Anton Lindström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-09

Läs vad 24 Läs vad Anton Lindström

• Eva M sålde sitt hus med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-10-11

Jag har soligt ett hus. Antons bemötande var bra han var lugn och sansad. Förväntningarna jag hade var att han skulle presentera mitt hus på ett bra sätt och det gjorde han med bravur. Jag kommer att rekommendera Anton till andra som skall sälja. Läs mer
  • Maria O köpte sitt hus med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-10-10

Vi är mycket nöjda med vårt första husköp där Anton var mäklare. Han ordnade så att hela processen blev smidig och han svarade på våra frågor på ett pedagogiskt sätt. Läs mer
  • Monica Ann-Catrine L sålde sitt hus med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-09-12

Vi har sålt en villa på Stenrösevägen 15 i Vintrosa.
    Anton har alltid varit trevlig, tillmötesgående,tillgänglig och hjälpsam i alla frågor som jag ställt gällande husförsäljningen.
    Jag hade inga förväntningar för jag har bott här i 23 år, men som sagt så fick jag svar på alla frågor jag ställde!
    Jag skulle anlita honom igen om jag skulle sälja något hus där han är mäklare! 😊 Läs mer
  • Tomas L köpte sitt hus med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-09-03

Närkes Kil
    Vi har köpt ett hus i örebro som Anton förmedlat.
    Han gjorde ett bra jobb, var saklig och korrekt men endå med ett lätt tonläge.
    Han svarade snabbt både på telefon och mejl.
    En bra och trevlig mäklare Läs mer
  • John Fredi K sålde sitt hus med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-06-28

Lättsam glad bra korrekt, påläst. Gillar stil av hunger, mer såna säljar med glimten i ögat...Det tjänar ni Faatighetsbyrån på.. Hela min försäljning byggde på Anton Lindström karaktär av korrekt oc ärligt bemötade.... Alla kommanda oc rekomdation till Anton...Men för allt i världen gör nåt åt eran fotograf som fotat presentationen av Antons bild. En bild säger mer en tusen ord, han presnteras som gammal tavlanpå swedbanks huvudkontor, fy... Läs mer
  • Karin Maria Åsa L sålde sitt hus med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-06-22

Mullhyttan
    Vi sålde vårt hus o det va bra! Bra mäklare Läs mer
  • Aida C sålde sitt hus med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-24

Toppen mottagande hela vägen. Läs mer
  • Andreas S köpte sitt hus med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-19

Han var mycket duktigt.
    Jag och min far ska sälja hus ett hus var. Och Anton kommer få vara mäklare spelar ingen roll vilken mäklare firma han jobbar på bra kontakt och trevlig på alla sätt.
    Hoppas han har en bra lön för han defetift den bästa mäklaren ni har. För jag har träffar nästan alla. Läs mer
  • Ulrika L köpte sitt hus med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-17

Vi har köpt en bostad. Trevlig och bra bemötande. Fått snabba svar på de frågor vi haft. Mycket nöjda. Läs mer
  • Per C sålde sitt hus med hjälp av Anton Lindström en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-04-25

Almby
    Anton var väldigt förtroendegivande vid vår husförsäljning. Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson