Haris Bijelonja

Haris Bijelonja

Haris Bijelonja är mäklare på Fastighetsbyrån Nyköping

Haris Bijelonja har varit registrerad mäklare sedan 2018-10. Haris Bijelonja har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 4.8. Haris Bijelonja har haft 3 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-03 - 2022-04

Läs vad 5 Läs vad Haris Bijelonja

• köpte sin lägenhet med hjälp av Haris Bijelonja en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2022-05-17 Verifierad kund
    Haris har ett öppet, vänligt och respektfullt sätt. Han visade bostaden på ett trevligt och sakligt sätt.
    Som spekulant behöver man få se förrådsutrymmen. Det har inte varit möjligt vid någon visning, hos någon mäklarfirman. Det är förvånande. Men det har inte specifikt med Haris att göra.
    En händelse i slutet av affären, gjorde oss nervösa och upprörda. Det skedde inte på Haris förskyllan, och han hanterade det, och oss på ett proffsigt sätt.
    Bra över lag.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Haris Bijelonja en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2022-04-21 Verifierad kund
    Vi kände snabbt att det fanns ömsesidig tillit. Haris kände in situationen och hade våra önskemål för ögonen. Vi kände hela tiden att vi var delaktiga i besluten ( som fattades med hjälp av Haris) och snabbare mäklare får man leta efter.
    Grymt bra mäklare!

Peter & Silja
    Vattengränd 4 A
    Nyköping
    2022-04-03 Verifierad kund
    Mäklaren gav ett professionellt bemötande. Jag upplevde kontakten som trygg och saklig när Haris Bijelonja förmedlade bostadsrätten som vi köpte, därtill var han trevlig. Skulle rekommendera till en vän som vill sälja.
    2022-04-02 Verifierad kund
    Vi kan varmt rekommendera Haris, han var otroligt hjälpsam, flexibel och trevlig genom hela processen. Uppstod en fråga så fick vi svar omedelbart
    2022-04-02 Verifierad kund
    Mycket fint och proffsigt bemötande
    Haris levde upp till våra förväntningar.
    Vi är glada och supernöjda med bemötande och försäljning.