Magnus Erikson Eklind
Registrerad mäklare sedan 2009-02-12
Aktiv på Reco.se sedan 2017-01-31
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ingen dag är den andra lik och att man får möjligheten att hjälpa människor i en av deras största affärer.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad, professionell och hårt arbetande mäklare som brinner för att få nöjda kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden är jag helst tillsammans med min familj ute i skärgården eller så tar jag gärna med dem en sväng till fjällen. Läs mer

Läs vad 128 Läs vad Magnus Erikson Eklind

• Melisa T köpte sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-08-08

Lindö
    Det finns mycket, men kortfattat: bra bemötande, lyhörd, lätt att få tag på. Läs mer
    2020-08-10 Magnus E svarar Melisa T
    Tack Melisa för din rekommendation. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i huset. Mvh Magnus
  • Lina N sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-07-30

2:a
    Norr
    Köpt för 695, såld för 940. Ödmjuk och trevlig mäklare, som ger pålitligt intryck.

Vi köpte lägenheten av honom och valde att välja honom för att sälja den, eftersom vi trivdes så bra med köpandet av lägenheten. Läs mer
    2020-08-10 Magnus E svarar Lina N
    Tack Lina för din rekommendation. Lycka till med jobbet i Stockholm. Mvh Magnus
  • Camilla S köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-07-26

3:a
    Skarphagen
    En kille med känsla för köparen o även säljaren . Glad o nära till skratt . Ger trygghet o känsla av att inte lura upp Läs mer
    2020-07-29 Magnus E svarar Camilla S
    Tack snälla Camilla för din rekommendation. Hoppas verkligen att du kommer att trivas i nya lägenheten.
    Mvh Magnus
  • Lena R sålde sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-06-22

Kättsätter
    Magnus är trevlig, ödmjuk, glad och väldigt insatt i sitt arbete, är rak och ärlig och och ger inga falska förhoppningar! En mäklare jag kan rekomendera varmt!! Läs mer
    2020-06-24 Magnus E svarar Lena R
    Tack snälla Lena för dina fina ord. Nu ska vi bara se till att hitta en bra lägenhet åt er.
    Trevlig sommar!
    Mvh Magnus
  • Per N sålde sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-06-16

Kompetent mäklare och trevlig, seriös Läs mer
    2020-06-17 Magnus E svarar Per N
    Tack Per för din rekommendation. Hoppas nu att ni kommer att trivas i ert nya hus.
    Mvh Magnus
  • Linda R köpte sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-05-04

Öbonäs
    Vi har köpt vår lägenhet av Magnus, han har även sålt den åt oss nu och vi har köpt vårt hus av Magnus så vi är återkommande kunder som alltid väljer Magnus före någon annan mäklare. Vi är super nöjda med Magnus bemötande, kundservice, hans känsla för att veta vad vi som kunder söker för hus men även att han är lätt att få tag på och lätt att kommunicera med. Han är för oss den bästa mäklaren i stan! Läs mer
    2020-05-07 Magnus E svarar Linda R
    Tack snälla Linda för dina fina ord. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i nya huset.
    Mvh Magnus
  • Carl Fredrik Olof N sålde sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-04-17

Öbonäs
    Vid försäljning av mitt hus valde jag Fastighetsbyrån och Magnus Eklind. Magnus visade ett gott engagemang och uppträdde proffsigt i sin yrkesutövning. Återkopplade varje dag för att jag skulle veta statusen i försäljningen. Läs mer
    2020-04-29 Magnus E svarar Carl Fredrik Olof N
    Tack Fredrik för din rekommendation. Kul att höra att du är nöjd med mitt arbete.
    Mvh Magnus
  • Jan-åke S sålde sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-04-14

Skarphagen
    Vi sålde ett radus, Skarphagen, Norrköping, som Magnus ombesörjde, mycket bra bemötande.
    Vi hade inga förväntningar, däremot önskningar, och de införlivades.
    Tiden för försäljningen med Covid 19 gjorde allt lite oroligt.
    Magnus gjorde ett mycket bra jobb, och levde upp till våra önskningar. Läs mer
    2020-04-29 Magnus E svarar Jan-åke S
    Tack snälla för din rekommendation. Roligt att höra att ni är nöjda med min insats.
    Mvh Magnus
  • Anna Karin Aja S sålde sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-04-09

Skarphagen
    I ”Coronatider” skulle radhuset i ett populärt bostadsområde säljas. Magnus hade ett proffsigt och personligt bemötande. Vi var öppna för hans tankar och idéer kring försäljningen, vad vi kunde förbättra och vad som var bra, och han läste oss bra och tipsades.ex.om målarfirma som vi sedan anlitade för köksluckor med ett fantastiskt resultat. Det kändes verkligen som att Magnus jobbade för att få en snabb men bra affär. Vi är mycket nöjda med resultat . Läs mer
    2020-04-29 Magnus E svarar Anna Karin Aja S
    Tack snälla för din rekommendation. Kul att det blev ett sånt lyft med köksluckorna :)
    Mvh Magnus
  • Monika H köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-18

3:a
    Ektorp
    Vi har köpt en bostadsrätt som redan varit ute till försäljning tidigare eftersom vi visade intresse ordnade Magnus en extra visning innan den planerade
    Sedan gick allt väldigt fort, det blev budgivning och samma kväll gick vi vinnande ur den
    Den sammanfattande upplevelsen var bara wow Läs mer
    2020-04-29 Magnus E svarar Monika H
    Tack snälla Monika för din rekommendation. Kul att höra att ni är nöjda även om det gick snabbt. Lycka till med renoveringen.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind