Magnus Erikson Eklind är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind har varit registrerad mäklare sedan 2009-02. Magnus Erikson Eklind har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 245 omdömen med ett betyg på 4.8. Magnus Erikson Eklind har haft 41 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ingen dag är den andra lik och att man får möjligheten att hjälpa människor i en av deras största affärer.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad, professionell och hårt arbetande mäklare som brinner för att få nöjda kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden är jag helst tillsammans med min familj ute i skärgården eller så tar jag gärna med dem en sväng till fjällen.

Försäljningar

2022-03 - 2023-02

245 omdömen om Magnus Erikson Eklind

Sedan starten hos Reco 2017
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2023-03-24 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande och allt gick super smidigt med försäljningen.
    Tack Kevin för ert omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda med min insats. Nu gäller det bara att vi fixar en fin 3:a åt er :)

Magnus Erikson Eklind
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Haga
    2023-03-21 Verifierad kund
    Snabb respons, inte lång väntetid på svar.
    Tack Viktor för din rekommendation. Hoppas att du kommer att trivas i lägenheten.

Magnus
    • Centralt
    2023-03-20 Verifierad kund
    Jag har blivit väl bemött - på ett trevligt och positivt sätt. Mina förväntningar på priset på lägenheten var kanske högt ställda. Priserna sjönk och fastighetsmarknaden stod ganska stilla - därför ett stort plus med en mäklare som inte ger sig. Som fick det att sluta så att både köpare och säljare är nöjda.
    Det enda i processen som jag har känt mig mindre nöjd med är utformningen av säljtexten till annonsen.
    Ett stort plus är att jag hela tiden blivit kontaktad och uppdaterad om läget.
    Tack Ann-Charlotte för ditt omdöme. Skönt att vi till slut lyckades sälja lägenheten till ett vettigt pris, trots det oroliga marknadsläget. Hoppas att du nu kommer att trivas som Malmöbo och inte sakna Norrköping och Loddbygatan allt för mycket.

Magnus Erikson Eklind
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2023-02-26 Verifierad kund
    Mycket rak och tydlig hade en bra dialog med oss som köpare .
    Tack Peter för ditt omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas nu renoveringen går som planerat och att det inte blir några fler missöden. Ska bli spännande och se slutresultatet.

Magnus Erikson Eklind
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Svärtinge
    2023-02-23 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och proffesionellt bemötande. Lyssnar och sätter sig in i både köpare och säljares situation för en smidig försäljning.
    Vi började med ett långsiktigt samarbete för att sedan ganska snabbt få igång försäljningen när tidpunkten kändes rätt. Allt gick då smidigt.
    Tack Johnny för ditt omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda och att försäljningen gick så smidigt.

2023-02-21 Verifierad kund
    Magnus är väldigt trevlig och har ett proffsigt bemötande. Skulle rekommendera Magnus alla dagar i veckan.
    Tack snälla Pernilla för din rekommendation. Kul att höra att ni är nöjda. Hoppas ni kommer att trivas i huset och att renoveringen går som planerat :)

Magnus
    • Rambodal
    2023-02-17 Verifierad kund
    Lätt att komma i kontakt med.
    Tar sig tid och angelägen
    Ärlig
    Tack Cecilia för ditt omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas att ni kommer att trivas i nya huset.

2023-01-29 Verifierad kund
    Vänlig, trygg och behjälplig. Svarar snabbt och återkopplar snabbt.
    Tack My för din rekommendation. Roligt att höra att du är nöjd med min insats. Hoppas att du kommer att trivas i nya lägenheten.
    2023-01-23 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och väl genomförd arbete tycker jag.
    Tack Dikran för ditt omdöme. Skönt att affären gick i lås till sist.
    • Kättsätter
    2023-01-17 Verifierad kund
    Professionellt bemötande. Han får högsta betyg från mig.
    Tack Roula för din rekommendation. Roligt att höra att ni är nöjda.