Fredrik Bergqvist

Fredrik Bergqvist

Fredrik Bergqvist är mäklare på Fastighetsbyrån Nässjö

Fredrik Bergqvist har varit registrerad mäklare sedan 2015-12. Fredrik Bergqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 216 omdömen med ett betyg på 4.8. Fredrik Bergqvist har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

216 omdömen om Fredrik Bergqvist

Henrik H
Rågången

Snabbt, smidigt och tryggt bemötande. Fredrik är en dunderkille som värderar sina kundrelationer högt vilket märktes genomgående under vår kontakt. Kan allra varmast rekommendera Fredrik som mäklare.

Camilla Madelaine W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Åker

Väldigt hjälpsam och trevlig. Rekommenderar han till alla jag känner.

Jenny R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Hultet

Vänlig, tillmötesgående, kunnig.

Rasmus K
Handskeryd

Driven, engagerad och ödmjuk. Tryggt hela vägen. Mycket nöjd!

Anncatrine A
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Alsberg

Otroligt proffsigt bemötande! Vänlig, inlyssnande och gjort sitt yttersta för att mitt hus blev sålt.

Rasmus S
Hultet

Mäklaren bemötte mig bra och trevligt. Mäklaren hjälpe mig mer än jag trodde han skulle göra. Jag tycker att mäklaren har gjort ett bra jobb ifrån början till slut.

Rasmus K
Handskeryd

Proffesionellt och ödmjukt bemötande. Mycket bra, rekommenderar!

Lenuta N
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Malmbäck

Jag rekommenderar honom varmt, han är en hjälpsam och trevlig mäklare som visar mycket intresse och engagemang i det han gör.

Daniel K
Norra Alsberg

Mycket bra mäklare, rekommenderas!

Johan M
Solberga

Trevlig och professionell. Seriös men ändå lättsam. Inga konstigheter.