Magnus, Tack för din fina rekommendation! Mvh Maximillian

Vendela A
Tollare

Vi fick ett fint bemötande redan från start. Kändes genuint och som att Tobias ville ordna en så smidig och bra försäljning som möjligt för båda parter. Vi hade förväntningar på att det skulle bli en förhandling vilket ordnades. Tobias förde en rak och tydlig kommunikation mellan oss och säljaren vilket utmynnade i att vi blev mycket nöjda. Vi kan varmt rekommendera Tobias som mäklare då kommunikationen var ofiltrerad, rak och tydlig under hela processen. Vi är mycket nöjda.

Svar från Tobias Widén

Hej Vendela och Christoffer, Stort tack för er fina rekommendation och era fina ord! Jag hoppas ni ska trivas bra i lägenheten! /Tobias

Anne Charlotte L
Tollare

Tobias Widén på FB i Nacka är en bra person och en duktig mäklare. Tobias är ambitiös, konstant tillgänglig och kunnig. Det kan hända att han är alltför snabb för en person som har svårt att bestämma sig men Tobias är lyhörd för detta och ordnar med möte där vi gemensamt går igenom och förtydligar hur presentationen och visningar av bostaden till försäljning skall genomföras. Att vara en bra person i en process där svåra beslut skall tas`och där en hel del pengar står på spel är en synnerligen viktig egenskap. Ett slags...

Svar från Tobias Widén

Hej Anne-Charlotte, Stort tack för ett fint samarbete även vid denna andra försäljning. Nu hoppas jag du ska trivas bra i den fina lägenheten i Nacka strand. Vi hörs framöver! /Tobias