Jack Härenwall
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-11 - 2019-10
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla människor, att få se glädjen när en familj hittat sitt framtida drömboende, alla spännande hus och att nå bra resultat.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Den som väljer mig får en målmedveten och effektiv mäklare som arbetar snabbt. Jag har lång erfarenhet av att arbeta med människor och spetskompetens inom kommunikation och förhandling. Jag vill att mina uppdragsgivare ska vara 100% nöjda med mitt jobb.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad ligger på en strandtomt lite avsides. En lagom stor villa med mörkare stil som har ett stort inglasat uterum, så man kan njuta av sjöutsikten och naturen under alla säsonger. Läs mer

Läs vad 12 Läs vad Jack Härenwall

• Marie E
    Marie E köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-04

Haga
    Har samlat flera erfarenheter av mäklare genom åren och måste verkligen säga att jag är över förväntan nöjd med Jack Härenwall. Lugn, saklig, serviceminded, rak, snabb i kontakterna - ja, helt enkelt exakt vad man önskar av en mäklare! Läs mer
  • Mats Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-03

Vilbergen
    Insatslägenhet. Bra bemötande i allmänhet Läs mer
  • Dzenan H
    Dzenan H köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-02

Köpt en lägenhet på bottenplan i Vilbergen på 83kvm.
    Väldigt trevlig och påläst mäklare.
    Dock svår att få tag i ibland och missar att ringa upp om man lämnat meddelande, men fullt förståeligt pg arbete. Läs mer
  • Yvonne E sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-10-14

Jack hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi träffade honom första gången samband med en visning. Vi fick där ett mycket bra intryck av Jack och gav honom uppdraget att sälja vår lägenhet. Under hela försäljningsprocessen höll Jack oss uppdaterade om bud, budgivare, visningar och allt annat som var viktigt för oss som säljare att veta och ta ställning till. Vi är vi väldigt nöjda med Jacks insats för att få vår lägenhet såld. Läs mer
  • Andreas J sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-09-09

Vilbergen
    Har sålt min lägenhet. Har bara goda saker att säga om jack, super trevlig, lugn och väldigt hjälpsam. Tyckte att Jack levde upp till förväntningarna och levererade väldigt bra. Skulle rekommendera jack till nära och bekanta! Läs mer
  • Anton C skrev om Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-08-27

Otroligt proffsig, rekommenderas Alla! Läs mer
  • Reima T skrev om Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-08-15

Jack är trevlig och ärlig. Han löst även problem som uppstod snabbt och smidigt. Läs mer
  • Jennifer W köpte sitt hus med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-05-15

Hallberga
    Jag och min sambo har köpt ett hus. Jack har bemött oss mycket gott. Vi är väldigt nöjda med förhandlingarna och hur allt löstes på ett bra sätt. Jack har varit trevlig och genuin i sitt bemötande och han har uppnått de förväntningar som vi hade. Läs mer
    Jack H gillar detta
  • Peter W
    Peter W skrev om Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-04-04

Enplansvilla. Jack har varit otroligt proffsig i allt. Skulle inte tveka att ha honom vid nästa affär.
    Jack är dessutom väldigt ödmjuk o noggrann som person. Lugn o saklig.
    De frågor vi ev ville ha svar på under resans gång, fanns svaren redan nedskrivna. En man att vara stolt över. Läs mer
  • Eva L skrev om Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-03-07

Jack Härenwall är professionell, trevlig, flexibel och hjälpsam. Jag skulle varmt rekommendera honom till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind