Frida Hyrelius

Frida Hyrelius

Frida Hyrelius är mäklare på Fastighetsbyrån Norrtälje

Frida Hyrelius har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Frida Hyrelius har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.8. Frida Hyrelius har haft 16 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-07

Läs vad 9 Läs vad Frida Hyrelius

• köpte sitt hus med hjälp av Frida Hyrelius en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Älmsta
    2021-07-27
    Vänligt och proffsigt bemötande. Levde upp till förväntningarna.
    Hej Erik och Inger, Det viktigaste för mig är att både köpare och säljare ska vara nöjda. När jag får en sådan fin recension av er så blir jag superglad. Välkomna till Älmsta, ni kommer trivas fint! Frida Hyrelius
  • sålde sitt hus med hjälp av Frida Hyrelius en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2021-07-24
    Mycket trevlig och visade ett stort intresse av.våra önskningar. Verkar.kunnig och vi är mycket nöjda med hennes hjälp.
    Vad glad jag blir att ni är nöjda. Tack för att ni lämnade ett fint omdöme 🌸 Frida Hyrelius
    2021-07-16
    Allt har fungerat fläckfritt och vi är väldigt glada över vårt nya sommarställe :) Tack!!
    Tack för omdömet. Hoppas ni får em härlig sommar i Kaggeboda ☀️ Frida Hyrelius
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Hyrelius en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2021-06-30
    Mycket trevlig, sakkunnig och lättillgänglig.
    Tack snälla. Jag vill tacka er för en smidig och snabb affär och önskar er en härlig sommar. Frida Hyrelius
  • Daniel D
    2021-06-02
    Jag köpte en bostadsrätt. Frida har varit en mycket trevlig person
    från första stund och mycket engagerad i sitt arbete
    Mycket villig att svara och hjälpa till med våra tvivel och behov. Alltid redo att svara när du begär information och besvarar våra frågor. Deras svar har alltid varit med beundransvärd vänlighet och tålamod.
    Hej Daniel, Tack för de fina orden, det värmer. Det var mycket trevligt att träffa er och jag hoppas att du och din familj kommer trivas fint i erat nya hem. Vänligen Frida Frida Hyrelius
    • Väddö
    2021-05-27
    Jag har sålt min sommarstuga med Fridas hjälp. Seriös, tillgänglig, återkopplar fort. Glad och engagerad , lätt att ha att göra med. Stöttande , transparant. Mycket positiv helhetsupplevelse. Kändes tryggt att ha Frida som stöd
    Tack Romana och tack för ett mycket trevligt samarbete. Vänligen Frida Frida Hyrelius
    • Grisslehamn
    2021-05-26
    Köpt ett sjönära fritidshus nära Grisslehamn.

Fick ett mycket bra och vänligt bemötande av Frida. Hon var kunnig och lugn och svarade relevant på alla frågor. Inte pushig och gav ett uppriktigt intryck. Det ble på det hela taget en mycket vä och trevligt genomförd affär.
    Tack! Det var ett nöje att träffa er. Ni kommer passa som fisken i vattnet i erat nya hus och vilket drömläge ni kommer få. Vänligen Frida Frida Hyrelius
    2021-05-23
    Vi är väldigt nöjda med Frida. Mycket trevligt bemötande när vi var på en av hennes visningar, mycket hjälpsam. Dom frågor som hon ej kunde svara på vid visningen tog hon reda på omgående. (köpare)
    Hej Gert och Katri, Tack för fina ord :) Grattis till er fina pärla och hoppas att ni kommer trivas på Väddö. Vänligen Frida Frida Hyrelius
    • Väddö
    2021-03-20
    Sålde ett fritidshus och fick jättebra bemötande och hjälp av Frida. Hon var tillgänglig och ett stöd i allt omkring att sälja sitt hus.
    Stort tack Maria :) Hälsningar Frida Frida Hyrelius