Erik Andersson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2018-05 - 2018-11
Med mångårig erfarenhet inom sälj- och servicebranschen har jag ett brinnande engagemang för det personliga mötet. Läs mer

Läs vad 102 kunder tycker om Erik Andersson

• Ulf F skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Bra på att meddela sig om hur affären går. Läs mer
    2018-12-05 Erik A svarar Ulf F
    Hej Ulf
    jätte kul att få hjälpa er med försäljningen.
    vi ses på tillträdet
  • Ett bra företag , vi var nöjda. Läs mer
    2018-12-05 Erik A svarar Lilit A
    Hej Lilit

Tack för trevligt samarbete, och roligt att ni är nöjda
  • Köpte en 5a i nds och sålde en 4a i hjorthagen Läs mer
    2018-12-05 Erik A svarar Rikard I
    Hej Rikard

jättekul med både ert nya köp och försäljningen. hoppas ni trivs i nya lägenheten
  • Erik kändes väldigt driven och passionerad i sin roll. Vi var kanske inte den enkla vanliga kunden, men Erik lotsade oss fram till en försäljning som vi var nöjda med. Jag har redan rekommenderat Erik vidare. Läs mer
    2018-12-05 Erik A svarar Lars H
    Jätte tack Lars för de fina orden, vad glad jag blir.

Tusen tack för fint samarbete
  • Erik var ambitiös och jobbade hårt för att nå en försäljning. Läs mer
    2018-12-05 Erik A svarar Daniel S
    Tack Daniel för de fina orden, ses på tillträdet
  • Jag har sålt en 3-rumslägenhet
    Blev mycket väl bemött av mäklaren som beskrev hur försäljningen skulle gå till
    Förväntade mig ett seriöst bemötande o besked om läget på marknaden just nu och det var också vad jag fick
    Jag tycker att mäklaren levde upp på ett bra sätt till mina förväntningar Läs mer
    2018-12-05 Erik A svarar Ingrid H
    Tack Ingrid, var jättekul att få hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet.
  • Sålde i Norra Djurgårdsstaden med Erik. Trots en lång process höll Erik modet uppe och fick till en affär till slut. Läs mer
    2018-12-05 Erik A svarar Martin F
    Tack Martin, för gott samarbete. Hoppas ni trivs i nya boendet
  • Erik är en toppenmäklare ,första kontakten var vid en kostnadsfri värdering av vår lägenhet i dec. 2016, I april 2018 såg jag en lägenhet ”på gång”som Erik senare skulle sälja. Efter att ha fått en förhandsvisning bestämde vi oss och allt blev klart på 3 dagar. Vi fick stort förtroende för Erik så vi anlitade honom vid försäljning av vår lägenhet, det tog lite tid men Erik kämpade verkligen för att vi skulle få ut ett så bra pris som möjligt. Nu är allt klart och vi kan varmt rekommendera Erik till andra spekulanter! Christina Läs mer
    2018-06-27 Erik A svarar Christina T
    Tusen tack Christina för dessa fina ord, har varit ett nöje att få hjälpa er med både köp av ny bostad och att få sälja ert nuvarande boende.

önskar er en trevlig sommar
    Erik A gillar detta
  • Jen H skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är förtroendeingivande och lättillgänglig. Läs mer
    2018-12-05 Erik A svarar Jen H
    Tack Jen för de fina orden, hoppas du trivs bra i lägenehten
  • Erik är kompetent, väldigt trevlig och var superbra i sin kommunikation med oss. Vi fick utförlig information och stöd under hela försäljningsprocessen. Erik var mycket engagerad och driftig.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar Erik starkt. Läs mer
    2018-12-05 Erik A svarar Jeanette E
    Tack Jeanette för de fina orden, var roligt att få hjälpa er med försäljningen.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Erik Andersson