Anton Lindström

Anton Lindström

Anton Lindström är mäklare på Fastighetsbyrån Örebro

Anton Lindström har varit registrerad mäklare sedan 2017-09. Anton Lindström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 4.6. Anton Lindström har haft 31 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 59 Läs vad Anton Lindström

• sålde en tomt med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    2021-07-26
    Vi har fått ett jättebra bemötande, och Anton Lindström har levt upp till förväntningarna. En mycket trevlig person.
    • Lillån
    2021-07-25
    Svår att få tag på. ibland tog det en vecka innan man fick svar. Inte ens efter att vi hade köpt hus via honom så verkade intresset finnas.

Men när man väl pratade med honom så finner jag inga större problem, han hade som han skall sin säljare i fokus. Och precis som alla mäklare jag pratat med så vill de gärna inte svara via mail då det kan användas emot dem.
    2021-07-21
    Anton´s bemötandet var bra och professionellt.

Jag hade önskat att försäljningen skulle gå snabbt och smidigt och det där gjorde Anton ett bra förmedling.

Kommer att rekommendera Anton till mina bekanta.
  • Ermina I
    sålde sitt hus med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    2021-07-11
    Jättetrevlig, tillmötesgående, god lyssnare, lugn och serviceinriktad! Tar hand om sina kunder på ett professionellt sätt. Tydlig information kring hela processen, regelbunden kontakt och återkoppling.
    Vi ville ha en mäklare som tog sig tid och inte stressade igenom allt. En mäklare som kunde förklara på ett bra sätt och som sätter kunden i fokus.
    Vi har bara det bästa att säga om Anton och kan starkt rekommendera honom om någon vill ha hjälp av den bästa mäklaren!
    2021-07-02
    Vänlig bemötandet, sålde över utgångspriset, hittade köpare som passar perfekt i huset. Fina bilder av fastigheten.
    Jag är nöjd med försäljningen.
    2021-06-30
    Duktig och trevlig mäklare som visade upp bostaden på ett bra sätt. Lite svårt att få tag på honom vilket medförde ganska många obesvarade samtal. Det löste sig dock tillslut.
    2021-06-30
    Väldigt bra från start till slut. Kunnig, motiverad, engagerad..... Anton lyssnade på våra önskemål och överträffade våra förväntningar. Smidigt och bra. Vi kan bara rekommenderar honom till andra säljare!!
    2021-06-07
    Radhus.
    Professionelt bemötande
  • köpte en tomt med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    2021-06-07
    Tydlig, kompetent och trevlig. Inga konstigheter 👍
    • Ekeby-Almby
    2021-05-13
    Alltid tillgänglig vid frågor och bra kontakt under hela affären. Avslappnat och välinformerade.