Joakim Fridsén
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-12 - 2019-11

Läs vad 53 Läs vad Joakim Fridsén

• Dalia Daniella E sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-23

Ektorp
    Mycket skicklig mäklare som är lyhörd och gör allt för att du ska bli nöjd. Vi har sålt två lägenheter och anlitat Joakim Fridsen båda gångerna. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Elias E sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-21

Ektorp
    Bästa mäklaren, tar sitt jobb på stort allvar, utför ett utmärkt arbete. Har bra kommunikation med säljare och köpare. Sålde en lägenhet. Läs mer
  • Ida C köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-10-21

Centralt
    Vi hade inte så mycket kontakt med mäklaren. Vi var köpare. Sista möten vi sågs gick allt bra. Läs mer
  • Nils Calle L sålde sitt hus med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-10-19

Snabb och smidig affär, supernöjd! Läs mer
  • Pontus B sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-09-23

Centralt
    Jag sålde min lägenhet i centrala Norrköping.
    Joakim bemötande var positivt & drivande.
    Märks att han gillar högt tempo.
    Skulle rekommendera honom till släkt och vänner. Läs mer
  • Alexander S sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-09-16

Söder
    Riktigt grym mäklare som är otroligt serviceinriktad. Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • Stefan P köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-09-11

Centralt / Strömmen
    Vi har köpt en lägenhet i Yllefabriken. Vi hade tittat på flera lägenheter tidigare och berättat för de mäklare som vi träffat vilken typ av lägenhet vi var intresserade av. Joakim på Fastighetsmäklarna var den som uppfyllde våra krav på vad ville ha. Det tackar vi för. Läs mer
  • Olov Ö köpte sitt hus med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-08-19

Lindö
    Köpte ett litet parhus, och det var bra motagande vid visning och budgivning. tyvärr lite strul vid överlämnadet, kan bero på semester mm. Läs mer
  • Eduard B köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-08-12

Åby
    Det var fel i lägenhetsbeskrivningen. Har begärd vis förtydligande men har inte fått någon svar.
    Frånvarande vid kontraktsskrivningen. Läs mer
  • Mariwan J köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-07-24

Sandtorp/Nya Klockaretorpet
    Har köpt en bostadsrätt via Honom, väldigt bra bemötande .
    hörde vad jag vill ha och gjorde så gott han kunde för att leva up till det. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind