Jacob Lund

Jacob Lund

Jacob Lund är mäklare på Fastighetsbyrån Norrtälje

Jacob Lund har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Jacob Lund har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 598 omdömen med ett betyg på 4.7. Jacob Lund har haft 95 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

598 omdömen om Jacob Lund

Julia S
Älmsta

Jakob är en mycket kunnig och tillmötesgående mäklare som ser till både köpare och säljares intresse. Vi hade en mycket trygg och bra upplevelse vid vårat första husköp. Kan varmt rekommendera Jakob till eran försäljning och framtida köp.

Jonas S
Älmsta

Mycket trevligt bemötande. Allting kändes tryggt och han kunde svara på de frågor jag hade.

Svar från Jacob Lund

Tack Jonas för fint omdöme Och vad roligt att ni föll för ert fina hus trots att det inte var planen från första början, men ibland känns allting bara rätt. Vi ses snart igen

Martin Edvinsson L
Hallstavik

Lättdam, förstående, vägledande

Svar från Jacob Lund

Tack Martin för fint omdöme det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av sommarstugan.

Sahar G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Simpbylevägen/gransäter

Vår erfarenhet av att arbeta med Jacob var enastående, vi har både köpt och nu sålt genom honom. Jacob visade upp en imponerande nivå av professionalism och svarade snabbt på alla frågor och funderingar. Jag rekommenderar varmt Jacob för hans exceptionella service och engagemang för kunden.

Svar från Jacob Lund

Tack för otroligt fina ord jag blir så glad, det bästa som finns är när kunderna vänder sig till mig igen när de ska sälja efter att ni köpt av mig. Nu ska vi bara hitta en ny lägenhet till er igen :)

Jenny M
Finsta

Han var saklig och informativ. Bra bemötande!

Svar från Jacob Lund

Hej Jenny och tack för fint omdöme du har verkligen köpt ett charmigt hus med ett bra läge tror du och familjen kommer trivas :)

Stefan E
Grisslehamn

Vi är nöjda med hjälpen vid försäljningen av vårat hus.

Svar från Jacob Lund

Tack Stefan för omdömet och vad roligt att vi till slut fick i hamn en affär trots att det inte var på den prisnivån vi hade önskat. Lycka till i stora staden

Carina T
Finsta

Jakob är väldigt professionell och kunnig. En hårt arbetande mäklare som inte låter sig nedslås utan alltid hittar nya lösningar. Vi kände oss väldigt trygga med Jakob som ansvarig för försäljningen av vår fastighet.

Svar från Jacob Lund

Tack Carina för det fina omdömet det är alltid roligt att få hjälpa säljarna hela vägen från avstyckning till färdig tomt :)

Gunilla M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Simpbylevägen/gransäter

Jacob lät mig titta på lägenheten i lugn och ro. Det märks att han är kunnig om Norrtälje. Snabb och tydlig återkoppling och kommunikation.

Svar från Jacob Lund

Tack Gunilla för omdömet jag tror att den här lägenheten kommer passa dig perfekt.

Jessica H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Grind

Vår upplevelse har varit trygg och uppskattad från vår sida. Vi har fått svar på våra frågor och goda tips och råd. Rekommenderar

Svar från Jacob Lund

Tack Jessica för omdömet ni har verkligen köpt Norrtälje mest kompletta lägenhet planlösningmässigt.

Birgitta G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Lund en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Grind

Jacop Lund givits förtroendet att sälja två bostäder för familjen Gustafsson. Venusvägen 12, Grindvägen 12c Han har utfört dessa uppdrag till vår fulla belåtenhet. Kan varmt rekommendera honom som mäklare. Mvh Bo Gustafsson.

Svar från Jacob Lund

Tack för det fina omdömet och förtroendet att hjälpa till ytterligare en bostadsaffär.