Magnus Erikson Eklind
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ingen dag är den andra lik och att man får möjligheten att hjälpa människor i en av deras största affärer.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad, professionell och hårt arbetande mäklare som brinner för att få nöjda kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden är jag helst tillsammans med min familj ute i skärgården eller så tar jag gärna med dem en sväng till fjällen. Läs mer

Läs vad 116 Läs vad Magnus Erikson Eklind

• Lena S sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-27

Centralt
    Sålt samt köpt bostadsrätt. Magnus var påläst och visade stort engagemang när det gäller att sätta sig in i våra behov. Han agerade utan dröjsmål och var lyhörd för våra önskemål i samband med köp och försäljning. Dessutom verkade han öppen och ärlig. Läs mer
  • Patrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-26

Centralt
    En 3 rok vid strömmen i Norrköping.
    Magnus var trevlig och professionell i sitt bemötande med en god återkoppling under hela processen.
    Vi hade inte så höga förväntningar kring slutpris pga vissa omständigheter men blev positivt överraskade och är väldigt nöjda. Läs mer
  • Ann-charlotte M köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-25

Centralt
    Sonen köpte lägenhet och det blev en snabb & smidig affär... Läs mer
  • Theres F sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-20

Svärtinge
    Proffsigt och personligt bemötande. Förståelse för hur jag önskade att försäljningen skulle gå till (snabb). Kände att jag som kund var viktigast. Läs mer
  • Susanna T sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-19

Otroligt nöjd med att få hjälp att sälja min bostad till mitt begärda pris och samtidigt få möjlighet att köpa en ny bostad i samma veva. Snabb process för att ha visning, gå på visning, skriva kontrakt, allt gick på 2 dagar och alla personer nöjda.
    Magnus verkade intresserad av att få till en lösning som funkade för alla, det var skönt att få ett snabbt avslut och slippa fotografering, flera visningar och budgivning. Läs mer
  • Jenny S köpte sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-17

Lindö
    Köpt mitt första hus via Magnus. Trevlig och lättsam mäklare, inga konstigheter överhuvudtaget. Läs mer
  • Åsa J köpte sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-12

Lindö
    Köpte ett radhus och mäklaren var tillmötesgående, trevlig och snabb. Läs mer
  • Claes L sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-03

Oxelbergen
    Vi har både köpt och sålt via Magnus med ett kanonresultat! Vi känner att vi har och fått stort förtroende för Magnus både som köpare o säljare, och har stått upp till våra förväntningar.

Claes o Susanne Lundgren Läs mer
    2020-02-10 Magnus E svarar Claes L
    Tack snälla ni för er rekommendation. Hoppas ni kommer att trivas i nya huset. Mvh Magnus
  • Philip E sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-03

Centralt
    Magnus hjälpte mig sälja min 2:a - 62kvm.

Magnus hade ett mycket trevligt bemötande och var lätt att samarbeta med.

Rekommenderar Magnus till andra som vill sälja eller köpa bostad. Läs mer
    2020-02-10 Magnus E svarar Philip E
    Tack Philip för din rekommendation. Kul att det gick så snabbt och smidigt med försäljningen. Mvh Magnus
  • Sebastian J sålde sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-01-10

Svärtinge
    Magnus sålde mitt radhus i Svärtinge och jag är mycket nöjd med hans insats. Professionell från start till slut och håller allt han lovar. Kan verkligen rekommendera till er som letar efter en bra mäklare. Läs mer
    2020-02-10 Magnus E svarar Sebastian J
    Tack snälla Sebastian för din rekommendation. Roligt att höra att ni är nöjda med min insats. Mvh Magnus

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind