en del av Fastighetsbyrån Örebro

4.3 / 5 i betyg — 32 rekommendationer

Läs vad 32 användare tycker om Carin Liedström

• Artur Roman G
    Artur Roman G skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Wszystko zostało zrobione szybko, sprawnie i profesjonalnie.
    2017-08-14 Carin L svarar Artur Roman G
    Dziękujemy za wspaniałą Arthur zalecenia !! Nadzieję, że będziesz cieszyć się dobrze w nowym zakwaterowania. To była przyjemność, aby pomóc w zakupie domu! Z poważaniem, Carin.

Stort tack Artur för din fina rekommendation!! Hoppas ni kommer trivas fint i nya boendet. Det var ett nöje att hjälpa er med husköp! Med vänlig hälsning Carin.
  • Karolina N
    Karolina N skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra bemötande hela vägen - trevligt och professionellt
    2017-08-11 Carin L svarar Karolina N
    Karolina, stort tack för så fin rekommendation! Vi hittade rätt hus åt er till slut! Hoppas ni kommer trivas.
    Lycka till med allt!
  • Jens G
    Jens G skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi var väldigt missnöjda med att hon var svår att få tag på, och när vi ringde och ville prata fick vi oftast bara svar via sms
    2017-08-11 Carin L svarar Jens G
    Jens, tack för din feedback. Jag håller med dig om att under er försäljningsprocess hade vi svårt att nå varandra. Det är dock MIN skyldighet att se till att vi har en bra kommunikation när beslut ska tas och information förmedlas. Jag ber om ursäkt för att det inte blev som vi båda önskade.
    Jag vill passa på att önska hela familjen lycka till i framtiden.
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Proffsig och kunnig mäklare med goda kunskaper om hus.
    2017-08-11 Carin L svarar Jenny P
    Stort tack Jenny för ditt fina omdöme! Jag tycker vi hade ett fint samarbete vid er försäljning och jag tackar för ert förtroende. Hälsa hela familjen och lycka till i nya huset!
  • Stig H
    Stig H skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket trevlig som person, kunnig i sitt yrke. Bra löpande information under försäljningen av fastigheten samt mycket uppskattat uppföljningsarbete av Carin L.
    2017-08-11 Carin L svarar Stig H
    Tack Stig för fina ord! Det var mitt nöje att hjälpa er med försäljningen. Jag hoppas nya ägarna kommer få lika många fina år i huset som ni fick! Lycka till med era nya boenden. Hälsa frun!
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Carin är supertrevlig men gjorde en stor felbedömning av värdet på vårat hus. Vi valde Carin efter möte med ett antal mäklare, vi hade stora förväntningar som inte infriades.
    2017-08-11 Carin L svarar Daniel P
    Hej Daniel. Jag är också missnöjd med prissättning när vi sålde ert hus. Önskar vi hade haft ett bättre underlag för värderingen.
    Tack ändå för förtroendet och jag önskar er lycka till i ert nya område!
  • Björn K
    Björn K skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Carin är kompetent och trivsam.
    Återkopplingen inför och efter visning kunde varit bättre.
    En bra mäklare.
    2017-08-11 Carin L svarar Björn K
    Tack så mycket Björn för fin rekommendation! Ledsen om jag var bristfällig i min kommunikation. jag ska verkligen tänka på det i framtiden.
    Lycka till i nya huset, hoppas ni kommer trivas!
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Tyvärr levde hon inte upp till de förväntningar vi har på en mäklare. Det var ett flertal punkter i fastighetsbeskrivningen som inte stämde, bla att det var 1 1/2 plan fast det var två våningar, fönstrena var också fel beskvna pch som svar sa hon att hon bara hade skrivit det hon trodde. Efter visningen tog hon inte kontakt med oss utan budgivningen drog igång oanmält samt att hon skrev fel bud som vi gett. För övrigt var hon svår att få tag på och svarade oftast med sms när vi hade ringt. Hela upplevelsen kändes tyvärr väldigt oproffsig och vi tyckte synd om säljarna som ficl en så oengagerad mäklare.
    2017-08-11 Carin L svarar Ingrid B
    Hej Ingrid. Tack för din återkoppling. Jag uppskattar att få feedback i de fall jag brustit i att leva upp till mina kunders förväntningar.
    Jag är ledsen att du uppfattat objektsbeskrivningen som bristfällig. När det gäller fakta så ska vi göra vårt yttersta för att objektsbeskrivningen skall vara helt korrekt och denna godkänns även av säljaren för att säkerställa att jag publicerar rätt information till spekulanter och såklart till köparen.
    När det gäller budgivningar i dag så är det oftast så att första budet hinner läggas av en spekulant innan mäklaren hunnit kontakta alla intressenter. Det är min skyldighet att informera säljaren så fort jag fått ett bud och publicera detta om vi använder oss av öppen budgivning.
    När det gäller återkoppling så är min ambition att alla spekulanter skall få så mycket information av mig som de behöver för att fatta ett viktigt beslut när man gör en stor och viktig affär. I ditt fall har jag inte levt upp till dina förväntningar och detta tycker jag själv är oerhört tråkigt.
  • Martin A
    Martin A skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Fick inget direkt bemötande, hela affären gjordes upp på sms. Vilket är helt galet när man handlar ett hus för närmare 5 milj.

För att vara en mäklare så är hon väldigt oproffsig. Skulle ej välja att sälja med henne.
    2017-08-11 Carin L svarar Martin A
    Martin, tråkigt att du uppfattade min tjänst på detta sätt. Uppriktigt så är jag ändå väldigt tacksam för din kritik, jag ska verkligen tänka på detta i framtiden. Det är såklart mitt mål att ha nöjda säljare, och lika viktigt för mig är att ha nöjda köpare. I ditt fall har jag tyvärr inte lyckats med det.
    Jag hoppas att ni kan tänka er att anlita Fastighetsbyrån om ni behöver hjälp i framtiden, vi är ju många mäklare här och det finns säkert någon som passar bättre för er när det är dags.
  • Jörgen E
    Jörgen E skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi är helnöjda med Carin mycket kunnig och trevlig, hon har skött vårt försäljningsobjekt mycket bra.
    Det gick snabbt.Vi kan verkligen rekommendera henne som mäklare
    2017-06-12 Carin L svarar Jörgen E
    Stort tack för förtroendet Jörgen!! Det var mitt nöje!!
    Andreas G gillar detta
  • Sara
    Sara skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Exceptionell service och stor kunskap, ger ett professionellt men ändå engagerat bemötande. Kommer att anlitas vid kommande försäljning.
    2017-07-25 Andreas G svarar Sara
    Sara, Carin är duktig, erfaren och engagerad. Kul att det märks.
    Du är hjärtligt välkommen tillbaka!
    //Andreas Gtezman
    Kontorschef
    Andreas G gillar detta
  • Erik A
    Erik A skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Carin har varit bra på att ett enkelt sätt förklara alla papper vi skrivit på. Trevlig med mycket energi!
    2016-10-19 Carin L svarar Erik A
    Tack Erik!! :) Hoppas ni kommer trivas i nya huset! Hör gärna av er för ny värdering i framtiden!!
  • Ted B
    Ted B skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Toppen!
    När jag i övrigt har att göra med fastighetsförsäljningens Thorsten Flinck är Carin en klippa.
    2016-10-19 Carin L svarar Ted B
    Tack Ted! Det har varit en "spännande" resa! Du är såklart välkommen tillbaks i framtiden!
    Nu ska vi bara göra klart denna affär först! ;)
  • Ola B
    Ola B skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket trevlig och glad tjej. kunnig och omtänksam.
    2016-10-06 Carin L svarar Ola B
    Stort tack Ola! Hoppas ni har det bra och att nya boendet blev allt ni tänkt! Det var ett nöje att hjälpa er med er försäljning!!! Hälsa Carina!! <3
  • Tord L
    Tord L skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Bra, vi är helnöjda!
    2016-10-06 Carin L svarar Tord L
    Tackar Tord!! Hoppas ni har det mysigt på landet!! Med vänlig hälsning Carin
  • Margareta A
    Margareta A skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Carin skötte sitt jobb som förväntat och var trevlig att ha att göra med. Lite jäktad ibland bara. .
    2016-10-06 Carin L svarar Margareta A
    Hej Margareta! Tack för gott samarbete, vi hittade ju ett par bra köpare åt er! Tråkigt att ni uppfattade mig som jäktad, det var ju inte min mening, men det ska jag såklart tänka på i framtiden!! Hoppas ni trivs i ert nya boende!!!
  • Vedad B
    Vedad B skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevlig och kunnig inom branschen, har det lilla extra
    2016-08-31 Carin L svarar Vedad B
    Stort tack Vedad!! Lycka till i det nya boendet, är säker på att ni kommer trivas finfint!!
  • Per J
    Per J skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Kunnig. Personligt och professionellt bemötande. Kan rekommenderas till andra kunder.
    2016-08-31 Carin L svarar Per J
    Tack Per för den fina rekommendationen!! Ett nöje att hjälpa er och det blev ju en smidig affär. Hoppas ni trivs bra på er nya ort! Annars får ni höra av er ;) Hälsa familjen!!
  • Karin H
    Karin H skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Carin var toppen, hon kändes professionell, trevlig och varm. En del mäklare vi mött har inte riktigt förståelsen i oron att köpa sitt första hus men Carin ingav ett förtroende.
    2016-07-13 Carin L svarar Karin H
    Åh, tack Karin för de fina orden! :)
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Trevligt bemötande, lätt att få kontakt med. Regelbudna uppdateringar. Något bristfällig objektsbeskrivning.
    2016-07-13 Carin L svarar Andreas J
    Tackar Andreas! Vår mest trogne kund! Välkommen tillbaks i framtiden! ;)
  • Gösta J
    Gösta J skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Carin skötte vårt köp av ny fastighet med samma service, tillmötesgående och korrekthet som Gro hjälpte oss med försäljningen av vår lgh. Vi är helnöjda
    2016-07-13 Carin L svarar Gösta J
    Roligt att höra att ni är nöjda! Hoppas ni kommer trivas i nya radhuset!!
  • Hannes W
    Hannes W skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket trevlig mäklare som var bra att ha att göra med. Svarade snabbt på frågor både på sms och mail 👍🏻
    2016-07-13 Carin L svarar Hannes W
    Tackar tackar Hannes! Lycka till med nya gården!! :)
  • Erik P
    Erik P skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Carin är en bra mäklare, med kunskap, trygghet, god pedagogik och humör gick vårt husköp väldigt bra!
    2016-07-13 Carin L svarar Erik P
    Stort tack för fint omdöme Erik!! Kul att höra att ni är nöjda! Välkomna tillbaks i framtiden!!
  • Roland Ö
    Roland Ö skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    proffsig, positiv med bra insikt om marknaden, kundfokus
    2015-12-17 Carin L svarar Roland Ö
    Stort tack Roland!!! Hoppas du trivs i norr, annars hör du av dig vet du!!
  • Pär A
    Pär A skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Utförde försäljningen på ett proffesionellt sätt och ingav stort förtroende under hela processen.
    2015-12-04 Carin L svarar Pär A
    Vad glad jag blir av att höra att ni är nöjda! Stort tack Pär!
  • Catrin B
    Catrin B skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Carin är jätteduktig, kunnig, har erfarenhet, serviceinriktad, målinriktad, engagerad. Hon är 100% bäst
    2015-12-17 Carin L svarar Catrin B
    Oj, tack och bock Catrin för de fina orden!! Ett nöje att göra affärer med er!
  • Göran E
    Göran E skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Carin Liedström är en entusiastisk och glad mäklare som hjälpte oss att sälja vårt hus till rätt kund och till rätt pris. De praktiska detaljerna tog hon hand om så att vi kunde ägna våra tankar till det nya boendet. Jag kan varmt rekommendera Carin Liedström på fastighetsbyrån i Örebro.
    2015-12-03 Carin L svarar Göran E
    Åh tack för de orden Göran! Det var ett stort nöje att göra affärer med er! Ni är varmt välkomna tillbaka, det vet ni!! Lycka till med nya projekt!
  • Jessica V
    Jessica V skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket positiv och glad tjej som var väldigt kunnig och tillmötesgående :)
    2015-12-03 Carin L svarar Jessica V
    Tack Jessica för ditt fina omdöme! Hoppas ni trivs ute "på landet"!
  • Sören L
    Sören L skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Vi tycker att Carin är både kunnig och trevlig.
    2015-12-17 Carin L svarar Sören L
    Roligt att höra Sören! Kommer över på en fika och inspekterar nya huset en dag!!
  • Anders G
    Anders G skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Tydlig effektiv o snabb att skapa intresse driva affär och avsluta affär.
    Kan va rekommendera Carin
    //Anders
    2015-12-03 Carin L svarar Anders G
    Jättetack för rekommendationen Anders! Ett nöje att hjälpa till med husaffären. Hör gärna av dig om det är något annat jag kan hjälpa till med!
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    En mycket kompetent och trevlig mäklare som jag varmt rekommenderar. ...
    2015-12-03 Carin L svarar Mattias E
    Roligt att höra att ni är nöjda! Kul att se resultatet av ert fina arbete, jag återkommer gärna!! Tack för fint omdöme!
  • Erik L
    Erik L skrev om Carin Liedström en del av Fastighetsbyrån Örebro
    Mycket bra bemötande och ringer alltid tillbaka när man söker henne.
    Glad o posiriv.
    2015-12-03 Carin L svarar Erik L
    Stort tack Erik! Alltid trevligt att sammarbeta med er! Ser fram emot flera affärer tillsammans i framtiden, även om jag tror det kommer dröja några år nu! Hoppas bygget går bra!!!
Malin Davidsson
Gro Velta