Christoffer Rindstål

Christoffer Rindstål

Christoffer Rindstål är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Christoffer Rindstål har varit registrerad mäklare sedan 2015-12. Christoffer Rindstål har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.7. Christoffer Rindstål har haft 61 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 94 Läs vad Christoffer Rindstål

• sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-07-01
    Gav ett bra första intryck som hållit i sig genom försäljningsprocessen.
    2021-07-01
    Ödmjuk, lyssnande och respektfullt bemötande.

Att respektera vårt hus och han plockde verkligen fram det fina med huset. Väldigt intresserad att få veta vad jag tyckte bäst om.

Mycket nöjd 💚
  • köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-07-01
    Jag blev väldigt proffsigt bemött av Christoffer som tog sig tid för frågor och som servade mig med information under hela resans gång. Han lever upp till den förväntan man har när man gör ett husköp. Saklig, noggrann och återkopplade alltid enl. ök.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Söder
    2021-06-09
    Jag hade kontakt med Christoffer Rindstål i samband med ett lägenhetsköp. Christoffer var tydlig, saklig och välinformerad. Jag fick all den information jag behövde och goda svar på de frågor jag ställde. Den självklara professionalitet som genomsyrade Christoffers agerande gör att jag verkligen kan rekommendera honom till alla som behöver en kunnig och också mycket trevlig mäklare.
    2021-06-07
    sålde huset via Christoffer och jag kan bara sammanfatta tjänsten som proffsigt genomförd med mycket trevligt bemötande.
    • Vrinnevi
    2021-06-04
    Vi köpte ett radhus i Hageby i Norrköping där Christoffer var säljande mäklare. Vid visningen så gav Christoffer ett vänligt intryck men stod inte på något sätt ut ur den mängd mäklare som vi tidigare stött på i vårt sökande efter boende. Dock så blev vi positivt överraskade hur Christoffer i ett senare skede behandlade oss, med start från första kontakt efter visningen. Under budgivningen kändes det som att han ville oss väl och att han ville att det skulle bli bästa tänkbara deal även för oss som köpare. Hela processen från budgivning till slutligt tillträde har gått supersmidigt och vi har känt oss mycket väl bemötta av Christoffer!
    • Lindö
    2021-06-01
    Köpte en fin villa av CR, proffsigt bemötande och väldigt bra, lyhörd och diskret försäljning. Mycket nöjd med helheten.
    • Hageby
    2021-05-28
    Det bra tycker jag men en del som djorde mig att höra tråkkig
    2021-05-27
    Köpte en lägenhet som Christoffer var mäklare för, vilket var den andra jag har köpt genom honom. Alltid smidig, återkommer & har svar på alla frågor man ställer. Alltid gick snabbt & smidigt & jag kunde inte vara nöjdare.
    • Lindö
    2021-05-04
    Vi är jättenöjda med vår husförsäljning. Christoffer har varit väldigt kunnig, hjälpsam och jättetrevlig under hela processen.