Johannes Cakar
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 31 kunder tycker om Johannes Cakar

• Stellan M sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-02-19

4:a
    108m²
    Stavsjö
    Sålt en bostadsrätt..

Perfekt

Levde upp till det Läs mer
  • Johannes H sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-02-19

2:a
    59.5m²
    Sålde min lägenhet med Johannes Cakar som mäklare. Super nöjd med på bemötandet, kontakten och resultatet.
    Topp betyg!

Tack för denna gång, blir garanterat samma mäklare till nästa försäljning. Läs mer
  • Sara L
    Sara L sålde sin bostad med hjälp av Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-01-28

Jag har sålt ett fritidshus och har under hela processen blivit mycket professionellt bemött av Johannes. Han har hela tiden varit lyhörd inför våra behov vilket uppskattas mycket. En oerhört trevlig och seriös mäklare som jag utan tvekan skulle anlita igen! Läs mer
  • Simon J
    Simon J sålde sin bostad med hjälp av Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-12-22

Johannes är en målinriktad, engagerad och framförallt hungrig mäklare som brinner för sitt yrke. Jag har gjort många fastighetsaffärer men jag har aldrig fått en sån bra service och kundupplevelse ifrån mäklare tills den dagen jag träffade på Johannes på Fastighetsbyrån. Hans förmåga att jobba som mest in i det sista och aldrig ge upp. Engagemang, målmedvetenhet och dessutom extremt bra kunskap kring priserna i stan.
    Professionell och driven som göra alla parter nöjda då det är dags att sälja eller köpa en bostad.
    Johannes är enligt mig Norrköpings bästa mäklare. Jag ger Johannes mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Monika T sålde sin bostad med hjälp av Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-12-05

Har sålt mitt radhus. Är jättenöjd med Johannes som mäklsre. Trevligt bemötande och han har gjort ett utmärkt jobb. Kunde inte blivit bättre. Gick snabbt och lätt och som sagt jag är mer än nöjd med Johannes Cakar. En utmärkt mäklare. Läs mer
    2018-12-07 Johannes C svarar Monika T
    Tack för det fina omdömet, Monika. Önskar dig stort lycka till med lägenheten.
  • Daniel C sålde sin bostad med hjälp av Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-11-09

Väldigt glad över att ha valt Johannes som mäklare. Johannes har stenkoll och har en professionalitet och ett bemötande i världsklass! Kände mig väldigt trygg och upplevde gott samarbete från start till slut. Slutpriset var mer än förväntat. Rekommenderas starkt!!! Läs mer
    2018-12-07 Johannes C svarar Daniel C
    Stort tack för ett fint omdöme, Daniel. Är glad och tacksam över ert förtroende. Önskar dig vidare lycka till med studierna.
  • Lena E
    Lena E sålde sin bostad med hjälp av Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-11-09

Jag sålde ett radhus.
    Blev väl bemött.
    Mina förväntningar var att jag skulle få det bubbla av det jag köpte för, och det fick jag.
    Jag tycker att mäklaren gjorde ett bra jobb, att han var engagerad och trevlig. Läs mer
    2018-12-07 Johannes C svarar Lena E
    Stort tack för detta, Lena. Kul att ni nådde den förväntansbild ni hade. Önskar er allt gott.
  • Joanna P köpte sin bostad med hjälp av Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-11-08

Jag har köpt en etta av Johannes och han var, från dag ett, snabb på att svara på mail (trots att jag skrev vid sju en fredagskväll), hela tiden serviceminded utan att falla över till att bli inställsam. Trevlig, professionell och tydlig. Mycket bra mäklare. Läs mer
    2018-12-07 Johannes C svarar Joanna P
    Tack för det fina omdömet, Joanna. Önskar er stort lycka till med det nya boendet.
  • Maria B köpte sin bostad med hjälp av Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-11-08

Jag har både köpt och sålt en lägenhet genom Johannes Cakar. Dvs Affärerna är ännu inte helt slutförda, men hitintills så är jag mycket nöjd. Han är professionell men också mycket hjälpsam och omtänksam i de olika praktiska frågor som uppstått.

Han uppnådde vid försäljningen av min lägenhet det pris som jag önskade men inte trodde skulle vara möjligt. Läs mer
    2018-12-07 Johannes C svarar Maria B
    Tack för omdömet, Maria. Är verkligen glad för din skull kring ditt bostadsbyte.
  • Erik A skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-09-09

Johannes hade tydliga strategier för att nå en framgångsrik försäljning. Johannes kan ta åt sig all ära till att vi fick det slutpris det landade på. Mycket bra jobbat. Läs mer
    2018-12-07 Johannes C svarar Erik A
    Tack för det fina omdömet, Erik. Det har varit en ära att hjälpa er.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson