Joakim Fridsén
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-07

Läs vad 46 Läs vad Joakim Fridsén

• Olov Ö köpte sitt hus med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-08-19

Lindö
    Köpte ett litet parhus, och det var bra motagande vid visning och budgivning. tyvärr lite strul vid överlämnadet, kan bero på semester mm. Läs mer
  • Eduard B köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-08-12

Åby
    Det var fel i lägenhetsbeskrivningen. Har begärd vis förtydligande men har inte fått någon svar.
    Frånvarande vid kontraktsskrivningen. Läs mer
  • Mariwan J köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-07-24

Sandtorp/Nya Klockaretorpet
    Har köpt en bostadsrätt via Honom, väldigt bra bemötande .
    hörde vad jag vill ha och gjorde så gott han kunde för att leva up till det. Läs mer
  • Liselott I köpte sitt hus med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-07-17

Stavsjö
    En bra mäklare som är tydlig, lugn och inte för på vid visning. Kunde svara på frågor som berörde objektet. Tillmötesgående Läs mer
  • Cathrin Birgitta T sålde sitt hus med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-06-23

Lindö
    Vi sålde ett radhus i Lindö. Joakim har varit mycket proffsig, tillmötesgående och tillgänglig. Han ingav stort förtroende utan att vara ”stel”.
    Mycket nöjd och kommer gärna anlita honom igen! Läs mer
  • Christian F
    Christian F sålde sitt hus med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-06-14

Stavsjö
    När vi skulle sälja vårat parhus så fick vi tips om att ta kontakt med Joakim vilket vi absolut inte ångrar.

Joakim tog sig ann uppdraget, satte ribban i området och fick oss verkligen att känna att all tid var fokuserad på oss trotts andra objekt vid sidan av.

Joakim är lyhörd, anträffbar, personlig, trevlig och inte minst en fantastisk duktig mäklare som överträffade våra förväntningar.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Felix H sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-06-11

Eneby Centrum
    Joakim sålde min lägenhet och allt funkade kanon. Fick löpande information om allt som hände och en grundlig genomgång hur han arbetar. Läs mer
  • Helen H köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-05-06

Köpt lgh, all kontakt har varit smidig o tillmötesgående :) Läs mer
  • Agneta N sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-04-13

Centralt
    Mycket nöjd med det utmäkta arbete som Joakim Fridsen har gjort. Jag har kännt mig väl bemött och Joakim Fridsen har uppfyllt mina förväntningar. Mvh Agneta Norling Läs mer
  • Ann-Kristine S sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-03-18

Sandtorp/Nya Klockaretorpet
    Joakim hjälpte oss att sälja en bostadsrätt i Norrköping.
    Vi blev bemötta med mycket vänlighet, lyhördhet och proffsighet.
    Han levde upp till våra förväntningar som vi hade.
    Allt som allt en bra upplevelse. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind