Linnea Bäck

Linnea Bäck

Linnea Bäck är mäklare på Fastighetsbyrån Norrtälje

Linnea Bäck har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Linnea Bäck har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.9. Linnea Bäck har haft 23 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 38 Läs vad Linnea Bäck

• Solbacka
    2022-11-03 Verifierad kund
    Tydlig uppföljning av vårt visade intresse till att fullfölja kontraktsskrivningen. Likväl som att efteråt också vara mån om att det vart ett val och köp, som är trivsamt liksom uppfyllt det som framgått. Vikten av att jag fått vägledning och inputs till en lyckad inflyttning, med avstämningar för att säkerställa att allting är i sin ordning. På kontoret har jag - eller, - ja, VI, Birk (hunden) och jag alltid känt oss lika välkomna och att Linnea vart engagerad såsom hjälpsam i våra frågor och funderingar. Birk säger 10/10 tryfflar & en tass-five.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Bäck en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Centrala Norrtälje
    2022-10-16 Verifierad kund
    Hon har varit lätt att kommunicera, väldigt hjälpsam och bra på att ta dig igenom hela proceduren.
    • Vigelsjö
    2022-10-09 Verifierad kund
    Väldigt proffesionellt bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linnea Bäck en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Centrala Norrtälje
    2022-10-06 Verifierad kund
    Väldigt bra och proffsigt bemötande, alltid anträffbar och kom alltid med uppdatering/info om hur det gick med allting under försäljningens gång. Väldigt nöjd!
    • Vätö
    2022-09-23 Verifierad kund
    Serviceinriktad, snabb och trevlig. Inget att klaga på!
  • sålde sitt hus med hjälp av Linnea Bäck en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Vätö
    2022-09-21 Verifierad kund
    Från första start har Linnea varit fantastiskt, hon har svarat på alla våra frågor och funderingar, samt alltid varit snabb med återkoppling.🌸 Vi har känt oss super trygga med henne som mäklare från början till slut! Tillgänglighet och flexibiliteten har varit på topp! Kommer definitivt ha henne som mäklare igen vid framtida försäljningar!👏🌸
    • Solbacka Strand
    2022-09-08 Verifierad kund
    Trevlig och lättsam utan att tappa sin proffesion. Fick bra kontakt direkt. Kändes personlig utan att bli privat.
    • Solbacka Strand
    2022-09-05 Verifierad kund
    Blev väl bemött, hon gjorde det hon kunde.
    Linnea har ett lugnt bemötande och trevlig.
    • Väddö
    2022-08-30 Verifierad kund
    Linnea var grym under hela köpprocessen och var väldigt behjälpigt!

snabba och raka svar och väldigt transparent under hela processen.

Vi kunde inte ha varit mer nöjda!
  • sålde sitt hus med hjälp av Linnea Bäck en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Väddö
    2022-08-28 Verifierad kund
    Duktig och trevlig mäklare som är engagerad! Svarar alltid i telefon, håller en uppdaterad och ser till att bostaden blir såld!