Peter Hallberg

Peter Hallberg

Peter Hallberg är mäklare på Fastighetsbyrån Öland

Peter Hallberg har varit registrerad mäklare sedan 1990-12. Peter Hallberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 263 omdömen med ett betyg på 4.7. Peter Hallberg har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

263 omdömen om Peter Hallberg

Sven J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Hallberg en del av Fastighetsbyrån Öland
Färjestaden

Peter var från vår först möte väldigt förtroendeingivande, en bra lyssnare och informerade mig om allt som hände runt visningar så väl som planer framöver. En exceptionell mäklare som jag varmt rekommenderar andra att välja när de är intresserade av att sälja sitt boende.

Ingrid N
Triberga

Han är trevlig, lugn och påläst. Låter en titta i lugn och ro men finns där för frågor och tar reda på det han inte kan svara på på en gång. Vi har träffat honom flera gånger och blev glada över att det var honom vi fick göra affär med.

Rolf O
Sandby - Gårdby

Mycket bra bemötande lugn och saklig Vi kan rekomendera Peter och fastighetsbyrån! Hälsningar Ann-Sofie o Rolf

Christina G
Mörbylånga

Fungerade utmärkt varför måste det vara minst 30 tecken??? Det blir inte fler!!

David L
Mörbylånga

Trevlig, serviceinriktad, och hjälpsam. Vi har haft god kommunikation under en annorlunda tid för husköp. Han har hjälpt oss att nå en överenskommelse med säljaren trots att det krävts lite diskussion och tid. Vi har också märkt av Peters objektivitet och välvilja mot både oss och säljaren.

Per O
Grönhögen/Ventlinge

Mycket kompetent och hjälpsam,kan inte bli bättre P O Wallin

Anja W
Sandby - Gårdby

Ett enkelt och tryggt bemötande. Inga överdrifter inför visning eller fotografering utan krasst ett äldre trevligt hus som behöver lite kärlek. Kändes tydligt att Peter kände marknaden och hade gjort detta många gånger tidigare. Inget överdrivet, men inget glömt. Allt i rätt ordning och med bra svar på frågor. Båda fötterna på jorden.

Sandra K
Eriksöre

Bra kontakt och smidig försäljning!

Josefin B
Mörbylånga

Peter upplevs som en genuin, lugn och trygg person, vilka är egenskaper som vi uppskattar hos en mäklare. Vi är mycket nöjda med Peter som mäklare.

Bo C
Klinta / Öland

När affären är slutförd får ni gärna fråga igen.