19 rekommendationer

Joakim Fridsén
en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Olai Kyrkogata 34
602 32 Norrköping — Visa karta

Vad tror Joakim att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 19 kunder tycker om Joakim Fridsén

• Kjell I
    Kjell I skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Han verkar arbeta dygnet runt, lätt att få tag på
    Erfaren
    Ärlig
    Duktig på att ta folk på ett bra sätt
  • Hans S
    Hans S skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Han är mycket trevlig omtänksam vill att allt ska bli till det bästa
    2017-09-27 Joakim F svarar Hans S
    Stort tack för orden Hasse och för förtroendet att hjälpa er! Njut nu av de framtida resorna!
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Fantastiskt återkoppling och kontakt! Trevligt och proffsigt bemötande vid visning och kontraktsskrivning! Superbra mäklare!
    2017-09-27 Joakim F svarar Jessica A
    Tack så jättemycket Jessica! Grattis till ett riktigt trevligt hus, tvivlar inte en sekund på att ni kommer trivas!
    Jessica A gillar detta
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jättebra och trevligt bemötande och bra kontakt. Även om det här var mitt första lägenhetsköp så har allt känts lugnt och tryggt från första börjanoch jag har fått bra svar på alla frågor och blivit bra uppdaterad vad som händer.
    2017-09-27 Joakim F svarar Sanna S
    Stort tack Sanna! Tror du kommer trivas galant i din lägenhet! Hoppas det går bra med inredningsplanerna nu!
  • Rolf A
    Rolf A skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevligt bemötande,enkel och tydlig kommunikation,snabbt och bra.
    2017-09-27 Joakim F svarar Rolf A
    Tack så mycket Rolf! Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen!
  • Syed Z
    Syed Z skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    I am impressed by Joakim's professionalism. He has a sound knowledgeable of housing market, an excellent communicator, and patient in explaining all sorts of questions. He comes across as a trustworthy person -- takes great care of both sellers and buyers. I enjoyed interacting with Joakim!
    2017-09-27 Joakim F svarar Syed Z
    Thank you very much for your kind words Ali! I'm sure you will enjoy your new apartment with the amazing view!
  • Anna O
    Anna O skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Joakim gav intryck av kunninghet, lugn och lyhörd. Energisk och tillmötesgående arbetsrätt i säljprocessen.
    2017-09-27 Joakim F svarar Anna O
    Tack så mycket för de fina orden och för att jag fick förtroendet att hjälpa er! Blev lite förvirrad med namnet när det stod Anna. ;)
  • Channel T
    Channel T skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Grymt trevlig mäklare, utför uppdrag suveränt. Enligt mig är han toppen
    2017-09-27 Joakim F svarar Channel T
    Tack så jättemycket Channel, har varit kul att få hjälpa er och hoppas det blir någon mer gång!
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Joakim är ordningsam och proffsig i sitt bemötande.
    2017-08-23 Joakim F svarar Camilla H
    Tack så jättemycket för de fina orden Camilla! Jag kommer ut på en promenad och grill någon kväll i ert nya!
  • Rikard H
    Rikard H skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffsigt bemötande som får mig som kund att känna mig trygg i en stor affär.
    2017-08-23 Joakim F svarar Rikard H
    Stort tack för förtroendet Rikard! Det har varit riktigt kul att få hjälpa er!
  • Fadila N
    Fadila N skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    En engagerad mäklare, visar den professionell sida.
    2017-08-23 Joakim F svarar Fadila N
    Stort tack Fadila! Jag tror du kommer trivas superbra i din nya lägenhet!
  • Bo Ö
    Bo Ö skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket bra samarbete! Har bara gått att säga.
    2017-08-23 Joakim F svarar Bo Ö
    Stort tack för de fina orden! Hoppas ni trivs riktigt bra nu på ert nya äventyr!
  • Jessica K
    Jessica K skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Är oerhört tacksam och glad över att ha haft Joachim som mäklare. Ett mkt gott bemötande och suverän service.
    2017-08-23 Joakim F svarar Jessica K
    Stort tack för fantastiskt trevliga ord Jessica! Hoppas du trivs bra i ditt nya boende och jag svänger förbi på en kopp kaffe när jag är i närheten!
  • Christos R
    Christos R skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Fantastiskt bemötande. Involverade oss säljare från början till slut. Vi hade bra kontakt innan, under och nu även efter försäljningen.
    2017-06-15 Joakim F svarar Christos R
    Tack för att jag fick möjlighet att hjälpa er vid försäljningen och hoppas ni kommer trivas riktigt bra i ert hus! Ring när jag ska komma förbi med flyttchampagnen! ;)
  • Kenny K
    Kenny K skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Han var väldigt bra och trevlig och gjorde allt på väldigt smidigt sätt.ja vart bra bemött
    2017-06-15 Joakim F svarar Kenny K
    Tack Kenny, hoppas ni kommer trivas bra nu i nya lägenheten!
  • Elias S
    Elias S skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Som kund är jag otroligt nöjd med Joakim, för mig var bostadsaffären en viktig del i mitt liv och Joakim fick mig att känna mig bekväm och trygg samt att han höll mig uppdaterad hela tiden under hela affärens gång. Rekommenderar starkt +++++
    2017-06-15 Joakim F svarar Elias S
    Stort tack Elias! Jag tackar för förtroendet och feedbacken och hoppas vi ses snart igen!
  • Patrik R
    Patrik R skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag tycker affären har gått jättebra mycket trevlig mäklare kan varmt rekommendera Joakim till mina vänner
    2017-06-15 Joakim F svarar Patrik R
    Stort tack för fina ord och förtroendet Patrik!
  • Tobbe J
    Tobbe J skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Joakim var mycket proffesionell och lätt stt ha stt göra med. Vi fick stort förtroende av honom redan efter första mötet! Vi rekommenderar honom starkt!
    2017-06-02 Joakim F svarar Tobbe J
    Stort tack för ert förtroende Tobbe! Nu hoppas vi att allt går smidigt med bygget av drömhuset! :)
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Joakim Fridsén gjorde enligt mitt förmenande en strålande förmedling av fastigheten vi förvärvat. Joakim var mkt serviceorienterad, tillgänglig även på tider som man inte förväntar sig tillgänglighet på.

Vi kan varmt rekommendera Joakim vid förvärv eller försäljning av fastighet
    2017-06-02 Joakim F svarar Andreas A
    Stort tack för den fina rekommendationen Andreas. Ni har köpt ett fantastiskt trevligt hus och jag hoppas ni kommer trivas väldigt bra!
Marie Odin
 Magnus Erikson