Erik Andersson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2018-07 - 2019-06
Med mångårig erfarenhet inom sälj- och servicebranschen har jag ett brinnande engagemang för det personliga mötet. Läs mer

Läs vad 111 Läs vad Erik Andersson

• Adam G sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-06-27

Hjorthagen
    Erik är väldigt serviceinriktad och behjälplig genom hela processen. Läs mer
  • Arvid K sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-06-27

Norra Djurgårdsstaden
    Hade förväntat mig mer coaching och support till mig som säljares fördel. Fanns en tydlig stress att få till ett avslut istället för att få bra betalt Läs mer
    2019-06-27 Erik A svarar Arvid K
    Hej Arvid , tråkigt att ni känner så, vi fick trots allt en otroligt bra nivå då lägenheten ligger på markplan, visa markplanslägenhetet säljs inte då de är många som inte vill ha de.
  • Michaela B sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-06-08

Hjorthagen
    Vi är supernöjda med Erik som vår mäklare. Lyhörd, trevlig och kunnig.

Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-05-11

Hjorthagen
    Jag köpte en 2:a i Hjorthagen med hjälp av Erik. Han var genom hela affären väldigt snabb att svara, trevlig i kontakten, alltid hjälpsam. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • MAGNUS R skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-04-04

Erik hjälpte oss med försäljningen av en 4a i Norra Djurgårdsstaden. Tack vare bra koll på intressenter i området kunde Erik leverera en bra affär innan annonsering på Hemnet där lägenheten endast annonserades som "Kommande" på deras hemsida.
    Smidig och snabb process där vi fick ett bra pris.
    Rekommenderas Läs mer
    2019-04-07 Erik A svarar MAGNUS R
    Tack Magnus för de fina orden, kul att de gick snabbt och smidigt ja
  • Mats Uno Wilhelm M
    Mats Uno Wilhelm M skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-04-04

Erik fick till en snabb försäljning i ett tufft marknadsläge. Hade hoppats få ut lite mer med tanke på vad värdebevakaren hade indikerat. Känns som den inte hängt med verkligheten fullt ut eller också var värderingen lite för hög från början.
    Annars nöjd hur affären genomfördes. Läs mer
    2019-04-07 Erik A svarar Mats Uno Wilhelm M
    Tack för fint samarbete och var kul att få hjälpa dig med försäljningen
  • JOHAN W
    JOHAN W skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-04-01

Vi tog hjälp av Erik för att sälja vår 3:a i Norra Djurgårdsstaden i februari 2019. Innan försäljningen hade vi först ett möte med en av Fastighetsbyråns största konkurrenter i stadsdelen och sedan hade vi ett möte med Erik. Efter mötet hann Erik knappt stänga dörren till vår lägenhet innan min fru och jag sa i kör till varandra att "honom tar vi." Varför? Flera anledningar. Han var ingen s.k. bull shiter utan var väldigt rak och ärlig vad gällde marknaden och väntat slutpris. Han var därtill mycket påläst, rutinerad och lösningsorienterad. En av de kanske största anledningarna var att Erik var hungrig och visade genuint intresse vilket ska jämföras med vissa andra mäklare som vi uppfattade kunde vara väl självsäkra på att få affären. Hans rent personliga drag som jag hit intill beskrivit matchades bra med det faktum att han lotsade oss fram till begärt slutpris på kortare tid än någon av oss räknat med. Under budgivningsprocessen var han än en gång lösningsorienterad och var ett stort stöd för oss i egenskap av nervösa säljare. Nu ska vi nog inte flytta på ett tag men när vi ska sälja vår kommande lägenhet i framtiden kommer vi vilja anlita Erik igen. Läs mer
    2019-04-02 Erik A svarar JOHAN W
    Tusen tack för de fina orden, de var jätte kul att samarbeta med er och att processen gick snabbt och smidigt.
  • Nils E köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2019-02-13

Norra Djurgårdsstaden
    Väldigt bra, tillgänglig, påläst, tydlig Läs mer
    2019-02-13 Erik A svarar Nils E
    Tack Nils för de fina orden , hoppas inflytten gick bra
  • Linda B köpte sin bostad med hjälp av Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2018-12-16

Hej,
    Jag köpte en bostadsrätt i Hjorthagen.
    Erik som mäklare var väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Detta var min första bostad som jag köpte och jag kände mig trygg med Erik som mäklare. Läs mer
    2018-12-16 Erik A svarar Linda B
    Hej Linda, tack för de fina orden. Var kul att få hjälpa dig med din första bostadsaffär. Ha en härlig helg
  • Ulf F köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2018-11-02

Norra Djurgårdsstaden
    Bra på att meddela sig om hur affären går. Läs mer
    2018-12-05 Erik A svarar Ulf F
    Hej Ulf
    jätte kul att få hjälpa er med försäljningen.
    vi ses på tillträdet

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden