Linnea Bäck är mäklare på Fastighetsbyrån Norrtälje

Linnea Bäck har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Linnea Bäck har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 4.8. Linnea Bäck har haft 0 försäljningar sen 2021-06 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 6 Läs vad Linnea Bäck

• sålde sin lägenhet med hjälp av Linnea Bäck en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2021-10-24
    Trevlig och gjorde det som skulle göras. Återkoppladde ofta och höll oss informerade hela tiden.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Bäck en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2021-10-22
    Mäklaren återkoppla alltid till mig. Information som hon inte hade koll på, tog hon reda på. Tillgängligheten på Linnea var dygnet runt. Alltid lika glad och hjälpsam
    Tack för ett mycket fint omdöme Anne-Christine. Precis som jag vill agera i alla lägen och så som jag önskar att både köpare och säljare ska uppfatta mig. Att processen ska kännas alltigenom trygg och förståelig. Jag önskar dig och Zelda all lycka till med ert nya fina boende! Linnea Bäck
    2021-10-20
    En mycket duktig mäklare med nära kundkontakt,alltid tillgänglig för frågor mm.hon har över förväntan tagit sig an försäljningen av våran lägenhet och får absolut högsta poäng.när vi senare ska sälja vårat hus är hon ett givet val.
    Tack linnea för ett väl genomfört uppdrag
    Med vänlig hälsning, tommy och nueng
    Så glad jag blir av dessa fina ord, det värmer att höra. Extra roligt att läsa om nära kundkontakt och tillgänglighet. Eftersom det är ledord i mitt arbete gör det mig glad att det märks och går fram. Tack snälla för förtroendet att förmedla er vackra bostad. Det har varit ett sant nöje att få samarbeta med er. Stort lycka till med nya äventyr, full fart framåt! Linnea Bäck
    2021-10-15
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Mina förväntningar blev höga.
    Än så länge flyter allt på bra men vi är inte helt klara med affären.
    Tack snälla Ewa för det fina omdömet! Bästa belöningen med det här yrket. Sen underlättar det med trevliga köpare. Ni har varit så positiva och vi har haft en fungerande dialog hela vägen :-) Jag gör mitt yttersta och det är roligt att höra att ni uppskattar det. Vi ses snart för tillträdet. Jag hoppas att ni kommer trivas fint i bostaden och varmt välkomna till Norrtälje. Linnea Bäck
    2021-10-11
    - Blev bemött på ett väldigt bra sätt.
    - Väldigt engagerad.
    - Hört av sig och berättat om hur läget var vid budgivningen samt haft väldigt bra kontakt när vi bokade mötet inför tillträdet.
    Tack snälla Magdalena! Så glad jag blir av detta fina omdöme och tack för att du tog dig tiden att lämna ett. Du har varit otroligt trevlig, återkopplat snabbt när jag sökt dig och tillmötesgående vilket gör mitt jobb så inspirerande. Lycka till med ditt nya fina boende! Linnea Bäck
    2021-10-08
    Ett genomgående professionellt samarbete!
    Från dag ett så förde jag och Linnea en givande dialog kring försäljningen av min lägenhet där hon la värde i mina önskemål men också delgav sitt proffsiga utlåtande. Processen tills visning och därmed försäljning upplevde jag som väldigt smidig då Linnea tog ansvar i allt som ska göras inför visning osv. Jag är mycket nöjd med Linneas engagemang i processen och värdesätter att min affär gick i lås på betydligt kortare tid än förväntat!

Edvard Juhlin Engqvist
    Tack snälla Edvard!
    Kan bara säga detsamma om dig, du har själv varit både förstående och tillmötesgående. Det har varit en ära att få samarbeta med dig då jag känt ditt fulla förtroende under hela processen. Guldstjärna till dig som säljare och tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme!