58 rekommendationer

Magnus Erikson
en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ingen dag är den andra lik och att man får möjligheten att hjälpa människor i en av deras största affärer.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad, professionell och hårt arbetande mäklare som brinner för att få nöjda kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden är jag helst tillsammans med min familj ute i skärgården eller så tar jag gärna med dem en sväng till fjällen.
Olai Kyrkogata 34
602 32 Norrköping — Visa karta

Vad tror att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 58 kunder tycker om Magnus Erikson

• Elie M
    Elie M skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Magnus sålde min lägenhet i Norrköping.
    Han är rätt så positiv och verkar tycka om sitt arbete. Läs mer
  • Linda Cakar
    Linda Cakar skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    super klass på service. oerhört proffsig och bra mäklare Läs mer
  • Christina E
    Christina E skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Blev väldigt bra bemött när jag ringde och pratade med Magnus vid första samtalet. Han berättade hur dom jobbar som mäklare med allt vad gäller arvode, försäkring, visningar mm. Kände ett mycket bra förtroende för Magnus! Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-04-17 Magnus E svarar Christina E
    Tack snälla Christina för din fina rekommendation. Kul att höra att ni är nöjda. Mvh Magnus
  • Peggy P
    Peggy P skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Verkar väl seriös och erfaren, något stressad vid tillfället. Läs mer
    2018-04-17 Magnus E svarar Peggy P
    Tack Peggy för ditt omdöme. Hoppas du kommer att trivas i nya lägenheten. Mvh Magnus
  • Therese M
    Therese M skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Hjälpsam, engagerad och kunnig. Bra upplevelse av köpet av ny bostad. Magnus har hjälpt oss mycket! Läs mer
    2018-04-17 Magnus E svarar Therese M
    Tack Therese för din rekommendation. Hoppas ni kommer att trivas i det nya huset. Mvh Magnus
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Ett mycket bra och professionellt bemötande! Läs mer
    2018-04-17 Magnus E svarar Andreas S
    Tack Andreas för ditt omdöme. Kul att höra att ni är nöjda. Mvh Magnus
  • Lars S
    Lars S skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffessionell, trevlig och inkännande. Läs mer
    2018-04-17 Magnus E svarar Lars S
    Tack Lars för din rekommendation. Kul att höra att ni är nöjda. Mvh Magnus
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevligt bemötande, bra och kontinuerlig återkoppling, både innan och under själva säljprocessen. Upplevde att mäklaren var ärlig genom hela processen. Generellt väldigt nöjda! Läs mer
    2018-04-17 Magnus E svarar Johanna S
    Tack snälla Johanna för dina fina ord. Mvh Magnus
  • Tobias F
    Tobias F skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Alltid trevlig och positiv både mot köpare och säljare. Kunnig och flexibel Läs mer
    2018-04-17 Magnus E svarar Tobias F
    Tack Tobias för din rekommendation. Mvh Magnus
  • Anna B
    Anna B skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har tidigare anlitat Magnus (2012) och blev då mycket nöjd med hans bemötande, lyhördhet och mycket bra råd. Det gjorde att jag med trygghet kunde anlita honom igen redan för c:a två år sedan för att planera och förbereda försäljningen av nuvarande lägenhet. Jag har även denna gång upplevt att han snabbt läst av mina behov och föreslagit lösningar utifrån detta. Läs mer
    2018-04-17 Magnus E svarar Anna B
    Tack snälla Anna Maria för ditt fina omdöme. Hoppas verkligen att du kommer att trivas i ditt nya hus. Mvh Magnus
  • Lina G
    Lina G skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Magnus är en trevlig, engagerad och kunnig mäklare. Affären gick hur smidigt som helst och jag kan verkligen rekommendera Magnus och Fastighetsbyrån Norrköping. Känns seriöst och tryggt. Läs mer
    2018-04-17 Magnus E svarar Lina G
    Tack snälla Lina för din fina rekommendation. Mvh Magnus
  • Ammar H
    Ammar H skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Hej
    Han var en mycket trevlig person och mycket hjälpsam i hur man tolkar lagarna och jag är väldigt glad att känna någon som Magnus Erikson.

mvh

Ammar Läs mer
    2018-04-17 Magnus E svarar Ammar H
    Hej Ammar, Tack snälla för dina ord. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i huset. Mvh Magnus
  • Johan L
    Johan L skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Det var kanon👍
    Och försäljningen gick.också kanon👍 Läs mer
    2018-04-17 Magnus E svarar Johan L
    Tack Johan för din rekommendation. Mvh Magnus
  • Therese J
    Therese J skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra, trevligt och avslappnat bemötande. Läs mer
    2017-12-11 Magnus E svarar Therese J
    Tack snälla Therese för din rekommendation. Kul att höra att ni är nöjda. Hoppas att ni kommer att trivas i huset :) Mvh Magnus
  • Annika H
    Annika H skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag fick ett mycket bra bemötande och mäklaren levde verkligen upp till min förväntan! Läs mer
    2017-12-11 Magnus E svarar Annika H
    Tack Annika för ditt fina omdöme. Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas i lägenheten. Mvh Magnus
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Fantastiskt bemöttande och trevlig kille han kan ja rekommendera för andra Läs mer
    2017-12-11 Magnus E svarar Marcus G
    Tack snälla Marcus för din feedback. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i Smedby. Mvh Magnus
  • Linda T
    Linda T skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Kunnig mäklare som vi har förtroende för. Läs mer
    2017-12-11 Magnus E svarar Linda T
    Tack Linda för ditt fina omdöme. Hoppas att det känns bra nu när ni äntligen fick tag i ett nytt boende :) Mvh Magnus
  • Miri J
    Miri J skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig och kunnig. Bemötte oss väl och ordnade en privat visning på objektet vi var intresserade av då vi inte kunde delta den ordinarie visningsdagen. Läs mer
    2017-12-11 Magnus E svarar Miri J
    Tack Miri för ditt omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda med köpet. Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten. Mvh Magnus
  • Ulrika V
    Ulrika V skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra snabb och effektiv i jobbet. Läs mer
    2017-12-11 Magnus E svarar Ulrika V
    Tack för ditt omdöme. Kul att det gick så snabbt och smidigt med försäljningen. Mvh Magnus
  • Olof H
    Olof H skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Fantastiskt bemötande från Magnus. Professionell och förtroendeingivande! Läs mer
    2017-11-23 Magnus E svarar Olof H
    Stort tack Olof för ditt omdöme. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i huset . Mvh Magnus
  • Peter V
    Peter V skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    SAmarbete var jääte bra, bra kunskap, marknad koll och område koll, rätt fokus grup som vill köpa ! Läs mer
    2017-11-21 Magnus E svarar Peter V
    Tack Peter för dina fina ord. Kul att höra att ni är nöjda med affären. Mvh Magnus
  • Johan W
    Johan W skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra, precis vad man vill ha från en mäklare. Läs mer
    2017-11-21 Magnus E svarar Johan W
    Tack Johan för ditt omdöme. Kul att höra att ni är nöjda med försäljningen. Mvh Magnus
  • Sara N
    Sara N skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    engegerad, förtroendeingivande och ödmjuk.

Helhetsintrycket är toppen! Läs mer
    2017-11-21 Magnus E svarar Sara N
    Tack snälla Sara för ditt fina omdöme. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i Ö-vik.
  • Göran E
    Göran E skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Magnus har hjälpt oss på ett mycket proffsigt sätt under tiden vår fastighet var"På gång" och nu senast när vi kom fram till förutsättningarna för försäljningen.
    Hans råd var mycket värdefulla för oss och försäljningen blev en succé! Läs mer
    2017-10-24 Magnus E svarar Göran E
    Stort tack för dina vänliga ord Göran. Roligt att höra att ni är nöjda med försäljningen. Mvh Magnus
  • Gun-britt R
    Gun-britt R skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    TTevligt bemötande och väldigt snabb affär . Jättebra gjort ! Läs mer
    2017-10-24 Magnus E svarar Gun-britt R
    Tack för ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjd. Mvh Magnus
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Fantastisk mäklare. Tillmötesgående och serviceinriktad. Rätt man på rätt plats. Läs mer
    2017-10-24 Magnus E svarar Kristina H
    Tack snälla för ditt fina omdöme. Nu får vi se till att försöka ordna ett kanonboende åt er.
