Joakim Fridsén
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 33 kunder tycker om Joakim Fridsén

• Marcus L sålde sin bostad med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt en 3:a nära stationen i Norrköping.

Ett glatt bemötande där inget är något problem, bra bemötande!

Förväntningarna sattes som att vi hade en het lägenhet där mäklaren redan hade intressenter. Det visade sig att det skulle vara mycket svårt att hitta budgivare och många av de som var intresserade var våra vänner, inte folk som mäklaren hade hittat genom dess aktiviteter.

Till slut så lyckades vi få det vi hade budgeterat för (mindre än vad vi hade hoppats på). Mycket skönt till slut! Efter en svettig väntant... Läs mer
  • Sara S skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har köpt ett litet hus på 70kvm och sålde min bostadsrätt i centrala Norrköping. Jocke skötte båda med sitt stort leende och bubblande glade personlighet. Han mötte alla förväntningar Läs mer
  • Marie L skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har sålt en sommarstuga
    Bra bemött Joakim trevlig och enkel o lätt o prata med. Lyssnade på våra önskemål o kom med bra tips o förslag på vad vi skulle göra o fixa.
    Nöjd kund Läs mer
  • Sten T köpte sin bostad med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Uppriktig, öppen o ärlig i kommunikationen.

Har inte haft kontakt med Fastighetsbyrån tidigare, men upplevde att det var ordning o reda rakt igenom.

Vi var köpare o vi upplevde att Joakim var mån även om oss i vår roll. Läs mer
    2018-09-11 Joakim F svarar Sten T
    Stort tack för dina ord Sten, det känns mycket bra att ni är nöjda och stort grattis till ert fantastiska hus!
  • Jennifer Linnéa Maria H sålde sin bostad med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jocke sålde vår villa i Krokek och har bara gott att säga!!! Läs mer
    2018-09-11 Joakim F svarar Jennifer Linnéa Maria H
    Stort tack Jennifer! Är bara tacksam att jag fick möjligheten att hjälpa er!
  • John R skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag vill varmt rekommendera Joakim som bostadsmäklare av den enkla anledningen att han förhöll sig på ett lyhört och ödmjukt sätt gentemot oss som säljare. Alla eventuella detaljer som dök upp från vår sida var inga problem att respektera och hantera med glad och vänlig ton.

Joakim hjälpte mig och min sambo att sälja en tvåa i Norrköping och tillsammans kom vi fram till en rimlig prisnivå och slutresultatet blev med beröm godkänd, både i hantering av försäljningen och slutpriset.

På det stora hela anser vi att Joakim skött sina åtaganden föredömligt och vi är mycket nöjda att ha anlitat honom. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt bostadsrätt. Bemötandet finns inget att klaga på. Läs mer
    2018-04-29 Joakim F svarar Eva S
    Stort tack för förtroendet och rekommendationen Eva! Mvh Jocke
  • Linnea K skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Joakim var jätte trevlig. Joakim är en person som möter kunden med ett engagerat och proffsigt sätt med ett leende på läpparna och väldigt tillmötesgående. En ambitiös mäklare. Jag köpte en bostadsrätt. Läs mer
    2018-04-29 Joakim F svarar Linnea K
    Stort tack för de fina orden Linnea! Det glädjer mig verkligen! Jag hoppas och tror verkligen att du kommer trivas väldigt bra i din nya lägenhet! Ha det gott så ses och hörs vi snart igen! Mvh Joakim
  • Cecilia P skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Joakim hade ett väldigt trevligt bemötande och känns väldigt pålitlig. Jag skulle absolut rekommendera honom till någon som vill sälja sin bostad. Läs mer
    2018-04-29 Joakim F svarar Cecilia P
    Hej Cecilia! Jag tackar och bockar för din fina rekommendation! Jag hoppas du trivs bra i din nya lägenhet vilket jag visserligen inte tvivlar på! :) Hade gott så ses och hörs vi säkerligen! Mvh Joakim
  • Theres L skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket trevligt bemötande, och levererade över förväntan gällande engagemang och pålitlighet Läs mer
    2018-04-29 Joakim F svarar Theres L
    Tack så mycket Theres! Det var ett nöje att jobba ihop med er! Vi hörs och ses snart igen! Mvh Jocke

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson