Christoffer Rindstål är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

och har varit registrerad mäklare sedan 2015. Christoffer Rindstål har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 61 omdömen sedan 2018-05-13. Christoffer Rindstål har haft 51 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 61 Läs vad Christoffer Rindstål

• • sålt radhus • bra • han var bra • lite/mycket besviken på inflyttnings datum av den nya tycker inte att jag ska betala för att hans hantverkare inte kan komma, han har inte ens titta på huset.
    Hilja P sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • 120.0 m²
    • Klockaretorpet
    2020-10-21
  • Vi har köpt en tomt i skärgården. Vi blev bemötta på ett trevligt och bra sätt. Vi hade inga direkta förväntningar. Christoffer var tydlig och noggrann när han presenterade vad som gällde och han hade alla underlag i ordning när vi kom och skulle skriva på. Vi är nöjda med Fastighetsbyrån.
    Ann-charlotte Susanne C köpte en tomt med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2020-10-21
  • Hei, jag har använt Fastighetsbyrån i Norrköping och Christoffer Rindstål som mäklare vid försäljningen av mitt hus. Christian är mycket bra och engagerad person med hög integritet, kan på det varmaste rekommendera honom som mäklare. Mvh Thomas
    Thomas T sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2020-10-19
    • 232.0 m²
    • Lindö
    2020-10-19
  • Vi har köpt en bostadsrätt i eneby, vidablick. ( 4 rok ) Våran mäklare Christoffer har varit väldigt bra från början till slut. Ett trevligt bemötande o mycket info kring bostaden samt ett bra möte på fastighetsbyrån.
    Fredrik J köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2020-10-12
    • 4:a
    • 97.0 m²
    • Eneby
    2020-10-12
  • Christoffer har hjälpt oss att sälja vår lägenhet och vi kunde inte vara mer nöjda. Han gav ett lugnt och stabilt intryck från början till slut, svarade alltid när vi undrar något och var alltid villig att hjälpa till så det kändes bra för oss som säljare. Vi är väldigt nöjda med allt och rekommenderar varmt Christoffer om någon planerat att sälja eller behöver en bra mäklare av annan anledning !
    Sandra U sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2020-09-21
    • 4:a
    • 98.5 m²
    • Centralt / Strömmen
    2020-09-21
  • Sålt villa. Christoffer var tillgänglig, kom snabbt på ett första möte. Förväntningarna var att få en mäklare som har erfarenhet av värdering och kunskap om marknadsläget. Christoffer uppfyller detta och har agerat proffsigt, trevligt, lyssnat på oss som säljare och det blev så som vi tänkt, mycket bra!
    Merja S sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2020-09-09
    • 232.0 m²
    2020-09-09
  • Hej! Jag är Sivs dotter och har fått fullmakt av henne att sälja Prästgatan 4. Christoffer Rindstål har agerat professionellt och skickligt då han har varit vår mäklare. Därtill sympatisk och trevlig. Vi är mer än nöjda med hans insats.
    Siv G sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2020-09-08
    • 3:a
    • 91.6 m²
    • Centralt
    2020-09-08
  • Dåligt påläst och ej återkopplat som utlovat. Dök inte heller upp på tillträdesdagen.
    Sandra Margareta A köpte en tomt med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2020-09-07
    Väldigt tråkigt att ni upplever den information jag kunnat leverera som bristfällig. Det känns såklart inte alls bra. Gällande tillträdet borde jag givetvis meddelat er att jag inte kunde medverka. Tar med mig den till skamvrån. Mvh Christtofer

Visa svar
  • Köpte en tomt. Mäklaren hade väldigt lite information att ge och verkade inte påläst. Dök inte upp på tillträdesdagen.
    Anders N köpte en tomt med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Visa svar
  • Trevlig och personlig mäklare.
    Björn L köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2020-08-10
    • 76.0 m²