Daniel Sochor

Daniel Sochor

Daniel Sochor är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Daniel Sochor har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Daniel Sochor har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Sochor har haft 45 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 54 Läs vad Daniel Sochor

• köpte sitt hus med hjälp av Daniel Sochor en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-08-04 Verifierad kund
    Daniel Sochor was very helpful at all time and answer all our question about the service provide. My husband and I find the whole process very clear.
    I will highly recommend him.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Sochor en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Söder / Klingsberg
    2022-08-02 Verifierad kund
    Daniel var väldigt trevlig med ett bra bemötande, han var väldigt hjälpsam för mig som aldrig har köpt förut och förklarade allt jag frågade om på ett väldigt bra och enkelt sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Sochor en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Norr - Vid Folkparken
    2022-07-12 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta av Daniel och han tog god hand om försäljningen av vår lägenhet på Plankgatan 48A.
  • Anette I
    • Centralt / Strömmen
    2022-06-30 Verifierad kund
    Daniel Sochor på Fastighetsbyrån i Norrköping får absolut högsta betyg av oss i vår fastighetsaffär.
    Med honom som mäklare känner man sig oerhört väl omhändertagen, han är trevlig, oerhört kompetent och kunnig och dessutom mycket hög social kompetens.
    Han kommunicerar och håller det han lovar.
    Med Daniel som mäklare blir man ledsagad genom fastighetsaffären på det bästa tänkbara sätt och han får därför våra bästa rekommendationer och högsta betyg 🔝🔝👌🏻
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Sochor en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Åby
    2022-06-09 Verifierad kund
    Det har varit fantastiskt att få samarbeta med Daniel när jag sålde mitt hus; jag är super nöjd. Det kändes rätt från första början och han har varit ovärderlig i att ha fått mitt hus sålt som ligger bland de dyrare husen på Hemnet.
  • 2022-06-07 Spontant omdöme
    Kanon mäklare, ring Daniel nästa gång ni ska sälja för det kommer jag göra.
    Väldigt nöjd med Daniels arbete från början till slut.
  • sålde en tomt med hjälp av Daniel Sochor en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-06-05 Verifierad kund
    Väldigt bra, men vi är ju inte helt klara ännu. Men så här långt har det inte kunnat vara bättre.
    • Centralt / Strömmen
    2022-05-16 Verifierad kund
    Kanon mäklare! Alltid noggrann, professionell och bra uppföljning som jag tycker är jätteviktigt.
    Bra kontakt med både säljare och köpare som gjorde affären mycket smidig.
    • Centralt
    2022-04-18 Verifierad kund
    Daniel lyssnade verkligen på min situation och anpassade sig efter den. Han förde en rak och ärlig dialog genom hela försäljningen. Får mina hjärtligaste rekommendationer!
    • Skärblacka
    2022-04-07 Verifierad kund
    Trevligt o proffsigt.Vi hoppades att han skulle göra ett bra jobb.Han gjorde vad vi hade hoppats på ett bra jobb.