Göran Persson
Registrerad mäklare sedan 2013-02-04
Aktiv på Reco.se sedan 2020-04-20
2019-07 - 2020-06

Läs vad 6 Läs vad Göran Persson

• Kristina V köpte sitt hus med hjälp av Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-07-12

Jag köpte ett hus i Norrtälje C av Göran. Vi fick en privatvisning av huset, men skulle föredragit att inte säljaren varit med på visningen. Svårt att bilda sig en egen uppfattning då...I övrigt har vi blivit bemötta på ett bra sätt. Läs mer
  • Lina L köpte sitt hus med hjälp av Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-06-26

Finsta
    Köpte ett hus utanför Norrtälje.
    Trevligt bemötande och snabba svar! Vi är jättenöjda med Göran! Läs mer
  • Charlotte A köpte sitt hus med hjälp av Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-06-22

Professionellt bemötande där både säljares och köparens intressen togs tillvara.

Hög integritet - och god kontroll, ordning och reda vid bud och kommunikation.

Snabb återkoppling vid frågor. Läs mer
  • Hans Wilhelm N sålde sitt hus med hjälp av Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-06-10

Jag har sålt fritidsfastigheten Blidö 1:263 adress Norrnäs 11, Blidö.
    Jag har hela tiden blivit bemött av Göran Persson på ett både professionellt och mycket trevligt sätt. Kommunikationen har fungerat utmärkt och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Kjell Anders Harry G sålde sitt hus med hjälp av Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-04-22

Sålt en mindre villa från 40-talet, tillbyggd och renoverad i ett lugnt småhusområde med en fin uppväxt trädgård med frukt träd och vintergröna växter.
    Vi tycker att Göran gjorde ett mycket positivt intryck ,och gav oss mycket hjälp och god information i samband med vår försäljning Läs mer
  • Billy L köpte en tomt med hjälp av Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

2020-04-20

Trevligt bemötande och flexibel. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrtälje

Jacob Lund