Joakim Fridsén
Registrerad mäklare sedan 2017-03-16
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-09
2019-07 - 2020-06

Läs vad 69 Läs vad Joakim Fridsén

• Nils Christer A sålde sitt hus med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-06-27

Lindö / Berga
    Sålt villa. Joskim Fridzen hanterade ärendet utomordentligt från början till avslut. Han är född mäklare. Mbh Christer Alden Läs mer
  • Olivia L köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-06-09

3:a
    Lindö
    Uppfyllde alla förväntningar, lätt att få tag på och höll oss uppdaterade regelbundet under hela processen. Allt gick väldigt smidigt speciellt med tanke på omständigheterna pga Covid-19.
    Kan varmt rekommendera Joakim! Läs mer
  • Evelina S köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-06-06

Centralt / Öster
    Jag har köpt en etta på Styrestagatan. Jag vart väldigt bra bemött av mäklaren. Han upplevdes ärlig och var väldigt framåt och glad samtidigt som det inte vart för mycket ”säljsnack”. Fick svar på de frågor jag hade och under hela processen var han lätt att kontakta vid frågor osv. Läs mer
  • Sadek K sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-05-25

Vidablick
    Sålt lägenhet på skiftesgången5 och är mycket nöjd med Joakim. Han tog sig tid och var alltid tillgänglig, vilket vi uppskattar något enormt.han har verkligen förenklat vardagen för oss och löst problem som har uppstått på vägen. En stjärn mäklare! Läs mer
  • Elisabeth L köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-05-04

2:a
    Söder
    Köpt en mkt fin lgh i Norrköping. Mkt bra bemötande under hela processen. Läs mer
  • Jennie Lise-lott D köpte sitt hus med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-05-04

Unnerstad
    Bra bemötande, tillgänglighet och engagemang.

Professionell och inlyssnande. Läs mer
  • Emanuel Efraim I köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-04-05

3:a
    Ektorp
    En duktig mäklare man kan ha förtroende för. Hjälpsam och förmedlar det bästa för alla parter.
    // Mycket tacksam köpare. Läs mer
  • Charlotte F sålde sitt hus med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-28

Köpt lägenhet och sålt hus.
    Jag tycker att Joakim har ett lugnt och positivt sätt. Han jobbar och hjälper till på det sätt jag har önskat, ser möjligheter och föreslår olika alternativ vilket gör att det känns väldigt tryggt och genomtänkt.
    Vi köpte under utgångs pris och sålde över vårt utgångs pris i Corona-tider så jag/vi är mycket nöjda med Joakims arbete. Läs mer
    2020-04-02 Joakim F svarar Charlotte F
    Stort tack för en mycket fin rekommendation Lotta. Jättekul att höra att ni är nöjda mer arbetet och insatsen. Det har varit riktigt roligt att få hjälpa till med försäljningen av ert fina hus och köpet av er nya bostad!
    Joakim F gillar detta
  • Peter F sålde sitt hus med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-28

Vi har både sålt o köpt bostad med hjälp av Joakim, han har alltid varit tillgänglig och tillmötesgående.

Tillgänglighet och bemötande är viktigt för mig och där har Joakim levererat till 100% Läs mer
    2020-04-02 Joakim F svarar Peter F
    Tackar ödmjukast för din rekommendation Peter! Det har varit väldigt kul att få jobba ihop med er och uppskattar verkligen den kontakt vi haft under tiden. Ni kommer trivas suveränt i ert nya boende!
    Joakim F gillar detta
  • Stig Hampus Alexander B sålde sitt hus med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-23

Unnerstad
    Har sålt med Joakims hjälp!
    Är mycket nöjd, han är hjälpsam, trevlig positiv och gör ett toppen jobb! Läs mer
    2020-04-02 Joakim F svarar Stig Hampus Alexander B
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Hampus! Mycket glad över att få hjälpa till mer er försäljning. Har verkligen uppskattat vårt samarbete under den här perioden. Vi ses i sommar!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind