Mäklare Östergötland Norrköping Fastighetsbyrån Norrköping Christoffer Rindstål
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-02

Läs vad 19 kunder tycker om Christoffer Rindstål

• Lars Göran B sålde en tomt med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-03-16

Jag blev bemött av Christoffer på ett proffesionellt sätt som jag hade väntat mig. Läs mer
  • Viola D köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-03-06

3:a
    86m²
    Eneby
    Gick igenom och förklarade avtalstexten noga att vi förstått innan avtal om köp skrevs på. Läs mer
    Christoffer R gillar detta
  • Carina Birgitta H köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-02-28

3:a
    74m²
    En påläst kille som löser det mesta och humöret är alltid på topp! Läs mer
    Christoffer R gillar detta
  • Robert S sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-02-19

2:a
    68m²
    Söder
    Christoffer är kunnig och är villig att göra det lila extra för att tillmötesgå kundes krav.
    Mycket nöjd.

Tack Läs mer
    Christoffer R gillar detta
  • Bertil V sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-01-25

5:a
    128m²
    Klockaretorpet
    Sålt bostadsrätt, radhus. Christoffer bemötande och våra förväntningar uppfylldes med beröm.
    Trots vissa komplikationer med budgivare så hanterade Christoffer det på ett bra sätt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Bodil T sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-01-17

4:a
    84m²
    Centralt
    Sålt en lägenhet o köpt en mindre. Väldigt bra bemötande! Läs mer
  • Juliana H sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-11-22

Mäklaren Christoffer Rindstål har genomfört försäljning av min bostad snabbt och proffesionellt! Läs mer
    Christoffer R gillar detta
  • Jessica N köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-11-21

4:a
    84m²
    Centralt
    Jag har sålt ett hus och köpt en lägenhet med Christoffers hjälp. Jag tycker att jag har fått goda råd, bra hjälp och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Nikola S
    Nikola S skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-11-12

Jag fick en komplett och skräddarsydd mäklartjänst av högsta kvalitet. Läs mer
    Christoffer R gillar detta
  • Cecilia Maria Elisabeth T sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-10-09

Christoffer hjälpte oss att sälja vårt fritidshus på rekordtid. Han var väldigt serviceinriktad och såg till att vi kände oss väl omhändertagna genom hela processen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson