Jonna Winstigen
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 17 kunder tycker om Jonna Winstigen

• Johanna A köpte sin bostad med hjälp av Jonna Winstigen en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag köpte ett radhus via henne, och hon var helt okej. Dock hade jag önskat att hon, när jag frågade om dränering, inte bara hade sagt att det inte är aktuellt (eftersom huset inte har källare), utan också fortsatt med att påpeka att dränering och stamrör inte är samma sak. Mindre än en vecka efter inflytt visade det sig att rören är helt slut och ett akut stambyte måste genomföras. Jag vet att jag har undersökningsplikt, och jag missade att fråga om det, men de flesta av oss vet inte allt om hus, och kommer man som jag från en lägenhet, så har man inte full koll och det hade varit bra med info om att stammarna inte var bytta. Läs mer
  • Henrik S sålde sin bostad med hjälp av Jonna Winstigen en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket trevligt och professionellt bemötande och handlande. Läs mer
  • Pontus F sålde sin bostad med hjälp av Jonna Winstigen en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi fick jättebra service från dag 1. Varje fråga vi ställde fick vi raka svar på, och som helt grön på att köpa och sälja bostad kändes det jättebra. Vi är väldigt tacksamma för engagemanget genom hela processen. Rekomenderar Jonna starkt! Jättetrevlig människa! Läs mer
  • Veronica F sålde sin bostad med hjälp av Jonna Winstigen en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket kompetent och hjälpsam. Läs mer
  • Johan W sålde sin bostad med hjälp av Jonna Winstigen en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jonna hjälpte mig sälja min f.d bostadsrätt men var också under tiden till väldigt stor hjälp i samband med mitt husköp.
    Hon är trevlig, professionell, tydlig, realistisk och ärlig.
    Jag förväntade mig att hon skulle gå lägenheten såld, vilket hon fick till ett bra pris.
    En bra mäklare! Läs mer
  • Toumaj H sålde sin bostad med hjälp av Jonna Winstigen en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket hjälpsam ...................... Läs mer
  • Jan Olof B sålde sin bostad med hjälp av Jonna Winstigen en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jonna är d en andra mäklaren vi vände oss till, då villan tycktes svårsåld.
    Vi ville ha mer! , men fick ändå ett snabbt avslut.
    Avser Guldbaggen 2 i Nyköping. Läs mer
  • Ann-Maria B köpte sin bostad med hjälp av Jonna Winstigen en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Väldigt bra och snabbt bemötande i kontakten, blev även hjälpt då problem uppstod i samband med överlåtele av köpt bostadsrätt snabbt. Helt nöjd som köpare! Läs mer
  • Katja F köpte sin bostad med hjälp av Jonna Winstigen en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jonna har hjälpt mig med köp av en en tvåa, och håller nu på att hjälpa mig med försäljningen av en etta.
    Jag har blivit vänligt och proffsigt bemött. Fått all information jag behövt, utan att behöva fråga om den.
    Hela upplevelsen är hittills mycket positiv. Läs mer
  • Eva-Lotta G skrev om Jonna Winstigen en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hon är trevlig, proffsig och hjälpsam. Läs mer
    2018-06-08 Jonna W svarar Eva-Lotta G
    Tack Eva-Lotta för ditt omdöme. Lycka till i Umeå!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nyköping

Lennart Andersson