Lennart Andersson

Lennart Andersson

Lennart Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Nyköping

Lennart Andersson har varit registrerad mäklare sedan 1993-04. Lennart Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-09 och har fått 159 omdömen med ett betyg på 4.6. Lennart Andersson har haft 49 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 159 Läs vad Lennart Andersson

• köpte sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Jogersö
    2021-09-18
    Gott bemötande, snabb tid för visning, God info
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2021-08-26
    Fick ett jättefint och engagerat bemötande. Snabba svar och förslag på bostad som kunde passa mig. Rak och tydlig. Lennart är en öppen och trevlig person som man får förtroende för. Mycket nöjd med att ha gjort affär med honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2021-08-26
    mkt bra och professionellt utfört uppdrag.
  • sålde sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2021-07-08
    Jag är mycket nöjd med mäklarens jobb som på ett professionellt sätt, och samtidigt personligt, lotsat igenom försäljningen av mitt hus. De högt ställda förväntningarna uppnåddes och jag tror även köparen känner sig tillfreds?

Förvisso har jag ingen annan försäljning eller mäklarkontakt att jämföra med men jag har känt mig trygg hela vägen och som sagt, ställda förväntningar uppnåddes.
    2021-06-18
    Lennart är mycket proffsig i hans roll som mäklare.
    Alltid glad,lätt att få kontakt med, och ett mycket bra bemötande både till köparen och säljaren.
    Jag rekommenderar Lennart som mäklare!
    2021-06-17
    Väldigt trevlig och professionell. Utmärkt insikt i objektet och kunde kompetent besvara samtliga frågor. Guidade både köpare och säljare genom hela processen på ett bra sätt och gav ett förtroendeingivande intryck.
    Hade gott om råd och tips för att hela affären skulle gå så smidigt som möjligt.
    Hade kunnat vara mer kommunikativ och återkopplat mellan visning och budgivning. I stort en professionell mäklare som man kan känna sig väldigt trygg med.
    2021-06-08
    Jag uppskattade att Lennart Andersson anpassade tider för visning av lägenheten som jag köpte efter mina behov.
  • Christian B
    2021-06-07
    Lennart har genom hela processen från första kontakt till överlämning av nycklar varit helt fantastisk! Av alla mäklare jag träffat rekommenderar jag honom utan tvekan högst.
    2021-05-31
    Jag upplevde Lennart som en trygg och kompetent mäklare. Det är väldigt trevlig att han förstår att det är folk som köper och säljer sina hem och inte bara fastigheter.
    2021-05-31
    Utmärkt utfört arbete och bra bemötande.