Jack Härenwall

Jack Härenwall

Jack Härenwall är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Jack Härenwall har varit registrerad mäklare sedan 2017-08. Jack Härenwall har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.8. Jack Härenwall har haft 30 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla människor, att få se glädjen när en familj hittat sitt framtida drömboende, alla spännande hus och att nå bra resultat.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Den som väljer mig får en målmedveten och effektiv mäklare som arbetar snabbt. Jag har lång erfarenhet av att arbeta med människor och spetskompetens inom kommunikation och förhandling. Jag vill att mina uppdragsgivare ska vara 100% nöjda med mitt jobb.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad ligger på en strandtomt lite avsides. En lagom stor villa med mörkare stil som har ett stort inglasat uterum, så man kan njuta av sjöutsikten och naturen under alla säsonger.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 30 Läs vad Jack Härenwall

• 2020-11-29
    Jag har köpt och sålt bostad, Jack hjälpte mig med båda delarna. Suverän och ärlig mäklare med goda kunskaper. Supernöjd med allt han gjorde. Både köpet och det sålda fastigheten gick smidigt och bra inget negativt. Tummen upp för Jack.
    Gabriel D
    • 67.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
  • 2020-11-21
    Sålt Bostadsrätt (2a) centralt i Norrköping under vår/sommar 2020 (under pågående Corona-pandemi). Jack var vid varje bemötande väldigt trevlig och positiv. Jack var alltid öppen med läget och gav oss information om våra valmöjligheter i varje läge. Han var tillgänglig vid behov och kunde besvara våra frågor.
    Jimmy P
    • 72.0 m²
  • 2020-11-06
    Jack hjälpte oss att sälja huset på Kvillinge gatan8. Mycket engagerad och ger mycket bra intryck och har uppfyllt våra förväntningar, Han är duktig, glad tillgänglig och förtjänar allt beröm som man kan ge. Han är Grym!! Ermina och Emir Draganovic
  • 2020-10-23
    Jack är trevlig, hjälpsam och alltid nåbar vilket har underlättat husköpet. Super nöjd!!
    Milia T
    • 102.0 m²
    • Lagerlunda
    köpte sitt hus med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
  • 2020-10-11
    Köpt hus i Ringarum det gick väldigt smidigt och proffsig
    Mikael L
    • 111.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
  • 2020-10-02
    Professionellt bemötande och tydlig i sitt uppdrag. Bara rekommendera vidare
    Sanel K
    • 72.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
  • 2020-10-02
    Anlitade Jack för att sälja en villa. Trevlig, professionellt bemötande, hade koll på och hjälpte till med alla delar. Kändes tryggt. Rekommenderas!
    Karl Niklas J
    • 111.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
  • 2020-06-09
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jack var trevlig och förtroende ingivande.
    Katarina G
    • 3:a
    • 86.0 m²
  • 2020-06-03
    Fritidshus i Gryt! Engagerad, nyfiken och god kontakt med båda säljarna. Hade kanske större förväntningar på annonsmaterialet, vi fick ej med allt som bryggan och badbryggan. Vi hade själva inte tillräcklig energi att göra annonsen.(kontakten mellan fotograf o mäklare? Vi trodde att han skulle ta bilder vid bryggan) Jack H positiv, glimten i ögonen, affärsmässig och i det stora hela bra mäklare. Vi har själva jobbat med mäklare då vi har en bakgrund i bank.
    sålde sitt hus med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
  • 2020-05-24
    Sålde en tomt. Fick hjälp av mäklaren snabbt och enkelt Väldigt tydlig med allt. Mina förväntingar va att få tomten såld på några månader men den blev såld på 1 vecka till det pris jag ville ha. Det gick verkligen över mina förväntingar! Min upplevelse va att det va väldigt smidigt och enkelt och jag är super nöjd med allt! Har verkligen inget att klaga på!
    Linda S
    sålde en tomt med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte