Erika Blomqvist
Registrerad mäklare sedan 2012-03-19
Aktiv på Reco.se sedan 2015-03-18
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att vara mäklare är att hjälpa och coacha en säljare genom en av livets största affärer. Samt att det är otroligt kul att hitta en köpare som känner sig trygg med sitt beslut om valet av ny bostad.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är en sekelskiftesvilla som ligger i nära anslutning till havet.

Vad vet vi inte om dig?
Det många inte vet är att jag är fotograf i grund och botten. En otroligt fördelaktig grund att stå på som mäklare! Läs mer

Läs vad 63 Läs vad Erika Blomqvist

• Hanna W köpte sitt hus med hjälp av Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-06-20

Gräddö
    Vi är sååå lyckliga att ha hittat vårat drömställe
    Tack vare Erika gick allt väldigt smidigt och proffsigt till.
    Erika gick den ”extra milen” för att tillmötesgå både oss och som jag förstår även säljarna. Allt från en Extra visning, till flexibelitet i möten. Dessutom berättade Erika om bygden och allt som finns här. För oss var det avgörande för ett köp.
    Tack Erika och ha en jätteskön sommar!!!!! Läs mer
    2020-06-22 Erika B svarar Hanna W
    Tack själva! Bättre köpare tror jag inte att säljarna hade kunnat få. Ni har varit otroligt tillmötesgående, bl.a. då Corona inneburit påhittiga kontraktsskrivningslösningar och digitala möten med säljarna. Varmt välkomna till Gräddö:)
  • Ulf W sålde sitt hus med hjälp av Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-06-18

Gräddö
    Erika var trevlig och enkel att samarbeta med, hjälpsam och tillgänglig. Men framförallt så förstod hon vad vi sålde, vad som var vårt fritidshus förtjänster. Hon gjorde en saklig men positiv presentation och hittade också snabbt seriösa spekulanter som vi gjorde affär med. Läs mer
    2020-06-22 Erika B svarar Ulf W
    Tack för den fina recensionen Ulf och Maria! Jag är glad att ni ringde mig för att få hjälp med försäljningen av ert fina lilla fritidshus. Köparna verkar otroligt nöjda. Något slags rekord måste vi ha slagit också - från uppdrag till tillträde på tre veckor:)
  • Carina P sålde sitt hus med hjälp av Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-06-01

Rådmansö - Rävsnäs
    Har sålt en sommarstuga och fick bra hjälp och proffsigt bemötande av Erika.
    Hon känns kunnig. Läs mer
    2020-06-01 Erika B svarar Carina P
    Tack Carina! De nya ägarna kommer garanterat trivas i er lilla sommarstuga på Rådmansö.
  • Angelika R sålde sitt hus med hjälp av Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-05-04

Bergshamra
    Vi har sålt en sommarstuga med hjälp av Erika.
    Erika har på ett lugnt och trevlig sätt tagit sig an sitt uppdrag och gjort oss delaktiga på ett proffsigt sätt.
    Erika har hela tiden haft kontakt med oss i alla faser under försäljningens gång. Vi har lätt kunnat få kontakt med henne vid olika tillfällen när vi har haft frågor och funderingar
    Vi har känt ett stort förtroende för henne och hela försäljningen slutade över förväntan på många olika sätt. Läs mer
    2020-05-05 Erika B svarar Angelika R
    Tack för dina varma ord och utförliga förklaring till din rekommendation. Det har varit härligt att få hjälpa till och roligt att försäljningen gick så bra. Det blir spännande att se hur köparna utvecklar erat lilla sommarhus. Tack för de fina blommorna!
  • Kjell P sålde sitt hus med hjälp av Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-03-30

Bergshamra
    Jag har sålt min villa via Fastighetsbyrån och Erika Blomqvist. Hon genomförde affären på ett korrekt, trevligt och kompetent sätt. Jag hade kanske tänkt mig att få en lite högre köpeskilling men med tanke på rådande coronapandemi och därmed osäkerhet i fastighetsbranschen är jag glad och nöjd ändå. Jag rekommenderar Erika till alla som tänker sälja fastighet. Läs mer
    2020-04-27 Erika B svarar Kjell P
    Tack för det fina omdömet Kjell! Det har varit roligt att få hjälpa er sälja det hem som ni har bott i i så många år.
  • Johan K köpte sitt hus med hjälp av Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-08-21

Rådmansö - Nabbo
    Fritidshus. Erika var seriös och hjälpsam. Läs mer
  • Gunnel G sålde sitt hus med hjälp av Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-07-25

Rådmansö - Nabbo
    Fått hjälp att sälja mitt fritidshus. Erika Blomqvist har varit mycket pålitlig och samarbetet har varit mycket okomplicerat och gott! Läs mer
    2019-08-19 Erika B svarar Gunnel G
    Tack Gunnel! Det har varit roligt att hjälpa till att sälja ditt charmiga lilla sommarställe.
  • Evelina F köpte sitt hus med hjälp av Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-07-17

Grind
    Köpt villa i Norrtälje
    Upplevde att hon har ett professionellt bemötande och hon kunde svara på alla frågor vi hade!
    Trevlig tjej Läs mer
    2019-08-19 Erika B svarar Evelina F
    Tack för den fina recensionen. Hoppas ni kommer trivas bra i huset!
  • Mats R köpte sitt hus med hjälp av Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-06-24

Blidö
    Vi köpte ett fritidshus på Blidö som Erika sålde. Vi tycker att Erika gjorde ett mycket professionellt arbete genom hela processen och kan rekommendera henne varmt. Läs mer
    2019-06-24 Erika B svarar Mats R
    Tack för de fina orden. Jag hoppas att ni trivs och att ni till och med hann med att få iordning för övernattning till årets soliga midsommar.
  • Håkan E köpte en tomt med hjälp av Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2019-06-01

Gräddö
    Lugn och kontrollerad person som vet vad hon gör. Allt funkade utan problem. Läs mer
    2019-06-03 Erika B svarar Håkan E
    Tack för den fina recensionen Håkan och välkomna till Gräddö!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrtälje

Jacob Lund