Mäklare Södermanland Nyköping Fastighetsbyrån Nyköping Andreas Stiglund
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 45 Läs vad Andreas Stiglund

• Marcus A köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-07-14

Brandholmen
    Jag har köpt en lägenhet som Andreas sålde. Andreas var duktig och levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Caroline B sålde sitt hus med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-06-24

Arnö
    Han sålde vårat radhus på ett bra och professionellt sätt. Mycket nöjda! Läs mer
  • Mattias S sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-06-16

Öster - Fågelbo
    Sålt bostadsrätt. Gick mycket smidigt. Bra slutpris :-) Läs mer
  • Margareth E köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-06-12

Centralt Öster
    Vi, som köpare av lägenhet, är mycket nöjda med Andreas
    Stiglunds som förmedlade lägenheten. Läs mer
  • Johan N köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-05-24

Oppeby
    Smidigt köp av bostadsrätt i Nyköping. Läs mer
  • Jimmy E sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-05-10

Brandholmen
    Andreas har varit otroligt proffsig och drivit hela processen själv på ett mycket bra sätt när jag sålde min lägenhet.
    Självgående och bra egna idéer.

Jag rekommenderar verkligen Andreas till andra kunder. Läs mer
  • Lotta W sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-04-26

Centralt Öster
    Andreas har hjälpt mig att sälja en bostadsrätt. Tyvärr är marknaden lite trög nu, så det blev inte den budgivning jag hoppats på. Men Andreas har gjort allt han kan för att få till en bra affär. Han är alltid snabb att svara på mail och SMS. Jobbar verkligen aktivt och tar reda på saker. Håller mig uppdaterad. Jag skulle definitivt anlita Andreas igen om jag skulle sälja en bostad, han är ingen mäklare som gör minsta möjliga. Läs mer
  • MARCUS L
    MARCUS L skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-04-12

Klockren rakt igenom, från första kontakt till skrivet avtal känner mig sig i trygga händer. Ett stort plus är att man får bra betalt. Rekommenderar verkligen Andreas! Läs mer
  • Zandra Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-04-05

Oppeby
    Bra kommunikation och mån om mig som säljare. Lyssnade på mina önskemål och gjorde mig trygg i säljandet. Läs mer
  • Joakim F
    Joakim F sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-04-01

Högbrunn
    Anders har gjort ett exemplarisk jobb med att sälja min 2a, proffsigt och smidigt.
    Slutpriset vart högre än vad jag förväntade mig. Mycket nöjd med affären. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nyköping

Lennart Andersson