Amar Dzin

Läs vad 36 Läs vad Amar Dzin

• Linus I köpte sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-08-07

Emmaboda
    Vi köpte ett hus tillsammans med Amar och han var väldigt behjälplig under hela processen. Han var alltid trevlig och tillmötesgående, var noggrann med att förklara de olika stegen under hela processen och var väldigt lättillgänglig.

Det en väldigt bra upplevelse. Läs mer
  • Jim Oskar Joel L sålde sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-08-03

Sålt nyrenoverad enplansvilla mha pågång-tjänst.
    Mycket trevlig mäklare som lyssnade på vad vi ville och gav oss den hjälp vi behövde.
    Mycket smidig och snabb försäljning. Läs mer
  • Lars Mikael Ö sålde sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-07-26

Bergkvara
    Sålde en sommarstuga och Amar var väldigt proffsig i sitt bemötande och egentligen rakt igenom processen, vi hade en snabb och problemfri försäljning precis som önskat...
    Sammanfattning: Tumme upp på allt

// Micke Läs mer
  • Carl L köpte sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-07-11

Torsås
    Köpte ett hus i Torsås där Amar var mäklare. Amar upplevdes väldigt proffsig hela tiden och hade koll på läget och informerade oss så fort vi frågade eller något hände ang köpet/budgivning.
    Lätt att ha kontakt med och skulle absolut ta kontakt med Amar i framtiden om vi skulle sälja huset. Läs mer
  • Leif F köpte sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-06-13

Kristvallabrunn
    Har köpt ett hus av honom. Min bedömning är att han är helt ok. Läs mer
  • Marie Therese J sålde sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-05-28

Trevlig, tillmötesgående och informativ mäklare. Amar sålde min villa mitt under pågående coronakris och det hela flöt på väldigt smidigt. Kan varmt rekommendera Amar vid husförsäljningar. Läs mer
  • Martina Lena Cecilia H sålde sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-05-09

Torsås
    Lätt att få tag på, företagsam, trevlig, öppen, jordnära, lagom drivande.
    Sålde villa. Läs mer
    2020-06-15 Amar D svarar Martina Lena Cecilia H
    Hej Martina!

Tack för dem fina orden, hoppas nu ni skall trivas i ert nästa boende!

Önskar er en trevlig midsommar!
    Amar
  • HAMPUS A skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-05-08

Duktig och kunnig mäklare!
    Bemötande och hjälpsam i alla punkter. Varmt rekommenderad! Läs mer
    2020-06-15 Amar D svarar HAMPUS A
    Hej Hampus!
    Tack för feedback, alltid roligt att höra.

Allt gott
    Amar
  • Thomas Verner O sålde sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-05-03

Amar har sålt bostad.
    Han är trevlig och noggrann. Läs mer
    2020-06-15 Amar D svarar Thomas Verner O
    Tack Thomas!
    Hoppas nu renoveringarna på det nya går enligt planerna! :)
  • STEFAN A
    STEFAN A skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-04-28

Varning! Säljer fastigheter med dolda/hemliga bud som övriga budgivare ej får ta del av eller bemöta trots att jag i det här specifika fallet vart högsta budgivare i över en månad! Verkligen extremt trist att man ska behöva bli lurad av oseriösa mäklare!
    Stefan Läs mer
    2020-04-29 Amar D svarar STEFAN A
    Trist att du känner så, samtidigt som jag förstår dig. Säljaren var fullt informerad om ditt bud och fortsatta intresse. Ändå valde de en annan köpare och där jag på säljarens/köparens uppdrag inte fick återkoppla om budet till övriga intressenter.

Som mäklare vill jag alltid ha en öppen budgivning, men jag får inte agera mot vad min uppdragsgivare bestämmer. Som sagt jag förstår dig och jag hade hellre sett en öppen förhandling.

Med vänlig hälsning,

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nybro