Mäklare Södermanland Nyköping Fastighetsbyrån Nyköping Lennart Andersson
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 100 kunder tycker om Lennart Andersson

• Beroula M köpte sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-01-30

2:a
    44.5m²
    Centrala Oxelösund
    Jag har köpt en bostad. Det är den första gången som jag köper bostad men processen gick smidigt. Lennart är en professionell mäklare. Allt gick superbra med hjälp av honom. Läs mer
  • Lars-gunnar H sålde sin bostad med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-01-21

Sålt äldre villa i Oxelösund och vi har fått en utmärkt hjälp av Lennert och är mycket nöjda med hans tjänster Läs mer
  • Eirik K sålde sin bostad med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2018-11-29

Texten måste vara åtminstone 30 tecken Läs mer
  • Mats A
    Mats A sålde sin bostad med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2018-11-29

Vi har sålt en lite udda fastighet som varit i familjens ägo i ca 60 år och med lite vånda skulle säljas. Vi har haft en bra kontakt med Lennart under hela processen det enda skumma med honom är att han inte dricker kaffe. Vårat hus blev sålt fortare än vi kunnat ana och går nu in i nästa projekt att få till ett bra boende i framtiden. Vi är mycket nöjda med våra kontakter med Lennart. Läs mer
    2018-12-13 Lennart A svarar Mats A
    Tack för fina ord! Och det går lika bra med selleri...
  • Frida S sålde sin bostad med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2018-10-11

Hej
    Jag sålde mitt lägenhet.
    Jag rekomendera andra att ta hjälp från Lennart.
    Han är bra och hjälpsam.
    Mvh Frida Läs mer
    2018-11-09 Lennart A svarar Frida S
    Tack och välkommen med nästa affär!
  • KG A
    KG A köpte sin bostad med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2018-10-11

En riktigt bra mäklare som på ett enkelt o effektivt sätt beskrev o visade lägenheten. Mycket nöjd med mäklare o lägenhet Mvh K-G Almkvist Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar KG A
    Tack för fina ord, välkommen till Oxelösund och vi ses på stan!
  • Bo C köpte sin bostad med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2018-09-28

Jag köpte en bostadsrätt och fick mycket bra hjälp av Lennart Andersson, som gav mig snabba svar på mina frågor, och detta ledde till ett problemfritt avslut av affären.
    Jag skulle med största sannolikhet kontakta Lennart igen vid ev. köp/försäljning av fastighet. Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar Bo C
    Tack för fina ord. Välkommen till Oxelösund!
  • Keijo A sålde sin bostad med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2018-09-28

Vi är mkt. nöjda med Lennarts insats, proffsigt !
    kan med gott samvete rekomendera honom till vänner som går i säljtankar. Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar Keijo A
    Tack för fina ord! Hoppas att er flytt gått bra!
  • Lars H sålde sin bostad med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2018-09-13

Sålt villafastighet.
    Bra bemötande.
    Förväntningar om ett avslut på försäljningen, vilket infriades.
    En affär som vi är nöjda med. Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar Lars H
    Tack för fina ord! Lycka till med flytten och vi ses snart.
  • Harriet P köpte sin bostad med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2018-09-12

Köpt en bostad i Oxelösund

Blev väl bemött

hade inga förväntningar fick mycket bra information från
    mäklaren och väl omhändertagen

mycket nöjd med mitt boende hitintills Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar Harriet P
    Tack för fina ord, välkomna till Oxelösund och härligt att höra att ni trivs!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nyköping

Lennart Andersson