Magnus Erikson Eklind

Magnus Erikson Eklind

Magnus Erikson Eklind är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind har varit registrerad mäklare sedan 2009-02. Magnus Erikson Eklind har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 282 omdömen med ett betyg på 4.8. Magnus Erikson Eklind har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ingen dag är den andra lik och att man får möjligheten att hjälpa människor i en av deras största affärer.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad, professionell och hårt arbetande mäklare som brinner för att få nöjda kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden är jag helst tillsammans med min familj ute i skärgården eller så tar jag gärna med dem en sväng till fjällen.

282 omdömen om Magnus Erikson Eklind

Sedan starten hos Reco 2017
Susanne A
Köpte sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Ramsdal - S:t Annas Skärgård

Kunnig, lugn och trevlig. Gav lite tips åt både säljare och köpare.

Svar från Magnus Erikson Eklind

Tack Susanne för ditt omdöme. Hoppas att ni får många fina somrar i stugan framöver. Mvh Magnus

Jan-Krister H
Sålde sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Ramsdal - S:t Annas Skärgård

Vi tycker att Magnus var en trevlig mäklare som vi fick förtroende för. Han var hjälpsam och höll bra kontakt med oss. Han gav oss bra råd inför visningen av vårt hus. Trevlig stämning när vi skrev kontrakt med köparna.

Svar från Magnus Erikson Eklind

Tack Krister för ditt omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda. Skönt att det gick så smidigt med försäljningen. Mvh Magnus

Tim A
Ramsdal - S:t Annas Skärgård

Han var bra på många sätt, insatt i projektet, trevlig, saklig. Inte säljaraktig utan en stil jag gillar. Lätt att komma i kontakt med. Skulle varmt rekommendera honom till vänner.

Svar från Magnus Erikson Eklind

Tack Tim för er rekommendation, roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i Ramsdal och ert nya hus. Mvh Magnus

jonas a
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt / Norr

Med stor energi, kunskap om marknaden och viljan att komma till ett bra avslut sålde Magnus Eklind min bostadsrätt trots en svår marknadssituation. Vi har under hela processen gjort regelbundna avstämningar och gjort diverse justeringar av tex bilder. Kan varmt rekommendera Magnus.

Svar från Magnus Erikson Eklind

Tack Jonas för ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjd med min insats och att affären gick i lås till slut. Hoppas nu att ni kommer att trivas i Linghem. Mvh Magnus

Göta B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt / Norr

Magnus hjälpte oss att hitta vår drömlägenhet på ett professionellt och lättsamt sätt. Vi är jättenöjda med hela affären.

Svar från Magnus Erikson Eklind

Tack snälla för er rekommendation. Roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas med att bo i lägenhet. Mvh Magnus

Malin N
Åby

Mycket trevlig och professionell. Förmedlade vår bostad med bravur och överträffade våra förväntningar under dessa tider.

Sarah G
Centralt

Otroligt bra på att återkoppla och alltid tillgänglig när vi behövt det. Har känt förtroende för Magnus hela vägen.

Jacob S
Skärblacka

Magnus är förtroendeingivande och ödmjuk. Har redan rekommenderat honom vidare.

Svar från Magnus Erikson Eklind

Tack Jacob för ert omdöme. Kul att höra att ni är nöjda. Hoppas nu verkligen att renoveringen kommer att gå bra och att ni kommer att trivas. Mvh Magnus

Conny S
Skärblacka

Toppenbra bemötande. Jättebra feedback. Bra svar på alla frågor. Mycket bra förståelse för min situation. Kan bara ge honom högsta betyg och rekomenderar honom varmt.

Svar från Magnus Erikson Eklind

Tack snälla Conny för din rekommendation. Skönt att det gick så smidigt med försäljningen trots alla omständigheter. Mvh Magnus

Mats H

Magnus har gett ett tryggt intryck.. Lyssnar in oss som kund och stressar inte fram något. Tydlig genomgång av all från början till slut. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Magnus Erikson Eklind

Tack snälla Mats för ditt omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas att ni kommer att trivas i Yllefabriken. Mvh Magnus