Erika Blomqvist

Erika Blomqvist

Erika Blomqvist är mäklare på Fastighetsbyrån Norrtälje

Erika Blomqvist har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Erika Blomqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-03 och har fått 66 omdömen med ett betyg på 4.8. Erika Blomqvist har haft 0 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att vara mäklare är att hjälpa och coacha en säljare genom en av livets största affärer. Samt att det är otroligt kul att hitta en köpare som känner sig trygg med sitt beslut om valet av ny bostad.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är en sekelskiftesvilla som ligger i nära anslutning till havet.

Vad vet vi inte om dig?
Det många inte vet är att jag är fotograf i grund och botten. En otroligt fördelaktig grund att stå på som mäklare!

Läs vad 66 Läs vad Erika Blomqvist

• köpte sitt hus med hjälp av Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2020-10-02
    Vi köpte en sommarstuga i Norrtälje. Det vi uppskattade mest och som överträffade våra förväntningar var hennes goda lokalkännedom, dessutom kunde hon tipsa oss om saker man kan göra och platser man kan besöka.
    Vår totala upplevelse var mycket bra.
  • sålde sitt hus med hjälp av Erika Blomqvist en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2020-08-19
    Erika hjälpte oss att sälja vårt fritidshus. Vi uppskattade mycket hennes sätt att arbete och hennes lokalkännedom om området.
    • Rådmansö
    2020-08-18
    Vi köpte ett fritidshus på Rådmansö där Erika var mäklare. Vi blev bra bemötta av Erika och vi uppfattade henne som kunnig. Hon återkopplade snabbt på frågor vi hade, även utanför vanlig kontorstid. Hon påpekade också när vår bank inte hade gjort sin del i arbetet så att vi kunde lösa dessa saker snabbt. Det var en bra upplevelse att ha att göra med Erika.
    Tack för de fina orden. Jag hoppas ni kommer att trivas bra i fritidshuset och att ni har fått uppleva lite sommar där redan i år. Erika Blomqvist
    2020-06-20
    Vi är sååå lyckliga att ha hittat vårat drömställe
    Tack vare Erika gick allt väldigt smidigt och proffsigt till.
    Erika gick den ”extra milen” för att tillmötesgå både oss och som jag förstår även säljarna. Allt från en Extra visning, till flexibelitet i möten. Dessutom berättade Erika om bygden och allt som finns här. För oss var det avgörande för ett köp.
    Tack Erika och ha en jätteskön sommar!!!!!
    Tack själva! Bättre köpare tror jag inte att säljarna hade kunnat få. Ni har varit otroligt tillmötesgående, bl.a. då Corona inneburit påhittiga kontraktsskrivningslösningar och digitala möten med säljarna. Varmt välkomna till Gräddö:) Erika Blomqvist
    2020-06-18
    Erika var trevlig och enkel att samarbeta med, hjälpsam och tillgänglig. Men framförallt så förstod hon vad vi sålde, vad som var vårt fritidshus förtjänster. Hon gjorde en saklig men positiv presentation och hittade också snabbt seriösa spekulanter som vi gjorde affär med.
    Tack för den fina recensionen Ulf och Maria! Jag är glad att ni ringde mig för att få hjälp med försäljningen av ert fina lilla fritidshus. Köparna verkar otroligt nöjda. Något slags rekord måste vi ha slagit också - från uppdrag till tillträde på tre veckor:) Erika Blomqvist
    • Rådmansö - Rävsnäs
    2020-06-01
    Har sålt en sommarstuga och fick bra hjälp och proffsigt bemötande av Erika.
    Hon känns kunnig.
    Tack Carina! De nya ägarna kommer garanterat trivas i er lilla sommarstuga på Rådmansö. Erika Blomqvist
    • Bergshamra
    2020-05-04
    Vi har sålt en sommarstuga med hjälp av Erika.
    Erika har på ett lugnt och trevlig sätt tagit sig an sitt uppdrag och gjort oss delaktiga på ett proffsigt sätt.
    Erika har hela tiden haft kontakt med oss i alla faser under försäljningens gång. Vi har lätt kunnat få kontakt med henne vid olika tillfällen när vi har haft frågor och funderingar
    Vi har känt ett stort förtroende för henne och hela försäljningen slutade över förväntan på många olika sätt.
    Tack för dina varma ord och utförliga förklaring till din rekommendation. Det har varit härligt att få hjälpa till och roligt att försäljningen gick så bra. Det blir spännande att se hur köparna utvecklar erat lilla sommarhus. Tack för de fina blommorna! Erika Blomqvist
    • Bergshamra
    2020-03-30
    Jag har sålt min villa via Fastighetsbyrån och Erika Blomqvist. Hon genomförde affären på ett korrekt, trevligt och kompetent sätt. Jag hade kanske tänkt mig att få en lite högre köpeskilling men med tanke på rådande coronapandemi och därmed osäkerhet i fastighetsbranschen är jag glad och nöjd ändå. Jag rekommenderar Erika till alla som tänker sälja fastighet.
    Tack för det fina omdömet Kjell! Det har varit roligt att få hjälpa er sälja det hem som ni har bott i i så många år. Erika Blomqvist
    • Rådmansö - Nabbo
    2019-08-21
    Fritidshus. Erika var seriös och hjälpsam.
    • Rådmansö - Nabbo
    2019-07-25
    Fått hjälp att sälja mitt fritidshus. Erika Blomqvist har varit mycket pålitlig och samarbetet har varit mycket okomplicerat och gott!
    Tack Gunnel! Det har varit roligt att hjälpa till att sälja ditt charmiga lilla sommarställe. Erika Blomqvist