Andreas Stiglund

Andreas Stiglund

Andreas Stiglund är mäklare på Fastighetsbyrån Nyköping

och har varit registrerad mäklare sedan 2012. Andreas Stiglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 72 omdömen sedan 2017-01-23. Andreas Stiglund har haft 44 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 72 Läs vad Andreas Stiglund

• Jag har sålt min lägenhet. Andreas har alltid varit glad och trevlig. Det känns som han kan sin sak. Jag trodde det skulle bli svårt att sälja min lägenhet i dessa tider, men Andreas var lugn och sa att det kommer dyka upp en köpare, och det gick ju bra. Kommer absolut rekommendera honom till vänner och bekanta.
    Jenny Margaretha A sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2020-10-15
    • 1:a
    • 37.0 m²
    • Frösäng
    2020-10-15
  • Köpte en enplansvilla. Vi fick ett trevligt bemötande och ett seriöst intryck samt en skön humor. Bra och tydliga regler/tips vid kontraktsskrivningen. Finns inget att klaga på utan levde upp till förväntningarna.
    Filip A köpte sitt hus med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2020-10-03
    • 123.0 m²
    2020-10-03
  • Snabb, trevlig och en superlyckad affär!
    Anna K
    Anna K sålde sitt hus med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • 71.5 m²
    • Bryngelstorp
    2020-10-02
  • Andreas är en väldigt trevlig mäklare med ett leende på läpparna. Jag har tipsar om Andreas förut till mina vänner som varit väldigt nöjda och tackat mig i efterhand så det är ett säkert kort att tipsa om denna herre. Tack för hjälpen med försäljningen av vårt radhus!
    Linus K
    Linus K sålde sitt hus med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • 71.5 m²
    • Bryngelstorp
    2020-10-02
  • Sålt bostadsrätt i Ox . Andreas var den av mäklarna som först hörde av sig till mig vilket visade sig vara tur, eftersom allt har gått över förväntan. Trodde att jag var tvungen var mer aktiv men inte, Andreas var proffsig, lyhörd och snabb med återkopplingen. Jag hade Ågren inför försäljningen men med facit i handen så var det en upplevelse som jag lämnade med ett leende på läpparna. All heder till Andreas! Mvh Brith Habel Oves syster med fullmakt.
    Ove K sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2020-07-22
    • 3:a
    • 79.4 m²
    • Centrala Oxelösund
    2020-07-22
  • Hej har sålt en bostadsrätt Jag tycker Andreas var väldigt trevligt o tillmötesgående. Förväntan var bättre en vad jag hade. Så ett stort tack till dig Andreas Mvh Niklas Johansson
    Niklas J sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2020-07-21
    • 4:a
    • 78.5 m²
    2020-07-21
  • Bra bemötande, problemlösare. Snabb till affär ! Väldigt nöjd!
    Stina Marcela T sålde sitt hus med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2020-07-06
    • 123.0 m²
    2020-07-06
  • Vi har köpt bostad ihop. Andreas Stiglund är en utmärkt mäklare. Trevlig kille.
    Emma Linder A köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2020-05-16
    • 3:a
    • 78.5 m²
    2020-05-16
  • Försäljning av en lägenhet om 44 kvm som inrymmer 1 rok. Andreas är en bra mäklare som lyssnar in kundens önskemål och situation och gör sitt yttersta för att uppnå detta. Han kommer med goda råd även om det tydliggörs att kunden bestämmer hur försäljningsplanen ska läggas upp.
    Jonna S sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • 1:a
    • 44.0 m²
    2020-04-27
  • Han uppfyllde de förväntningar jag hade ! Bra bemötande och en proffsigt genomförd affär .
    Elisabeth H sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • 2:a
    • 42.0 m²