Läs vad 18 Läs vad Jennifer Karlsson

• 2021-01-23
    Bostadsrätt
    Jennifer är väldigt professionell och kunnig. Hon är trevlig och tillmötesgående och jobbar hårt.
    Jag är supernöjd med Jennifer.
    Eldina M
    Eldina M
    • 4:a
    • 96.0 m²
    • Centralt / Strömmen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
  • 2020-12-16
    Toppenmäklare med stort kundfokus och bra känsla för marknaden.
    Sålde en villa dec-20
    Patrik L
    • 77.0 m²
    • Kimstad
    sålde sitt hus med hjälp av Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
  • 2020-12-11
    Mycket bra bemötande genom hela processen från intresseanmälan till sista kontraktsskrivning. Tillgänglig och hjälpsam.
    Erika J
    • 64.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
  • 2020-11-09
    Har skött allt väldigt bra med försäljningen av radhuset. Trots besvärliga Coronatider har allt gått mycket smidigt, mycket tack vare Jennifer.
    Har ställt upp och löst alla problem på ett mycket bra sätt.
    Irene Birgitta A
    • 106.0 m²
    • Klockaretorpet
  • 2020-11-04
    Proffsig kvinna som sålt min lägenhet. Fingertoppskänsla i försäljningen som också va en stöd för en något orolig säljare (dvs jag).
    Viktoria D
    • 3:a
    • 85.0 m²
    • Rambodal
    Tack snälla Viktoria, uppskattar dina fina ord!

• 2020-10-04
    Vi har köpt en bostadsrätt på Askebygatan 13 i Norrköping. Vi blev trevligt bemötta och Jennifer var tillmötesgående när vi önskade enskild visning.
    Själva budgivningen blev vi tyvärr lite besvikna på, då den inte slutfördes på det sätt som Jennifer först redogjorde för oss.
    Hon förklarade budgivningens slutfas med att ett missförstånd från vår sida uppstått, vilket hon beklagade.
    Lennart E
    • 5:a
    • 105.5 m²
    • Söder
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Hej Lennart och tack för ert omdöme! Precis som du skriver angående budgivningen så beklagar jag som sagt det då min ambition är att allt ska kännas bra från början till slut! Jag tar med mig detta tillframtida affärer och önskar er all lycka med renoveringarna och hoppas ni ska trivas i er nya bostad!

• 2020-09-20
    Jennifer är påläst om mitt hus, pushade försäljningen med kunderna och mäklade På ett utmärkt sätt när köparna krånglade. Jennifer har ett mycket trevligt och charmigt sätt och mycket lätt att samarbeta med. Rekommenderas till mina vänner och bekanta som mäklare!!
    Anders M
    • 89.0 m²
    • Åby
  • 2020-09-16
    Köpte en två på stafettgatan och hon var väldigt informativ och tydlig genom hela processen från visning till tillträdes. Toppen mäklare
    Isak W
    • 2:a
    • 50.5 m²
    • Kaffebacken/Ektorp
    Tack Isak! Jag hoppas du ska trivas jättebra i lägenheten!

• 2020-09-14
    Jag har haft kontakt med ett dussintal mäklare runt hela Sverige och Jennifer är bland och om inte den vassaste mäklaren jag har haft nöjet att samarbeta med. Hon är otroligt duktig på sitt yrke, punktlig, gör gedigen rekognoscering kring läget och har en väldigt god etik i sitt arbete.

Rekommenderas starkt och man har tur om man får jobba med en mäklare av denna kaliber!
  • 2020-08-06
    Jag har såld min lägenhet i Norrköping.
    Så smidigt och snabbt att sälja vårt lägenhet har vi inte förväntat oss.
    Vi bor i Stockholm och har träffat Jennifer en gång resten har Jennifer sköt.
    Jennifer är väldigt ordentlig, hjälpsam, noga ,trevlig och självständig.
    Stort tack och lycka till Jennifer
    Silvia Y
    • 2:a
    • 66.5 m²
    • Centralt / Strömmen
    Tack snälla Silvia för dina fina ord! Det var trevligt att få hjälpa er med er försäljning, ha det så bra!