Mäklare Södermanland Nyköping Fastighetsbyrån Nyköping Lennart Andersson
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 119 Läs vad Lennart Andersson

• Per E
    Per E sålde sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-07-21

Skeppsvik
    Sålde hus i Skeppsvik som Lennart sålde i ett huj.
    Lennart är en toppen mäklare som jag vill ge de allra högsta uppskattning. Läs mer
  • Emelie N köpte sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-06-27

Vi köpte en bostad och blev vänligt bemötta. Alltid snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Läs mer
  • Jonas N köpte sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-06-26

Har köpt sommarstuga.
    Blev väl bemött av mäklaren. Läs mer
  • Maria I köpte sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-06-24

Jag köpte en enplansvilla från -69 och jag är oerhört nöjd med mäklaren som sålde fastigheten.
    Påläst, kunnig, snabb respons och alltid väldigt trevlig. Jag har bara gott att säga! Läs mer
  • Christian U köpte sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-06-24

Bra och enkel dialog
    Kunnigt bemötande och bra råd Läs mer
  • Rolf D sålde sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-06-17

Köpt hus för ca 24 år sedan och nu sålt huset.

Lennart har i bägge fallen varit tillmötesgående och saklig. Alltid svarat på frågor och försäkrat sig om att jag har förstått svaret.
    Förklarat hur och i vilken ordning de olika momenten under köp och försäljning kommer att ske.
    Jag har stort förtroende för honom. Läs mer
  • Per M sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-05-27

Sålde min lägenhet med Lennart. Allt skötes enkelt och smidigt. Är nöjd. Läs mer
  • Britt-Mari K köpte sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-05-27

Köpt en bostadsrättslgh. Bra bemötande, trevlig, och ja det var som jag förväntat. Läs mer
  • Ingvar L
    Ingvar L köpte sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-05-14

Centralt Öster
    Jag har köpt en lägenhet i centrala Nyköping. Jag blev vid första visningen bemött på ett korrekt och förtroendegivande sätt. Fick de uppgifter som var relevanta vid detta tillfälle. Vid budgivningen var han en person som man fick förtroende för, likaså då var dags att skriva avtalet.
    Han har varit tillmötesgående på ett kunnigt, vänligt och respektfullt sätt. Läs mer
  • Per J sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-05-10

Det här är tredje gången vi haft Lennart som mäklare vid en lägenhetsaffär, denna gång som säljare.
    Vi har varit väldigt nöjda alla gångerna och Lennart är en trevlig man som gör ett utmärkt arbete i våra ögon. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nyköping

Lennart Andersson