Maria Bruce är mäklare på Fastighetsbyrån Norrtälje

Maria Bruce har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Maria Bruce har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 81 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Bruce har haft 35 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-02 - 2023-01

81 omdömen om Maria Bruce

Sedan starten hos Reco 2021
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2023-02-03 Verifierad kund
    Precis som en mäklare skall vara anser vi.
    Alert och trevlig.
    Tusen tack Tommy! Kan bara säga detsamma om er, mycket trevliga och så är jag säker på att ni kommer att trivas strålande i bostaden! Maria Bruce
    2023-02-02 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och samarbetsvillig, kommer med bra tips och vill hjälpa för att det ska bli så bra som möjligt
    Tack så mycket! Precis som det ska vara alltså. Bara kul att kunna hjälpa till!
    Stort grattis till första egna bostaden!
    • Centrala Norrtälje
    2022-12-28 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Maria Bruce.
    Hon har överträffat våra förväntningar på ett utmärkt sätt. Mycket hjälpsam med alla frågor och gett oss information inför köpet.
    Vi kan verkligen rekommendera Maria till andra köpare/säljare!
    Hälsningar
    Anette o Christer
    Tusen tack för fint omdöme! Nöjet är lika mycket på min sida ska ni veta. Känns som om cirkeln är sluten då ni ”hittat tillbaka” till Esplanaden igen. När säljaren dessutom är så glad för att det blev just ni som kommer att bo där blir jag riktigt varm i hjärtat.
    Varma hälsningar till er!
    • Edsbro
    2022-11-30 Verifierad kund
    Ett mycket trevligt bemötande o proffsig handläggning, snabb försäljning o bra uppföljning. Vi är mycket nöjda.
    Tack snälla Kenneth för fint omdöme!
    Ni ska också ha ett stort tack för fint samarbete och förståelse för processen.
    Och återigen, tack för förtroendet att få förmedla ert fina hus
    Må så gott tills vi ses eller hörs igen!
    • Grind
    2022-11-20 Verifierad kund
    Hon är bra på det hon gör och det som gör kunden nöjd
    Så bra att ni är nöjda, tack! Vi ses på tillträdet och har ni funderingar innan så vet ni vart jag finns. Maria Bruce
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Grind
    2022-11-18 Verifierad kund
    1) Bemötande: På det allra bästa sättet man kan tänka sig.

2) Förväntningar: Förväntade mig att få sålt till våren men affären gick snabbt då det fanns en drivande och engagerande mäklare som förstår sig på marknaden och informerade fakta och ärlighet. Inget stress alls, bara empatisk och älskvärd.
    3) Mycket kunnig och opartisk mäklare med bank erfarenhet i bagaget. Rekommenderar mycket varmt Maria Bruce som din mäklare i Roslagen.
    Åh, jösses! Blir smått generad av allt beröm. Tusen tack! Så himla glad att ni är nöjda, och återigen tack för förtroendet att få hjälpa till att förmedla er fina lägenhet. Och för ett exemplariskt samarbete. Trevlig helg!! Maria Bruce
    • Frötuna
    2022-11-16 Verifierad kund
    Hon är en positiv medmänniska alltså en underbar mäklare
    Men kära Inger, tack! Jag blir på riktigt alldeles varm i hjärtat och lite rörd. Att vara medmänniska kan nog vara något av det finaste jag vet. Tack själv fina du, kan verkligen säga detsamma om dig. Kram på dig! Maria Bruce
    • Frötuna
    2022-10-24 Verifierad kund
    Kunnig, omtänksam. Mycket förstående för vår situation.
    Väldigt positiv.
    Tusen tack Anders och Inger! Ni har varit fantastiska att ha att göra med och jag är uppriktigt glad att ert mysiga, välskötta hus sedan snart fyra decennier hittat sina nya ägare. Önskar er en riktigt härlig höst! Maria Bruce
    • Centrala Norrtälje
    2022-10-01 Verifierad kund
    Trevlig, snäll och professionell!
    Tusen tack Marcus! Och varmt välkommen till Norrtälje. Maria Bruce
    • Domherren
    2022-09-25 Verifierad kund
    Trevligt och engagerat bemötande. Snabba svängar med resultat över förväntan, både i hur smidigt det gick och vad budgivningen slutade på. Mycket nöjd!
    Kan bara säga detsamma, vilket samarbete! Det gör mig genuint glad att ni uppskattat mitt arbete. Och hjärtligt tack för ni tog er tiden att lämna ett så fint omdöme. Det värmer gott. Det finns inget bättre kvitto än nöjda säljare och köpare och i detta fall är det precis så!

Grattis igen!
    Vi ses på tillträdet!