Mäklare Örebro Örebro Fastighetsbyrån Örebro Beatrice Henriksson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 30 kunder tycker om Beatrice Henriksson

• Anette P köpte sin bostad med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Köpt bostadsrätt, radhus. Mycket bra bemötande av Beatrice. Förtroende ingivande. Snabb respons på frågor och funderingar. Tydlig och beskrivande gällande dokument. Som köpare trodde jag inte att vi skulle få så mycket stöd som vi fick. Tack! Läs mer
  • Birgitta L köpte sin bostad med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi köpte en bostadsrätt. Vi är nöjda med Beatrice men ibland det var svår att få kontakt med henne. Hon var noga med sin kontorstid.
    Vi är väldigt nöjda med vår nya bostad!
    Birgitta Lovén Läs mer
  • Diana T sålde sin bostad med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Sålt bostadsrätts lägenhet. Trevlig och proffesonell mäklare. Uppfyllt mina förväntningar, som i för sig var ganska realistiska🤗. Helhetsintrycket är mkt positivt, mäklaren har gjort ett bra jobb. Läs mer
  • Josef Ü sålde sin bostad med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Grymt duktig mäklare! Kommer garanterat anlita Beatrice vid framtida bostadsförsäljningar. Läs mer
  • Therése W
    Therése W sålde sin bostad med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Från start till mål skötte Beatrice vår affär med service på hög nivå! Tillgänglig, personlig och professionell. Väldigt nöjda! Läs mer
  • Annica S köpte sin bostad med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag köpte en bostadsrätt och har inte en bra känsla av Beatrice.
    Informationen om parkeringsplats som tillhör lgh var helt fel. När säljarnas städfirma repat golv bagatelliserade hon detta - det var bara att byta ut en planka - säljarna tog det på större allvar.
    Jag sålde en lgh för sex månader sedan och möttes av väldigt proffsiga mäklare i den försäljningen.
    Jag kommer inte rekommendera Beatrice. Läs mer
  • Charlie A sålde sin bostad med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig, proffsig och väldgt kunnig. Ställer upp för visning när som helst, vilket ledde till vår försäljning. Läs mer
  • Alice L köpte sin bostad med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Köpare av bostad. Otrolig vänlig, tillmötesgående och serviceminded. Stark rekommendation! Läs mer
  • Dennis S sålde sin bostad med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi har sålt en bostadsrätt och har blivit väldigt bra bemötta av mäklaren.
    Mäklaren har gjort så våra förväntningar är bra.

Sammanfattat så är mäklaren jätte bra och vi kan rekomendera henne till fler. Läs mer
  • Mikael N sålde sin bostad med hjälp av Beatrice Henriksson en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Jag sålde en bostadsrätt och Batrice har hjälpt mig på ett fantastiskt sätt från början till slut. Hon får toppbetyg på alla plan. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Örebro

Malin Davidsson