Christoffer Rindstål
Registrerad mäklare sedan 2015-12-22
Aktiv på Reco.se sedan 2018-05-13
2019-07 - 2020-06

Läs vad 47 Läs vad Christoffer Rindstål

• Roger G köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-06-02

4:a
    Vilbergen
    Köp av bostadsrätt i Vilbergen. 1:a Kontakt med Christoffer hösten 2019 då bostadsrätten presenterades på Er hemsida som på Gång objekt. Lite ointresserat svalt 1:a mottagande då vi var snabba med att lägga ett bud (betydligt över utgångspris) men köparen var inte redo att sälja. Christoffer återkom ca 1 månad senare och undrade om vårt bud kvarstod. Då var säljaren redo att låta oss titta på lägenheten samt även godta samma bud. Christoffer växte då / var betydligt mera aktiv samt tillmötesgående. Sedan dess har han gett ett förtroendeingivande intryck. Trevlig, upplever kunnig samt bra för båda parter. Då det gick rätt lång tid ca 6 månader mellan att vi skrev kontrakt till tillträdet så hade vi ej så täta kontakter. Men de kontakter som vi hade samt vid tillträde fungerade bra. Läs mer
    Christoffer R gillar detta
  • Jerker O köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-05-19

Haga
    Vi har köpt en lägenhet och Christoffer skötte del hela på ett både personligt och affärsmässigt sätt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    Christoffer R gillar detta
  • Christel F sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-05-14

Smedby
    Sålt radhus. Är proffsig, omtänksam. Läs mer
    Christoffer R gillar detta
  • Thomas E sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-05-12

Skärblacka
    Mycket bra bemötande av mäklaren Läs mer
    Christoffer R gillar detta
  • Ida H sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-04-30

Sålt en villa.
    Smidig affär trots Corona-krisen Läs mer
    Christoffer R gillar detta
  • Jesper J sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-04-24

4:a
    Söder
    Vi sålde vår bostad. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Christoffer var lätt att jobba med, var lätt att få kontakt med och svarade snabbt. Utmärkt! Läs mer
    Christoffer R gillar detta
  • Jakob S sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-02

Söder
    Hjälpte mig att genomföra mitt bostadsköp utan problem så inget att klaga på i själva transaktionen. Läs mer
    Christoffer R gillar detta
  • Ann-sofie W sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-29

Skärblacka
    En engagerad och trevlig mäklare som höll mig uppdaterad om läget under försäljningen. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Christoffer. Läs mer
    Christoffer R gillar detta
  • Tobias K köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-12-09

Svärtinge
    Vi blev bemötta på ett korrekt och ärligt sätt.
    Affären löpte på utan tveksamheter. Läs mer
    Christoffer R gillar detta
  • Albin D köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-22

3:a
    Centralt / Strömmen
    Köpte en lägenhet som Christoffer företräde. Det utlovades parkeringsplats med en månad väntetid till lägenheten men det visade sig vara kösystem på ett år när jag flyttade in. Lägenheten vad ostädad när jag flyttade in men Christoffer kunde inte hjälpa mig utan sa att jag hade ansvaret att kolla att det var städat innan tillträde.
    I det stora hela inte alls bra, verkar lura förstagångsköpare. Läs mer
    2019-11-26 Christoffer R svarar Albin D
    God dagens
    Det är väldigt tråkigt att du har den upplevelsen. Dock delar jag inte din beskrivning av vad som hänt, vilket vi även haft en dialog kring. Vi lägger väldigt stor vikt vid att hålla en hög kvalitet och att ha nöjda kunder. Även om vi har olika syn så beklagar jag att vi inte lyckats i ditt fall.

Mvh Christoffer Rindstål Fastighetsbyrån Norrköping

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping