Joakim Fridsén
en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Olai Kyrkogata 34
602 32 Norrköping — Visa karta

Vad tror Joakim att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 32 kunder tycker om Joakim Fridsén

• Sara S skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har köpt ett litet hus på 70kvm och sålde min bostadsrätt i centrala Norrköping. Jocke skötte båda med sitt stort leende och bubblande glade personlighet. Han mötte alla förväntningar Läs mer
  • Marie L skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har sålt en sommarstuga
    Bra bemött Joakim trevlig och enkel o lätt o prata med. Lyssnade på våra önskemål o kom med bra tips o förslag på vad vi skulle göra o fixa.
    Nöjd kund Läs mer
  • Sten T skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Uppriktig, öppen o ärlig i kommunikationen.

Har inte haft kontakt med Fastighetsbyrån tidigare, men upplevde att det var ordning o reda rakt igenom.

Vi var köpare o vi upplevde att Joakim var mån även om oss i vår roll. Läs mer
    2018-09-11 Joakim F svarar Sten T
    Stort tack för dina ord Sten, det känns mycket bra att ni är nöjda och stort grattis till ert fantastiska hus!
  • Jennifer Linnéa Maria H skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jocke sålde vår villa i Krokek och har bara gott att säga!!! Läs mer
    2018-09-11 Joakim F svarar Jennifer Linnéa Maria H
    Stort tack Jennifer! Är bara tacksam att jag fick möjligheten att hjälpa er!
  • John R skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag vill varmt rekommendera Joakim som bostadsmäklare av den enkla anledningen att han förhöll sig på ett lyhört och ödmjukt sätt gentemot oss som säljare. Alla eventuella detaljer som dök upp från vår sida var inga problem att respektera och hantera med glad och vänlig ton.

Joakim hjälpte mig och min sambo att sälja en tvåa i Norrköping och tillsammans kom vi fram till en rimlig prisnivå och slutresultatet blev med beröm godkänd, både i hantering av försäljningen och slutpriset.

På det stora hela anser vi att Joakim skött sina åtaganden föredömligt och vi är mycket nöjda att ha anlitat honom. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt bostadsrätt. Bemötandet finns inget att klaga på. Läs mer
    2018-04-29 Joakim F svarar Eva S
    Stort tack för förtroendet och rekommendationen Eva! Mvh Jocke
  • Linnea K skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Joakim var jätte trevlig. Joakim är en person som möter kunden med ett engagerat och proffsigt sätt med ett leende på läpparna och väldigt tillmötesgående. En ambitiös mäklare. Jag köpte en bostadsrätt. Läs mer
    2018-04-29 Joakim F svarar Linnea K
    Stort tack för de fina orden Linnea! Det glädjer mig verkligen! Jag hoppas och tror verkligen att du kommer trivas väldigt bra i din nya lägenhet! Ha det gott så ses och hörs vi snart igen! Mvh Joakim
  • Cecilia P skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Joakim hade ett väldigt trevligt bemötande och känns väldigt pålitlig. Jag skulle absolut rekommendera honom till någon som vill sälja sin bostad. Läs mer
    2018-04-29 Joakim F svarar Cecilia P
    Hej Cecilia! Jag tackar och bockar för din fina rekommendation! Jag hoppas du trivs bra i din nya lägenhet vilket jag visserligen inte tvivlar på! :) Hade gott så ses och hörs vi säkerligen! Mvh Joakim
  • Theres L skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket trevligt bemötande, och levererade över förväntan gällande engagemang och pålitlighet Läs mer
    2018-04-29 Joakim F svarar Theres L
    Tack så mycket Theres! Det var ett nöje att jobba ihop med er! Vi hörs och ses snart igen! Mvh Jocke
  • Rosa G skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Otroligt nöjda med vårt val av mäklare. Alltid glad å trevlig. Gör sitt jobb utmärkt! Lyckades även sälja lägenheten innan visning.
    Tack så mycket för allting Joakim. Du är grym,
    Rekommenderar starkt!

/ Rosa Läs mer
    2018-04-29 Joakim F svarar Rosa G
    Hej Rosa! Tack för dina fina ord, det värmer verkligen! Mycket glad över att vi hamnade där vi gjorde i situationen som var. Hoppas vi stöter på varandra framöver och om inte annat får jag smyga förbi er på en kopp kaffe!

Mvh Joakim
  • Marcus G skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av Joakim och det kändes direkt tryggt val av mäklare.
    En riktig bra person och mäklare som håller det han lovar, ett fantastiskt och grymt jobb när jan sålde vår lägenhet..kommer att rekommendera Joakim till alla jag känner som behöver anlita en mäklare Läs mer
    2018-04-29 Joakim F svarar Marcus G
    Hej Marcus,

Stort tack för dina fantastiska ord! Det var ett nöje att hjälpa er när ni satt i den sits ni gjorde och jag är stolt och glad för er skull att det blev så bra! Hoppas ni kommer trivas riktigt bra i huset och hoppas jag får komma förbi på en kaffe och se hur ni har det någon dag!

Hade gott! Mvh Joakim
  • Stefan S skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Väldigt positiv och kundmedveten. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2018-04-29 Joakim F svarar Stefan S
    Stort tack för rekommendationen Stefan! Hoppas ni trivs riktigt bra i er nya lägenhet!
    Hade gott! Mvh Joakim
  • Elias B skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bara gott att säga om Joakim, utmärkt på alla sätt! Vi köpte hus av honom och han gjorde ett sånt bra jobb att han fick förtroendet att även sälja vår lägenhet. Känns som att han jobbar dygnet runt, alltid trevlig, positiv och vill allas bästa. Otroligt duktig på det han gör med en känsla för jobbet som få. I min mening stans bästa mäklare och Joakim kommer helt klart att anlitas igen vid nästa tillfälle! Läs mer
    2018-04-29 Joakim F svarar Elias B
    Stort tack Elias och jag är otroligt glad att jag fick nöjet att hjälpa er med försäljningen av lägenheten och efter att ni blev ägare till ert fantastiska hus! Nu börjar det bli dags att svänga förbi och se hur ni har fått det snart! Hade gott och återigen stort tack för rekommendationen och de fina orden! Mvh Joakim
  • Kjell I skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Han verkar arbeta dygnet runt, lätt att få tag på
    Erfaren
    Ärlig
    Duktig på att ta folk på ett bra sätt Läs mer
    2018-04-29 Joakim F svarar Kjell I
    Hej Peter,

Stort tack för en fin rekommendation! Hoppas ni trivs att pendla mellan Sverige och Spanien!

Mvh Joakim
  • Hans S skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Han är mycket trevlig omtänksam vill att allt ska bli till det bästa Läs mer
    2017-09-27 Joakim F svarar Hans S
    Stort tack för orden Hasse och för förtroendet att hjälpa er! Njut nu av de framtida resorna!
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Fantastiskt återkoppling och kontakt! Trevligt och proffsigt bemötande vid visning och kontraktsskrivning! Superbra mäklare! Läs mer
    2017-09-27 Joakim F svarar Jessica A
    Tack så jättemycket Jessica! Grattis till ett riktigt trevligt hus, tvivlar inte en sekund på att ni kommer trivas!
    Jessica A gillar detta
  • Sanna S skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jättebra och trevligt bemötande och bra kontakt. Även om det här var mitt första lägenhetsköp så har allt känts lugnt och tryggt från första börjanoch jag har fått bra svar på alla frågor och blivit bra uppdaterad vad som händer. Läs mer
    2017-09-27 Joakim F svarar Sanna S
    Stort tack Sanna! Tror du kommer trivas galant i din lägenhet! Hoppas det går bra med inredningsplanerna nu!
  • Rolf A skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevligt bemötande,enkel och tydlig kommunikation,snabbt och bra. Läs mer
    2017-09-27 Joakim F svarar Rolf A
    Tack så mycket Rolf! Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen!
  • Syed Z skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    I am impressed by Joakim's professionalism. He has a sound knowledgeable of housing market, an excellent communicator, and patient in explaining all sorts of questions. He comes across as a trustworthy person -- takes great care of both sellers and buyers. I enjoyed interacting with Joakim! Läs mer
    2017-09-27 Joakim F svarar Syed Z
    Thank you very much for your kind words Ali! I'm sure you will enjoy your new apartment with the amazing view!
  • Anna O skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Joakim gav intryck av kunninghet, lugn och lyhörd. Energisk och tillmötesgående arbetsrätt i säljprocessen. Läs mer
    2017-09-27 Joakim F svarar Anna O
    Tack så mycket för de fina orden och för att jag fick förtroendet att hjälpa er! Blev lite förvirrad med namnet när det stod Anna. ;)
  • Channel T skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Grymt trevlig mäklare, utför uppdrag suveränt. Enligt mig är han toppen Läs mer
    2017-09-27 Joakim F svarar Channel T
    Tack så jättemycket Channel, har varit kul att få hjälpa er och hoppas det blir någon mer gång!
  • Camilla H skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Joakim är ordningsam och proffsig i sitt bemötande. Läs mer
    2017-08-23 Joakim F svarar Camilla H
    Tack så jättemycket för de fina orden Camilla! Jag kommer ut på en promenad och grill någon kväll i ert nya!
  • Rikard H skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffsigt bemötande som får mig som kund att känna mig trygg i en stor affär. Läs mer
    2017-08-23 Joakim F svarar Rikard H
    Stort tack för förtroendet Rikard! Det har varit riktigt kul att få hjälpa er!
  • Fadila N skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    En engagerad mäklare, visar den professionell sida. Läs mer
    2017-08-23 Joakim F svarar Fadila N
    Stort tack Fadila! Jag tror du kommer trivas superbra i din nya lägenhet!
  • Bo Ö skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket bra samarbete! Har bara gått att säga. Läs mer
    2017-08-23 Joakim F svarar Bo Ö
    Stort tack för de fina orden! Hoppas ni trivs riktigt bra nu på ert nya äventyr!
  • Jessica K skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Är oerhört tacksam och glad över att ha haft Joachim som mäklare. Ett mkt gott bemötande och suverän service. Läs mer
    2017-08-23 Joakim F svarar Jessica K
    Stort tack för fantastiskt trevliga ord Jessica! Hoppas du trivs bra i ditt nya boende och jag svänger förbi på en kopp kaffe när jag är i närheten!
  • Christos R skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Fantastiskt bemötande. Involverade oss säljare från början till slut. Vi hade bra kontakt innan, under och nu även efter försäljningen. Läs mer
    2017-06-15 Joakim F svarar Christos R
    Tack för att jag fick möjlighet att hjälpa er vid försäljningen och hoppas ni kommer trivas riktigt bra i ert hus! Ring när jag ska komma förbi med flyttchampagnen! ;)
  • Kenny K skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Han var väldigt bra och trevlig och gjorde allt på väldigt smidigt sätt.ja vart bra bemött Läs mer
    2017-06-15 Joakim F svarar Kenny K
    Tack Kenny, hoppas ni kommer trivas bra nu i nya lägenheten!
  • Elias S skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Som kund är jag otroligt nöjd med Joakim, för mig var bostadsaffären en viktig del i mitt liv och Joakim fick mig att känna mig bekväm och trygg samt att han höll mig uppdaterad hela tiden under hela affärens gång. Rekommenderar starkt +++++ Läs mer
    2017-06-15 Joakim F svarar Elias S
    Stort tack Elias! Jag tackar för förtroendet och feedbacken och hoppas vi ses snart igen!
  • Patrik R skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag tycker affären har gått jättebra mycket trevlig mäklare kan varmt rekommendera Joakim till mina vänner Läs mer
    2017-06-15 Joakim F svarar Patrik R
    Stort tack för fina ord och förtroendet Patrik!
  • Tobbe J
    Tobbe J skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Joakim var mycket proffesionell och lätt stt ha stt göra med. Vi fick stort förtroende av honom redan efter första mötet! Vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2017-06-02 Joakim F svarar Tobbe J
    Stort tack för ert förtroende Tobbe! Nu hoppas vi att allt går smidigt med bygget av drömhuset! :)
  • Andreas A skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Joakim Fridsén gjorde enligt mitt förmenande en strålande förmedling av fastigheten vi förvärvat. Joakim var mkt serviceorienterad, tillgänglig även på tider som man inte förväntar sig tillgänglighet på.

Vi kan varmt rekommendera Joakim vid förvärv eller försäljning av fastighet Läs mer
    2017-06-02 Joakim F svarar Andreas A
    Stort tack för den fina rekommendationen Andreas. Ni har köpt ett fantastiskt trevligt hus och jag hoppas ni kommer trivas väldigt bra!
Magnus Erikson
Marie Odin