Mäklare Södermanland Nyköping Fastighetsbyrån Nyköping Lennart Andersson
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 98 kunder tycker om Lennart Andersson

• Eirik K sålde sin bostad med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Texten måste vara åtminstone 30 tecken Läs mer
  • Mats A
    Mats A sålde sin bostad med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt en lite udda fastighet som varit i familjens ägo i ca 60 år och med lite vånda skulle säljas. Vi har haft en bra kontakt med Lennart under hela processen det enda skumma med honom är att han inte dricker kaffe. Vårat hus blev sålt fortare än vi kunnat ana och går nu in i nästa projekt att få till ett bra boende i framtiden. Vi är mycket nöjda med våra kontakter med Lennart. Läs mer
    2018-12-13 Lennart A svarar Mats A
    Tack för fina ord! Och det går lika bra med selleri...
  • Frida S sålde sin bostad med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hej
    Jag sålde mitt lägenhet.
    Jag rekomendera andra att ta hjälp från Lennart.
    Han är bra och hjälpsam.
    Mvh Frida Läs mer
    2018-11-09 Lennart A svarar Frida S
    Tack och välkommen med nästa affär!
  • KG A
    KG A köpte sin bostad med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    En riktigt bra mäklare som på ett enkelt o effektivt sätt beskrev o visade lägenheten. Mycket nöjd med mäklare o lägenhet Mvh K-G Almkvist Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar KG A
    Tack för fina ord, välkommen till Oxelösund och vi ses på stan!
  • Bo C köpte sin bostad med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag köpte en bostadsrätt och fick mycket bra hjälp av Lennart Andersson, som gav mig snabba svar på mina frågor, och detta ledde till ett problemfritt avslut av affären.
    Jag skulle med största sannolikhet kontakta Lennart igen vid ev. köp/försäljning av fastighet. Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar Bo C
    Tack för fina ord. Välkommen till Oxelösund!
  • Keijo A sålde sin bostad med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi är mkt. nöjda med Lennarts insats, proffsigt !
    kan med gott samvete rekomendera honom till vänner som går i säljtankar. Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar Keijo A
    Tack för fina ord! Hoppas att er flytt gått bra!
  • Lars H sålde sin bostad med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt villafastighet.
    Bra bemötande.
    Förväntningar om ett avslut på försäljningen, vilket infriades.
    En affär som vi är nöjda med. Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar Lars H
    Tack för fina ord! Lycka till med flytten och vi ses snart.
  • Harriet P köpte sin bostad med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt en bostad i Oxelösund

Blev väl bemött

hade inga förväntningar fick mycket bra information från
    mäklaren och väl omhändertagen

mycket nöjd med mitt boende hitintills Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar Harriet P
    Tack för fina ord, välkomna till Oxelösund och härligt att höra att ni trivs!
  • Hans A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi sålde vår sommarstuga i skärgården. Mäklaren var mycket trevlig och bemötte oss på ett proffsigt sätt. Försäljningen skedde under sommaren och mäklaren hade sin semester under några veckor varför vi vid några tillfällen blev kontaktade av en kollega. Det fungerade men var inte optimalt-men när det kom till slutlig uppgörelse var det mäklaren som slutförde trots att han skulle varit ledig. Det visar på engagemang. Allt pappersarbete har fungerat bra. Läs mer
    2018-09-12 Lennart A svarar Hans A
    Tack för förtroendet, tack för fina ord, kul att ni är nöjda!
  • Tony S skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra bemötande. Hjälpte oss att slutföra en affär trots att det var påskhelg. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nyköping

Lennart Andersson