Joakim Fridsén
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04

Läs vad 39 Läs vad Joakim Fridsén

• Helen H köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-05-06

Köpt lgh, all kontakt har varit smidig o tillmötesgående :) Läs mer
  • Agneta N sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-04-13

Centralt
    Mycket nöjd med det utmäkta arbete som Joakim Fridsen har gjort. Jag har kännt mig väl bemött och Joakim Fridsen har uppfyllt mina förväntningar. Mvh Agneta Norling Läs mer
  • Ann-Kristine S sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-03-18

Sandtorp/Nya Klockaretorpet
    Joakim hjälpte oss att sälja en bostadsrätt i Norrköping.
    Vi blev bemötta med mycket vänlighet, lyhördhet och proffsighet.
    Han levde upp till våra förväntningar som vi hade.
    Allt som allt en bra upplevelse. Läs mer
  • Karl Simon S köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-03-04

Vilbergen
    Jag köpte min bostadsrätt via Joakim. Alltid väldigt trevlig och tillmötesgående. Tillgänglig och prestigelös med syfte att göra det som var bäst för mig. Läs mer
  • Adam S köpte sitt hus med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-02-28

Kimstad
    Köpt ett hus
    Välkomnande och kunnigt bemötande
    Jag förväntade mig precis vad jag fick. Att mäklaren kan svara på mina frågor utan att behöva rådfråga andra, vilket ger en känsla av trygghet.

Joakim kan sin grej och lite till. Utmärkt bemötande och respekt mot sina kunder. Läs mer
  • Johan F köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-02-22

Joakim har varit snabb på att svara och rett ut de frågetecken som funnits vid köpet av bostad. Bra mäklare som hjälpt till att ordna det mesta och sett till att affären var smidig. Läs mer
  • Marcus L sålde sin bostad med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-12-02

Sålt en 3:a nära stationen i Norrköping.

Ett glatt bemötande där inget är något problem, bra bemötande!

Förväntningarna sattes som att vi hade en het lägenhet där mäklaren redan hade intressenter. Det visade sig att det skulle vara mycket svårt att hitta budgivare och många av de som var intresserade var våra vänner, inte folk som mäklaren hade hittat genom dess aktiviteter.

Till slut så lyckades vi få det vi hade budgeterat för (mindre än vad vi hade hoppats på). Mycket skönt till slut! Efter en svettig väntant... Läs mer
  • Sara S sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-09-18

Söder
    Jag har köpt ett litet hus på 70kvm och sålde min bostadsrätt i centrala Norrköping. Jocke skötte båda med sitt stort leende och bubblande glade personlighet. Han mötte alla förväntningar Läs mer
  • Marie L skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-09-16

Har sålt en sommarstuga
    Bra bemött Joakim trevlig och enkel o lätt o prata med. Lyssnade på våra önskemål o kom med bra tips o förslag på vad vi skulle göra o fixa.
    Nöjd kund Läs mer
  • Sten T köpte sin bostad med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-09-07

Uppriktig, öppen o ärlig i kommunikationen.

Har inte haft kontakt med Fastighetsbyrån tidigare, men upplevde att det var ordning o reda rakt igenom.

Vi var köpare o vi upplevde att Joakim var mån även om oss i vår roll. Läs mer
    2018-09-11 Joakim F svarar Sten T
    Stort tack för dina ord Sten, det känns mycket bra att ni är nöjda och stort grattis till ert fantastiska hus!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson