Erik Andersson
en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Med mångårig erfarenhet inom sälj- och servicebranschen har jag ett brinnande engagemang för det personliga mötet.
Bobergsgatan 57
115 47 Stockholm — Visa karta

Vad tror Erik att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 101 kunder tycker om Erik Andersson

• Lilit A skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Ett bra företag , vi var nöjda. Läs mer
  • Rikard I skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Köpte en 5a i nds och sålde en 4a i hjorthagen Läs mer
  • Lars H skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik kändes väldigt driven och passionerad i sin roll. Vi var kanske inte den enkla vanliga kunden, men Erik lotsade oss fram till en försäljning som vi var nöjda med. Jag har redan rekommenderat Erik vidare. Läs mer
  • Daniel S skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik var ambitiös och jobbade hårt för att nå en försäljning. Läs mer
  • Ingrid H skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Jag har sålt en 3-rumslägenhet
    Blev mycket väl bemött av mäklaren som beskrev hur försäljningen skulle gå till
    Förväntade mig ett seriöst bemötande o besked om läget på marknaden just nu och det var också vad jag fick
    Jag tycker att mäklaren levde upp på ett bra sätt till mina förväntningar Läs mer
  • Martin F skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sålde i Norra Djurgårdsstaden med Erik. Trots en lång process höll Erik modet uppe och fick till en affär till slut. Läs mer
  • Christina T skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är en toppenmäklare ,första kontakten var vid en kostnadsfri värdering av vår lägenhet i dec. 2016, I april 2018 såg jag en lägenhet ”på gång”som Erik senare skulle sälja. Efter att ha fått en förhandsvisning bestämde vi oss och allt blev klart på 3 dagar. Vi fick stort förtroende för Erik så vi anlitade honom vid försäljning av vår lägenhet, det tog lite tid men Erik kämpade verkligen för att vi skulle få ut ett så bra pris som möjligt. Nu är allt klart och vi kan varmt rekommendera Erik till andra spekulanter! Christina Läs mer
    2018-06-27 Erik A svarar Christina T
    Tusen tack Christina för dessa fina ord, har varit ett nöje att få hjälpa er med både köp av ny bostad och att få sälja ert nuvarande boende.

önskar er en trevlig sommar
  • Jen H skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är förtroendeingivande och lättillgänglig. Läs mer
  • Jeanette E skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är kompetent, väldigt trevlig och var superbra i sin kommunikation med oss. Vi fick utförlig information och stöd under hela försäljningsprocessen. Erik var mycket engagerad och driftig.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar Erik starkt. Läs mer
  • Viktor B skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Sålde en bosdad i norra Djurgårdsstaden. Eriks bemötande var bra det var därför vi gav honom uppdraget.
    Tyvärr så fortsatte inte den goda känslan genom hela försäljningen.
    Bristande kommunikation och slarvigt sammansatta texter, i så väl prospekt, avtal och mailkorrespondens, ger ett lågt helhetsbetyg. Läs mer
    2018-03-23 Erik A svarar Viktor B
    Hej Viktor,

Tack för du tog sig tid att besvara recon.

Jätte tråkigt att ni upplevde det så, mitt fokus är alltid att ni som kunder ska få så bra betalt som möjligt och då ligger fokus på att kontakta köpare och intressenter. Vi lyckades även få ett högt slutpris för just er lägenhet som ett resultat av de, men jag tar absolut emot kritiken och skall tänka på de i framtida affärer.
    Hoppas ni stortrivs i ert nya boende och ni får ha en bra helg.
    Mvh Erik Andersson Fastighetsbyrån
  • Jarmo V skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Smidigt, professionellt bemötande. Snabb hantering av frågor i samband med vår affär. Pålitilig mäklare som levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-03-23 Erik A svarar Jarmo V
    Tack Jarmo för de fina orden, de värmer och de var jätte kul att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende.
    Ha de fint Mvh Erik
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi är mycket nöjda med Erik efter en lyckad försäljning av vår lägenhet i en marknad med viss osäkerhet. Erik har ett rakt och tydligt sätt att kommunicera och utstrålar trygghet och ärlighet som förmodligen köparen också känner av och uppskattar. God lokalkännedom, påläst och effektivt samarbete. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-03-23 Erik A svarar Jonas N
    Tusen tack Jonas för de fina orden, de uppskattas verkligen. Önskar er trevlig Helg Mvh Erik
  • Christoffer P skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Anlitade nyligen Erik vid försäljning av min bostad i Hjorthagen. Är mycket nöjd att jag valde Erik då han var väldigt proffsig och pålitlig samt att jag fick ett pris jag var väldigt nöjd med. Rekommenderar starkt Erik till andra köpare och säljare! Läs mer
    2018-03-23 Erik A svarar Christoffer P
    Tusen tack för de fina orden och Att jag fick möjligheten att hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet.
    Ha det bra och hoppas du trivs i din nya lägenhet.
    Mvh Erik
  • Jila H skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Mycket trevlig, snabbt och hänsynsfullt . Det kändes inte att mäklaren bara brydde sig om sitt arvode. Läs mer
    2018-03-23 Erik A svarar Jila H
    Tusen tack Jila för de fina orden, hopps du ska trivas. Ha de bra Mvh Erik
  • Carl L skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik utmärkte sig lite extra under visningarna och säljprocessen genom att ge flera privatvisningar och få upp lägenheten på i en prisnivå som var över min förvänta på en skakig marknad. Läs mer
  • Sören L skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Hej

Erik var saklig,proffsig ,ärlig samt hade ett mycket trevlig bemötande på alla sätt.Vi ska rekommendera Erik till alla vi kommer i kontakt med.Han är verkligen en jättebra mäklare.
    Sören Lagerlöf Läs mer
    2018-03-23 Erik A svarar Sören L
    Tack Sören för de fina orden de värmer, ha de fint Mvh Erik
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Ett trevligt bemötande Jag kan varmt rekommendera Erk som mäklare Läs mer
  • Emilio S skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Förtroendegivande och trevlig mäklare som hjälpte oss med vår försäljning av lägenhet. Alltid tillgänglig för dem frågor och funderingar vi hade och lyckades även hitta rätt köpare till slut. Läs mer
  • Emma M skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är en riktigt duktig och pålitlig mäklare. Han är väl påläst om området och vet hur man gör en bra affär! Detta var andra gången vi använde fastighetsbyrån och vi är precis lika nöjda denna gången och kommer inte tveka att använda dem igen om vi skulle få för oss att flytta. Läs mer
  • Patrik R skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik som mäklare har hjälpt oss med både värderingar och försäljning. Otroligt engagerad och har byggt upp en förtrolig personlig relation med oss som kunder.
    Erik drog i de extra trådarna för att sälja vår tidigare lägenhet och vi är extremt nöjda med hur smidigt han hanterade hela affären.
    Kan varmt rekommendera Erik och Fastighetsbyrån. Vi kommer anlita Erik igen! Läs mer
  • Indra M skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Han gjorde fantastisk jobb! Tack! Läs mer
  • Ulla F skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fått. Mäklaren var lätt att samarbeta med. Han var kunnig och skaffade själv den information som behövdes om t.ex föreningen, området m.m
    Fotograferingen var lättsam och innebar inget merjobb för oss.
    Hela försäljningen gick smidigt och helt utan anmärkning. Läs mer
  • Katarina D skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik var super proffsig och trevlig under hela min försäljning. Han är otroligt bra och var alla till mods, så som köpare och säljare. Jag kommer att fortsätta att använda mig av fastighetsbyrån i framtiden och speciellt av Erik.

Tack för allt!

På återseende!

Vänligen,
    Katarina Läs mer
  • Patrik skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik har verkligen varit toppen vid försäljningen av vår lägenhet. Han ringde de där extra telefonsamtalen till spekulanterna som krävdes för att vi skulle så få ett så bra pris som möjligt! Tryggt och enkelt genom hela affären.
    Vi är supernöjda med Fastighetsbyrån och Erik! Läs mer
  • Alexander L skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är en kunnig och social mäklare, med gott bemötande och snabb på att svara om man har frågor. Hela lägenhetsaffären har flutit på bra från start till slut! Läs mer
    2017-08-31 Erik A svarar Alexander L
    Hej Alexander stort tack för trevligt samarbete, var jätte kul att få hjälpa dig med försäljningen. Ha det toppen nu mvh Erik
    Erik A gillar detta
  • Barbara P skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik var mycket professionell och gav det där lilla extra som vissa mäklare saknar. Han tar sig tid och är mycket uppmärksam på ens behov.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar att anlita honom. Ni blir inte besvikna. Läs mer
    2017-08-29 Erik A svarar Barbara P
    Tusen tack för dom fina orden Barbara, de var ett nöja att få hjälpa er och hoppas ni kommer trivas bra med ert nya boende. Ha en toppen dag mvh Erik
    Erik A gillar detta
  • Lise-lotte J skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Mycket bra, trevlig, hjälpsam! Läs mer
    2017-08-29 Erik A svarar Lise-lotte J
    Tack Lise-Lotte var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Ha det bra så hörs vi
    Erik A gillar detta
  • Johan H skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik fick vår lägenhet såld till bra pris efter mycket stök och bök. I efterhand känner vi att det hade varit smidigare att sköta försäljningen själva. Erik var inte engagerad genom hela processen vilket ställde till det för våra köpare. Läs mer
    2017-08-21 Erik A svarar Johan H
    Hej Johan , Tråkigt att höra att du uppfattade vår affär på det sättet. Jag har väldigt god kontakt med köparna även idag som tyckte det funkade utmärkt och är glada över köpet av er lägenhet och hur processen gick till. Du får gärna kontakta mig om vad saken gällde så ska jag ta till mig den feedbacken du har från ditt perspektiv. Mitt mål är ju såklart att både köparen och säljaren skall vara super nöjda efter avslutad affär. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende.
  • Johan B
    Johan B skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi anlitade Erik Andersson för försäljningen av vår lägenhet i Norra Djurgårdsstaden. Vi är riktigt nöjda med servicen och hans arbete. Han är väldigt engagerad, proffsig och tillgänglig!.
    Han sålde vår lägenhet snabbt och till ett pris som vi var väldigt nöjda med. Läs mer
    2017-08-21 Erik A svarar Johan B
    Stort tack för dom fina orden och hoppas ni trivs toppen med ert nya hus. Ha det fint
  • Zoe M skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik lyckades sälja vår lägenhet snabbt och till ett pris som vi var väldigt nöjda med. Dessutom var han lyhörd och trevlig. Läs mer
    2017-08-21 Erik A svarar Zoe M
    Jätte kul att höra att ni är nöjda, Ha det bra
  • Hans P skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Lätt att få kontakt och sköta kommunikationen under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2017-08-21 Erik A svarar Hans P
    Tack Hans var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. På återseende
  • Helena B skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik visade stort engagemang och har mycket god kännedom om området Östermalm/Gärdet och även vår förening, vilket känns tryggt. Eftersom vi fick så bra intryck när vi köpte lägenheten för tre år sedan valde vi att ha kontinuerlig kontakt under boendetiden för rådgivning kring renovering och fortlöpande omvärderingar. Att sedan anlita Erik vid försäljningen kändes som ett självklart val för oss. Erik har varit tillgänglig så fort vi behövt vägledning under säljprocessen och ett bra stöd under en intensiv budgivning. Vi skulle önskat att lite mer tid hade lagts vid första utkastet av annonsen, men med bra samarbete och lyhördhet från Erik blev även denna mycket bra. Vi kan varmt rekommendera Erik för kommande försäljningar! Läs mer
    2017-08-21 Erik A svarar Helena B
    Tack för de fina orden Helena jätte kul de värmer att få så fina betyg, hoppas ni trivs bra i ert nya boende
    Erik A gillar detta
  • Oscar B skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Vi var väldigt nöjda med Erik Andersson och fastighetsbyrån både när vi köpte och sålde vår lägenhet på gärdet i Stockholm Läs mer
    2017-08-21 Erik A svarar Oscar B
    Stort tack Oscar hoppas ni trivs bra i ert nya boende
  • Kian A skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik var vår mäklare vid både ett köp av en lägenhet på Östermalm och vid en försäljning av en lägenhet i samma område. Vi var otroligt nöjda med hans service, hans bemötande och hans resultat. Han är i en klass för sig. Han hjälpte oss t.o.m. med en väldigt givande bankkontakt. Efter många års erfarenhet av lägenhetsköp och lägenhetsförsäljning samt många kontakter med olika mäklare kan vi utan tvekan påstå att bättre mäklare än Erik kan man inte hitta! Läs mer
    2017-08-21 Erik A svarar Kian A
    Stort tack Kian jätte roligt att höra, var super kul att hjälpa er med både köp och försäljning, Ha det fint
    Erik A gillar detta
  • David S skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    proffsig, engagerad, målmedveten Läs mer
    2017-08-21 Erik A svarar David S
    Tusen tack David , var kul att hjälpa dig
    Erik A gillar detta
  • Andre W skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    REKORD I FÖRENINGEN. Tack för en fin försäljning!
    Snabb och kontaktbar dygnet runt. Stockholms bästa mäklare. Läs mer
    2017-08-21 Erik A svarar Andre W
    Tack Andre var kul att sälja den så högt , och hoppas du trivs i dit nya boende
    Erik A gillar detta
  • Susanne F skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Mycket trevlig, positiv och intresserad. Snabb och effektiv. Mycket nöjda. Läs mer
    2017-08-21 Erik A svarar Susanne F
    Tusen tack för de fina orden , de värmer
    Erik A gillar detta
  • Magnus M skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik Andersson motsvarade definitivt våra förväntningar. Han var proffsig, trevlig, kunnig och hjälpsam. Läs mer
    2017-08-21 Erik A svarar Magnus M
    Tack Magnus bara roligt att få hjälpa er
    Erik A gillar detta
  • Viktor S skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Professionellt bemötande från Erik.
    Erik var väldigt trevlig och gjorde ett riktigt fint jobb med min försäljning som blev rekord i området.
    Snabb återkoppling och ett bra bollplank. Läs mer
    2017-08-21 Erik A svarar Viktor S
    Tusen tack Viktor , kul att få samarbeta med dig
    Erik A gillar detta
  • Karl G skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är grym, pålitlig och har hjälpt till hur mycket som helst. Jag är väldigt glad över att jag valde Erik som mäklare! Läs mer
    2017-08-21 Erik A svarar Karl G
    Tusen tack Karl jätte roligt att få vara bollblank åt dig samt hjälpa dig med försäljningen
    Erik A gillar detta
  • Gustav C skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Toppen, mycket bra, överträffar förväntningarna. Läs mer
    2017-08-21 Erik A svarar Gustav C
    Tusen tack Gustav bara roligt att få hjälpa er
    Erik A gillar detta
  • Malin D skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Fick kontakt med Erik genom min bankman, då jag skulle flytta hem till Sverige hösten 2014. Sedan dess har han tipsat och visat lägenheter för mig. Men köpte via annan mäklare. I höstas valde jag att anlita Erik då jag skulle sälja, den fotades och har legat på Fastighetsbyrån som på G. Har hela tiden kunnat bolla med Erik om lgh jag varit intresserad av gällande brf, priser budgivning mm. Försäljningen gick snabbt och jag är nöjd. Kan varmt rekomendera honom. Läs mer
    2016-08-17 Erik A svarar Malin D
    Tusen tack Malin , var ett nöje att få hjälpa dig i bostadsletandet som köpcoach, samt sälja din mysiga lägenhet
  • Johanna E skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Hej!
    Är super nöjd. Fick svar på alla frågor.
    Kände mig trygg med hela försäljningen! Läs mer
    2016-08-17 Erik A svarar Johanna E
    Gud va kul Johanna , ett nöje att få hjälpa dig
    Erik A gillar detta
  • Ludvig L skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är en engagerad och positiv mäklare som dessutom utstrålar ett förtroendeingivande lugn. Försäljning av lägenhet är för många, inklusive för mig, en väldigt viktig affär och kan ofta upplevas som nervös och aningen stressande. Erik var en bra mäklare att bolla tankar med under denna period. Jag uppskattar även Eriks arbete när det kommer till förberedelser då han tog reda på pris för att bygga in uteplatsen, gjorde alternativa planlösningar samt att juridisk person godkänns av föreningen etc. Dessa kringarbeten låg aningen utanför min förväntansbild vilket medförde att jag upplevde det väldigt positivt.

Jag skulle rekommendera Erik som mäklare. Läs mer
    2016-08-17 Erik A svarar Ludvig L
    Tusen tack för alla fina ord och roligt att du är nöjd,
  • Christoffer  H
    Christoffer H skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är riktigt bra mäklare. Han är lugn och trevligt och gav mig mycket hjälp vid försäljingen av min lägenhet. Han är till skillnad från andra mäklare inte påflugen utan jobbar seriöst och sprider ett lugn omkring sig. Jag som säljare är mer än nöjd med honom och jag vet även att personen som köpte min lägenhet är nöjd med Eriks insats. Läs mer
    2016-08-17 Erik A svarar Christoffer H
    Tusen tack var roligt att få hjälpa dig
    Erik A gillar detta
  • Camilla W skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Trevlig, proffesionell och ambitiös. Snabb återkoppling och uppdatering både innan, under och efter försäljning av vår lägenhet vilket vi uppskattat. Hög servicekänsla och personligt bemötande. Vi upplevde att Erik gjorde det lilla extra genom hela samarbetet med bla snabba extravisningar, vilket resulterade i han uppfyllde och överträffade våra förväntningar. Läs mer
    2016-08-17 Erik A svarar Camilla W
    Tack Camilla vad roligt att ni är nöjda , var jätte kul att få hjälpa er
    Erik A gillar detta
  • Jessica W skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik är proffsig, kunnig och trevlig. Uppskattade att han höll en regelbunden kontakt och alltid var tillgänglig via telefon. Kan varmt rekommendera Erik som gjorde ett mycket bra arbete. Läs mer
    2016-08-17 Erik A svarar Jessica W
    Tusen tack Jessica , roligt att få hjälpa er
  • Ann G skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Mycket bra. Känner marknaden. Mycket kontakt, började redan i våras. Lite komplikationer inte med Erik men nu i september kom vi igång, professioneellt och snabbt. Erik kan fastighetsmarknaden och har bra koll. Bra kontakt med både säljare och köpare. Läs mer
    2016-08-17 Erik A svarar Ann G
    tusen tack för alla fina ord och trevligt samarbete
    Erik A gillar detta
  • Carl H skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik hjälpte till på ett bra sätt med en mycket krånglig situation vid försäljningen. Läs mer
    Erik A gillar detta
  • Sabine M skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
    Erik Andersson är en mycket professionell och kundorienterad mäklare. Han har ett väldigt sympatiskt och tillmötesgående sätt. Jag har erfarenhet av samarbete med Erik både vad gäller större våningar och mindre lägenheter och såväl i köp- som säljsammanhang. Det har känts jättebra alla gånger och jag skulle inte tveka att rekommendera Erik till någon som skall göra en bostadsaffär. Läs mer
Erik Andersson
Sarah Sjödin