Daniel Sochor

Daniel Sochor är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Daniel Sochor har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Daniel Sochor har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Sochor har haft 32 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-07

Läs vad 17 Läs vad Daniel Sochor

• Skärblacka
    2021-07-31
    Daniel är lugn och pedagogisk. Han vägleder på ett bra sätt och har en tajming som gör att man känner sig bekväm både som säljare och köpare. Vi har ett stort förtroende för honom.
    2021-07-09
    Jag blev trevligt bemött, men jag hade förväntningar på att mäklaren skulle ha ett bättre tidsplanering samt att han skulle informerat mig bättre under/ samt när budgivning var avslutad. Stress är aldrig bra varken för mäklaren eller kunden.
    Pga av vad som upplevdes som stress hos mäklaren - att få affären avslutad, sjönk betyget.
  • köpte sitt hus med hjälp av
    2021-07-02
    * Trevlig
    * Tydlighet i kommunikationen.
    * Bra bemötande
    2021-06-17
    Daniel är väldigt ödmjuk, lyssnar bra och drivande.
    Han följer upp och rapporterar ständigt utvecklingen under hela Processen.
    Alltså så som man förväntar sig att en mäklare ska agera.
    2021-06-04
    Jag har köpt min första egna bostadsrätt, en 2:a på 65 kvm i Norrköping. Daniel var till stor hjälp och bidragande till att vi kunde genomföra en snabb och smidig affär där både säljare och köpare var nöjda. Han var väldigt noggrann och tydlig med information vilket gjorde att jag kände mig väldig trygg genom hela processen. Är väldigt nöjd med mitt köp och är väldig tacksam över att Daniel var så behjälplig.
    2021-06-03
    Köpt bostad
    Mycket bra bemötande
    Som alltid förväntar jag mig att som kund bli bemött med respekt och fackmanna mässigt bemötande
    Daniel är lyhörd och konsentrerad på affären, ger ett mycket gott vaket beteende.
    Han har ett glatt och trevligt sätt, utstrålar fackmanna kunskap.
    Jag är mycket nöjd med hans sätt att ta reda på, och svara på mina frågor.
    2021-06-03
    Jag har genom Daniel förvärvat en lägenhet och anser att hela processen sköts utomordentligt professionellt av honom.
    Daniels trevliga bemötande i kombination med hans professionella agerande har gjort affären till ett nöje och kommer, vid, förfrågningar, varmt rekommendera honom.
    2021-05-24
    I slutet av mars 2021 beslöt vi oss för att sälja vårt lilla fritidshus beläget strax utanför Norrköping. Vi fick kontakt med mäklare Daniel Sochor på Fastighetsbyrån. Redan vid första träffen fick vi stort förtroende för honom och gav honom uppdraget att sälja vårt hus. Vi hade inte så stora förväntningar på en jättelyckad affär då huset är litet och krävde en hel del arbeten. Men Daniel gillade huset och ingav oss hopp att det inte skulle bli svårsålt. Han fick verkligen rätt. Han tog sig an uppdraget med stor seriositet och genom ett gediget och professionellt arbete fick han huset sålt till ett pris vi bara kunde drömma om och till en spekulant som var seriös och såg vårt lilla hus potential.
    Vi kan varmt och starkt verkligen rekommendera Daniel Sochor till alla som söker efter en hårt arbetande mäklare.

Thomas och Eva
    2021-05-07
    Daniel Sochor är kunnig, trevlig, engagerad och noggrann.
    2021-05-03
    Andra gången jag anlitar Daniel för att sälja min lägenhet och han har lyckats ännu en gång. 5/5