Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Beatrice Henriksson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 37 kunder tycker om Beatrice Henriksson

• Åsa E sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-02-06

3:a
    80m²
    Adolfsberg / Södra Lindhult
    Sålt ett radhus och det gick jättesnabbt och smidigt. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Markus P
    Markus P köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-01-28

3:a
    71m²
    Södra Ladugårdsängen
    Jag har precis köpt min första bostadsrätt, en trea på 72 kvadrat. Eftersom det var mitt första bostadsköp så hade jag inte så mycket att jämföra med, men allting sköttes helt perfekt av Beatrice, har verkligen ingenting att anmärka på. Alltid tillgänglig, svarade snabbt och bra på alla frågor jag hade om allting, fick en extra visning m.m, m.m. Toppklass, rekommenderar Beatrice starkt! Läs mer
  • Cimmie W köpte sin bostad med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-01-20

Bra återkoppling efter lite problem innan. Läs mer
  • Uzeir S köpte sin bostad med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-01-19

Köpt en bostadsrättslägenhet.
    Helt ok bemötande, snabb återkoppling. Läs mer
  • Tanja K köpte sin bostad med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-01-16

Vi köpte en bostadsrätt med Beatrice Henriksson som mäklare. Trevligt, proffsigt och tryggt kändes det. Läs mer
  • Peter A köpte sin bostad med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2019-01-16

Bra bemötande var tydlig inge stress Läs mer
  • Siri N
    Siri N köpte sin bostad med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-12-31

Jag tycker att Beatrice är en väldigt proffsig mäklare. När jag skulle köpa en 3a i södra Örebro så fick jag all info jag skulle ha på ett noggrant och professionellt vis. Beatrice hade stor kunskap om objektet och i det stora hela har jag kännt mig väldigt trygg i mitt första bostadsköp med henne som mäklare. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Anette P köpte sin bostad med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-12-15

Köpt bostadsrätt, radhus. Mycket bra bemötande av Beatrice. Förtroende ingivande. Snabb respons på frågor och funderingar. Tydlig och beskrivande gällande dokument. Som köpare trodde jag inte att vi skulle få så mycket stöd som vi fick. Tack! Läs mer
  • Birgitta L köpte sin bostad med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-11-25

Vi köpte en bostadsrätt. Vi är nöjda med Beatrice men ibland det var svår att få kontakt med henne. Hon var noga med sin kontorstid.
    Vi är väldigt nöjda med vår nya bostad!
    Birgitta Lovén Läs mer
  • Diana T sålde sin bostad med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro

2018-11-21

Sålt bostadsrätts lägenhet. Trevlig och proffesonell mäklare. Uppfyllt mina förväntningar, som i för sig var ganska realistiska🤗. Helhetsintrycket är mkt positivt, mäklaren har gjort ett bra jobb. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson