Jack Härenwall
Registrerad mäklare sedan 2017-08-21
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-25
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla människor, att få se glädjen när en familj hittat sitt framtida drömboende, alla spännande hus och att nå bra resultat.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Den som väljer mig får en målmedveten och effektiv mäklare som arbetar snabbt. Jag har lång erfarenhet av att arbeta med människor och spetskompetens inom kommunikation och förhandling. Jag vill att mina uppdragsgivare ska vara 100% nöjda med mitt jobb.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad ligger på en strandtomt lite avsides. En lagom stor villa med mörkare stil som har ett stort inglasat uterum, så man kan njuta av sjöutsikten och naturen under alla säsonger. Läs mer

Läs vad 23 Läs vad Jack Härenwall

• Katarina G köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-06-09

3:a
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Jack var trevlig och förtroende ingivande. Läs mer
  • Kristian Jukka Einar G sålde sitt hus med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-06-03

Fritidshus i Gryt!
    Engagerad, nyfiken och god kontakt med båda säljarna.

Hade kanske större förväntningar på annonsmaterialet, vi fick ej med allt som bryggan och badbryggan. Vi hade själva inte tillräcklig energi att göra annonsen.(kontakten mellan fotograf o mäklare? Vi trodde att han skulle ta bilder vid bryggan)

Jack H positiv, glimten i ögonen, affärsmässig och i det stora hela bra mäklare. Vi har själva jobbat med mäklare då vi har en bakgrund i bank. Läs mer
  • Linda S
    Linda S sålde en tomt med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-05-24

Sålde en tomt.
    Fick hjälp av mäklaren snabbt och enkelt
    Väldigt tydlig med allt.
    Mina förväntingar va att få tomten såld på några månader men den blev såld på 1 vecka till det pris jag ville ha.
    Det gick verkligen över mina förväntingar!
    Min upplevelse va att det va väldigt smidigt och enkelt och jag är super nöjd med allt! Har verkligen inget att klaga på! Läs mer
  • Elviira S sålde sitt hus med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-05-07

Proffsig och utan krångel sålde vi min bostad. Läs mer
  • Jenny J köpte sitt hus med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-04-08

Jag och min sambo köpte ett hus och sålde vår tvåa i Eneby med hjälp av Jack. Han är en mäklare som inger förtroende, känns genuin och lugn. Vi har haft full tillit till Jack och känt oss trygga i våra bostadsaffärer. Fastighetsbyråns genomförande av budgivning har varit stressfri då den tar uppehåll under kvälls- och nattid, vilket är jätteskönt!
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Jack och Fastighetsbyrån! Läs mer
  • Linn R sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-04-03

3:a
    Jack har precis hjälpt mig att sälja min lägenhet i Vilbergen och jag är otroligt nöjd med hans insats! Jack är en väldigt ambitiös, lyhörd och trevlig mäklare som hela tiden strävar efter att göra mig som kund nöjd. Jag kände personligen att jag kunde nå honom dygnets alla timmar vilket var en väldigt stor trygghet för mig. Jag kommer definitivt att anlita Jack igen om det blir aktuellt med en husförsäljning! 😊 Läs mer
  • Linnéa A köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-24

2:a
    Vidablick
    Köpt och sålt lägenhet.

Förvånad över vilket jordnära och ärligt bemötande jag fått! Upplevelse av personlig kontakt och engagemang i de objekt som köpts och sålt.

Säljer jag igen så söker jag upp Jack för uppdraget! Läs mer
  • Lena W
    Lena W sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-28

3:a
    jag har sålt en 3 rum o kök mäklaren var toppen jag tycker Jack lyssnade bra på mig och tog det i min takt och det var bra för min del jag kunde ringa Jack när som helst och fråga om det var något jag tyckte bra om Jack Läs mer
  • Frida P sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-05

2:a
    Sålt lägenhet. Bra och proffsigt bemötande! Läs mer
  • Evelin E köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-12-13

3:a
    Köpte en bostadsrätt. Bra mäklare, öppen och trevlig. Inga konstigheter alls :) Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind