Marie Nikander
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-12 - 2019-05
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa till med stora affärer och att få jobba med människor.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad person i allt jag tar mig för. Jag har fått förtroendet att hjälpa väldigt många med deras bostadsaffärer och gör detta med glädje och med nöjda kunder. Jag är även en mycket glad, positiv och förtroendeingivande mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Då är jag helst med familj och vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
Mitt nuvarande hem på landet utanför Söderköping är mitt drömhem! Läs mer

Läs vad 46 Läs vad Marie Nikander

• Berit H sålde sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-05-29

Ramsdal
    Marie har sålt vårt fritidshus på ett oklanderligt sätt.hon är smidig och lättsam och alltid ställt upp på oss . Vi är väldigt nöjda på det sätt vi blivit bemötta. Läs mer
  • Maud Astrid Birgitta S sålde sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-05-04

Bra bemötande.
    Ringer upp om hon inte svarat när jag ringt.
    Trovärdig. Läs mer
  • Patrik B köpte sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-03-13

Marie är trevlig, glad och positiv och försöker alltid lösa de frågor som dyker upp. Läs mer
  • Inger Gunilla B sålde sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-02-14

Jag har sålt en villa på landet och jag fick ett bra bemötande, samt att försäljningen blev bra. Läs mer
  • Jonas S sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-02-12

Centralt
    Suveränt bemötande. Både personligt och professionellt. Bra guidning genom hela processen, tjänstvillig inställning och effektiv hantering. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-13 Marie N svarar Jonas S
    Tack snälla Jonas, så roligt att läsa! Det är lätt att göra bra ifrån sig när man har bra säljare och en så galet kanonfin bostad att förmedla!
  • Linnéa S köpte sin bostad med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-01-28

Jag har köpt en bostadsrätt, fick ett trevligt bemötande och de förväntningar jag hade motsvarades av denna mäklare. Läs mer
    2019-02-07 Marie N svarar Linnéa S
    Tack Linnéa för ditt fina omdöme. Jag hoppas verkligen att ni trivs :)
  • Annelie H köpte sin bostad med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-12-12

Köpt en sommarstugan. Marie var mycket kompetent och trevlig. Kan varmt rekommendera Marie som mäklare. Läs mer
    2019-02-07 Marie N svarar Annelie H
    Tack snälla Annelie för det fina omdömet, det värmer i mäklarhjärtat. Det är enkelt att vara bra på sitt jobb när man har så bra och trevliga kunder som er :)
  • Ann-Christine J köpte sin bostad med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-12-07

Vi har köpt ett radhus i Söderköping.Där Mari Nikander var vår mäklare, mycket förtroende ingivande, duktig o noggrann glad o pigg.
    Så alla förväntningar på hur en mäklare ska vara har Mari Nikander. Läs mer
    2018-12-12 Marie N svarar Ann-Christine J
    Tack snälla för så fin rekommendation, det värmer i mäklarhjärtat :)
  • Hans J köpte sin bostad med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-12-05

trevlig glad o hjälpsam. jag kan rekommendera henne till fler. Läs mer
    2018-12-05 Marie N svarar Hans J
    Tack snälla Hans :) hoppas ni får en fin jul framöver ?
  • Ann-Kristine S skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-09-28

Sålt ett fritidshus.
    Marie motsvarade mina förväntningar. Hon svarar alltid på Mail och är alltid glad och trevlig. Mycket noggrann.
    En mycket bra upplevelse från början till slut! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson