Joakim Fridsén

Joakim Fridsén

Joakim Fridsén är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Joakim Fridsén har varit registrerad mäklare sedan 2017-03. Joakim Fridsén har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 72 omdömen med ett betyg på 4.7. Joakim Fridsén har haft 0 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 72 Läs vad Joakim Fridsén

• köpte sitt hus med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2020-08-16
    Var mäklaren som sålde huset till oss men efter visningen var han aldrig med i processen utan lämnade över till kontorets chef.

Helt ok på visningen men utelämnade vissa detaljer om huset.
  • Ismail K
    köpte sitt hus med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Lindö
    2020-08-16
    Väldigt trevligt, artigt och ärligt. Svarar snabbt. Han fattar köparens förväntningar och föreslår rätt hus. Jag ska ringa direkt honom om jag planerar igen köpa eller sälja fastighet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Svärtinge
    2020-07-27
    Har sålt en bostadsrätt, 4 rok och en sommarstuga.
    Han var trevlig och gav ett proffsigt intryck. Märkte senare att han hade svårt med att passa tider och återkopplingen var undermålig.
    Bad även honom om en bankkontakt, han sa att det skulle han fixa, vi har fortfarande inte fått någon kontakt med banken.
    • Lindö / Berga
    2020-06-27
    Sålt villa. Joskim Fridzen hanterade ärendet utomordentligt från början till avslut. Han är född mäklare. Mbh Christer Alden
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Lindö
    2020-06-09
    Uppfyllde alla förväntningar, lätt att få tag på och höll oss uppdaterade regelbundet under hela processen. Allt gick väldigt smidigt speciellt med tanke på omständigheterna pga Covid-19.
    Kan varmt rekommendera Joakim!
    • Centralt / Öster
    2020-06-06
    Jag har köpt en etta på Styrestagatan. Jag vart väldigt bra bemött av mäklaren. Han upplevdes ärlig och var väldigt framåt och glad samtidigt som det inte vart för mycket ”säljsnack”. Fick svar på de frågor jag hade och under hela processen var han lätt att kontakta vid frågor osv.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Vidablick
    2020-05-25
    Sålt lägenhet på skiftesgången5 och är mycket nöjd med Joakim. Han tog sig tid och var alltid tillgänglig, vilket vi uppskattar något enormt.han har verkligen förenklat vardagen för oss och löst problem som har uppstått på vägen. En stjärn mäklare!
    • Söder
    2020-05-04
    Köpt en mkt fin lgh i Norrköping. Mkt bra bemötande under hela processen.
    • Unnerstad
    2020-05-04
    Bra bemötande, tillgänglighet och engagemang.

Professionell och inlyssnande.
    • Ektorp
    2020-04-05
    En duktig mäklare man kan ha förtroende för. Hjälpsam och förmedlar det bästa för alla parter.
    // Mycket tacksam köpare.