Petra Kemhagen
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 9 kunder tycker om Petra Kemhagen

• Fredrik H skrev om Petra Kemhagen en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har sålt ett hus. Bra och ganska tillgänglig mäklare men stressad och ibland överdrivet "glad".
    Vi blev dock nöjda med resultatet och det kändes tryggt. Mäklaren kunnig. Läs mer
  • Åke K skrev om Petra Kemhagen en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt ett 1700talstorp på Kättilö
    Vi fick att mycket bra bemötande av Petra.

Petra var tydllig i sin kommunikation och samtidigt smidig och diplomatisk.

Mycket proffsig i sitt sätt att agera mot spekulanter Läs mer
  • Monika Eva-karin F skrev om Petra Kemhagen en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Hej!
    Jag tycker att Petra Kemhagen har skött försäljningen av vår fastighet till full belåtenhet.
    Jag kommer att rekommendera Petra Kemhagen.

Hälsningar
    Eva-Karin Frey Läs mer
  • Artig. Okunnig om värdet av uthus och helheten av fastigheten. Vill avsluta uppdraget alldeles för snabbt på grund av sin egen stundande semester. Enligt uppdragsbeskrivningen och muntlig överenskommelse skulle fastigheten visas innan annonsen publicerades på Hemnet för två spekulanter som bodde i närområdet. Den ena spekulanten kunde endast komma på en förmiddag, då kunde inte mäklaren. Spekulant nr två började med budgivning som mäklaren egentligen skulle meddela att den skulle ske efter annonsering. Detta skedde inte vilket ledde till att flera spekulanter som senare hörde av sig till oss fick ingen möjlighet att lämna bud. Med två ägare bör mäklaren vara lyhörd för olika uppfattningar och hänvisa till överenskommelsen. När det är två ägare så bör båda ägarna få samma information och inte behöva be om detta. Samtliga kontaktuppgifter fanns hos mäklaren. Inget dokument för för påskrift till lagfart för för ny ägare (makes godkännande) skrevs inte vid kontraktstillfället. Detta skickades till oss ca 12 januari med fel make samt att den efterdaterades med 11 december. Kan tyvärr inte rekommendera denna mäklare. Läs mer
    2018-01-30 Petra K svarar Siv-britt Astrid Linnéa H
    Hej Siv-Britt,
    Jag tycker verkligen att det är tråkigt att du inte är nöjd med min insats, men jag anser att jag handlat efter era önskemål och med ert bästa i åtanke. Du får gärna kontakta mig igen så ska jag, punkt för punkt resonera kring dina frågeställningar. Men återigen, givetvis smärtar det mig att jag bara lyckats övertyga en av säljarna om att jag gjort ett bra jobb i denna affär.
    Med vänlig hälsning,
    Petra
  • Stig S skrev om Petra Kemhagen en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Min upplevelse av samarbetet med Petra är att hon är noggrann och kunnig. Hon är saklig och påläst, och är hon osäker så tar hon reda på fakta som hon inte vet. Hon är noga med att uppdatera köparen om dagsläget och har alltid gått att nå. Hon informerar när hon själv är ledig så att man vet det. Dock har hon ändå gått att nå om det har varit viktigt.
    Dessutom är hennes bemötande supertrevligt. Hon är ett genuint proffs inom branschen.
    Den bästa mäklare som vi haft att göra med. Läs mer
  • Ellinor S skrev om Petra Kemhagen en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Petra är trevlig och saklig. Känns trygg att göra affär med. Läs mer
  • Jonas D skrev om Petra Kemhagen en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag upplevde henne som tydlig och insatt i bostaden. Det var lätt att få tag på henne under budgivningens slutskede vilket kändes viktigt. Jag upplevde att hon kunde svara på mina frågor Läs mer
  • Hans O skrev om Petra Kemhagen en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag anser att Petra skötte bemötandet mycket väl.
    Hela vår kontakt har speglats av en riktigt bra kontakt där det varit lätta att samarbete med Petra. Läs mer
  • Ann N skrev om Petra Kemhagen en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi uppskattar kontakten vi haft med Petra från första mötet till kontraktsskrivningen. Hon är lyhörd, tydlig i sin information, påläst och otroligt noggrann. Inga oangenäma överraskningar hade en chans att dyka upp. Jag tror att både vi, säljare, och köpare kände att hon ville göra fastighetsaffären så bra som möjligt för oss bägge. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson