Andreas Stiglund
Registrerad mäklare sedan 2012-01-04
Aktiv på Reco.se sedan 2017-01-23
2019-07 - 2020-06

Läs vad 65 Läs vad Andreas Stiglund

• Emma Linder A köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-05-16

Oppeby
    Vi har köpt bostad ihop.
    Andreas Stiglund är en utmärkt mäklare.
    Trevlig kille. Läs mer
  • Jonna S sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-04-27

Oppeby
    Försäljning av en lägenhet om 44 kvm som inrymmer 1 rok.
    Andreas är en bra mäklare som lyssnar in kundens önskemål och situation och gör sitt yttersta för att uppnå detta. Han kommer med goda råd även om det tydliggörs att kunden bestämmer hur försäljningsplanen ska läggas upp. Läs mer
  • Elisabeth H sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-04-27

2:a
    Öster - Fågelbo
    Han uppfyllde de förväntningar jag hade ! Bra bemötande och en proffsigt genomförd affär . Läs mer
  • Francisca C köpte sitt hus med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-03-18

Arnö
    Köpte hus och sålde radhus. Blev jätte bra bemött, trevlig kille och lätt att ha att göra med. Tillmötesgående. Läs mer
  • Viktor S köpte sitt hus med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-03-18

Arnö
    En riktigt duktig mäklare som kämpade hårt med att få våran bostad såld, och var väldigt hjälpsam med eventuella frågor osv Läs mer
  • Ylva S köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-03-08

Högbrunn
    Utmärkt! Rekommenderar Andreas varmt! Läs mer
  • Emil T sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-02-01

2:a
    Nyköping Väster
    Allt funkade jätte bra! Rekommenderar Andreas till alla som vill ha en mäklare i toppklass! Läs mer
  • Annica Elisabeth L sålde sitt hus med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-01-22

Arnö
    Vi har både köpt och sålt objekt som har mäklats av Andreas Stiglund. Andreas har gett ett professionellt bemötande och varit tydlig med information och lämnat klara och konkreta svar på frågor. Andreas tillgänglighet har varit imponerande. Andreas har motsvarat våra förväntningar till fullo. Vi vill varmt rekommendera Andreas till andra säljare/köpare. Läs mer
  • Tommy L köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-01-22

Centralt Öster
    Utmärkt Läs mer
  • Dante T köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-01-14

Centralt