Anton Lindström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 30 Läs vad Anton Lindström

• Frida L köpte sitt hus med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-03-11

Fantastiskt bemötande och väldigt trevlig Läs mer
  • David L köpte sitt hus med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-03-11

Köpte vårt nya hus av Anton på fastighetsbyrån. Genomgående mycket goda kontakter med honom, lugn påläst och ingav förtroende. Skulle kunna anlita honom i ev framtida uppdrag. Läs mer
  • Anders K sålde sitt hus med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-02-28

Anton har hjälpt mig med både köp och försäljning av bostad. Han är en mycket trevlig, hjälpsam, tillgänglig och kunnig mäklare. Ska definitivt anlita honom i framtiden också.
    /Anders Läs mer
  • Åsa B sålde sitt hus med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-02-02

Lillån
    Anton har varit lyhörd under hela vår försäljningsprocess. Han har lyssnat in våra funderingar och åsikter och kommit med värdefulla synpunkter. Läs mer
  • Dennis R
    Dennis R sålde sitt hus med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-12-13

Hus sålt ute på landet. enkel och smidig affär. Lättillgänglig och följsam i hela affären. tack. Läs mer
  • Liisa Ingrid E sålde sitt hus med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-11-25

Lillån
    Jag har sålt ett hus.
    Jag är mycket nöjd med hur mäklare Anton skött försäljningen av vårat hus.
    Och vi har blivit bemötta på ett väldigt trevligt sätt. Och Anton levde verkligen upp till våra förväntningar.
    Så jag sänder ett stort tack.
    Mvh Liisa E. Läs mer
  • Eva M sålde sitt hus med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-10-11

Jag har soligt ett hus. Antons bemötande var bra han var lugn och sansad. Förväntningarna jag hade var att han skulle presentera mitt hus på ett bra sätt och det gjorde han med bravur. Jag kommer att rekommendera Anton till andra som skall sälja. Läs mer
  • Maria O köpte sitt hus med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-10-10

Vi är mycket nöjda med vårt första husköp där Anton var mäklare. Han ordnade så att hela processen blev smidig och han svarade på våra frågor på ett pedagogiskt sätt. Läs mer
  • Monica Ann-Catrine L sålde sitt hus med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-09-12

Vi har sålt en villa på Stenrösevägen 15 i Vintrosa.
    Anton har alltid varit trevlig, tillmötesgående,tillgänglig och hjälpsam i alla frågor som jag ställt gällande husförsäljningen.
    Jag hade inga förväntningar för jag har bott här i 23 år, men som sagt så fick jag svar på alla frågor jag ställde!
    Jag skulle anlita honom igen om jag skulle sälja något hus där han är mäklare! 😊 Läs mer
  • Tomas L köpte sitt hus med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-09-03

Närkes Kil
    Vi har köpt ett hus i örebro som Anton förmedlat.
    Han gjorde ett bra jobb, var saklig och korrekt men endå med ett lätt tonläge.
    Han svarade snabbt både på telefon och mejl.
    En bra och trevlig mäklare Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson