Christoffer Rindstål

Christoffer Rindstål

Christoffer Rindstål är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Christoffer Rindstål har varit registrerad mäklare sedan 2015-12. Christoffer Rindstål har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 185 omdömen med ett betyg på 4.8. Christoffer Rindstål har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

185 omdömen om Christoffer Rindstål

Sedan starten hos Reco 2018
Ing-Marie E
Sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Pryssgården

Vi uppskattar framförallt Christoffer Rindståls genuina engagemang i sitt yrke och i vårt fall försäljningen av vår villa. Det visade sig bl.a. genom korrekt marknads värdering och snabb/timad handläggning enligt Fastighetsbyråns "Sälj Coach" . Christoffers direkt kontakter med presumtiva köpare i hans stora nätverk är också en ovärderlig tillgång i fastighetsaffärer. Christoffer har även gedigen kunskap om fastigheters byggnadstekniska lösningar vilket skapar förtroende och är en stor fördel vid husvisningar. Norrköping 2024-04-03 Torbjörn och Ing-Marie Ericson

Fredrik L
Smedby

Vi är supernöjda med Christoffer i försäljningsprocessen av vårt hus. Christoffer är professionell, seriös och noggrann och har varit lyhörda för våra behov genom hela processen samt mån om att tillgodose både köparnas och våra intressen som säljare. Jag kan varmt rekommendera Christoffer som mäklare.

Kåre S
Köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Smedby

Mycket noga att alka förstått och mycket bra bemötande!

Vazgen V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Vilbergen

Viktigaste för mig att det gick bra att köpa lägenheten och alla blev nöjda

Jan Lars-Åke P
Pryssgården

Vi kände oss trygga med honom som mäklare Snabb återkoppling och svarade snabbt på mail

Catharina G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Söder

Han va trevlig och fick lägenheten såld.

Philip A
Oxelbergen

Lyhörd, proffsig och tydlig mäklare som varmt rekommenderas till alla som vill göra en bra bostadsaffär.

Isac J
Oxelbergen

Trevligt bemötande. Vi fick en bra känsla av honom redan från första mötet. Christoffer är glad, trevlig och engagerad. Vi hade nog inga större förväntningar då detta var vårt första bostadsköp. Men han besvarade alla våra frågor och funderingar väl, både under visning och kontraktsskrivningen.

Angelica A
Norr - Vid Folkparken

Christoffer har mött alla våra förväntningar, han har varit tillgänglig, flexibel och anpassat sig till våra önskemål samt kommit med mycket goda råd. Vill man ha en mäklare som gör det lilla extra, som är erfaren samt finns där för att bolla idéer är han rätt person att anlita!

Martin I
Lundby

Otroligt stabil, trygg, tillgänglig och trevlig genom hela processen att både köpa och sälja. Pålitlig till 100 % och känslan man har med sig från Christoffer är att han verkligen vill att det ska bli bra för alla parter. Rekommenderar varmt Christoffer till alla som både ska köpa och sälja bostad.