Läs vad 28 Läs vad Eric Bergzén

• 2020-12-16
    Vid försäljningen av de två små husen, med lite speciella förutsättningar, har Eric jobbat fantastiskt bra. Bra samarbete hela vägen. Mycket nöjd!
    Ingmarie S
    • 100.0 m²
    • Broakulla
    sålde sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Tack för det fina omdömet och vad roligt att du är mycket nöjd med försäljningen! Kan inte mer än att hålla med om att det var ett bra samarbete hela vägen. Får också passa på att önska god jul och och nytt år!
    Eric Bergzén

Eric Bergzén

Visa svar
  • 2020-10-11
    Vi sålde våran villa och han var mycket trevlig och han uppfyllde våra förväntningar under hela försäljnings tiden !!
    Susanne B
    • 92.0 m²
    • Söderåkra
  • 2020-10-02
    Sålt en villa på 120m2. Fint bemötande av Eric. Lätt att få tag. Tydlig o rak kommunikation. Lyhörd för mina önskningar. Behövde dock hjälp i objektbeskrivning o behöver lära sig hur en villa ska beskriva i korthet alltså vad som säljer. 2 visningar med få intresseanmälningar. Tillsammans gjorde vi ett bra jobb!
    Johanna F
    • 120.0 m²
    • Kristvallabrunn
  • 2020-08-10
    Friendly, quick to answer any questions and worked very hard to help us with our purchase. Working with Eric has been a pleasure and we are very happy with our new house.
    Chris S
    Chris S
    • Örsjö
  • 2020-07-31
    Bra och ärlig mäklare som alltid är kontaktbar.
    Josefine H
    • 94.0 m²
    • Söderåkra
  • 2020-07-09
    Vi är på alla sätt nöjda med Erik
    Gun-marie S
    • Grämkulla
  • 2020-07-05
    vi bestämde att sälja vår sommarstuga i skäppevik.Då tog vi kontakt med eric bergzen.vi blev bemötta med en eric som var lätt att få kontakt med.Så det var verkligen positivt med eric.Jo vad säger man om detta.jo.Ett stort tack eric.
    Jonny K
    • 40.0 m²
    • Skäppevik
  • 2020-06-30
    Vi sålde vårt fritidshus i Skeppevik / Bergkvara. Trevligt bemötande av Eric och lätt att prata med. Fotografen kom dagen efter och tog fina foton så tog bara någon dag innan den kom ut på nätet. Vi hoppades på en snabb affär och det gick snabbt att få den såld. Vi är mycket nöjda.
    Monica K
    • 40.0 m²
    • Skäppevik
  • 2020-06-15
    Eric Bergze’n är en ansvarsfull, pålitlig, samarbetsvillig och trevlig mäklare.
    Vi är mycket nöjda med Eric .
    Bästa hälsningar MajBritt
    Maj-Britt T
    • Grämkulla
  • 2020-06-14
    Köpt villa. Eric fixade allt på bästa sätt, från början till slut. Allt gick mycket smidigt och enkelt. Bäst mäklaren vi har träffat på och då har vi varit i kontakt med flera. Vi är så glada att Eric förmedlade huset som vi fastnade för, då vi även fastnade för Eric som mäklare. Eric kan verkligen rekommenderas.
    Jonna S
    Jonna S
    • 84.0 m²
    • Torsås
    köpte sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte