en del av Fastighetsbyrån Örebro

4.7 / 5 i betyg — 26 rekommendationer

Läs vad 26 användare tycker om Adam Wirén

• Gabriel C
    Gabriel C skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi valde Adam efter rekommendation från en vän och han har varit lätt att ha att göra med, förklarar processen bra och skött det mesta snyggt. Mycket uppskattat att han även efter försäljning erbjudit sig att hjälpa till med deklarationen kring husförsäljningen som underlättar mycket.
    2016-09-20 Adam W svarar Gabriel C
    Hej Gabriel! Tack för förtroendet att hjälpa er med affären. Kul att ni är nöjda. Hoppas att det kommer gå bra med nybygget. Ha en fin höst!
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevligt och professionellt bemötande. Snabba återkopplingar.
    2016-09-08 Adam W svarar Lisa A
    Hej Lisa! Tack ditt fina svar. Jag är glad att ni uppskattade mitt jobb, det känns bra med nöjda kunder! Ha en fortsatt trevlig höst!
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket duktig på sin sak!
    Lugn , trygg och in ger ett förtroende
    2016-09-08 Adam W svarar Patrik K
    Hej Patrik! Tack för att du svarade och tack för ditt fina betyg. Det var ett nöje att hjälpa er med affären. Hoppas ni trivs i nya boendet! Ha en fortsatt fin höst!
  • Peshraw M
    Peshraw M skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    En trevlig och bra mäklare hjälpsam
    2016-09-08 Adam W svarar Peshraw M
    Hej Peshraw! Tack för ditt fina betyg. Hoppas att du trivs i huset, återkom om det är något som jag kan hjälpa dig med framöver. Ha en fin höst!
  • Else-marie L
    Else-marie L skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Allt har fungerat bra har haft en bra kontakt med Adam
    2016-09-08 Adam W svarar Else-marie L
    Hej Else-Marie! Det är alltid trevligt med nöjda kunder, tack för ditt fina svar. Hoppas att ni trivs bra i lägenheten och att ni får ett fortsatt bra år! Tack!
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Adam är en toppen mäklare som inger ett starkt förtroende. Med god kunskap och tillgänglighet kände vi oss trygga under hela processen. Vi fick aktuell information som gjorde oss delaktiga.
    2016-09-01 Adam W svarar Camilla K
    Hej Camilla! Tack för din rekommendation! Det var ett nöje att hjälpa er att sälja erat fina hus. Hoppas ni trivs i nya boendet och ni får en fortsatt fin höst!
  • Anna H
    Anna H skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Adam har genom hela vår husaffär agerat på ett mycket professionellt sätt. Han har gett råd och funnits tillgänglig när vi behövt honom. Han har vart en mycket lojal och duktig mäklare som med sin kunskap och positiva inställning sålde vårt hus till vår stora belåtenhet. Och i slutändan även köparnas :)
    Världens bästa mäklare i våra ögon.
    2016-06-07 Adam W svarar Anna H
    Hej Anna H! Tack för dina fina ord. Det var ett nöje att hjälpa er med erat boende. Lycka till med det nya och jag hoppas vi ses i framtiden.
  • Dennis B
    Dennis B skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi fick en mycket positiv upplevelse från Fastighetsbyrån och vår mäklare Adam Wirén.
    Allt har genomförts på ett proffesionellt och tydligt sätt samtidigt som vi fått en bra personlig och trygg kontakt med Adam. Rekommenderas varmt!
    2016-06-07 Adam W svarar Dennis B
    Hej Dennis B! Det är alltid roligt med nöjda kunder. Tack för förtroendet att hjälpa er. Lycka till i framtiden!
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag upplevde vår kontakt med fastighetsbyrån som trygg och säker. Tack
    2016-06-07 Adam W svarar Sandra L
    Hej Sandra L! Tack själv och tack för din rekommendation! Lycka till i framtiden!
  • Ann-sofi H
    Ann-sofi H skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket hjälpsam och serviceinriktad!
    2016-05-27 Adam W svarar Ann-sofi H
    Hej Ann-Sofi H! Tack för din rekommendation! Det betyder mycket för mig att du är nöjd och uppskattar jobbet som jag gjorde. Jag önskar dig lycka till!
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Att Adam blev våran mäklare då vi sålde huset kändes självklart efter det första personliga mötet. Att det är så mycket som ska klaffa i samband med en husförsäljning kunde vi inte ana men Adam höll oss uppdaterade hela tiden vilket gjorde att vi kände oss trygga. Han agerade professionellt genom hela processen och vi kan varmt rekommendera Adam som mäklare!
    2016-05-27 Adam W svarar Daniel H
    Hej Daniel H! Tack för de fina orden! Det är alltid roligt med nöjda kunder. Hoppas att ni trivs i nya boendet och att våra vägar korsas igen i framtiden. Ha det gott!
  • Pamela B
    Pamela B skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Adam var en god hjälp då vi köpte hus. Tydlig och bra information samt flexibilitet när det gällde mötestider. Seriös och proffsig.
    2016-06-07 Adam W svarar Pamela B
    Hej Pamela B! Tack för din rekommendation! Hoppas att ni trivs i nya boendet och ni är alltid välkomna tillbaka i framtiden. Ha det gott!
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Tryggt och professionellt utfört! Mycket nöjd med Adam som mäklare.
    2016-05-25 Adam W svarar Magnus J
    Hej Magnus! Va roligt att ni är nöjda, hoppas att ni trivs i erat nya boende!
  • Sven G
    Sven G skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    En underbar mäklare som har bra hand med människor. Ordning och reda. Stor förståelse för äldre personer som har bott länge på samma adress .
    2015-12-18 Adam W svarar Sven G
    Hej Sven! Tack för ditt goda betyg och dina fina vitsord! Jag är glad och tacksam för att kunna hjälpa till! God Jul och Gott nytt år!
  • Samira E
    Samira E skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hej ! Bra bemötande och bra info
    Men han hörde av sig Adam den 13/10 -15 gör att kolla hur vi trivdes i huset . Jag var sjuk han sa att jag åter kommer , men hör inte hört av sig . Annat har varit bra
    2015-12-08 Adam W svarar Samira E
    Hej Samira! Tack för din återkoppling och det är roligt att du tycker att du fått ett bra bemötande. Jag missförstod dig angående vem av oss som skulle höra av sig. Jag återkommer till dig under dagen idag. Lycka till med huset!
  • Rose-marie J
    Rose-marie J skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Proffessionell och kunnig i sin yrkesroll
    Trevlig och socialt bemötande
    Pålitlig
    2015-12-02 Adam W svarar Rose-marie J
    Hej Rose-Marie! Tack för ditt omdöme och ett gott samarbete. Hoppas att du trivs i nya boendet!
  • Bertil A
    Bertil A skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Hej.
    Vi är mycket nöjda
    Bra info under försäljningen.
    Bertil o Gunnel.
    2015-11-30 Adam W svarar Bertil A
    Hej Bertil och Gunnel! Tack för ett givande samarbete och det är roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas att ni trivs i nya boendet! // Adam
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra bemötande. Skulle anlita Adam om jag skulle sälja
    2015-11-30 Adam W svarar Patrik A
    Hej Patrik! Tack för fina ord och rekommendationen!
  • Maria R
    Maria R skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket gott bemötande, var professionell och trevlig. Lämnade relevant information och svarade på mina frågor vid visningen av den fastighet jag var intresserad av, och sedan köpte. Snabb respons i samband med budgivningen.
    2015-11-30 Adam W svarar Maria R
    Hej Maria! Vad roligt att du är nöjd! Min målsättning är att vara tillgänglig och ge korrekt och nödvändig information till alla kunder. Det är roligt att det uppskattas! Tack och lycka till med nya boendet! // Adam
  • Birna G
    Birna G skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra mäklare. Inga konstigheter och alltid redo att hjälpa.
    2015-11-30 Adam W svarar Birna G
    Hej Birna! Hoppas att ni trivs i nya boendet och tack för din fina återkoppling. // Adam
  • Gustaf J
    Gustaf J skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Lite svår att nå i början men sedan gick det mycket bra!
    2015-11-30 Adam W svarar Gustaf J
    Hej Gustaf! Tack för din återkoppling, det uppskattas! // Adam
  • Kent A
    Kent A skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Proffsig genom hela försäljningsprocessen
    2015-11-30 Adam W svarar Kent A
    Hej Kent! Tack för ett gott samarbete! Hoppas att ni kommer trivas i det nya boendet! //Adam
  • Marianne F
    Marianne F skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Utmärkt och trevligt bemötande.
    2015-11-30 Adam W svarar Marianne F
    Hej Marianne! Tack för ditt omdöme, vad roligt att du är nöjd! //Adam
  • Olof H
    Olof H skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Duktig, Trevlig ock professionell.
    2015-11-30 Adam W svarar Olof H
    Hej Olof! Tack för din återkoppling, det uppskattas! // Adam
  • Henrik C
    Henrik C skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    En fantastisk säljprocess där vi blev guidade hela vägen och där vi känt oss trygga genom fler objekt som har sålts.
    2015-11-27 Adam W svarar Henrik C
    Hej Henrik!
    Stort tack för ditt omdöme och ett fint samarbete genom flera försäljningar. Hoppas du trivs i det nya boendet. //Adam
  • Gustav A
    Gustav A skrev om Adam Wirén en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Ärlig och utför det vi kommit överens om
    2015-11-27 Adam W svarar Gustav A
    Hej Gustav! Tack för ditt omdöme och tack för ett gott samarbete. Lycka till med nybygget!
Malin Davidsson
Gro Velta