Mäklare Kalmar Nybro Fastighetsbyrån Nybro Eric Bergzén

• Bo Ä
    Bo Ä köpte sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-07-19

Västeräng
    Jag har köpt Villagatan 30 och är mycket nöjd med min nya bostad. Eric gjorde ett bra jobb men vi tycker att det är tråkigt med såna här utvärderingar. Läs mer
    2019-07-23 Eric B svarar Bo Ä
    Tack så mycket för din rekommendation Bo! Vad glad jag blir av att höra att ni redan börjat trivas i huset. Ha nu en fortsatt bra sommar!
  • Benny B sålde sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-06-26

Brömsebro
    Eric har hela vägen skött det här proffsigt.
    Mycket snyggt jobbat, svarat korrekt på alla frågor utan att ha blivit besvärad. Läs mer
    2019-06-27 Eric B svarar Benny B
    Tack för rekommendationen Benny! Härligt att ni är nöjda och hoppas ni får en fin sommar! Ses snart igen. Mvh Eric
  • Tony B sålde sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-06-26

Brömsebro
    Sålt en fastighet.
    Kan bara säga att Eric är mycket kompetent och kunnig.
    Rekommenderar honom gärna.
    Allt har skötts mycket noga och bra. Läs mer
    2019-06-27 Eric B svarar Tony B
    Tack så mycket för rekommendationen Tony! Ha nu en fin sommar så ses vi snart igen! Mvh Eric
  • Yvonne Ros-Mari P sålde sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-06-25

Otteskruv
    Trevlig engagerad lättsam 💐👍 Läs mer
    2019-06-27 Eric B svarar Yvonne Ros-Mari P
    Tusen tack Yvonne! Härligt att höra att du är nöjd. Vi ses och hörs snart igen! Mvh Eric
  • Inger D sålde sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-06-15

Bäckebo
    Har sålt min villa på landet.
    Blev mycket väl bemött av mäklaren.
    Mäklaren var lyhörd, trevlig och seriös. Läs mer
    2019-06-27 Eric B svarar Inger D
    Tusen tack Inger! Vad roligt att höra att ni är nöjda. Ha nu en fin sommar så hörs vi! Mvh Eric
  • Inaam R köpte sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-05-24

Idehult
    Jag köpte ett hus nyligen och jag har varit i kontakt med Erick som mäklaren . Enligt mi upplevelse var mäklaren tydligt och kunnigt för sitt arbete och har bra bemöttande . Han hade en bra koll om alla delar i köpet och vad krävs det. Läs mer
    2019-06-27 Eric B svarar Inaam R
    Tack för rekommendationen Inaam det glädjer mig att ni känner er nöjda! Hoppas ni får en fin sommar och att renoveringarna går bra! Mvh Eric
  • Lovisa K köpte sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-05-06

Bergkvara
    Behjälplig och trevligt bemötande Läs mer
  • Björn F
    Björn F sålde sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-04-28

Myrdalen
    Bra och professionellt bemötande när jag sålde min villa! Läs mer
  • Emil A köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-03-18

Paradiset
    Han hjälpte mig igenom affären genom något problem som kom upp och var öppen och hjälpsam. Läs mer
  • Christian W
    Christian W skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-02-20

Kompetent mäklare som verkligen bryr sig om mig som kund på ett innerligt och ärligt sätt.
    Rekomenderas! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nybro