Joakim Fridsén
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 62 Läs vad Joakim Fridsén

• Charlotte F sålde sitt hus med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-28

Köpt lägenhet och sålt hus.
    Jag tycker att Joakim har ett lugnt och positivt sätt. Han jobbar och hjälper till på det sätt jag har önskat, ser möjligheter och föreslår olika alternativ vilket gör att det känns väldigt tryggt och genomtänkt.
    Vi köpte under utgångs pris och sålde över vårt utgångs pris i Corona-tider så jag/vi är mycket nöjda med Joakims arbete. Läs mer
  • Peter F sålde sitt hus med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-28

Vi har både sålt o köpt bostad med hjälp av Joakim, han har alltid varit tillgänglig och tillmötesgående.

Tillgänglighet och bemötande är viktigt för mig och där har Joakim levererat till 100% Läs mer
  • Stig Hampus Alexander B sålde sitt hus med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-23

Unnerstad
    Har sålt med Joakims hjälp!
    Är mycket nöjd, han är hjälpsam, trevlig positiv och gör ett toppen jobb! Läs mer
  • Caroline Lena B sålde sitt hus med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-23

Unnerstad
    Har på bästa sätt hjälpt oss att sälja vår villa utanför Norrköping. Vi är toppennöjda med Joakim och rekommenderar honom! 10/10👍🏼😊 Läs mer
  • Mona O sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-19

Bostadsrätt, Pampusvägen 22H, Norrköping, som
    sålts. Alltid trevligt och glatt bemött. Jag kände mig alltid
    förväntansfull på en bra affär efter våra kontakter som skedde
    via mail, telefon eller SMS.
    Min förväntan infriades efter en snabb och smidig affär
    som skedde på ett mycket proffesionellt sätt.
    Joakim Fridse'n påvisade ett engagemang för min affär där
    jag ville och blev delaktig under hela försäljningsprocessen,
    vilket var viktigt för mig.
    Mycket nöjd. Läs mer
    2020-03-23 Joakim F svarar Mona O
    Stort tack för den fina rekommendationen Mona. Jag är mycket glad över att jag kunde infria dina (och även mina såklart) förväntningar och det har varit mycket roligt att få jobba ihop med dig. Jag är väldigt glad och tacksam över att du valde att anlita mig som din mäklare!
  • Sandra A sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-18

Lindö
    Har sålt en lägenhet. En mycket trevlig, kompetent och lugn mäklare. Har kännts väldigt tryggt att sälja med honom och vi är väldigt nöjda med honom som mäklare. Läs mer
    2020-03-23 Joakim F svarar Sandra A
    Tack så jättemycket fin rekommendationen Sandra. Jag är mycket glad över att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni kommer trivas i nya boendet!
  • Juliana Natalie Gulli S sålde sitt hus med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-14

Lindö
    Känns tryggt och bra att sälja via Joakim. En seriös, pålitlig och serviceminded mäklare! Läs mer
    2020-03-23 Joakim F svarar Juliana Natalie Gulli S
    Stort tack för din rekommendation Julie! Alltid kul att få hjälpa er med försäljningar!
  • Ali Hamza A sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-08

Jag har sålt en bostadsrätt. Hela processen gick så smidig och hanterades väldigt proffsigt av mäklaren. 10/10! Läs mer
    2020-03-20 Joakim F svarar Ali Hamza A
    Stort tack Ali! Mycket glad över att du vände dig till mig och att vi lyckades ro i hamn så pass bra som det blev! Lycka till i Sthlm!
  • Cumhur K
    Cumhur K sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-28

Haga
    Sålt en bosradsrätt
    En mycket trevlig och välbemötande person. Han har varit professionell och duktig i sitt uppdrag som mäklare. Han också på ett mycket övertygande sätt uppfyllt dom förväntningar som jag hadde. Jag är generellt mycket nöjd med hela uppdraget och vill gärna rekommendera honom som mäklare framöver.
    Med vänliga hälsningar
    Cumhur Kaya Läs mer
    2020-03-20 Joakim F svarar Cumhur K
    Stort tack för den fina rekommendationen Cumhur. Jag är mycket glad att jag nådde upp till de mål och förväntningar vi satt innan uppdraget och att ni är nöjda med arbetet. Mvh Joakim
  • Dalia Daniella E sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-23

Ektorp
    Mycket skicklig mäklare som är lyhörd och gör allt för att du ska bli nöjd. Vi har sålt två lägenheter och anlitat Joakim Fridsen båda gångerna. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-03-20 Joakim F svarar Dalia Daniella E
    Stort tack för rekommendationen! Alltid kul att göra affärer med er och är mycket glad över att jag får förtroendet att hjälpa er när ni säljer!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind