Eric Bergzén
Registrerad mäklare sedan 2018-09-10
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-23
2019-08 - 2020-07

Läs vad 24 Läs vad Eric Bergzén

• Josefine H köpte sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-07-31

Söderåkra
    Bra och ärlig mäklare som alltid är kontaktbar. Läs mer
  • Gun-marie S sålde sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-07-09

Grämkulla
    Vi är på alla sätt nöjda med Erik Läs mer
  • Jonny K sålde sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-07-05

Skäppevik
    vi bestämde att sälja vår sommarstuga i skäppevik.Då tog vi kontakt med eric bergzen.vi blev bemötta med en eric som var lätt att få kontakt med.Så det var verkligen positivt med eric.Jo vad säger man om detta.jo.Ett stort tack eric. Läs mer
  • Monica K sålde sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-06-30

Skäppevik
    Vi sålde vårt fritidshus i Skeppevik / Bergkvara. Trevligt bemötande av Eric och lätt att prata med. Fotografen kom dagen efter och tog fina foton så tog bara någon dag innan den kom ut på nätet. Vi hoppades på en snabb affär och det gick snabbt att få den såld. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Maj-Britt T sålde sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-06-15

Grämkulla
    Eric Bergze’n är en ansvarsfull, pålitlig, samarbetsvillig och trevlig mäklare.
    Vi är mycket nöjda med Eric .
    Bästa hälsningar MajBritt Läs mer
  • Jonna S
    Jonna S köpte sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-06-14

Torsås
    Köpt villa. Eric fixade allt på bästa sätt, från början till slut. Allt gick mycket smidigt och enkelt. Bäst mäklaren vi har träffat på och då har vi varit i kontakt med flera. Vi är så glada att Eric förmedlade huset som vi fastnade för, då vi även fastnade för Eric som mäklare. Eric kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • Lotta H sålde sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-05-07

Brömsebro
    Professionell & positiv - det har varit ett nöje att låta Erik ha hand om försäljningen av vårt hus!! Läs mer
    2020-05-07 Eric B svarar Lotta H
    Ett lyckat samarbete går åt båda håll och det känns som att vi haft en lyckad kommunikation hela vägen. Tack för era fina rekommendationer!
  • Stefan Gustaf Robert B sålde sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-05-05

Alsterbro
    Bra, engagerad och trevlig mäklare med god lokal kännedom av sin lokala marknad Läs mer
    2020-05-07 Eric B svarar Stefan Gustaf Robert B
    Tack Stefan för din rekommendation! Vi hörs snart igen inför tillträdet så får ni ha det så bra så länge.
  • Ove H sålde sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-05-05

Brömsebro
    Har sålt ett hus och Erik är värd en guldmedalj. Han har varit fantastisk jag och min fru Lotta är nöjda med både bemötande och proffsigheten i hans bemötande. Läs mer
    2020-05-07 Eric B svarar Ove H
    Kul att höra att ni är så nöjda! Hoppas flytten ska gå bra och att ni får en skön vår så hörs vi av igen när det närmar sig tillträdet!
  • Fanny H sålde sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-04-27

Fredrikslund
    Sålt villa i Fredrikslund som låg ute på fastighetsbyråns hemsida som "på-gång". Eric hade bra, snabb återkoppling och var alltid nåbar. Affären gick snabbt och smidigt. Vi är helnöjda med mäklaren och han levde upp till förväntningarna! :) Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nybro

Amar Dzin