Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Beatrice Henriksson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04

Läs vad 43 Läs vad Beatrice Henriksson

• Semir L köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-10

Mellringe
    Beatrice har varit bra på alla möjliga sätt. Allt var så lätt och snabbt med kontraktet.

Jätte tacksam :D Läs mer
  • Johan K köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-05-09

Södra Ladugårdsängen
    Jag köpte en bostadsrätt och blev bra bemött. Så mina intressen. Trevlig och bra med information. Så till att jag fick visning fast mäklaren inte hade tid. Läs mer
  • TOVE Å skrev om Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-04-04

Beatrice svarar inte på sms från presumtiva kunder. Sjukt irriterande när man vill utnyttja konjunkturen för investeringar.
    Finns inte lägenheten längre i deras bestånd? Jag vet inte. Är den inte deras ansvar länge? Jag vet inte.

Svara på sms! Det underlättar affärerna! Läs mer
  • Alexandra S köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-04-02

Köpt nyproducerad lägenhet
    Bea svarade omgående och var tillgänglig
    Bea levde upp till våra förväntningar och överträffade dem med sin tillgänglighet fokus låg i vad vi önskade och inget annat.

Hon förstod vad vi efterfrågade och mötte våra svar med information och inte bara ''ja/nej'' vilket upplevdes som att hon var kunnig och intresserad Läs mer
  • Mikael V sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-03-25

Solhaga
    Bra bemötande.
    Snabb återkoppling Läs mer
  • Sarah K köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-03-03

Centralt Väster
    Vi köpte vår första lägenhet av Beatrice. Det kändes tryggt och bra. Läs mer
  • Åsa E sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-02-06

Adolfsberg / Södra Lindhult
    Sålt ett radhus och det gick jättesnabbt och smidigt. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Markus P
    Markus P köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-01-28

Södra Ladugårdsängen
    Jag har precis köpt min första bostadsrätt, en trea på 72 kvadrat. Eftersom det var mitt första bostadsköp så hade jag inte så mycket att jämföra med, men allting sköttes helt perfekt av Beatrice, har verkligen ingenting att anmärka på. Alltid tillgänglig, svarade snabbt och bra på alla frågor jag hade om allting, fick en extra visning m.m, m.m. Toppklass, rekommenderar Beatrice starkt! Läs mer
  • Cimmie W köpte sin bostad med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-01-20

Bra återkoppling efter lite problem innan. Läs mer
  • Uzeir S köpte sin bostad med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-01-19

Köpt en bostadsrättslägenhet.
    Helt ok bemötande, snabb återkoppling. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson