Johannes Cakar
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 27 kunder tycker om Johannes Cakar

• Monika T sålde sin bostad med hjälp av Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har sålt mitt radhus. Är jättenöjd med Johannes som mäklsre. Trevligt bemötande och han har gjort ett utmärkt jobb. Kunde inte blivit bättre. Gick snabbt och lätt och som sagt jag är mer än nöjd med Johannes Cakar. En utmärkt mäklare. Läs mer
    2018-12-07 Johannes C svarar Monika T
    Tack för det fina omdömet, Monika. Önskar dig stort lycka till med lägenheten.
  • Daniel C sålde sin bostad med hjälp av Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Väldigt glad över att ha valt Johannes som mäklare. Johannes har stenkoll och har en professionalitet och ett bemötande i världsklass! Kände mig väldigt trygg och upplevde gott samarbete från start till slut. Slutpriset var mer än förväntat. Rekommenderas starkt!!! Läs mer
    2018-12-07 Johannes C svarar Daniel C
    Stort tack för ett fint omdöme, Daniel. Är glad och tacksam över ert förtroende. Önskar dig vidare lycka till med studierna.
  • Lena E
    Lena E sålde sin bostad med hjälp av Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag sålde ett radhus.
    Blev väl bemött.
    Mina förväntningar var att jag skulle få det bubbla av det jag köpte för, och det fick jag.
    Jag tycker att mäklaren gjorde ett bra jobb, att han var engagerad och trevlig. Läs mer
    2018-12-07 Johannes C svarar Lena E
    Stort tack för detta, Lena. Kul att ni nådde den förväntansbild ni hade. Önskar er allt gott.
  • Joanna P köpte sin bostad med hjälp av Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har köpt en etta av Johannes och han var, från dag ett, snabb på att svara på mail (trots att jag skrev vid sju en fredagskväll), hela tiden serviceminded utan att falla över till att bli inställsam. Trevlig, professionell och tydlig. Mycket bra mäklare. Läs mer
    2018-12-07 Johannes C svarar Joanna P
    Tack för det fina omdömet, Joanna. Önskar er stort lycka till med det nya boendet.
  • Maria B skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har både köpt och sålt en lägenhet genom Johannes Cakar. Dvs Affärerna är ännu inte helt slutförda, men hitintills så är jag mycket nöjd. Han är professionell men också mycket hjälpsam och omtänksam i de olika praktiska frågor som uppstått.

Han uppnådde vid försäljningen av min lägenhet det pris som jag önskade men inte trodde skulle vara möjligt. Läs mer
    2018-12-07 Johannes C svarar Maria B
    Tack för omdömet, Maria. Är verkligen glad för din skull kring ditt bostadsbyte.
  • Erik A skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johannes hade tydliga strategier för att nå en framgångsrik försäljning. Johannes kan ta åt sig all ära till att vi fick det slutpris det landade på. Mycket bra jobbat. Läs mer
    2018-12-07 Johannes C svarar Erik A
    Tack för det fina omdömet, Erik. Det har varit en ära att hjälpa er.
  • Seif M skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte ett radhus från Johannes. Mycket bra jobbat. Läs mer
    2018-12-07 Johannes C svarar Seif M
    Grattis till radhuset. Hoppas allt går bra med flytten.
  • Gabriella I skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Tack för ett mycket bra jobb. Rekommenderas! Läs mer
    2018-12-07 Johannes C svarar Gabriella I
    Tack för omdömet, Gabriella. Det värmer.
  • Johan L skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag köpte en lägenhet via Johannes. Han hade full koll på allt med lägenheten vilket gjorde att man fick stort förtroende och kände trygghet. Jag vet vem jag kommer vända mig till när det är dags för att sälja. Läs mer
    2018-12-07 Johannes C svarar Johan L
    Stort grattis till lägenheten, Johan. Hoppas du kommer trivas.
  • Jonas R skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Redan efter första mötet kände vi stort förtroende för Johannes. Hur lätt som helst att ha att göra med. Väldigt lättillgänglig och snabb återkoppling. Vi träffade en hel del andra mäklare när vi letade fastighet och i jämförelse med Johannes så kändes de inte alls lika proffsiga och drivna. Vill du ha en mäklare som brinner för dig och din fastighet utan att inge några falska förhoppningar så ska du välja Johannes, då kan det inte bli fel! Läs mer
    2018-12-07 Johannes C svarar Jonas R
    Stort tack för det fina omdömet, Jonas. Det värmer verkligen. Är glad över att ha kunnat hjälpa er med er bostadsförsäljning.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson