Jennifer Karlsson

Jennifer Karlsson

Jennifer Karlsson är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Jennifer Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Jennifer Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.9. Jennifer Karlsson har haft 47 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 51 Läs vad Jennifer Karlsson

• sålde sitt hus med hjälp av Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-09-13
    KUNNIG O KORREKT O TREVLIGT BEMÖTANDE. JAG TYCKER ATT VÅRA FÖRVÄNTNINGAR UPPFYLLDES O ALLT GICK SMIDIGT MED FÖRSÄLJNINGEN.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Oxelbergen
    2021-09-12
    Jennifer har genom hela processen varit helt enastående! Jag och min sambo har känt oss bekväma med bemötandet från första stund. Hon har varit tillgänglig hela tiden. Tack för hennes insats och professionella och trygga sätt att vara som mäklare och sälja min lägenhet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-09-06
    Trevlig, kunnig och hjälpsam! Jennifer var lika driven som hon var vänlig! Rekommenderar henne starkt!
    2021-08-30
    Bra information och kontakten och tipsar men jag önskade en bättre pris
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-08-29
    Jeniffer Karlson är världens mest professionella och kunniga, och hjälpsamma mäklare. Jag känner mig väldigt trygg med henns service och arbete för att hon är väldigt kunnig, hjälpsam, och engegerad i bostadsäffar. Jag stark rekommenderar Jennifer Karlosn till alla som vill anlita en proffesionella och hjälpsamma mäklare med en strålande och utmärkt service från början till slutet av köp och försäljningen av bostad.
    2021-08-28
    Professionell, serviceinriktad, flexibel, trevlig, korrekt och kan sitt arbete. Överträffar alla förväntningar. Lycklig lottad som fick Jennifer som mäklare. Mer än nöjd med försäljningen.
    2021-08-18
    Jennifer har utfört sitt uppdrag åt oss helt utmärkt .. Hållt oss informerade kontinuerligt .. kan rekommendera Jennifer till vänner och bekanta . Vi fick reda på mäklaren genom rekommendationer …
    • Rambodal
    2021-08-17
    Duktigt noggrann mäklare, med en bra planering för vår försäljning.

Jag hade behövt en mera lugnande medling mellan mig och köparen. När en gör sitt livs största affär så behöver jag tydlig information. När oron lagt sig så kändes affären jättebra.
    2021-08-16
    Proffesionellt och trevligt bemötande. Rekommenderas.
    2021-08-16
    Väldigt trevlig och med ett professionellt bemötande. Kan varmt rekommendera!