Christoffer Rindstål
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-02 - 2020-01

Läs vad 39 Läs vad Christoffer Rindstål

• Tobias K sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-12-09

Svärtinge
    Vi blev bemötta på ett korrekt och ärligt sätt.
    Affären löpte på utan tveksamheter. Läs mer
  • Albin D köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-22

Centralt / Strömmen
    Köpte en lägenhet som Christoffer företräde. Det utlovades parkeringsplats med en månad väntetid till lägenheten men det visade sig vara kösystem på ett år när jag flyttade in. Lägenheten vad ostädad när jag flyttade in men Christoffer kunde inte hjälpa mig utan sa att jag hade ansvaret att kolla att det var städat innan tillträde.
    I det stora hela inte alls bra, verkar lura förstagångsköpare. Läs mer
    2019-11-26 Christoffer R svarar Albin D
    God dagens
    Det är väldigt tråkigt att du har den upplevelsen. Dock delar jag inte din beskrivning av vad som hänt, vilket vi även haft en dialog kring. Vi lägger väldigt stor vikt vid att hålla en hög kvalitet och att ha nöjda kunder. Även om vi har olika syn så beklagar jag att vi inte lyckats i ditt fall.

Mvh Christoffer Rindstål Fastighetsbyrån Norrköping
  • Zenitha L köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-19

Ektorp
    Vi har köpt en bostadsrätt. Vi är mkt nöjda, det va en bra visning med bra information. Vi har haft en bra dialog med Christoffer under hela resan. Så vi kan varmt rekommendera honom som mäklare. // Zenitha Läs mer
    Christoffer R gillar detta
  • Elisabeth B sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-15

Centralt / Norr
    Christoffer har på ett mycket kunnigt sätt genomfört försäljning av min lägenhet i Norrköping. Mycket nöjd med hur han skött det. Läs mer
    Christoffer R gillar detta
  • Marita S sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-11

Svärtinge
    Vi har sålt en villa och Christoffer var väldigt snabb att ta tag i allt som skulle göras och huset var sålt inom 2 veckor från att det lades ut.
    Skulle kunnat haft mer kontakt med båda samtidigt i gemensamma Mail och sms då vi är separerade istället för att kontakta en och en, blir för mycket missförstånd.
    Annars väldigt nöjd Läs mer
    Christoffer R gillar detta
  • Sara M sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-06

Lindö
    Sålde mitt radhus samt letar lägenhet, upplever att Chrstoffer är engagerad o angelägen om att det ska bli bra. Läs mer
    Christoffer R gillar detta
  • Thomas Ö sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-01

Kneippen
    Sålt en villa på Lötgatan mycket bra bemötande lyhörd kunnig.
    Han levererade Läs mer
    Christoffer R gillar detta
  • Niklas U köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-10-30

Köpt fritidshus
    Korrekt bemött
    Hade väl inga speciella förväntningar annat än ärliga och korrekta uppgifter och det fick jag. dock känner man att han även företräder säljaren och inte vill/kunde råda oss i alla våra frågor.
    Sammanfattning: I stort sätt utmärkt och proffsigt Läs mer
    Christoffer R gillar detta
  • Max Wilhelm U sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-09-27

Allt var bra. Mycket bra!

Kunde inte varit bättre. Läs mer
  • Madeleine J skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-09-11

Han var bra, inget att klaga på alls. Trevlig
    Jag köpte två tomter. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind