Aktiv på Reco.se sedan 2014

Läs vad 63 kunder tycker om Didrik Lund

• Gunnar A köpte sin bostad med hjälp av Didrik Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2018-12-12

Köpt Fritidshus på Blidö
    Blev korrekt och snabbt bemött
    Bra mäklarjobb Läs mer
  • Viktor F sålde sin bostad med hjälp av Didrik Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2018-12-03

Didrik har hjälpt oss med att sälja vårat hus och vi är nöjda med affären. Han är lugn och erfaren vilket inger förtroende både för köpare och säljare. Läs mer
  • Berith H köpte sin bostad med hjälp av Didrik Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2018-11-18

jag har köpt ett fritidshus i Norrtälje. Didrik var mycket trevlig och kunnig. Det blev ett snabbt tillträde som vi önskade. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2018-11-19 Didrik L svarar Berith H
    Tack Berith !
  • Åsa W skrev om Didrik Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2018-09-18

Vi köpte ett fritidshus via Didrik i Norrtälje sommaren 2018. Vi fick ett bra bemötande och Didrik är väldigt kunnig och professionell! Vi kan varmt rekommendera Didrik som fastighetsmäklare vid en bostadsaffär. Läs mer
    2018-09-18 Didrik L svarar Åsa W
    Tack Åsa för det pmdömet.
  • Tom S skrev om Didrik Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2018-09-16

Mäklaren hade bra kunskap om området och skötte försäljningen som man kan förvänta sig enligt regelverket Läs mer
  • Lizette Eva Ulrika R skrev om Didrik Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2018-05-14

Han är trevlig och tillmötesgående, ringer eller smsar, för påminnelse, försäljningen är pågående, Ulrika Rehnberg Läs mer
  • Cecilia N skrev om Didrik Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2018-01-19

Väldigt professionell mäklare som såg till att min försäljning blev riktigt smidig! Kan absolut rekommendera Didrik! Läs mer
    2018-01-19 Didrik L svarar Cecilia N
    Tack Cecilia
  • Lee J skrev om Didrik Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2017-10-26

Hittills har det känts bra med ett trevligt bemötande men önskar få svara vidare efter att affären är avslutad. Läs mer
    2017-10-26 Didrik L svarar Lee J
    Hej!

Tyvärr går det inte ut någon ny Reco efter tillträdet.

Med vänlig hälsning
  • Hugo L
    Hugo L skrev om Didrik Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2017-10-20

Didrik har skött alla formaliteter i sitt uppdrag väl och han har framför allt fått mitt objekt sålt. Han har varit punktlig, återkopplat samt framför allt hållit mig informerad om vad som händer i affären och kryddat detta med ett trevlig och korrekt uppträdande. Läs mer
    2017-10-20 Didrik L svarar Hugo L
    Tack för den bedömningen av mitt arbete !
  • Alf A skrev om Didrik Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2017-08-29

Didrik Lund var inlyssnande och tillmötesgående för våra frågor och krav. Alltid snabb på att återkoppla till oss trots att det var semestertider. Hade bra koll på alla dokument när köpekontraktet skulle skrivas under. Vi upplevde Didrik som en seriös mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrtälje

Emeli Sand