Erika Blomqvist
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att vara mäklare är att hjälpa och coacha en säljare genom en av livets största affärer. Samt att det är otroligt kul att hitta en köpare som känner sig trygg med sitt beslut om valet av ny bostad.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är en sekelskiftesvilla som ligger i nära anslutning till havet.

Vad vet vi inte om dig?
Det många inte vet är att jag är fotograf i grund och botten. En otroligt fördelaktig grund att stå på som mäklare! Läs mer

Läs vad 59 Läs vad Erika Blomqvist

• Kjell P sålde sitt hus med hjälp av Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-03-30

Bergshamra
    Jag har sålt min villa via Fastighetsbyrån och Erika Blomqvist. Hon genomförde affären på ett korrekt, trevligt och kompetent sätt. Jag hade kanske tänkt mig att få en lite högre köpeskilling men med tanke på rådande coronapandemi och därmed osäkerhet i fastighetsbranschen är jag glad och nöjd ändå. Jag rekommenderar Erika till alla som tänker sälja fastighet. Läs mer
  • Johan K köpte sitt hus med hjälp av Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-08-21

Rådmansö - Nabbo
    Fritidshus. Erika var seriös och hjälpsam. Läs mer
  • Gunnel G sålde sitt hus med hjälp av Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-07-25

Rådmansö - Nabbo
    Fått hjälp att sälja mitt fritidshus. Erika Blomqvist har varit mycket pålitlig och samarbetet har varit mycket okomplicerat och gott! Läs mer
    2019-08-19 Erika B svarar Gunnel G
    Tack Gunnel! Det har varit roligt att hjälpa till att sälja ditt charmiga lilla sommarställe.
  • Evelina F köpte sitt hus med hjälp av Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-07-17

Grind
    Köpt villa i Norrtälje
    Upplevde att hon har ett professionellt bemötande och hon kunde svara på alla frågor vi hade!
    Trevlig tjej Läs mer
    2019-08-19 Erika B svarar Evelina F
    Tack för den fina recensionen. Hoppas ni kommer trivas bra i huset!
  • Mats R köpte sitt hus med hjälp av Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-06-24

Blidö
    Vi köpte ett fritidshus på Blidö som Erika sålde. Vi tycker att Erika gjorde ett mycket professionellt arbete genom hela processen och kan rekommendera henne varmt. Läs mer
    2019-06-24 Erika B svarar Mats R
    Tack för de fina orden. Jag hoppas att ni trivs och att ni till och med hann med att få iordning för övernattning till årets soliga midsommar.
  • Håkan E köpte en tomt med hjälp av Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-06-01

Gräddö
    Lugn och kontrollerad person som vet vad hon gör. Allt funkade utan problem. Läs mer
    2019-06-03 Erika B svarar Håkan E
    Tack för den fina recensionen Håkan och välkomna till Gräddö!
  • Daniel P sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-05-08

Gransäter
    När jag skulle sälja min 2:a fick jag hjälp av en mycket trevlig och duktig och noggrann mäklare som framförde alla mina krav jag hade med flytten och försäljningen. Läs mer
    2019-05-08 Erika B svarar Daniel P
    Tack för de fina orden Daniel! Det har varit ett nöje att få hjälpa till att sälja tvåan som du och din lilla familj har börjat växa ur.
  • Jan S sålde en tomt med hjälp av Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-05-06

Gräddö
    Erica var uthållig ty annonsen låg ute flera år.
    Annonsen ändrades med tiden så Erica är flexibel också.
    Vi är nöjda. Läs mer
    2019-05-07 Erika B svarar Jan S
    Tack för den fina recensionen Janne. Vi hoppas på nya goda grannar och jobbar vidare med att få den sista tomten såld.
  • Boel B sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-04-01

Grind
    Erika har hjälpt mig att köpa en lägenhet och sälja mitt hus.
    Hon har hela tiden skött allt på ett mycket proffsigt och samtidigt lagom personligt och neutralt sätt.
    Jag vet inte vilka förväntningar jag hade, men det kunde inte ha skötts bättre.
    Verkligen en mäklare som jag kan rekommendera! Läs mer
    2019-04-02 Erika B svarar Boel B
    Tack Boel! Det har varit otroligt trevligt att få hjälpa dig hitta ett nytt boende och sälja ditt nuvarande, som varit ditt hem i så många år. Det känns alltid lite extra bra när allt bara klaffar, både bostadsbytarprocessen och personkemin.
  • Mari A sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-03-20

Kvisthamra
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande.
    Försäljningen fungerade bra, vi var också mycket tillmötesgående när det gällde prissättning och önskan om en enkel och smidig affär.
    Känns tryggt med tydligt upplägg och rutiner kring hur försäljningen ska gå till. Erika har informerat oss kontinuerligt och tydligt, det har känts mycket bra. Hon påminner oss också om sådant som behöver göras, vilket är bra när man inte är van att sälja den här typen av objekt. Läs mer
    2019-04-02 Erika B svarar Mari A
    Tack Mari! Försäljningen har verkligen gått smidigt och snabbt. Ni har varit enkla och trevliga uppdragsgivare. //Erika

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrtälje

Jacob Lund