Emeli Sand
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 107 kunder tycker om Emeli Sand

• Klas F sålde sin bostad med hjälp av Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Emeli Sand har motsvarat förväntningarna
    vi haft på en mäklare. Hon har på ett bra sätt informerat oss om gången i en fastighetsförsäljning. Hon har hela tiden hållit oss uppdaterade under försäljningsfasen och gett ett kunnigt och trevligt intryck Läs mer
  • Stefan B köpte sin bostad med hjälp av Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Hon tog hand om allt det tyckte jag var br Läs mer
  • Maria A köpte sin bostad med hjälp av Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Hej, jag har i höst köpt en fastighet i Frihamra. Emeli var under hela processen otroligt tillmötesgående, kunnig och serviceminded. Jag hade en idé om att bli ägare till huset på just min födelsedag och tack vara Emeli blev idén till verklighet vilket var helt fantastiskt då det var kort om tid att ordna med allt det praktiska.
    En stor eloge till Emeli som lyckades ro allt i land :-)
    Mvh Mija Ahlström Läs mer
  • Barbro M sålde sin bostad med hjälp av Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Vi skulle sälja vår sommarstuga och fick då allt stöd och all hjälp vi behövde under hela processen. Emeli var väldigt bra på att löpande kommunicera med oss och snabbt återkoppla, vilket var en stor trygghet! Läs mer
  • Dennis L köpte sin bostad med hjälp av Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag har både köpt ett hus och sålt en lägenhet.

Mäklaren var mycket påläst vid försäljningen och kunnig om objektet.
    Jag tycker det har varit bra kommunikation och man har fått veta direkt om det är något som händer.
    Inga otydliga sms utan samtal där man ibland haft motfrågor eller funderingar som kunna lösts på en gång.

Professionellt hanterat från början till slut. Läs mer
  • Niclas K köpte sin bostad med hjälp av Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Duktig, blev bra bemött och både köp och säljaffären har gått smidigt Läs mer
  • Anneli B
    Anneli B sålde sin bostad med hjälp av Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    När vi sålde vårt radhus valde vi Emeli som vår mäklare då hon utger ett väldigt proffessionellt och trevligt bemötande. Emeli hjälpte oss på vägen långt över vad hennes roll kräver och alltid med ett hjälpsamt och mycket proffesionellt bemötande! Vi rekommenderar varmt att ni vänder er till Emeli med er bostadsaffär! Läs mer
  • Melinda S köpte sin bostad med hjälp av Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag har köpt en bostadsrätt, lägenhet i rimbo.
    Mäklaren bemötte mig på ett väldigt bra sätt när jag kom på visningen, glad och trevlig och kunde svara på frågor och var kunnig om lägenheten och området (vilket var den enda förväntningen jag hade).
    Hela ärendet sköttes väldigt snyggt och professionellt av mäklaren. Läs mer
  • Lisa T köpte sin bostad med hjälp av Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Sålt lägenhet och i samma veva köpt hus med hjälp av Emeli. Kunnig, hjälpsam och med ett gott bemötande! Trevlig & lättsam! 5 av 5 toasters! Läs mer
    Emeli S gillar detta
  • Marcus P köpte sin bostad med hjälp av Emeli Sand en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    Jag har köpt ett fritidshus av Emeli och upplevde att jag fick ett mycket proffsigt bemötande med stort engagemang genom hela köpet. Tack Emeli! Läs mer
    Emeli S gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrtälje