Magnus Erikson Eklind är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind har varit registrerad mäklare sedan 2009-02. Magnus Erikson Eklind har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 221 omdömen med ett betyg på 4.8. Magnus Erikson Eklind har haft 50 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ingen dag är den andra lik och att man får möjligheten att hjälpa människor i en av deras största affärer.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad, professionell och hårt arbetande mäklare som brinner för att få nöjda kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden är jag helst tillsammans med min familj ute i skärgården eller så tar jag gärna med dem en sväng till fjällen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 221 Läs vad Magnus Erikson Eklind

• köpte sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Tallebo
    2022-06-23 Verifierad kund
    Kunnig, informativ och trevlig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Pryssgården
    2022-06-23 Verifierad kund
    Magnus är en proffesionell mäklare som kan fatta snabba beslut efter mina önskemål. Och vågar tänka utanför boxen.
    Visar stor förståelse för mina behov och gör det lilla extra som överträffar mina förväntningar!
    Det är andra gången jag använder Magnus och lika nöjd varje gång , rekommenderar verkligen att anlita honom.
    • Smedby
    2022-06-22 Verifierad kund
    Bra kommunikation. Tillgänglig. Gott bemötande.
    • Tallebo
    2022-06-22 Verifierad kund
    Bra bemötande och kunnig. Framförallt väldigt lättsam.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-06-15 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som hjälpte oss med försäljning av våran bostadsrätt
    Tack Wai för ditt omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas ni kommer att trivas i nya huset.
    Mvh Magnus
    2022-06-07 Verifierad kund
    Vi köpte vårt hus av Magnus och är supernöjda. Han är jättetrevlig och känns trygg att göra affärer med. Skulle absolut rekommendera Magnus till andra!
    Tack snälla Sofie din rekommendation. Kul att höra att ni är nöjda . Hoppas nu bara på att vi kan ha tillträdet enl plan. Mvh Magnus Magnus Erikson Eklind
    2022-06-04 Verifierad kund
    Mycket trevlig, engagerad och professionell mäklare. Rätt person på rätt plats. Skulle varmt rekommendera. Vi är mycket nöjda!
    Tack snälla Linda för ditt omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda med min insats. Hoppas ni kommer att trivas i nya huset. Mvh Magnus Magnus Erikson Eklind
    2022-06-03 Verifierad kund
    Har känts bra från första kontakten. Mycket nöjd. Känts tryggt och bra. Så pass att jag rekommenderat honom till min svärsons försäljning av sin mammas radhus.
    Tack snälla Yvonne för din rekommendation. Roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas nu på att försäljningen av Jordbrogatan går lika smidigt som vår försäljning. Mvh Magnus Magnus Erikson Eklind
    2022-06-01 Verifierad kund
    Varm och trevligt bemötande
    Snabb återkoppling
    Kompetent
    Tack Mattias för din rekommendation. Hoppas ni kommer att trivas i nya huset. Mvh Magnus Magnus Erikson Eklind
    • Klockaretorpet
    2022-05-25 Verifierad kund
    Trevlig, snäll, tydlig. Vi hade höga förväntningar och vi tycker att de uppnåddes bra. Tyckte att hela processen gick bra och smidigt. Gick att kommunicera på ett bra sätt och allt var tydligt.
    Tack Marcus för din rekommendation, kul att höra att ni är nöjda. Hoppas ni kommer att trivas i nya huset nu när ni kommer närmre familjen. Mvh Magnus Magnus Erikson Eklind