Johannes Cakar
en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Olai Kyrkogata 34
602 32 Norrköping — Visa karta

Vad tror Johannes att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 22 kunder tycker om Johannes Cakar

• Erik A skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johannes hade tydliga strategier för att nå en framgångsrik försäljning. Johannes kan ta åt sig all ära till att vi fick det slutpris det landade på. Mycket bra jobbat. Läs mer
  • Seif M skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte ett radhus från Johannes. Mycket bra jobbat. Läs mer
  • Gabriella I skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Tack för ett mycket bra jobb. Rekommenderas! Läs mer
  • Johan L skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag köpte en lägenhet via Johannes. Han hade full koll på allt med lägenheten vilket gjorde att man fick stort förtroende och kände trygghet. Jag vet vem jag kommer vända mig till när det är dags för att sälja. Läs mer
  • Jonas R skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Redan efter första mötet kände vi stort förtroende för Johannes. Hur lätt som helst att ha att göra med. Väldigt lättillgänglig och snabb återkoppling. Vi träffade en hel del andra mäklare när vi letade fastighet och i jämförelse med Johannes så kändes de inte alls lika proffsiga och drivna. Vill du ha en mäklare som brinner för dig och din fastighet utan att inge några falska förhoppningar så ska du välja Johannes, då kan det inte bli fel! Läs mer
  • Joel H skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Det var tydligt att Johannes verkligen kan sitt yrke. Trots ändringar och komplikationer fanns det alltid lösningar som Johannes var införstådd i hur han kunde hantera. Rekommenderar verkligen! Läs mer
    2018-09-09 Johannes C svarar Joel H
    Tack för fina ord, Joel. Önskar er allt gott.
  • Robin M skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johannes hjälpte till att sälja vår bostadsrätt. Är väldigt nöjd med hela försäljningen. Han var involverande och höll oss uppdaterade under hela processen. Det råder inga tvivel om vem jag kommer anlita vid nästa försäljningstillfälle. Läs mer
    2018-09-09 Johannes C svarar Robin M
    Tack för detta, Robin. Är glad och tacksam över att ha kunnat hjälpa dig.
  • Carl L skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde en bostadsrätt med hjälp av Johannes. Hans service och bemötande var utmärkt! Läs mer
    2018-09-09 Johannes C svarar Carl L
    Tack för detta, Calle. Önskar er stort lycka till med det nya huset.
  • Maria G skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Rekommenderar Johannes varmt!
    Känner oss nöjda som köpare då vi upplever Johannes som engagerad och väldigt hjälpsam, samtidigt som han har gjort sitt jobb utmärkt på alla sätt! Läs mer
    2018-09-09 Johannes C svarar Maria G
    Tack för fina ord, Maria. Är väldigt glad över att ni känner nöjda. Stort lycka till med ert nya boende.
  • Johanna L skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har sålt vår gård på Vikbolandet. Johannes var engagerad från första stund. Positiv, idérik och kunnig. Han var noga med alla detaljer. Han visade både att han var lyhörd samtidigt som han var tydlig med hur han trodde hela förloppet skulle bli mest lyckat. Han var mån både om säljare och köpare och tog ansvar för att vårt överlämnande skulle kännas tryggt. I de processerna fanns han kvar som sakkunnig och hjälpte oss att avgöra vem av oss som skulle ansvara för vad. Det blev en smidig och lyckad försäljning. Professionellt och med varmt hjärta! Läs mer
    2018-09-09 Johannes C svarar Johanna L
    Tack för det fina omdömet, Johanna. Är verkligen glad att ha kunnat hjälpa er med er försäljning. Stort lycka till i Harplinge.
  • Abdolahad A skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johannes gjorde ett jättebra jobb för oss med vår lägenhet. Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Abdolahad A
    Tack för ert omdöme. Är glad över att ha kunna hjälpa er med er bostadsförsäljning.
  • Milada V skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag är supernöjd med Johannes insats. Engagerad, kunnig och duktig. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Milada V
    Tack för det fina omdömet, Milada. Det värmer!
  • Matilda skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Tack för ett mycket bra jobb. 100% nöjda med Johannes insats. Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Matilda
    Kul att ni är nöjda, Matilda. Önskar er fortsatt lycka till!
  • Morad A skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johannes sålde en lägenhet till oss via en förhandsvisning. Vi kunde inte komma på visningsdagen, men Johannes tog sig tiden att visa lägenheten vid två tillfällen, och tillgodosåg våra intressen på ett perfekt sätt. Utan tvekan den bästa mäklaren jag stött på. Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Morad A
    Kul att du är nöjd. Er recension värmer verkligen!
  • Karl C skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag köpte en lägenhet via Johannes. Han var mycket tillmötesgående och hade utmärkt kommunikation. Förklarade varje moment och steg omsorgsfullt för mig som oerfaren i bostadsmarknaden. Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Karl C
    Kul att du är nöjd, Karl. Ditt nya boende passar dig utmärkt!
  • Niklas V skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt en gård
    Bra och vänligt bemöt av mäklaren. Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Niklas V
    Tack för ert omdöme, Niklas. Önskar er vidare lycka till.
  • Johan L
    Johan L skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Tack Johannes för ett gott arbete. Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Johan L
    Tack själv, Johan. Hoppas ni trivs med ert nya boende.
  • Roger C skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Fantastiskt duktig mäklare med stort engagemang. Löste alla frågor som var oklara, var alltid tillgänglig och väldigt tillmötesgående. Har haft med mäklare att göra innan, men Johannes engagemang är svårslaget. Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Roger C
    Jag blir verkligen uppsluppen av att läsa ert omdömde. Det värmer!
  • Daniel A skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Grym mäklare som tar sin tid att lyssna och förklara alla steg i processen. Johannes är enkel att prata med och gör det enkelt för köpare/säljare. Han är en väldigt trevlig mäklare som vet vad han pratar om! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Daniel A
    Är tacksam över att ha kunna hjälpa dig i din bostadsaffär. Önskar dig lycka till med det nya boendet.
  • Sofia Ö
    Sofia Ö skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jättebra bemötande både på mail och telefon och vi fick en helt fantastisk privat visning då vi inte kunde på utsatt tid.
    Han kunde allt om gården och hade kollat upp priser på saker som behövde renoveras.
    En väldigt personlig mäklare vilket vi verkligen uppskattat när det gäller att köpa vårt nya hem. Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Sofia Ö
    Kul att ni var nöjda, Sofia. Önskar er stort lycka till med gården.
  • Niklas V skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt en gård åt oss. Johannes är en person som ger intryck av kunnande och utmärkt bemötande av oss som kunder.
    Utmärkt kommunikation mellan parterna. Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Niklas V
    Tack för det fina omdömet. Det värmer!
  • Sliman I skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har anlitat många mäklare, ingen har engagerat sig som Johannes, han lägger verkligen tid på en.
    Jag känner inte som att johannes är min mäklare utan känner att han är min nya vän som hjälper mig med alla frågetecken jag har! Han har koll på allt och då menar jag allt, även juridiska frågor som många mäklare inte har kunskap om. Rekommenderar johannes starkt! Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Sliman I
    Tack för en värmande recension, Sliman. Är glad över att ha kunnat hjälpa dig i din bostadsaffär.
Magnus Erikson
Marie Odin