Magnus Erikson Eklind

Magnus Erikson Eklind

Magnus Erikson Eklind är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind har varit registrerad mäklare sedan 2009-02. Magnus Erikson Eklind har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 279 omdömen med ett betyg på 4.8. Magnus Erikson Eklind har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ingen dag är den andra lik och att man får möjligheten att hjälpa människor i en av deras största affärer.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad, professionell och hårt arbetande mäklare som brinner för att få nöjda kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden är jag helst tillsammans med min familj ute i skärgården eller så tar jag gärna med dem en sväng till fjällen.

Försäljningar

2023-04 - 2024-03

279 omdömen om Magnus Erikson Eklind

Sedan starten hos Reco 2017
jonas a
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt / Norr

Med stor energi, kunskap om marknaden och viljan att komma till ett bra avslut sålde Magnus Eklind min bostadsrätt trots en svår marknadssituation. Vi har under hela processen gjort regelbundna avstämningar och gjort diverse justeringar av tex bilder. Kan varmt rekommendera Magnus.

Svar från Magnus Erikson Eklind

Tack Jonas för ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjd med min insats och att affären gick i lås till slut. Hoppas nu att ni kommer att trivas i Linghem. Mvh Magnus

Göta B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt / Norr

Magnus hjälpte oss att hitta vår drömlägenhet på ett professionellt och lättsamt sätt. Vi är jättenöjda med hela affären.

Svar från Magnus Erikson Eklind

Tack snälla för er rekommendation. Roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas med att bo i lägenhet. Mvh Magnus

Malin N
Sålde sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Åby

Mycket trevlig och professionell. Förmedlade vår bostad med bravur och överträffade våra förväntningar under dessa tider.

Sarah G
Centralt

Otroligt bra på att återkoppla och alltid tillgänglig när vi behövt det. Har känt förtroende för Magnus hela vägen.

Jacob S
Köpte sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Skärblacka

Magnus är förtroendeingivande och ödmjuk. Har redan rekommenderat honom vidare.

Svar från Magnus Erikson Eklind

Tack Jacob för ert omdöme. Kul att höra att ni är nöjda. Hoppas nu verkligen att renoveringen kommer att gå bra och att ni kommer att trivas. Mvh Magnus

Conny S
Skärblacka

Toppenbra bemötande. Jättebra feedback. Bra svar på alla frågor. Mycket bra förståelse för min situation. Kan bara ge honom högsta betyg och rekomenderar honom varmt.

Svar från Magnus Erikson Eklind

Tack snälla Conny för din rekommendation. Skönt att det gick så smidigt med försäljningen trots alla omständigheter. Mvh Magnus

Mats H

Magnus har gett ett tryggt intryck.. Lyssnar in oss som kund och stressar inte fram något. Tydlig genomgång av all från början till slut. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Magnus Erikson Eklind

Tack snälla Mats för ditt omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas att ni kommer att trivas i Yllefabriken. Mvh Magnus

Kristian E

Vi tyckte att allt fungerade bra. Inget att anmärka på.

Svar från Magnus Erikson Eklind

Tack Kristian för din rekommendation. Roligt att höra att ni är nöjda. Mvh Magnus

Jonna Linda Johanna H

Vi har känt att Magnus förstått och lyssnat till våra behov och önskningar, både vid försäljning och köp. En klar fördel att ha samma mäklare i våra båda affärer. Har alltid varit tillgänglig och pratat på en nivå så man förstår. (många termer, paragrafer osv) Vi är supernöjda!

Svar från Magnus Erikson Eklind

Tack Jonna för din rekommendation. Kul att det blev lägenheten som ni väntat på så länge och att det även gick så smidigt med husförsäljningen. Mvh Magnus

Daniel J

Trevlig människa, lätt att få tag på.

Svar från Magnus Erikson Eklind

Tack Daniel för ditt omdöme. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i huset. Mvh Magnus