Mäklare Kalmar Nybro Fastighetsbyrån Nybro Susanne Gustafsson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 98 kunder tycker om Susanne Gustafsson

• Christina Ann-charlotte M köpte sitt hus med hjälp av Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-02-19

5:a
    100m²
    Örsjö
    Jag har köpt ett hus i Södra Örsjö som tidigare använts som permanentbostad men som nu är vårt fritidshus.

Mycket glad, snabb, kunnig och entusiastisk säljare. Under vissa perioder innan köpet blev klart var Susanne svår att få tag på och det tog tid innan hon hörde av sig. Detta berodde på sjukdom beskrev hon, men det finns ingen annan att nå om inte Susanne svarar. Det blev också en del missförstånd mellan min bank och Susanne angående uppgifter de behövde inför köpet. I det stora hela blev det väldigt positivt och trevligt med glad stämning och ett stort engagemang från Susannes sida för att detta fina ljuvliga hus skulle bli vårt! Läs mer
  • Victoria N köpte sitt hus med hjälp av Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-02-18

5:a
    97m²
    Lindås
    Bra framförhållning, informerar toppen! Läs mer
  • Charlotte B köpte sitt hus med hjälp av Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro

2019-02-04

6:a
    157m²
    Lindås
    Köpt bostad...hon är tydlig och saklig och lätt att förstå 😊👍 vet hon inte svaret tar hon reda på det... Läs mer
  • Veronika S köpte sin bostad med hjälp av Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro

2018-11-28

Vi har köpt en Villa.
    Vi blev väldigt trevligt bemött.
    Vi har skött det mesta med de tidigare ägare och hade inte så mycket kontakt med Susanne.
    Det som jag tyckte var lite märkligt att hon 5 dagar innan vi skulle skriva på kontraktet och får huset ringde för att får veta vilken Bank vi hade och det tycker jag att vi hade pratat om vid får Första Möte och det ska dokumenteras och inte behöver fråga Kunden engång till.
    Det kändes att hon hade mycket runtomkring sig och att hon inte svarar på mail. Läs mer
  • Jonas H sålde sin bostad med hjälp av Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro

2018-11-22

Huset såldes innan visning så hon fick aldrig riktigt visa vad hon kan och går för, men mycket trevlig och kunnig. Läs mer
  • Denny D
    Denny D sålde sin bostad med hjälp av Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro

2018-11-15

Vid försälning av mitt hus har jag fått utmärkt bra service. Och förväntar mig lika hög nivå som tid vid återstående del av överlämnadet av fadtigheten.
    Sussane kan vara lite svår att få tag i ibland, men förstår att hon har många järn i elden.
    Men helheten, mycket bra bemötande o förklaringar.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Lars D sålde sin bostad med hjälp av Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro

2018-11-15

Sålt hus på Södralindåsgatan 9 där jag är delägare tillsammans med min bror.

Allt verkar har gått bra o Susanne har gjort ett utmärkt jobb! Läs mer
  • Ahmet A köpte sin bostad med hjälp av Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro

2018-11-15

Köpte hus via Susanne i Oktober 2018 och vi är väldigt nöjda. Susanne var väldigt proffesionell och tillmötesgående genom hela affären. Säljer/köper vi igen så gör vi det mer än gärna via Susanne. Läs mer
  • Ali M sålde sin bostad med hjälp av Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro

2018-11-12

Susanne är person som jobbar helhjärtat, brinner för sitt och visar enormt engagemang med de berörda personerna så väl som köpare eller säljare.
    Jag har varit både köpare och säljare hos Susanne.

Vänligen Ali Läs mer
  • Emrit I köpte sin bostad med hjälp av Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro

2018-11-11

Värdens bästa mäklare kort och gott! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nybro

Susanne Gustafsson