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig, lyhörd och gör ett strålande jobb. Väldigt nöjda med Magnus. Läs mer
    2017-10-24 Magnus E svarar Jimmy E
    Tack Jimmy för din feedback. Kul att höra att ni är nöjda. Mvh Magnus
  • Henric M
    Henric M skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig, bra service, Återkom snabbt på telefon. Kontraktsskrivningen var stressad (av förklarliga skäl). Läs mer
    2017-10-24 Magnus E svarar Henric M
    Tack Henric för din feedback. Hoppas ni nu kommer att trivas här i Norrköping :)
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi är toppennöjda med att Magnus Erikson skötte försäljningen av lägenheten och kommer att rekommendera vänner och bekanta som ska sälja eller köpa bostad att kontakta honom och Fastighetsbyrån. Läs mer
    2017-10-04 Magnus E svarar Gunnar S
    Tack snälla för ert fina omdöme. Kul att höra att ni är nöjda med försäljningen. MVH Magnus
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har fått ett professionellt och vänligt bemötande där mäklaren tydligt förmedlat sin roll och försäljningsprocessen.
    Mäklaren har använt sig av sin erfarenhet och kunskap i råd till mig i planering och genomförande av försäljningen. Jag har fått kontinuerlig feedback. Överlag har jag känt mig trygg genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2017-10-04 Magnus E svarar Cecilia J
    Tack Cecilia för din feedback. Kul att höra att du är nöjd med försäljningen.
  • Gun-britt R
    Gun-britt R skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Artig trevlig kunnig om bostaden, ,bra bemötande vid kontraktskrivning. Rätt man på Rätt plats! Läs mer
    2017-09-29 Magnus E svarar Gun-britt R
    Tack så mycket för det fina omdömet. Hoppas verkligen att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
  • Pia N
    Pia N skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    En mycket trevlig och lyhörd mäklare, som drog i alla trådar för att både sälja vårt hus och se till att vi fick ett nytt bra boende. Läs mer
    2017-09-29 Magnus E svarar Pia N
  • Merin K
    Merin K skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket bra bemötande, nöjd kund, smidigt. Rekommenderar vidare starkt. Läs mer
    2017-09-29 Magnus E svarar Merin K
    Tack för ditt omdöme. Hoppas verkligen att du kommer att trivas i ditt nya boende.
  • Anna C
    Anna C skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig, punktlig, insatt, ger ett allt igenom kompetent intryck. Han är en mäklare jag mycket väl skulle rekommendera till mina vänner. Läs mer
    2017-09-29 Magnus E svarar Anna C
    Tack snälla för det fina omdömet, det värmer verkligen.
  • Robert K
    Robert K skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Hjälpsam och trevlig mäklare!
    Hjälpte oss med att gå igenom besiktningsprotokoll på vårt nya hus och vi fick bra betalt när vi sålde lägenheten. Läs mer
    2017-09-29 Magnus E svarar Robert K
    Tack Robert för ditt omdöme. Kul att höra att ni är nöjda med försäljningen.
  • Staffan N
    Staffan N skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Magnus var lyhörd för mina tankar kring försäljning och är professionell utan att för den skull vara alltför formell.
    Jag är helnöjd! Läs mer
    2017-09-29 Magnus E svarar Staffan N
  • Michaela E
    Michaela E skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Magnus levde upp till förväntningarna och jag tycker att han gav ett ärligt intryck. Läs mer
    2017-09-29 Magnus E svarar Michaela E
    Tack Michaela för ditt omdöme. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i ert nya boende. Mvh Magnus
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra och smidig mäklare. Lätt att samarbeta med. Vi är mycket nöjda med det sätt han har hjälpt oss i våra husaffärer. Läs mer
    2017-09-29 Magnus E svarar Thomas K
    Tack snälla Thomas för det fina omdömet och tack för förtroendet med försäljningen!
  • Johan K
    Johan K skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevligt bemötande o förtroende ingivande intryck Läs mer
    2017-09-27 Magnus E svarar Johan K
    Tack Johan för ditt omdöme. Mvh Magnus
  • Frida K
    Frida K skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Efter att ha mött andra mäklare från andra firmor gav Magnus ett väldigt seriöst intryck jämfört med andra. Framstod som väldigt kompetent. Glimten i ögat utan att lova för mycket. Duktig på att känna in vårt han hade oss som kund. Han var även en stor tillgång och trygghet i letande och köp av vår nya bostad där magnus ofta kom med sin professionella bedömning på objekten. Skulle gärna använda Magnus igen. Läs mer
    2017-09-29 Magnus E svarar Frida K
    Tack snälla Frida för ditt fina omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda med försäljningen. Hoppas nu att ni kommer att trivas ert nya hus.
  • Jens L
    Jens L skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Magnus har varit otroligt ärlig, trevlig och jobbat hårt ända in i kaklet för att få till en så bra affär som möjligt.
    Aldrig svävande i sina svar som tidigare mäklare vi träffat. Läs mer
    2017-09-29 Magnus E svarar Jens L
  • Rolf A
    Rolf A skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Kontakten togs snabbt och vi fick genast en positiv känsla av
    att lugnt och sansat lotsas igenom vad en försäljning innebär och vad som förvantas av säljaren. Läs mer
    2017-09-29 Magnus E svarar Rolf A
    Tack snälla Rolf för ditt fina omdöme. Skönt att det gick så snabbt och smidigt med försäljningen.
  • Eva J
    Eva J skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffsig, vänlig, kunnig, engagerad
    Lätt att komma i kontakt med på telefon.
    Han hade tid för oss som kunder på ett föredömligt sätt.
    Bara positiva erfarenheter Läs mer
    2017-09-29 Magnus E svarar Eva J
    Tack snälla för det fina omdömet.
    Det värmer verkligen och jag hoppas att ni ska trivas i ert nya boende!
    Med vänlig hälsning Magnus
  • Filip U
    Filip U skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Magnus har gjort ett jättebra jobb och vi är väldigt nöjda med honom som mäklare.
    Han kändes hela tiden väldigt proffesionell och fick snabbt lägenheten såld till ett pris vi var väldigt nöjda med. Läs mer
    2017-09-29 Magnus E svarar Filip U
    Tack Filip för ditt omdöme. Hoppas ni nu kommer att trivas ute i Smedby :)
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Det var smidigt, då vi var angelägna om en snabb affär. Vi sågs på obekväma tider( bra för oss) och det blev inget krångel. Läs mer
    2017-09-27 Magnus E svarar Ulrika L
    Tack snälla Ulrika för ditt omdöme. Mvh Magnus
  • Melanie M
    Melanie M skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Magnus känns trovärdig och erfaren. Han har ett genuint engagemang och tog sig tid att prata med mig under hela processen från värdering till påskriften med de nya ägarna. Det bidrog till att jag kände mig väldigt trygg vid försäljningen av mitt hus.
    Med vänlig hälsning,
    Melanie Mårdh Läs mer
    2017-05-24 Magnus E svarar Melanie M
    Tack Melanie för ditt fina omdöme. Mvh Magnus
  • Helena R
    Helena R skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi är oerhört nöjda med kontakten med Magnus! Kunde inte varit bättre. Professionellt bemötande och bra vägledning i affärerna. Läs mer
    2017-05-24 Magnus E svarar Helena R
    Tack Helena för ditt trevliga omdöme. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya lägenhet. Mvh Magnus
  • Carl M
    Carl M skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Magnus upplevs som en engagerad och kunnig mäklare som gärna hjälper till ser till att du som kund känner dig välkommen och prioriterad. Läs mer
    2017-05-24 Magnus E svarar Carl M
    Tack för ditt trevliga omdöme. Mvh Magnus
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    En helt underbar mäklare. Fantastiskt duktig. Kommer att ge honom många rekommendationer som en skicklig mäklare. Var rädd om honom så får många möjlighet att använda honom som sin husförsäljare!😀 Läs mer
    2017-05-24 Magnus E svarar Kristina E
    Tack snälla Kristina för ditt fina omdöme. Mvh Magnus
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Han är seriös, trevlig och personlig. Hjälpsam och gör sitt jobb på ett bra sätt. Säljande utan att vara påträngande. Ärlig och kunnig. Läs mer
    2017-05-08 Magnus E svarar Caroline L
    Tack Caroline för ditt fina omdöme. Hoppas nu att ni ska trivas i ert nya hus. Mvh Magnus
 Magnus Erikson
Marie Odin