Magnus Erikson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ingen dag är den andra lik och att man får möjligheten att hjälpa människor i en av deras största affärer.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad, professionell och hårt arbetande mäklare som brinner för att få nöjda kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden är jag helst tillsammans med min familj ute i skärgården eller så tar jag gärna med dem en sväng till fjällen. Läs mer

Läs vad 75 kunder tycker om Magnus Erikson

• Lena M sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-02-14

3:a
    94m²
    Bra, seriös. Duktig på att återkomma. Bra flyt i processen. Läs mer
  • Billy J
    Billy J köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-02-14

2:a
    55.5m²
    Brf, 2:a Styrmansgatan 30. Magnus var på resande fot när budgivningen pågick, men skötte det hela mycket bra ändå. Läs mer
  • Anne Elisabeth L sålde sitt hus med hjälp av Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-02-12

2:a
    41m²
    Stuga i Vintersbo, Rönö! Allt fungerade perfekt. Läs mer
  • Marianne H sålde sin bostad med hjälp av Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-12-11

Magnus förklarade och svarade tålmodigt på frågor inför besiktning, fotografering och visning. Vi följde hans instruktioner och huset blev sålt mycket lättare än vad vi förväntat oss.
    Vi blev väl bemötta och fick hela tiden uppdateringar om budgivningen, huset såldes endast tre dagar efter visningen och till ett högre bud än utgångspriset.
    Tack Magnus, nu återstår bara flytten! Läs mer
    2018-12-12 Magnus E svarar Marianne H
    Tack snälla Marianne för ditt omdöme. Kul att höra att ni är nöjda med försäljningen. Håller tummarna att flytten går smidigt och att ni kommer att trivas i Stockholm.
  • Erika R sålde sin bostad med hjälp av Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-11-21

Vi är mycket nöjda med Magnus och fastighetsbyrån som vårt val av mäklare när vi sålde vår bostadsrätt. Läs mer
    2018-12-12 Magnus E svarar Erika R
    Tack snälla Erika för din rekommendation. Roligt att höra att ni är nöjda med min insats.
  • Noora Elina J sålde sin bostad med hjälp av Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-11-21

Jag sålde min villa och allt gick väldigt smidigt och snabbt precis som jag och min familj ville. Vi blev väldigt väl bemött av mäklaren. Han var trevlig och professionell. Läs mer
    2018-12-12 Magnus E svarar Noora Elina J
    Tack snälla för ditt omdöme. Kul att höra att ni är nöjda.
  • Gun-Marie L sålde sin bostad med hjälp av Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-11-19

Sålt sommarstuga
    på ett bra sätt
    Mäklaren levde upill förväntningarna
    bra upplevelse Läs mer
    2018-12-12 Magnus E svarar Gun-Marie L
    Tack Gun-Marie för din rekommendation.
  • Martin S
    Martin S sålde sin bostad med hjälp av Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-11-19

Magnus skötte försäljningen av vår villa i Smedby på ett utmärkt sätt. Huset blev sålt en vecka efter första kontakten med Magnus, vi behövde inte ens fotografera huset. Läs mer
    2018-12-12 Magnus E svarar Martin S
    Tack Martin för ditt omdöme. Roligt när en försäljning går så smidigt som den gjorde vid vår försäljning.
  • Louise L sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-10-25

3:a
    89m²
    Söder
    Har både köpt & sålt via han.
    Magnus är tålmodig & noggrann Kan verkligen rekommendera han Läs mer
    2018-12-12 Magnus E svarar Louise L
    Tack Louise för ditt omdöme. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i ert nya hus.
  • Jaana W sålde sin bostad med hjälp av Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-10-25

Sålt en lägenhet. Inga anmärkningar på mäklaren, lyssnat på oss, varit trevlig och tålmodig. Bra!!! Läs mer
    2018-12-12 Magnus E svarar Jaana W
    Tack Jaana för ditt omdöme. Roligt att höra att du är nöjd.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson