Mäklare Jönköping Nässjö Fastighetsbyrån Nässjö Anders Torstensson
Registrerad mäklare sedan 1994
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 54 kunder tycker om Anders Torstensson

• Gunilla K sålde sin bostad med hjälp av Anders Torstensson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Proffsig och service minded!
    Fyllde alla våra behov Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Monica A köpte sin bostad med hjälp av Anders Torstensson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Köp nybyggt hus med sjötomt.
    Bra bemötande och god service. Hjälpsam och lätt nå via mail. Läs mer
  • Murat M
    Murat M skrev om Anders Torstensson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Mycket Trevlig.
    Kung är du mannen Läs mer
  • Jan S skrev om Anders Torstensson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Anders sålde våran enfamiljsvilla snabbt och med proffesionellt bemötande. Han höll oss alltid informerad vad gällde hus försäljningen. Han var mycket vänlig och hjälpsam med allt som vi hade undringar om. Alla på hans kontor var också mycket tillmötesgående. Läs mer
  • Bernt A skrev om Anders Torstensson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Sålt hus, väl mött som förväntat inget speciellt. Upplevelse var ok precis all kontakt Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Andrea S köpte sin bostad med hjälp av Anders Torstensson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Jag är mycket nöjd me dem !
    Va cull at köpa till han Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Monica J sålde sin bostad med hjälp av Anders Torstensson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Anders har sålt tre fastigheter åt oss de senaste 15 åren. Hög tillgänglighet, snabb repons och en service som jag inte tror är vanligt nu förtiden. Lika trevligt att prata med Anders de gånger vi inte skall köpa eller sälja.
    Två gånger har han fått intressanter på vår bostad på mindre än två dygn och då betyder det att han presenterat bostaden rätt. Trevligt med proffsig fotograf och alla på fastighetsbyrån är delaktiga och gör att vi känner oss välkomna. Anders Torstensson lever upp till våra förväntningar i alla lägen//Monica & Ronnie Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Dödsboet efter Alf J sålde sin bostad med hjälp av Anders Torstensson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Sålde min fars hus som dödsbodelägare. Vi sökte upp Anders själva för att han skulle sköta försäljningen. Tyckte han var positiv,lättsam mycket trevlig. Huset såldes snabb och Anders skötte allt Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Karin O köpte sin bostad med hjälp av Anders Torstensson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Jag har köpt en villa, och har fått ett väldigt trevligt bemötande och all den hjälp jag önskade av mäklaren Anders. Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Andreas K sålde sin bostad med hjälp av Anders Torstensson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    En i stort sett bra affär, kunde ibland kännas som bristande engagemang , men hade snabb o bra återkoppling när det väl gällde. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nässjö

Rebecca Fogelberg