Christoffer Rindstål

Christoffer Rindstål

Christoffer Rindstål är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Christoffer Rindstål har varit registrerad mäklare sedan 2015-12. Christoffer Rindstål har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 136 omdömen med ett betyg på 4.7. Christoffer Rindstål har haft 49 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 136 Läs vad Christoffer Rindstål

• sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Ramsdal - S:t Annas Skärgård
    2022-08-17 Verifierad kund
    Vi upplevde Christoffer som mycket inlyssnande och samtidigt tydlig med det vi behövde veta. Kan varmt rekommendera honom som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Haga
    2022-08-15 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett mycket trevligt och okomplicerat sätt.Han är väldigt professionell i sitt arbetssätt och en duktig människokännare.Han är tydlig i sin kommunikation och lätt att förstå .Han är lätt att nå, vilket är viktigt för mig.När jag känner mig osäker har jag genom att bolla olika alternativ med honom kunnat ta ett beslut.Jag är mycket nöjd med hur han skötte försäljningen på min lägenhet.jag kan rekommendera honom med det varmaste .
    • Ramsdal - S:t Annas Skärgård
    2022-08-13 Verifierad kund
    Christoffer är inlyssnande, tydlig och proffsig. Han gav oss den tid vi behövde i säljprocessen och gick alltid att få tag på via mail eller telefon. Vi kan varmt rekommendera Christoffer som mäklare!
    2022-08-06 Verifierad kund
    Cristoffer har under vårt samarbete alltid bemött oss proffsigt,korrekt och på ett trevligt sätt.
    Vi har känt oss mycket trygga med Cristoffer
    Han har dessutom levt upp till de förvändningar vi hade
    Med vänlig hälsning,
    Lars-Göran o Birgitta Karlsson
    Garvaregatan 8A
    • Smedby
    2022-06-22 Verifierad kund
    Fick väldigt bra hjälp och tips av Christoffer i samband med våran försäljning av huset.
    Mycket kunnig och trevlig i sitt bemötande mot oss. Tog sig alltid tid till våra dumma frågor och var alltid tillmötesgående mot oss. Vi kan varmt rekommendera Christoffer till andra, ni blir inte besvikna.
    Otroligt kunnig och proffsig i sitt sätt att vara.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-06-18 Verifierad kund
    Bra att tiden för visningen var flexibel.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Jag blev trevligt bemött vid mitt lägenhetsköp. Tydlig. Bra med info.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Christoffer har på ett oerhört proffesionellt sätt varit min mäklare vid försäljningen av min bostadsrätt.

Jag upplever hans bemötande väldigt bra och han visar ett genuint intresse för att affären ska bli bra både för mig som säljare och för köparen.

Jag rekommenderar honom till alla som vill ha en professionell mäklare som man kan känna sig trygg med.
    • Skarphagen/kärrhagen
    2022-06-12 Verifierad kund
    Christoffer ger väldigt bra service och ger kontinuerligt information, råd och tips. Han är en trygg partner i säljaffären och han känns väldigt påläst och ajour med marknaden. Han är väldigt trevlig och lyssnar på oss som kund, rak och ärlig. Han har det vi verkligen värderar hos en mäklare!
    • Skarphagen/kärrhagen
    2022-06-11 Verifierad kund
    Kontakten mot oss och tillgängligheten har varit på topp.