Magnus Erikson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ingen dag är den andra lik och att man får möjligheten att hjälpa människor i en av deras största affärer.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad, professionell och hårt arbetande mäklare som brinner för att få nöjda kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden är jag helst tillsammans med min familj ute i skärgården eller så tar jag gärna med dem en sväng till fjällen. Läs mer

Läs vad 81 Läs vad Magnus Erikson

• Hamsa T köpte sitt hus med hjälp av Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-05-22

Kolmården / Strömsfors
    Vi har köpt en villa och är väldigt nöjda med hela processen. Tydlig och hjälpsam mäklare som höll oss uppdaterade och informerade. Läs mer
    2019-05-22 Magnus E svarar Hamsa T
    Tack Hamsa för din rekommendation. Hoppas ni kommer att trivas i huset och att det löste sig med städningen. Mvh Magnus
  • Emilia W sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-05-20

Söder
    Jag har sålt min bostad, en etta på söder.
    Har fått ett bra bemötande av Magnus under hela försäljningsperioden, är mycket nöjd med hur smidigt och bra själva försäljningen blev.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-05-20 Magnus E svarar Emilia W
    Tack Emilia för din rekommendation. Hoppas nu på att du hittar en ny lägenhet som passar dig. Mvh Magnus
  • Eliisa B sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-05-07

Jag sålde lägenhet i Norrköping. Jag fick bra hjälp av Magnus Eriksson. Allt gick väldigt smidigt till.Jag är nöjd. Läs mer
    2019-05-20 Magnus E svarar Eliisa B
    Tack Eliisa för din rekommendation. Kul att försäljningen gick så bra! Mvh Magnus
  • Rune J sålde sitt hus med hjälp av Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-05-01

Rambodal
    Har haft hjälp med att sälja ett hus i Blombocken 18 Rambogatan 137 Norrköping.
    Magnus har skött om detta till min fulla belåtenhet han är en person som man kan lita på vid sådana tillfällen.
    Sättet som man har visat skapa ett lugn från första träffen vi hade med honom det är ju en stor sak att flytta när man bott i sitt hus i 42 år och skall bryta upp.
    Kan på det varmaste rekommendera honom det var det bästa val vi gjort. Utmärkt jobb! Läs mer
    2019-05-02 Magnus E svarar Rune J
    Tack snälla Rune för din rekommendation. Roligt att höra att ni är nöjda med min insats. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
  • Lise-Lott K köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-04-30

Centralt
    Magnus har varit med oss hela vägen i både försäljning och köp av ny bostad. Varit lätt att nå och varit tydlig i vad som gäller. Mycket trevligt bemötande och lätt att ha att göra med. Låtit oss vara med och påverka beslut. Läs mer
    2019-05-02 Magnus E svarar Lise-Lott K
    Tack snälla Lotta för dina fina ord. Skönt att det gick så snabbt och smidigt med försäljningen.
  • Liselotte T köpte sitt hus med hjälp av Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-02-21

Köpt fritidshus

Välinformerad, tillmötesgående, tillgänglig
    trevlig!

Kan med glädje rekommendera honom till blivande köpare eller säljare. Läs mer
    2019-03-28 Magnus E svarar Liselotte T
    Tack snälla Liselotte för din fina ord. Roligt att höra att du är nöjd.
    Mvh Magnus
  • Lena M sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-02-14

Bra, seriös. Duktig på att återkomma. Bra flyt i processen. Läs mer
    2019-03-28 Magnus E svarar Lena M
    Tack Lena för din rekommendation. Kul att höra att du är nöjd med försäljningen. Hoppas på att ni kommer att trivas nu när ni flyttar in i Yllefabriken.
  • Billy J
    Billy J köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-02-14

Brf, 2:a Styrmansgatan 30. Magnus var på resande fot när budgivningen pågick, men skötte det hela mycket bra ändå. Läs mer
    2019-03-28 Magnus E svarar Billy J
    Tack Billy för ditt omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda trots att jag var på resande fot :)
    Mvh Magnus
  • Anne Elisabeth L sålde sitt hus med hjälp av Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-02-12

Stuga i Vintersbo, Rönö! Allt fungerade perfekt. Läs mer
    2019-03-28 Magnus E svarar Anne Elisabeth L
    Tack Anne för din rekommendation. Kul att höra att du är nöjd med mitt jobb. Mvh Magnus
  • Marianne H sålde sin bostad med hjälp av Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-12-11

Magnus förklarade och svarade tålmodigt på frågor inför besiktning, fotografering och visning. Vi följde hans instruktioner och huset blev sålt mycket lättare än vad vi förväntat oss.
    Vi blev väl bemötta och fick hela tiden uppdateringar om budgivningen, huset såldes endast tre dagar efter visningen och till ett högre bud än utgångspriset.
    Tack Magnus, nu återstår bara flytten! Läs mer
    2018-12-12 Magnus E svarar Marianne H
    Tack snälla Marianne för ditt omdöme. Kul att höra att ni är nöjda med försäljningen. Håller tummarna att flytten går smidigt och att ni kommer att trivas i Stockholm.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson