Maria Bruce

Maria Bruce

Maria Bruce är mäklare på Fastighetsbyrån Norrtälje

Maria Bruce har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Maria Bruce har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Bruce har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

110 omdömen om Maria Bruce

Sedan starten hos Reco 2021
Katarina J
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Frötuna

Maria är en otroligt pŕoffsig och trevlig mäklare. Finns alltid tillgänglig. Har tålamod och försöker alltid komma med bra lösningar. Är så nöjd med allt och kan verkligen rekommendera henne.

Svar från Maria Bruce

Tusen tack Katarina! Blir så glad att du är nöjd med vårt fina samarbete må du tro. Det är ömsesidigt, men det vet du ju redan :-) Kan det bli bättre, trevliga köpare som kommer att ta över ditt fina hus och att du också hittat ett hem där jag är övertygad om att du kommer att trivas toppenbra, det blir bra det här!

Erik R
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Frötuna

Mycket trevlig! Bra bemötande och service! Tack!

Svar från Maria Bruce

Hej Erik, tack för ditt fina omdöme! De tog en stund men till slut gick affären i lås så vi hann ju att bekanta oss med varandra. Nöjet är lika mycket på min sida och grattis igen till ert nya hem. Och välkomna till Norrtälje, tror ni kommer att trivas jättebra! Vi ses!

Kerstin P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Utmärkt bemötande, snabb bra informativ realistisk återkoppling om vad som händer, vad jag kan förvänta mig och vad som förväntas av mig. Lägenheten såldes snabbt och kunnigt, bra med lokal kännedom om fastigheten och bostadsrättsföreningen. Maria Bruce och Fastighetsbyrån kan rekommenderas!

Svar från Maria Bruce

Tusen tack för ett väldigt fint omdöme. Det värmer en mäklares hjärta när säljaren inser värdet av ett tätt och gemensamt samarbete. Önskar er en fin vår tills vi ses på tillträdet.

Kristian W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Väldigt trevligt och bra, var väldigt smidigt.

Svar från Maria Bruce

Tack snälla Kristian, det var du också, ett nöje att ha sådana unga, kloka köpare som dig! Lycka till med lägenheten nu, tror du kommer att få jättefint!

Urban S
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Kvisthamra

Maria är professionell, trevlig och upplevs som mycket ärlig. Med tanke på hur svår marknaden har varit så uppfyllde hon ändå förväntningarna och lyckades sälja huset för ett acceptabelt pris. Maria är kunnig och gav bra tips på vägen samt att hon var snabb på att återkoppla när något hänt i utvecklingen. Jag har enbart positivt att säga och kan varmt rekommendera Maria som mäklare

Daniel H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Jag blev bra bemött av mäklaren. Allt gick smidigt under hela processen och Maria har varit kontaktbar och kunnat svara på de frågor som ställts. Väldigt trevlig dessutom

Svar från Maria Bruce

Tusen tack för det fina omdömet Daniel! Ni var väldigt smidiga själv att ha att göra med. Dessutom lätt att få tag i när det behövdes. Speciellt roligt att hjälpa förstagångsköpare och göra processen förståelig. Ni kommer att få det så fint tror jag! Vi ses vid tillträdet!

Katrin F
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
Kvisthamra

Tydlig i informationen! Trevlig, hjälpsam! Känns tryggt att genomföra köpet i hennes vägledning.

Svar från Maria Bruce

Tack snälla för det Katrin! Precis som jag önskar att det ska kännas som köpare. Och grattis igen till husköpet, tror ni kommer att trivas superbra där! Vi ses vid tillträdet.

Yvonne B

Stöttande vid budgivningen. Kunnig o effektiv. Snabb affär Trevligt bemötande

Svar från Maria Bruce

Tusen tack Yvonne! Tror du kommer att trivas jättebra i din nya bostad.

Ola N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje

Kan bara svara för egen del då vi var tre ägare av lgh på Knutbyv 15A. Jag tycker att Maria skötte det hela bra med bra info och trevligt bemötande.. Vi hade ev önskat en visning en vardagskväll också men nu gick det ju bra "tredje gången gillt". Vi hoppades på att få det vi gav men fick backa något men är nöjda ändå.

Svar från Maria Bruce

Tack Ola! Jag hade gärna visat bostaden en vardagskväll, jag måste ha missat det önskemålet, ledsen för det. Däremot var det väldigt roligt med ett så jättestort intresse för lägenheten de två första visningarna. Slutpriset blev en bra bit mer än utgångspriset, men självklart är det alltid tråkigt när man inte får igen det man givit. Allt gott!

Pia S
Grossgärdet

Maria är mycket proffsig och tydlig. Hon är otroligt trevlig och har en väldigt hög servicenivå.

Svar från Maria Bruce

Tusen tack Pia! Ett sant nöje att samarbeta med dig. Det har varit så roligt att komma i kontakt med dig igen, på detta sätt efter många år. Tack för att du valde mig för att få hjälpa till att förmedla er fina bostad. Ha nu en jättefin vår så hörs och ses vi!