Läs vad 44 Läs vad Amar Dzin

• 2020-12-09
    Jag kan starkt rekommendera Amar. Han är mycket trevlig och ödmjuk. Amar skötte allt mycket bra och professionellt.
    Haris M
    • 96.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Hej Jessica! Tack för dem fina orden. Hoppas nu ni ska trivas i kommande lägenhet också! Allt gott Amar

• 2020-12-07
    Vi har sålt ett hus . Amar är en kanon bra mäklare som kan sitt jobb. Väldigt trevligt bemötande. Han levde upp våra förväntningar. Skulle kunna rekommendera han till alla . Vilken klippa är han 👍🙏. Lycka till i livet o tusen tack för allt , bästa Amar Dzin
    Mojra M
    • 96.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Hej Mojra och Haris! Tusen tack för dem fina orden, hoppas verkligen att ni ska börja trivas i er nya lägenhet framöver :) Må väl Amar

• 2020-11-26
    Jag har både köpt och sålt fastighet med hjälp av Amar.
    Jag känner mig väl bemött, Amar har en hög servicegrad och återkopplar alltid.

Jag känner mig nöjd med Amars arbete.
    köpte sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Hej Jessica! Tack för dem fina orden, hoppas ni redan börjat trivas i ert nya hem! Må väl Amar

• 2020-11-25
    Hej !
    Köpte fastighet i Orrefors Frösekevägen 25 och tyckte Amar skötte allt mycket bra och skickligt.
    Fick direkt gott förtroende för honom.
    Liselott Ohlsson
    Liselott O
    • 74.0 m²
    • Orrefors
    köpte sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Hej Liselott, tack snäla för dem fina orden! Hoppas att era renoveringar går enligt plan och att ni trivs :) Allt gott Amar

• 2020-11-14
    Vi har köpt en skogsfastighet som Amar skött och uppträtt på ett bra och korrekt sätt mot oss som köpare.
    Vi hade inga andra förväntningar än att en mäklare som tar på sig liknade säljuppdrag är väl insatt i sitt uppdrag och vad det innebär att sälja en gård som skiljer sig mot att mäkla vanliga bostäder.
    Peter H
    • 265.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Tack för rekommendationen Peter och dem fina orden. Hoppas att allt är bra med er! Må väl Amar

• 2020-11-01
    Trevlig och ödmjuk mäklare som sålde vårat hus med ett snabbt resultat ☺️
    Rekommenderas starkt!
    Helena Anna Å
    Helena Anna Å
    • 129.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Tack för rekommendationen, vad roligt att ni är nöjda! Hoppas du trivs i ditt nya hem uppåt landet! Må väl Amar

• 2020-10-03
    Jag kan starkt rekommendera Amar som mäklare. Han sålde vårt hus till ett bra pris och allt gick smidigt.

Amar är mycket trevlig och tillmötesgående. Han var engagerad under hela säljprocessen och när saker i planeringen förändrades var han flexibel och ordnade allt som behövdes.
    sålde sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Hej Mattis och tack för rekommendationen. Hoppas ni trivs i ert nya hus och stad! Segla lugnt på kommande uppdrag ute till havs! Allt gott Amar

• 2020-09-21
    Villaförsäljning som hanterades av Amar Dzin.

Amar har från första mötet hemma i köket till undertecknandet av köpebrevet skött allt med bravur och professionalism!

Mycket lätt att komma i kontakt med och har hållit oss informerade, oavsett kommunikationssätt, och är på hugget med svar på frågor och funderingar som dykt upp under säljprocessen!

Amar motsvarar fullt ut vad man som säljare förväntar sig och löser alla små ev. hinder som kan uppstå under resans gång!
    Kan starkt rekommendera honom!
    Jan L
    • 132.0 m²
    • Pukeberg
    sålde sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Tack för rekommendationen Janne! Hoppas ni trivs i er nya lägenhet och stad! Må väl Amar

• 2020-08-07
    Vi köpte ett hus tillsammans med Amar och han var väldigt behjälplig under hela processen. Han var alltid trevlig och tillmötesgående, var noggrann med att förklara de olika stegen under hela processen och var väldigt lättillgänglig.

Det en väldigt bra upplevelse.
    Linus I
    • 117.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Tack för rekommendationen Linus! Hoppas att ni hunnit bo in er i ert nya boende ordentligt. Allt gott Amar

• 2020-08-03
    Sålt nyrenoverad enplansvilla mha pågång-tjänst.
    Mycket trevlig mäklare som lyssnade på vad vi ville och gav oss den hjälp vi behövde.
    Mycket smidig och snabb försäljning.
    Jim Oskar Joel L
    • 121.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Tack för rekommendationen Jim! Hoppas allt går bra med nybyggnationen och att allt går på enligt planering för er! Må väl Amar

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte