Jennifer Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2020-01-13
Aktiv på Reco.se sedan 2020-02-21
2019-09 - 2020-08

Läs vad 12 Läs vad Jennifer Karlsson

• Anders M sålde sitt hus med hjälp av Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-09-20

Åby
    Jennifer är påläst om mitt hus, pushade försäljningen med kunderna och mäklade På ett utmärkt sätt när köparna krånglade. Jennifer har ett mycket trevligt och charmigt sätt och mycket lätt att samarbeta med. Rekommenderas till mina vänner och bekanta som mäklare!! Läs mer
  • Isak W köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-09-16

Kaffebacken/Ektorp
    Köpte en två på stafettgatan och hon var väldigt informativ och tydlig genom hela processen från visning till tillträdes. Toppen mäklare Läs mer
    2020-09-17 Jennifer K svarar Isak W
    Tack Isak! Jag hoppas du ska trivas jättebra i lägenheten!
  • TEMUR K skrev om Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-09-14

Jag har haft kontakt med ett dussintal mäklare runt hela Sverige och Jennifer är bland och om inte den vassaste mäklaren jag har haft nöjet att samarbeta med. Hon är otroligt duktig på sitt yrke, punktlig, gör gedigen rekognoscering kring läget och har en väldigt god etik i sitt arbete.

Rekommenderas starkt och man har tur om man får jobba med en mäklare av denna kaliber! Läs mer
  • Silvia Y sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-08-06

Centralt / Strömmen
    Jag har såld min lägenhet i Norrköping.
    Så smidigt och snabbt att sälja vårt lägenhet har vi inte förväntat oss.
    Vi bor i Stockholm och har träffat Jennifer en gång resten har Jennifer sköt.
    Jennifer är väldigt ordentlig, hjälpsam, noga ,trevlig och självständig.
    Stort tack och lycka till Jennifer Läs mer
    2020-08-24 Jennifer K svarar Silvia Y
    Tack snälla Silvia för dina fina ord! Det var trevligt att få hjälpa er med er försäljning, ha det så bra!
    Jennifer K gillar detta
  • Daniel N sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-07-07

Söder
    Sålt bostadsrätt. Bra bemötande och tydlig kommunikation, rekommenderas. Läs mer
    2020-07-16 Jennifer K svarar Daniel N
    Tack snälla och tack förtroendet av försäljningen!
    Jennifer K gillar detta
  • Johanna E sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-07-07

Centralt
    Jennifer sålde min lägenhet. Mäklare med större engagemang och med mer driv får man leta länge efter. Jag kunde inte vara mer nöjd och kommer med all säkerhet välja Jennifer nästa gång det blir dags att flytta :) Läs mer
    2020-07-16 Jennifer K svarar Johanna E
    Jag blir så glad Johanna, tusen tack betyder massor! Så härligt att vi fick ihop det och att du blev nöjd!
    Jennifer K gillar detta
  • Kristina L sålde sitt hus med hjälp av Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-04-29

Skärblacka
    Vi fick kontakt med Jennifer när vi skulle sälja vårt hus. Vi fastnade för henne eftersom hon var så proffesionell vid vårt första möte. Vi hade träffat andra mäklare innan men Jennifer var den som lyssnade av vårt behov och som besvarade våra frågor utan att försöka sälja in sig hela tiden. På så vis fick vi förtroende för henne som mäklare. Sedan har hon skött processen med bravur hela vägen. Hon har verkligen motsvarat våra förväntningar av husförsäljningen. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2020-04-30 Jennifer K svarar Kristina L
    Tack snälla Kristina för ditt omdöme! Är så glad att jag fick möjligheten och förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Önskar er all lycka till med er nya bostad och är helt säker på att köparna kommer ta väl hand om sin nya bostad.
    Trevlig helg!
    Jennifer K gillar detta
  • Elin H sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-04-15

Centralt
    Vi sålde en bostadsrätt, en etta som vi absolut inte trodde att vi skulle få igen de pengar vi köpt den för för ca 3 år sedan. Jennifer hade ett bra upplägg, kändes seriös och var oss till stor hjälp och det kändes tryggt och bra hela vägen. Vi är supernöjda!
    Mycket trevligt bemötande och bra på att förklara! Stort tack, Jennifer! Läs mer
    2020-04-16 Jennifer K svarar Elin H
    Stort tack Elin! Jättekul att höra att ni är nöjda, det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Ta hand om varandra och ha en fin vår och sommar!
  • Gunnar L sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-04-12

Södra Vrinnevi
    Vänlig, korrekt, snabb kunnig och effektiv. Läs mer
    Jennifer K gillar detta
  • Elisabet L köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-04-11

Lgnh Mässingen
    Bra kontakt, snabb uppdatering o svar på våra frågor Läs mer
    2020-04-16 Jennifer K svarar Elisabet L
    Tack! Hoppas ni ska trivas med ert extra boende och att ni får en fin sommar!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind