Fanny Hammarström

Fanny Hammarström

Fanny Hammarström är mäklare på Hemny Fastighetsförmedling

Fanny Hammarström har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Fanny Hammarström har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 46 omdömen med ett betyg på 5.0. Fanny Hammarström har haft 9 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 72% av sina kunder efter omdömen.

46 omdömen om Fanny Hammarström

Sedan starten hos Reco 2000
Lisa C
Köpte sitt hus med hjälp av Fanny Hammarström en del av Hemny Fastighetsförmedling
Nybro

Fanny har varit hjälpsam och lätt att få tag i. Hört av sig så fort något nytt har kommit till efter visningen. Har förklarat på ett enkelt sätt vad som ska hända och hur man ska gå tillväga.

Martina R
Sålde sitt hus med hjälp av Fanny Hammarström en del av Hemny Fastighetsförmedling
Västeräng

En fantastisk duktig tjej som är mycket kunnig och ödmjuk! Lyssnar och förklarar så man förstår. Tillgänglig och återkommer mycket snart efter man ställt en fråga. Lugn och trygg och otroligt hjälpsam. Hjälpte till inför fotograferingen så det blev fantastiska bilder och film. Ger definitivt 10 av 10 möjliga och kan varmt rekommendera Fanny på HemNy fastighetsförmedling

Svar från Fanny Hammarström

Tack Snälla Martina och Anders. Så roligt att få hjälpa er med er försäljning! Stort lycka till framåt! :) Med vänliga hälsningar,

Eva A
Emmatorp

Mäklaren var både kunnig och lyssnande. Blev mycket väl bemött. Mäklaren arbetade mycket för att affären skulle gå igenom. Jag är mycket glad och tacksam .

Svar från Fanny Hammarström

Tack Eva för ditt omdöme! Jag hoppas att du ska trivas bra i ditt nya hus. Önskar dig en fin helg! Med vänliga hälsningar, Fanny

Marie B
Myrdalen

Trevligt och proffsigt bemötande. Bra tillgänglighet under hela försäljningen. Rekommenderar henne verkligen.

Svar från Fanny Hammarström

Tack Marie för ditt omdöme och för ett gott samarbete! Med vänliga hälsningar, Fanny :)

Anton Tommy Karl G
Idehult

Superbra! Väldigt personlig och hade förståelse för oss unga. Förklarade allt på ett bra sätt och hjälpte oss även med bankärendet.

Svar från Fanny Hammarström

Tack snälla för ert omdöme! Jag önskar er stort lycka till med er nya bostad! Med vänliga hälsningar, Fanny!

Sofia H
Pukeberg

Fanny är en lyhörd, kunnig och tydlig mäklare som inger trygghet och förtroende. Hon är personlig och ödmjuk och vi hade inte kunnat önskat oss mer av en mäklare än den hjälp och stöttning som vi fick i samband med vår försäljning.

Svar från Fanny Hammarström

Tack Sofia & Fredrik! Det har varit så roligt att få hjälpa er med er försäljning, Vilket teamwork! Stort lycka till i er nya bostad :) Med vänliga hälsningar, Fanny

Alice L
Pukeberg

Fanny var jättetrevlig, hon var alltid kontaktbar och vi fick alltid hjälp med våra frågor.

Svar från Fanny Hammarström

Tack Alice! Så kul att ni är nöjda! Stort lycka till i ert nya hus! Med vänliga hälsningar, Fanny!

Stanimirka D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Hammarström en del av Hemny Fastighetsförmedling
Paradiset

Underbar tjej och professionell, hon kan sitt jobb, är glad att jag fick lära känna henne 💕

Svar från Fanny Hammarström

Tack snälla Mirka! Jag är glad att jag fått lära känna dig/er också! Stort lycka till i er nya bostad! //Fanny ☺️

Kjell Åke S
Idehult

Mycket bra bemötande. Proffsig i sin hanteting av vårt ärende. Levde upo till våra förväntningar till 110% Kan varm rekommendera Hemny till personer jag känner som vill sälja fastigheter.

Svar från Fanny Hammarström

Tack Kjelle för att jag fått hjälpa er med er försäljning! Stort lycka till i er nya bostad & ha en skön sommar! :) //Fanny

Samira M
Idehult

Trevlig, förklarar bra, bra kontakt.

Tack Samira för ditt omdöme och stort lycka till i ert nya boende! :) //Fanny