Anders Wallén

Anders Wallén

Anders Wallén är mäklare på Fastighetsbyrån Nyköping

Anders Wallén har varit registrerad mäklare sedan 1991-06. Anders Wallén har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 107 omdömen med ett betyg på 4.7. Anders Wallén har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

107 omdömen om Anders Wallén

Sedan starten hos Reco 2015
Petch P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Centralt Öster

Anders är erfaren, noggrann och pålitlig. Han är en god rådgivare och har varit till stor hjälp före och under försäljningsprocessen.

Sören S
Nyköping Väster

Anders är lyhörd och strukturerad, återkopplar och informerar under säljprocessen. Man får ett professionellt intryck som känns bra i magen. Vi är väldigt nöjda, tack.

Jessica F
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Horn

Anders är väldigt proffesionell och arbetar för att få både säljare och köpare att vara nöjda.

Bengt Fredrik W
Horn

Mycket gott intryck på alla sätt. Seriös och trevlig. vi är mycket nöjda med försäljningen.

Sanna S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Rosenkälla

Väldig trevlig, gott bemötande och professionell. Han känns kunnig och engagerad och har ett lugnt och förtroendeingivande intryck.

Gunilla L
Rosenkälla

Mycket realistisk,och vänlig förtroendeingivande

Yvonne Elisabeth L
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Nya Svalsta

Jag fick ett lugnt och stabilt intryck av Anders.

Zuzana F
Centrala Oxelösund

Anders Wallen är en mäklare hur mäklare bör vara. Han ska vara vald till bästa mäklare i Sörmland/Sverige. Innan jag anlitade Anders var jag i kontakt med 2 andra mäklare, den en var "bästa mäklare i Sverige" (enligt en tidningsartikel ) och hon var botten. Stressad kvinna, har inte lyssnat hvad jag som kund önskar, har själv bestämt utan att kontakta mig vilka fotos ska presenteras, exakt fotos vilka jag inte ville ha, usv. Det var min sämsta upplevelse med en mäklare. Hon valde det sämsta för mig. Anders är...

Svar från Anders Wallén

Tack Zuzana! Jag har ju jobbat ganska många år vilket gör att jag har samlat på mig stor kunskap om vad som behövs för att det ska bli en lyckad affär. Kul att jag kunde hitta en köpare som på alla sätt uppskattade din fina lägenhet och förstod hur mycket lagt ner på den. Kul också att du kunde skriva på kontrakten på vårt kontor i Östersund när du ändå var där!

Anneli S
Centrala Oxelösund

Proffsig och duktig, har inget att anmärka på!

Gunilla L
Oppeby

har inget att klaga på,bra på alla sett