Mäklare Kalmar Nybro Fastighetsbyrån Nybro Susanne Gustafsson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 95 kunder tycker om Susanne Gustafsson

• Veronika S köpte sin bostad med hjälp av Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi har köpt en Villa.
    Vi blev väldigt trevligt bemött.
    Vi har skött det mesta med de tidigare ägare och hade inte så mycket kontakt med Susanne.
    Det som jag tyckte var lite märkligt att hon 5 dagar innan vi skulle skriva på kontraktet och får huset ringde för att får veta vilken Bank vi hade och det tycker jag att vi hade pratat om vid får Första Möte och det ska dokumenteras och inte behöver fråga Kunden engång till.
    Det kändes att hon hade mycket runtomkring sig och att hon inte svarar på mail. Läs mer
  • Jonas H sålde sin bostad med hjälp av Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Huset såldes innan visning så hon fick aldrig riktigt visa vad hon kan och går för, men mycket trevlig och kunnig. Läs mer
  • Denny D
    Denny D sålde sin bostad med hjälp av Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vid försälning av mitt hus har jag fått utmärkt bra service. Och förväntar mig lika hög nivå som tid vid återstående del av överlämnadet av fadtigheten.
    Sussane kan vara lite svår att få tag i ibland, men förstår att hon har många järn i elden.
    Men helheten, mycket bra bemötande o förklaringar.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Lars D sålde sin bostad med hjälp av Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Sålt hus på Södralindåsgatan 9 där jag är delägare tillsammans med min bror.

Allt verkar har gått bra o Susanne har gjort ett utmärkt jobb! Läs mer
  • Ahmet A köpte sin bostad med hjälp av Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Köpte hus via Susanne i Oktober 2018 och vi är väldigt nöjda. Susanne var väldigt proffesionell och tillmötesgående genom hela affären. Säljer/köper vi igen så gör vi det mer än gärna via Susanne. Läs mer
  • Ali M sålde sin bostad med hjälp av Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Susanne är person som jobbar helhjärtat, brinner för sitt och visar enormt engagemang med de berörda personerna så väl som köpare eller säljare.
    Jag har varit både köpare och säljare hos Susanne.

Vänligen Ali Läs mer
  • Emrit I köpte sin bostad med hjälp av Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Värdens bästa mäklare kort och gott! Läs mer
  • Sandra J skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Trevlogt bemötande och hjälpsam. Läs mer
  • Jörgen F skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Salg af bostad, gik fort, gik bra, efter avtale Läs mer
  • John Robert Ö skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Professionell med mycket erfarenhet. Ger goda råd. Man känner sig väl omhändertagen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nybro

Susanne Gustafsson