Erik Andersson

Erik Andersson

Erik Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Erik Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2010-12. Erik Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-11 och har fått 304 omdömen med ett betyg på 4.8. Erik Andersson har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Med mångårig erfarenhet inom sälj- och servicebranschen har jag ett brinnande engagemang för det personliga mötet.

304 omdömen om Erik Andersson

Sedan starten hos Reco 2012
Jonas Pether E

Erik gjorde ett kanonjobb, var driven och tvekade inte på att ta extra visningar när det behövdes, fick ett bra pris för lägenhet och kan varmt rekommendera honom vidare!

Adam G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
Norra Djurgårdsstaden

Erik har åter igen varit en trevlig, hjälpsam och effektiv mäklare för oss. Vi hade flera omständigheter i vårt liv som komplicerade processen men det var inga problem för Erik och allt gick väldigt effektivt. Eriks största fördelar är att hans kunskap kring NDS och att han är exceptionellt snabb i sin kommunikation. Rekommenderas starkt!

Hans P
Norra Djurgårdsstaden

Bra i alla delar - dock första fotograferingen drar ner betyget lite grann. Kunnig, kompetent, lugn, erfaren och ger förtroende

Caroline M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden
Hjorthagen

Otroligt trevlig och professionell, inget att anmärka på!

Olof P
Norra Djurgårdsstaden

Vi var väldigt nöjda med Erik. Han var väldigt engagerad och lyhörd. Rekommenderar honom varmt.

Per M
Norra Djurgårdsstaden

Jag fick den hjälp jag behövde för att köpa en lägenhet.

Anton L
Hjorthagen

Erik var föredömligt snabb och lyhörd i utförandet av sitt förmedlingsuppdrag. Vi kan inte annat än rekommendera Erik för förmedling av bostäder i området.

Carina B
Norra Djurgårdsstaden

Erik är en engagerad mäklare med mycket trevligt bemötande både fysiskt och per telefon o mail

Lars-Erik W
Norra Djurgårdsstaden

Erik var utmärkt vad gäller kontakt. Alltid snabb att svara och snabb att meddela nyheter under affären. Han var mån om att både köpare och säljare ska vara nöjd med affären. Han ingav förtroende och var professionell.

Alessandra H
Norra Djurgårdsstaden

Erik var genom hela processen positiv, hjälpsam och proffsig. Även om han är anlitad av säljaren så kände vi att han även var på vår sida som köpare och ville hjälpa oss i förhandlingen. Han hade koll på detaljer och kunde svara på våra frågor utan att vara för "säljig". Eftersom detta var vårt första bostadsköp hade vi många frågor om processen och vi uppskattade Eriks trevliga bemötande.