Magnus Erikson Eklind är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind har varit registrerad mäklare sedan 2009-02. Magnus Erikson Eklind har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 134 omdömen med ett betyg på 4.8. Magnus Erikson Eklind har haft 43 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ingen dag är den andra lik och att man får möjligheten att hjälpa människor i en av deras största affärer.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad, professionell och hårt arbetande mäklare som brinner för att få nöjda kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden är jag helst tillsammans med min familj ute i skärgården eller så tar jag gärna med dem en sväng till fjällen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 134 Läs vad Magnus Erikson Eklind

• 2020-11-04
    Örtugsgatan 23. Magnus har under hela processen varit proffesionellt och lyhörd när vi ställt frågor/haft funderingar.
    Jessica E
    • 137.0 m²
    • Kättsätter
    köpte sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Tack Jessica för din rekommendation. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i nya huset. Mvh Magnus

• 2020-10-04
    Sålde vårat parhus i krokek på ett smidigt och proffsigt vis. Rekommenderas starkt
    Fredrik B
    • 124.0 m²
    • Krokek
    sålde sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Tack Fredrik för din rekommendation. Roligt att höra att du är nöjd. Mvh Magnus

• 2020-09-23
    Uppträdde glatt och korrekt. Mycket nöjd med Magnus genomförande av försäljningen!
    Anders Bengt A
    • 60.0 m²
    • Vidablick
    sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Tack Anders för din rekommendation. Kul att höra att ni är nöjda. Mvh Magnus

• 2020-09-23
    Köpt Gråbergsgatan 37 och sålt Skiftesgången 2. Magnus är mycket saklig, rätt fram och informativ mot oss som köpare och säljare. Det hymlas inte om något. Han har också förmågan att få köparen/säljaren att känna lugn inför ett beslut. Han är också mycket duktig säljare, vilket gagnar både köpare och säljare. Det blir en vinna-vinna situation. Han har också förmågan att vara lite privat, berättar om sin familj etc. utan att bli för privat. Förtroendeingivande. Mycket positiv mäklarkontakt och köp/sälj upplevelse!
    Raija A
    • 60.0 m²
    • Vidablick
    Tack snälla Raija för dina fina ord. Roligt att höra att ni är nöjda. Mvh Magnus

• 2020-09-03
    Trevligt bemötande, engagerad och kunnig med snabb återkoppling. Jag är mycket nöjd med lägenhetsförsäljningen!
    Doris G
    • 90.7 m²
    • Eneby
    Tack snälla för er rekommendation. Roligt att höra att ni är nöjda med min insats. Kul att det gick så snabbt och smidigt med försäljningen. Mvh Magnus

• 2020-08-27
    Trevlig. Bra bemötande. Trevlig kille att ha att göra med. Välinformerande. Lugn. Köpte lägenhet i Boverian. Sålde lägenheten i Vilbergen.
    Guldis N
    • 82.6 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Tack snälla för er rekommendation, kul att höra att ni är nöjda. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i den nya lägenheten. Mvh Magnus

• 2020-08-08
    Det finns mycket, men kortfattat: bra bemötande, lyhörd, lätt att få tag på.
    Melisa T
    • 140.0 m²
    • Lindö
    Tack Melisa för din rekommendation. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i huset. Mvh Magnus

• 2020-07-30
    Köpt för 695, såld för 940. Ödmjuk och trevlig mäklare, som ger pålitligt intryck. Vi köpte lägenheten av honom och valde att välja honom för att sälja den, eftersom vi trivdes så bra med köpandet av lägenheten.
    Lina N
    • 37.0 m²
    • Norr
    Tack Lina för din rekommendation. Lycka till med jobbet i Stockholm. Mvh Magnus

• 2020-07-26
    En kille med känsla för köparen o även säljaren . Glad o nära till skratt . Ger trygghet o känsla av att inte lura upp
    Camilla S
    • 78.0 m²
    • Skarphagen
    Tack snälla Camilla för din rekommendation. Hoppas verkligen att du kommer att trivas i nya lägenheten. Mvh Magnus

• 2020-06-22
    Magnus är trevlig, ödmjuk, glad och väldigt insatt i sitt arbete, är rak och ärlig och och ger inga falska förhoppningar! En mäklare jag kan rekomendera varmt!!
    Lena R
    • 137.0 m²
    • Kättsätter
    Tack snälla Lena för dina fina ord. Nu ska vi bara se till att hitta en bra lägenhet åt er. Trevlig sommar! Mvh Magnus

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte