Mäklare Södermanland Nyköping Fastighetsbyrån Nyköping Andreas Stiglund
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 30 kunder tycker om Andreas Stiglund

• Armend B sålde sin bostad med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas hjälpte oss med att sälja vårt radhus. Han var väldigt proffsig under hela processen. Vi kände oss väldigt trygga med honom som mäklare. Han var väldigt lyhörd och lätt att få tag i. Han lyssnade till våra önskemål samtidigt som han kom med sina idéer och förslag som var direkt avgörande för vår försäljning. Han hjälpte oss att göra en bra och trygg bostadsaffärer i en nedåtgående marknad. Han var väldigt rak och tydlig vilket gjorde oss som säljare väldigt trygga i vår fastighetsaffär. Jag rekommenderar varmt Andreas till de som vill sälja eller går i säljtankar! Läs mer
  • Malin B sålde sin bostad med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde en bostadsrätt och Andreas som mäklare levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Erika H sålde sin bostad med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag sålde en lägenhet. Fast det inte fanns så många spekulanter såg Andreas värdet i min lägenhet. Vi fick det pris jag begärde och sålde till någon som fick samma känsla för lägenheten som jag. Andreas var snabb att återkopplas med svar på mina frågor och försäljningen gick snabbt. Jag rekommenderar därför Fastighetsbyrån, då jag även tidigare har haft kontakt med Fastighetsbyrån och har ett gott förtroende. Läs mer
  • Sebastian F sålde sin bostad med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde en etta i Oxelösund.
    Andreas var proffsig och hjälpsam. Högsta betyg! Läs mer
  • Ida H sålde sin bostad med hjälp av Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt bostadsrätt
    Mycket bra bemötande Läs mer
  • Ramona A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas är en kunnig mäklare, snabb och säker. Han sålde vår tvåa på två veckor till ett pris vi var mycket nöjda med. Vi blev väl bemötta och han var lätt att få tag på, svarade snabbt på mail. Läs mer
  • Maria W skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har köpt en lägenhet.
    Han gav oss bra information och fanns tillgänglig.
    Han hade ett bra bemötande och vi är nöjda. Läs mer
  • Anna C skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Genuin & engagerad mäklare som rekommenderas starkt! Läs mer
  • Tommy J skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket professionellt bemötande och snabb och smidig försäljning av min lägenhet. Läs mer
  • Daniel C skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt lägenhet. Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer