Magnus Erikson Eklind

Magnus Erikson Eklind

Magnus Erikson Eklind är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind har varit registrerad mäklare sedan 2009-02. Magnus Erikson Eklind har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 171 omdömen med ett betyg på 4.8. Magnus Erikson Eklind har haft 55 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ingen dag är den andra lik och att man får möjligheten att hjälpa människor i en av deras största affärer.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad, professionell och hårt arbetande mäklare som brinner för att få nöjda kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden är jag helst tillsammans med min familj ute i skärgården eller så tar jag gärna med dem en sväng till fjällen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 171 Läs vad Magnus Erikson Eklind

• sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Centralt / Öster
    2021-07-05
    Bara positivt, proffessionell från början till slut. Allt gick bättre än förväntat och försäljningen gick snabbt och smidigt precis som jag hade önskat
    Tack Andrea för din rekommendation, kul att höra att du är nöjd med min insats. Ha en skön sommar och hoppas att du kommer att trivas i Stockholm. Mvh Magnus Magnus Erikson Eklind
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Centralt / Norr
    2021-07-05
    Väl bemött, hjälpsam, aningen stressad, innan semestern så förståeligt.
    Över lag jättebra!
    Tack Robin för ditt omdöme. Hoppas du kommer att trivas i nya lägenheten. Mvh Magnus Magnus Erikson Eklind
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Vikbolandet
    2021-06-30
    Vi hade ju inte så lång kontakt köpet gick så fort. Den lilla kontakt vi hade motsvarade han mina förväntningar och han var mycket trevlig och gav goda råd.
    Tack Catarina för din rekommendation. Roligt att det gick så snabbt och smidigt med försäljningen. Mvh Magnus Magnus Erikson Eklind
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Vikbolandet
    2021-06-28
    Trevlig! Och var väl behjälplig vid köpet av fastigheten!
    Tack Ruben för din rekommendation. Hoppas du kommer att få en skön sommar i huset. Trevlig sommar! Med vänlig hälsning, Magnus Magnus Erikson Eklind
    2021-06-11
    Alltid ett trevligt bemötande och bra service.
    Tack Elin för din rekommendation. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende. Mvh Magnus Magnus Erikson Eklind
    2021-06-11
    Tillmötesgående och hjälpsam kring frågor vi hade.
    Tack snälla Inga-lill för ditt omdöme. Hoppas ni kommer att trivas i nya lägenheten. Mvh Magnus Magnus Erikson Eklind
    2021-06-11
    Bra hela vägen från första kontakt till avslut i affären. Kändes trygg.
    Tack Marcus för din rekommendation. Skönt att det gick så snabbt och smidigt med försäljningen. Mvh Magnus Magnus Erikson Eklind
    • Ektorp
    2021-06-10
    Har anlitat Magnus flertalet gånger. Är väldigt nöjd med honom.
    Kul Johan att det gick så bra med försäljningen. Nu ska vi bara se till att ordna ett nytt boende åt dig :) //Magnus Magnus Erikson Eklind
    • Oxelbergen
    2021-06-08
    Very pleasant and easy to communicate with
    Thank you Lauren for your recommendation. I hope that you will enjoy your new house :) //Magnus Magnus Erikson Eklind
    • Oxelbergen
    2021-06-04
    Sålt parhus.
    Allt gick fantastiskt bra vi är mer än nöjda med Magnus Eklind.
    Tack Magnus för din rekommendation. Roligt att höra att ni är nöjda! Mvh Magnus Magnus Erikson Eklind