Marie Nikander
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-09 - 2019-08
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa till med stora affärer och att få jobba med människor.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad person i allt jag tar mig för. Jag har fått förtroendet att hjälpa väldigt många med deras bostadsaffärer och gör detta med glädje och med nöjda kunder. Jag är även en mycket glad, positiv och förtroendeingivande mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Då är jag helst med familj och vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
Mitt nuvarande hem på landet utanför Söderköping är mitt drömhem! Läs mer

Läs vad 53 Läs vad Marie Nikander

• Mikael Hrlin L
    Mikael Hrlin L sålde sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-09-09

Sålde villan i Söderköping och Marie har alltid varit så vänlig och proffsig som mäklare. Jag hade höga förväntningar och det motsvarade hon mer än väl. En trevlig och för oss mycket positiv upplevelse. Läs mer
    2019-09-16 Marie N svarar Mikael Hrlin L
    A men tack snälla :) Jätte roligt att det gick så bra!
  • Niklas F köpte en tomt med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-09-05

Marie löser stora som små hinder vid en fastighetsaffär utan att ge upp. Läs mer
    2019-09-09 Marie N svarar Niklas F
    Ja, ibland kan det vara lite utmanande... tack för att ni var så tålmodiga och för ett fint omdöme!
  • Victoria K sålde sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-09-01

Sålde vårat hus med fantastisk hjälp av Marie.
    Härlig, lättsam & professionell! Vad kan man mer begära? Läs mer
    2019-09-04 Marie N svarar Victoria K
    Tack pärlan för ett så fint omdöme, det värmer i mäklarhjärtat!!
  • Christel L köpte sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-08-18

Köpte en mindre villa. Det var utmärkt agerande av mäklaren hela tiden.proffsigt, trevligt och kompetent. Läs mer
    2019-09-04 Marie N svarar Christel L
    Tack snälla ni och tack för att ni varit så trevliga och rara att jobba med, hoppas ni kommer trivas i ert nya hem!
  • Anna W köpte sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-08-07

Marie har på ett utomordentligt vis bemött oss och lotsat oss igenom vårt köp av fritidshus/tomt. Med ett glatt humör har hon svarat på alla våra frågor, dumma som relevanta... då detta var vår första fastighetsaffär.
    Vi har känt oss trygga med Maries kompetens och är mer än nöjda över att ha haft henne som mäklare. Läs mer
    2019-09-04 Marie N svarar Anna W
    Tack snälla för ett så fint omdöme. Inga frågor är dumma frågor och välkomna till ett härligt ställe med trevliga grannar :)
  • Kerstin L sålde sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-07-06

Vi har sålt Mem Villa Sjösala.Marie Nikander är en positivt öppen människa, glad vänlig och oerhört ambitiös och professionell mäklare.Våra förväntningar var att bli stöttade med information i säljprocessen, vilket vi fått av Marie Nikander. Vårt slutpris som vi önskade var 5 milj.vilket vi också i slutändan med Maries förhandlingar fick.Mycket nöjd kund, tack🌿🦋 Kerstin Lindberg-Fryckstedt Läs mer
  • Lars Ivar V sålde sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-07-03

Mogata
    Ärendet gällde försäljning av en fritidsbostad. Bra och positivt bemötande. God lokalkännedom om det aktuella området. Lätt att få kontakt med. Professionell i sin roll. Läs mer
    2019-07-05 Marie N svarar Lars Ivar V
    Tack snälla ni. Det är lätt att göra ett bra jobb med så bra kunder 👍
  • Berit H sålde sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-05-29

Ramsdal
    Marie har sålt vårt fritidshus på ett oklanderligt sätt.hon är smidig och lättsam och alltid ställt upp på oss . Vi är väldigt nöjda på det sätt vi blivit bemötta. Läs mer
  • Maud Astrid Birgitta S sålde sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-05-04

Bra bemötande.
    Ringer upp om hon inte svarat när jag ringt.
    Trovärdig. Läs mer
  • Patrik B köpte sitt hus med hjälp av Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-03-13

Marie är trevlig, glad och positiv och försöker alltid lösa de frågor som dyker upp. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind