Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Anton Lindström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 9 kunder tycker om Anton Lindström

• Inga-Lill H köpte sin bostad med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Anton var en bra mäklare vi köpte ett hus på västra oxhagen finns inget att klaga på han gav all information som vi behövde
    Mvh Inga-Lill Hellberg Läs mer
  • Pernilla B köpte sin bostad med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Köpt en liten sommarstuga.
    Anton var inte så påläst om objektet mycket av frågorna jag hade drog ut på tiden.
    Annars var Anton väldigt trevlig o lugn. Läs mer
  • Ulrika I köpte sin bostad med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra stöd för efter och under köpet. Läs mer
  • Gudrun D sålde sin bostad med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Anton Lindström var min mäklare vid försäljning av mitt fritidshus.
    Jag är mycket nöjd med Antons arbete. Han har hjälp mig genom affären på ett proffsigt och noggrant sätt.
    Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Isabelle Louise B köpte sin bostad med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag och min sambo har köpt en villa med stor trädgård. Vi har blivit jätte trevligt och professionellt bemötta av Anton. Han har hjälpt oss och varit noggrann att förklara för oss hur allting kommer gå till med husköpet. Tydlig och ärlig. Jag personligen trodde att det skulle vara svårt och krångligt att köpa hus men Anton har hjälpt oss och gjort det enkelt för oss och fått oss att förstå. Vi är jättetacksamma över Antons insats. Vi kan inte bli mer nöjda! 👍 Läs mer
  • Peter E sålde sin bostad med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Anton var med och sålde våran fastighet, gick väldigt bra och smidigt.
    tryggt. Läs mer
  • Anna Maria Elisabet F
    Anna Maria Elisabet F skrev om Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi har både köpt fritidshus och sålt fritidshus , i Hampetorp, med Anton som mäklare.
    Han är lättsam som person, enkel att kommunicera med.
    Alltid tillgänglig, noggrann .Vi är jättenöjda med hans arbete, och skulle absolut rekommendera honom som mäklare.
    Anna Fröberg Läs mer
  • Johan F skrev om Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag är mycket nöjd med Anton Lindström som mäklare vid försäljning av mitt hus och kan varmt rekommendera han , mycket proffsigt bemötande och har hela tiden varit hjälpsam under hela fastighetsaffären , Johan wigrell Läs mer
  • Per C skrev om Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Helt ok, kanske lite oerfaren. Det jag inte riktigt gilla var att bli uppringd kl 11 (efter 24h tystnad), på en fredag med begäran att skriva kontrakt samma dag. Jag sköt på det till måndag med uttalad medveten risk om att förlora budgivningen. -Om affärer måste gå mycket fort -då ska man vänta eller avstå. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson