Lennart Andersson
Registrerad mäklare sedan 1993-04-16
Aktiv på Reco.se sedan 2014-09-09
2019-07 - 2020-06

Läs vad 138 Läs vad Lennart Andersson

• Anders D sålde sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-09-17

Kunnig, kan marknaden i Oxelösund
    Snabb med återkoppling Läs mer
  • Johan A köpte sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-09-11

Rosenkälla
    Enkelt, simpelt och ändå tydlig Läs mer
  • Maj H sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-09-09

3:a
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet
    Vi har blivit bra bemötta och väl informerade.
    Hade förväntat mig att mäklaren skulle kunnat ha varit mer aktiv i att hitta potentiella köpare, men marknaden är väl inte heller helt enkel nu.
    Fungerade helt ok för oss och vi fick en snabb och kort säljprocess med ett snabbt tillträde vilket är ett plus i kanten. Läs mer
  • Per N
    Per N köpte sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-08-26

Allt var utmärkt.
    Bra information och uppträdande. Läs mer
  • Maria P sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-08-19

2:a
    Lennart sålde min lägenhet. Jag upplever honom som kunnig och pålitlig. Läs mer
  • Albin K köpte sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-08-12

5:a
    Stenkulla
    Snabb och smidig försäljning tack vare engagerade mäklare. Läs mer
  • Michael K köpte sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-08-06

Riktigt bra service och lätt att ha att göra med. Tog sig tid och svarade snabbt på frågor även kvällstid. Gjorde ett riktigt bra jobb för att vi som köpare skulle känna oss lugna o trygga genom hela affären. Läs mer
  • Hans K köpte sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-08-01

3:a
    Femöre
    Lennart känner vi sedan tidigare. Denna gång köpte vi en lägenhet av honom och lät honom sälja vår lägenhet, då detta var mitt i semestertider hade vi även Andreas under försäljningen.
    Nöjd med båda och hela förfarandet. Läs mer
  • Anders A sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-07-24

2:a
    Sålde min gamla slitna 2:a till ett bra pris, och som vanligt ett bra bemötande.
    Att försäljningen skulle gå snabbt och bra, och det har den till dags dato gjort. Läs mer
  • Per E
    Per E sålde sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-07-21

Skeppsvik
    Sålde hus i Skeppsvik som Lennart sålde i ett huj.
    Lennart är en toppen mäklare som jag vill ge de allra högsta uppskattning. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nyköping

Lennart Andersson