Erik Andersson
Registrerad mäklare sedan 2010-12-14
Aktiv på Reco.se sedan 2012-11-08
2019-08 - 2020-07
Med mångårig erfarenhet inom sälj- och servicebranschen har jag ett brinnande engagemang för det personliga mötet. Läs mer

Läs vad 141 Läs vad Erik Andersson

• Jörg-alexander C köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-07-29

Norra Djurgårdsstaden
    very kind and flexible person, the transaction went smoothly from viewing to payment. All well Läs mer
  • Richard S sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-07-15

4:a
    Norra Djurgårdsstaden
    Sålde en bostadsrätt. För 3 år sen köpte vi lägenheten genom Erik och uppskattade då hans engagemang och kunnande, varför vi nu sålde lägenheten genom Erik. Samma upplevelse nu som säljare och kan absolut rekommendera honom framöver. Läs mer
  • JOHAN G skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-07-05

Tack, vi är mycket nöjda med Erik. Läs mer
  • Yvonne W sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-07-03

4:a
    Norra Djurgårdsstaden
    Har sålt vår bostad och fått utmärkt bra hjälp av Erik, han är tillgänglig, informerar fortlöpande under säljprocessen och har ett engagemang som gör honom mycket professionell! Läs mer
  • Petra S sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-04-29

2:a
    Hjorthagen
    Erik är proffsig och snabb i sin kontakt med både köpare och säljare. Jag är jättenöjd med mitt val av mäklare och rekommenderar varmt Erik till andra säljare. Läs mer
    2020-04-29 ERIK A svarar Petra S
    Tack Petra , har varit ett nöje att få hjälpa dig i säljprocessen.
  • Oscar B skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-04-03

Erik är en riktigt bra mäklare som aldrig ger upp! Engagerad, trevlig och professionell. Rekommenderar honom varmt och har både anlitat och köpt genom honom! Läs mer
    2020-04-28 ERIK A svarar Oscar B
    Tusen tack Oscar för de fina orden.
  • Sergei V
    Sergei V skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-03-31

That was quick and smooth purchase. All the information was provided almost immediately by requests. Also Erik was really helpful in explaining all the documents which is valuable for us who are not fluent in Swedish.

The only thing that was a bit not perfect is arranging extra visit to our apartment in time between we signed papers and got the keys. It was hard to schedule visit at afterwork hours. Läs mer
    2020-04-28 ERIK A svarar Sergei V
    Thank you Sergei, for the nice words
  • GÖRAN C skrev om Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-03-29

Försäljningen av vår lägenhet gick snabbt och smidigt. Bra service vid anlitande av städfirma också.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-04-28 ERIK A svarar GÖRAN C
    Tack Göran, kul att få hjälpa er med försäljningen
  • Gabriella S köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-03-28

Hjorthagen
    Mycket nöjd med samtliga bitar. Professionell och trevlig mäklare. Han fick både säljare och köpare att känna sig mycket nöjda och tacksamma. Läs mer
    2020-04-28 ERIK A svarar Gabriella S
    Tusen tack Gabriella, för fint samarbete
  • Tommy K sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Andersson en del av Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

2020-03-10

Norra Djurgårdsstaden
    Vi har anlitat Erik Andersson vid försäljningen av vår lägenhet. Försäljningen gick snabbt och vi är väldigt nöjda med det bemötande som vi fick. Erik är positiv och kunnig. Läs mer
    2020-04-28 ERIK A svarar Tommy K
    Tack Tommy kul att få hjälpa er!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norra Djurgårdsstaden

Erik Andersson