Amar Dzin
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 26 Läs vad Amar Dzin

• Jörgen D sålde sin lägenhet med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-02-25

Hanemåla
    Jag sålde min bostadsrätt. Amar Dzin jobbade mycket bra och proffsigt och projektet lyckades i och med att den såldes och till ett i dagens läge rimligt pris. Så jag är mycket nöjd. Läs mer
    2020-03-16 Amar D svarar Jörgen D
    Tack så mycket Jörgen, hoppas det blir bra i ert nya boende nu.:)
  • Siegbert Q köpte sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-01-10

Nybro
    Vi köpte ett litet familjhem i Kristvallabrunn. Vi bor i Berlin, Tyskland och kan bara använda huset på semester.
    Vi försöker hårt för att lära oss det svenska språket, men för närvarande är vårt svenska fortfarande väldigt dåligt. Amar försökte mycket hårt att förklara allt för oss tydligt, han var i ständig kontakt med mig i Tyskland.
    Vi var mycket nöjda med den service Amar erbjöd. Läs mer
  • Gunvor N sålde sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-01-07

Nybro
    Villa på landet. Vi blev mycket väl bemötta, visste ej vad man skulle ha för förväntningar ej sålt något innan. Vi är väldigt nöjda med hur vi har blivit bemötta, skulle varmt rekommendera Amar som mäklare/ Med vänlig hälsning/ Gunvor Läs mer
  • Björn W köpte sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-12-06

Bergkvara
    .Vi har haft mer bekymmer med säljarens flyttstädning som var i story sätt obefintlig. Där vi fick göra en skriftlig överenskommelse angående ersättning. Bra bemötande från mäklaren. Köpet gick som förväntat annars. Läs mer
    2019-12-20 Amar D svarar Björn W
    Hej Björn!

Tack för feedback och jag hoppas verkligen att det löst sig med städningen. Skulle det vara något jag kan hjälpa till med får ni gärna höra av er.

Önskar er en god jul!
  • Josefin S köpte sin lägenhet med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-11-08

Paradiset
    Jag köpte min första lägenhet och är tacksam att Amar var så hjälpsam och förklarade alla termer och begrepp som jag inte förstod. Han höll mig uppdaterad under hela prosessen. Läs mer
  • Anders J köpte sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-09-09

Jag har köpt bostad och ärmycket nöjd med Amar.
    Han har skött hela affären på ett fullgott sätt. Läs mer
  • Sebastian K sålde sin lägenhet med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-08-30

Sålt en bostadsrätt. Det uppstod problem men han löste det föredömligt! Mycket trevlig och professionell Läs mer
  • Slavitsa B köpte sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-08-25

Alsterbro
    Vi köpte vila på Alstervägen 53 i Alsterbro
    Vi blev bemött av Amar Dzin på en riktigt sätt
    Han gjorde ett härligt jobb och vi är jätte nöjda Läs mer
  • Erdonit I köpte sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-08-14

Idehult
    Vi köpte ett hus med hjälp av Amar Dzin som mäklare, han är mycket trevlig och påläst och hade svar på alla frågor. Tack för allt Amar Dzin. Läs mer
  • Veronica K köpte sin lägenhet med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-08-05

Bergkvara
    Vi har köpt en bostadsrätt och Amar är mycket tillmötes gående och snabb med svar, bra som mäklare. Vi är nöjda Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nybro

Amar Dzin