Lennart Andersson
Registrerad mäklare sedan 1993-04-16
Aktiv på Reco.se sedan 2014-09-09
2019-09 - 2020-08

Läs vad 138 Läs vad Lennart Andersson

• Thomas A sålde sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-05-17

Lennart har ett trevligt bemötande samt är lätt att prata med.
    Ger ett professionellt intryck. Lennart infriade alla mina förväntningar. Läs mer
    2020-05-25 Lennart A svarar Thomas A
    Tack för fina ord! Det är alltid ett nöje att hjälpa till en bra affär!
  • Kerstin E köpte sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-04-25

Vi är inte så vana vid husaffärer men har uppfattat Lennart som sympatisk och professionell. Vår husaffär blev ganska ovanlig, tror vi, eftersom säljarna till vårt nya hus har köpt vårt hus. Läs mer
  • Karl-erik G sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-03-02

2:a
    Vi har kommit mycket bra överens, samarbetat bra Läs mer
    2020-05-25 Lennart A svarar Karl-erik G
    Vi nådde inte dit vi ville prismässigt... Men det har varit ett nöje att träffa dig och att samarbeta i processen.
  • Lotta L sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-02-26

3:a
    Sålt en lägenhet.
    Ett vänligt och bra bemötande, ärlig och rak.
    Jag är nöjd med Lennart och kan rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Roland N sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-02-05

2:a
    Sålt bostadsrätt. Bemötande är bra.
    Är mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
    2020-02-05 Lennart A svarar Roland N
    Tack för fina ord, glad för er hjälp med styling mm till en smidig affär!
  • Sofia S sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-01-30

3:a
    Frösäng
    Jag har sålt min lägenhet i Oxelösund.
    Jag blev bemött av Lennart med att bra bemötande Han är kunnig som mäklare.
    Man kan känna sig trygg med honom.
    Förväntningarna var att han skulle få min lägenhet såld vilket han fick tog inte alls så länge. Han hade en utmaning så lägenheten är behov av renovering. Läs mer
  • Roger J sålde sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-12-29

Vi har sålt ett hus och det gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Mattias F sålde sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-11-02

Sålde radhuset med hjälp av Lennart. Han var snabb, lyhörd och tillgänglig hela tiden.
    Det blev en snabb och jättesmidig försäljning, jag rekommenderar Lennart och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Luis Edgardo T köpte sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-09-26

Centrala Oxelösund
    Hej och god morgon, vi tycker inte att vi fick den hjälp som vi ville ha, vi fick jaga mäklaren eftersom han ringde aldrig, och när vi pratade med honom han ljög när han sa till oss han hade ringt eller svarat på våra sms, sista besvikelse vi fick nu när jag skickade ett sms för att vi vill ha hjälp med uppskov , men han har inte svarat än, vi vet att vi har rätt till hans hjälp , det ingår i hans arvode. MVH Luis Torres -Eloisa Farias. Folkegatan 10 Oxelösund. Läs mer
  • Siv N sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-09-26

4:a
    Försäljning av en bostadsrätt (4 Rok) i centrala Oxelösund.
    Alla led i försäljningen ( fotografering, dokumentation, visning, budgivning, överlåtelseavtal) har flutit på och information och kontakt har fungerat bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nyköping

Lennart Andersson