Eric Bergzén
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 13 Läs vad Eric Bergzén

• Charlotte L köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2020-02-08

Hanemåla
    Köpt en bostadsrätt i Nybro, med god hjälp i alla frågor tycker jag Eric gjorde ett gott och professionellt intryck. Läs mer
  • Maja R köpte sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-11-05

Emmaboda
    Har köpt en bostad som Eric sålde, han bemötte oss alltid lika bra och vi kunde inte varit mer nöjda med allt. Väldigt lättsam och försökte alltid göra så att alla fick som dom ville till de bästa alltid. Läs mer
    2019-11-06 Eric B svarar Maja R
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Maja! Vad kul att ni är så nöjda, hoppas nu att ni ska trivas bra i ert nya fina hus!
    Mvh Eric
  • Bo Ä
    Bo Ä köpte sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-07-19

Västeräng
    Jag har köpt Villagatan 30 och är mycket nöjd med min nya bostad. Eric gjorde ett bra jobb men vi tycker att det är tråkigt med såna här utvärderingar. Läs mer
    2019-07-23 Eric B svarar Bo Ä
    Tack så mycket för din rekommendation Bo! Vad glad jag blir av att höra att ni redan börjat trivas i huset. Ha nu en fortsatt bra sommar!
  • Benny B sålde sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-06-26

Brömsebro
    Eric har hela vägen skött det här proffsigt.
    Mycket snyggt jobbat, svarat korrekt på alla frågor utan att ha blivit besvärad. Läs mer
    2019-06-27 Eric B svarar Benny B
    Tack för rekommendationen Benny! Härligt att ni är nöjda och hoppas ni får en fin sommar! Ses snart igen. Mvh Eric
  • Tony B sålde sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-06-26

Brömsebro
    Sålt en fastighet.
    Kan bara säga att Eric är mycket kompetent och kunnig.
    Rekommenderar honom gärna.
    Allt har skötts mycket noga och bra. Läs mer
    2019-06-27 Eric B svarar Tony B
    Tack så mycket för rekommendationen Tony! Ha nu en fin sommar så ses vi snart igen! Mvh Eric
  • Yvonne Ros-Mari P sålde sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-06-25

Otteskruv
    Trevlig engagerad lättsam 💐👍 Läs mer
    2019-06-27 Eric B svarar Yvonne Ros-Mari P
    Tusen tack Yvonne! Härligt att höra att du är nöjd. Vi ses och hörs snart igen! Mvh Eric
  • Inger D sålde sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-06-15

Bäckebo
    Har sålt min villa på landet.
    Blev mycket väl bemött av mäklaren.
    Mäklaren var lyhörd, trevlig och seriös. Läs mer
    2019-06-27 Eric B svarar Inger D
    Tusen tack Inger! Vad roligt att höra att ni är nöjda. Ha nu en fin sommar så hörs vi! Mvh Eric
  • Inaam R köpte sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-05-24

Idehult
    Jag köpte ett hus nyligen och jag har varit i kontakt med Erick som mäklaren . Enligt mi upplevelse var mäklaren tydligt och kunnigt för sitt arbete och har bra bemöttande . Han hade en bra koll om alla delar i köpet och vad krävs det. Läs mer
    2019-06-27 Eric B svarar Inaam R
    Tack för rekommendationen Inaam det glädjer mig att ni känner er nöjda! Hoppas ni får en fin sommar och att renoveringarna går bra! Mvh Eric
  • Lovisa K köpte sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-05-06

Bergkvara
    Behjälplig och trevligt bemötande Läs mer
  • Björn F
    Björn F sålde sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-04-28

Myrdalen
    Bra och professionellt bemötande när jag sålde min villa! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nybro

Amar Dzin