Beatrice Henriksson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 72 Läs vad Beatrice Henriksson

• Saynaz M sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-03-18

Allting gick otroligt snabbt och smidigt att sälja bostaden med Beatrice som mäklare. Otroligt professionell och såg hela tiden att alla parter skulle vara lika nöjda vilket uppskattades. Läs mer
  • Eyob-isac D sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-03-16

Mellringe
    Inte allsbra mäklare när folk vil lämnar bud hon så jag ringer tilback men hon hade inte gjort
    Vi kunde sälja huset utan tveka 1.800.000 kr
    Vi kontaktade själv köpare jag känner hennes pojke vän mera i 10år har respekt för honom
    Hon behövs utbildning
    Mvh Läs mer
  • Anita T köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-03-06

Nya Hjärsta
    Köpt en lägenhet.
    Beatrice var mycket professionell och tillmötesgående. Glad och trevlig! Läs mer
    2020-03-17 Beatrice H svarar Anita T
    Tack Anita, det var en jättetrevlig affär att sköta, särskilt när både du och säljarna fann varandra på ett sånt fint sätt. Lycka till med ditt nya boende!
  • Erik L sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-03-02

Adolfsberg / Södra Lindhult
    Beatrice svarade inte på ett enda samtal och kanske hälften av mina sms under hela processen. Jag fick dålig överblick över förloppet och budgivning rann ut i sanden trots flera intresserade. Förutom detta är Beatrice väldigt trevlig. Läs mer
    2020-03-17 Beatrice H svarar Erik L
    Hej Erik, jag förstår att man som säljare kan känna så. Särskilt då det är lite avstånd mellan säljare och köpares förväntningar. Mitt jobb blir då att försöka förklara för köpare vilka nivåer säljaren vill mötas på. Återkoppling kan alltid bli bättre. Så jag tar emot den feedbacken. Lycka till med det fortsatta letandet efter större bostad för familjen.
  • Ulla M
    Ulla M sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-02-03

Nya Hjärsta
    Mycket trevlig och positiv mäklare.
    Stora förväntningar på att få lgh såld, vilket den också blev. Läs mer
    2020-03-17 Beatrice H svarar Ulla M
    Jättekul att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen, och extra roligt att det gick så snabbt! Hoppas du trivs bra i Falköping
  • Nagib S sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-01-29

Mellringe
    Hon är jättebra. Trevlig, kunnig och bra bemötande. Läs mer
    2020-03-17 Beatrice H svarar Nagib S
    Tack snälla för dina fina ord! Spännande med nytt boende för er, stort lycka till!
  • Maria A sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-01-28

Södra Ladugårdsängen
    Jag har fått hjälp med att sälja en bostadsrätt om 2 rok på Södra Ladugårdsängen i Örebro. Beatrice har varit myckt professionell och kunnig genom hela processen. Läs mer
    2020-03-17 Beatrice H svarar Maria A
    Tack så hemskt mycket, vad kul att du uppfattar mig som professionell och kunnig!
  • Kristina L köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-01-16

Sörby/Eklunda
    Vi köpte en insatslägenhet Beatrice var mycket trevlig och professionell.
    Allt gick smidigt och bra från budgivning och framåt.
    Det jag tänker kan förbättras är kommunikationen. Det var mycket svårt att få tag i Beatrice och hon ringde inte tillbaka på acceptabel tid. Vid ett par tillfällen var det över ett dygn innan vi fick kontakt. Läs mer
    2020-03-17 Beatrice H svarar Kristina L
    Kul för att du upplever mig som professionell och att affären överlag gick smidigt! Tack för feedback, jag kommer jobba ännu hårdare med bättre återkoppling i framtiden.
  • Petra W köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2020-01-16

Sörby/Eklunda
    Trevlig men svår att kontakta. Läs mer
    2020-03-17 Beatrice H svarar Petra W
    Tack så mycket! Jag vill såklart uppfattas som enkel att få kontakt med och jag gör mitt yttersta för att återkoppla snabbt. Tack för feedback. Hoppas du trivs bra i lägenheten!
  • Jenny L sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-12-09

Sörby/Eklunda
    Jag har sålt en lägenhet och har haft en jättebra kontakt med Beatrice från första dagen vi hade vår första kontakt! Hon har varit grym och jag skulle verkligen rekommendera henne till andra. Läs mer
    2020-03-17 Beatrice H svarar Jenny L
    Tack så hemskt mycket! Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson